Hop til indhold
TheDude69

Margo XL MILF Århus

Recommended Posts

Har besøgt denne fantastiske kvinde en del gange nu, og nu er hun i århus.. hvilket er heldigt for jer jyder, men træls for mig :-P

Et besøg hos hende har aldrig været dårlig idé for mig, det er både sjovt og frækt hver gang. hun kan noget som mange andre GP'er jeg har været sammen med ikke kan. Hver gang man kommer inden for døren hos hende så føler man sig velkommen og man bliver  taget i mod af en RIGTIG MILF i frækt undertøj. 

Havde allerede badet hjemmefra, så vi gik bare i gang med det samme. Af med tøjet og frem med dillermanden :) 

Måden hun tager kondomet på med munden og bare sutter løs får en til at føle man lever i drømmeland, det er bare noget der får det til at kilder alle de rigtige steder :P

Videre hen i sengen og hende på toppen. Med hende på toppen føler man sig lidt som en konge. Du ligger der og får leveret det bedste i verdenen. For NØj hvor rider hun godt. og lege med hendes store bryster imens gør det jo kun sjovere :lol:

videre om i en missionær hvor  resten er historie :D:P

Så om jeg kommer igen... 1000% chance for gentagelse. Det er rart at have en GP hvor man ved at der ALTID er kvalitet når man kommer og besøger.

 

Ved godt det er min 3. anmeldelse af hende, men de 2 andre ligger under fyn, så tænkte jer jyder også lige fortjente at høre om denne fantastiske kvinde <3

 

https://annoncelight.dk/showad/325504

Redigeret af TheDude69

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 50 minutter siden:

Det kommer først til at virke i morgen... 

så du har simpelthen helt uafhængigt anmeldt en pige som først kommer op til overfladen i morgen? :huh: hmm...

Del dette indlæg


Link til indlæg
( o Y o ) + XXL skrev, 1 time siden:

så du har simpelthen helt uafhængigt anmeldt en pige som først kommer op til overfladen i morgen? :huh: hmm...

Jeg besøgte hende i Odense i torsdags, men lovede at ligge anmeldesen under Jylland, da det er der hun er fra i morgen af... jeg har bare først haft tid til at skrive anmeldelsen i dag, da jeg har haft travlt med andre ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 47 minutter siden:

Jeg besøgte hende i Odense i torsdags, men lovede at ligge anmeldesen under Jylland, da det er der hun er fra i morgen af... jeg har bare først haft tid til at skrive anmeldelsen i dag, da jeg har haft travlt med andre ting.

Hvis du har besøgt hende i Odense, så hører anmeldelsen jo pr. Defination til under Fyn, det handler jo ikke om hvor kvinden opholder sig, men hvor du har besøgt hende. 
Ellers bliver det da det vilde vesten med anmeldelser på GPer der opererer i anden landsdel, end den personerne besøgte dem i, det kan du vel os selv se? (: 

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 42 minutter siden:

Hvis du har besøgt hende i Odense, så hører anmeldelsen jo pr. Defination til under Fyn, det handler jo ikke om hvor kvinden opholder sig, men hvor du har besøgt hende. 
Ellers bliver det da det vilde vesten med anmeldelser på GPer der opererer i anden landsdel, end den personer besøgte dem i, det kan du vel os selv se? (: 

Manden vil jo gerne reklamere lidt for pigebarnet, hvor svært kan det være?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 4 minutter siden:

Manden vil jo gerne reklamere lidt for pigebarnet, hvor svært kan det være?

Så kunne manden i princippet have bumpet en af sine egne tråde, hvor han påpeger at hun er i Århus fra imorgen af, det er vel heller ikke så svært? For at bruge dit udtryk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 1 minut siden:

ja

 

Den Anonyme skrev, for 16 minutter siden:

Så kunne manden i princippet have bumpet en af sine egne tråde, hvor han påpeger at hun er i Århus fra imorgen af, det er vel heller ikke så svært? For at bruge dit udtryk.

I må meget undskylde jeg har ødelagt jeres dag med mit opslag. vidste ikke det ville skabe så store problemer for jer... 

lavede opslaget fordi jeg havde en god oplevelse og placeret det under Jylland da jeg ikke tænkte det ville skabe problemer... undskyld igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 3 timer siden:

ja

 

I må meget undskylde jeg har ødelagt jeres dag med mit opslag. vidste ikke det ville skabe så store problemer for jer... 

lavede opslaget fordi jeg havde en god oplevelse og placeret det under Jylland da jeg ikke tænkte det ville skabe problemer... undskyld igen 

Hold hold, sarkasme eller ej, nu er der en grund til forummet er delt op som det er.

At du vil reklamere for hende, er da fint nok, men brug da en af dine gamle tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...