Trek79 3 Skrevet 7. August, 2022 Hej med jer :Nogen der ved om den her Banyen Thai massage and Spaklinik i Søndergade i Frederikshavn tilbyder ekstra ydelser.) God søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 8. August, 2022 God morgen , Det tror jeg ikke du skal forvente , har været der nogle gange da hun åbnede ,og sidste gang i 2021. men massagen er ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den-dovne-elektriker 58 Skrevet 4. Oktober, 2022 Har lige været forbi, og var ikke kommet inden for døren før jeg blev spurt om jeg skulle have BB & HJ, men takkede nej til begge dele, og kunde jeg have fundet en passende undskyldning for også at takke nej til massage, var jeg skredet, trunten som tog i mod, var lige stor nok efter min smag, Niels Hausgaard, ville have sagt at hun havde et kødfyldt ansigt, min første tanke var sylte, og at hun måske skulle holde lidt igen med at æde, men massagen var ok hun kunde fan.. tage fat, og de stive muskler der var ved at dukke op i rykke efter flere dages knoklen er da også borte, og min lille ven var skræmt fra vid og sans, den ture slet ikke røre på sig af frygt for at hun havde taget selv. Massagen 10 Stedet 10 Trunten, er man til fede tøser så er det stedet, er man til små lækre Thai piger, så skal man holde sig langt væk. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Utilregnlig Skrevet 4. Oktober, 2022 Den-dovne-elektriker skrev, for 6 minutter siden: Trunten, er man til fede tøser så Det er de fede mænd herinde oftest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Oktober, 2022 Den-dovne-elektriker skrev, for 22 minutter siden: min første tanke var sylte, og at hun måske skulle holde lidt igen med at æde Var det nu nødvendigt? Det er et levende menneske du omtaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Utilregnlig Skrevet 4. Oktober, 2022 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Var det nu nødvendigt? Det er et levende menneske du omtaler. Og hvori har du så den teori fra? Er det nogen du selv indikere dig med, fordi du selv er på samme plan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Oktober, 2022 Utilregnlig skrev, for 9 timer siden: teori fra Hvilken teori? Utilregnlig skrev, for 9 timer siden: Er det nogen du selv indikere dig med Kan du omskrive dette så det bliver forståeligt? Indikere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harlekin 4 Skrevet 5. Oktober, 2022 Hvilken ulækker måde at beskrive andre mennesker på af den dovne elektriker. Det vidner om et totalt forkvaklet menneskesyn. . Har du slet ingen respekt for de mennesker, du betaler for at have sex med? Så burde du holde dig væk og i stedet håndtere dig selv. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den-dovne-elektriker 58 Skrevet 5. Oktober, 2022 Beskrivelsen er ikke mere ulækker ind det syn jeg mødte, og så havde jeg ikke sex med vedkommende, det ville jeg ikke være i stand til, men jeg synes at du Harlekin skulle tage ned og kikke på varen, måske er det lige sådan en du tænder på, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhour 10 Skrevet 6. Oktober, 2022 Har stedet skiftet ejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den-dovne-elektriker 58 Skrevet 6. Oktober, 2022 Det er måske forklaringen, lidt ærgerligt, man fik ellers en god behandling før Coronaen, og det var et fint sted, hvor man ikke skulde være bange for at blive voldtaget, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 9. Oktober, 2022 Stedet har skiftet ejer. har været der både før og efter. Savner den tidligere ejer, der fik man en virkelig super go massage. Er dog aldrig blevet tilbudt andet end massage. har været der en gang hos de nye og blev spurgt om jeg ville have HJ. jeg takkede nej da hun ikke er en pige efter min smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhour 10 Skrevet 10. Oktober, 2022 Krill skrev, for 15 timer siden: Stedet har skiftet ejer. har været der både før og efter. Savner den tidligere ejer, der fik man en virkelig super go massage. Er dog aldrig blevet tilbudt andet end massage. har været der en gang hos de nye og blev spurgt om jeg ville have HJ. jeg takkede nej da hun ikke er en pige efter min smag Enig, hun var en dygtig massør. hvordan var massagen hos den ny? Og var der flere piger eller kun hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 11. Oktober, 2022 Happyhour skrev, den 10.10.2022 at 13:04: Happyhour skrev, den 10.10.2022 at 13:04: Enig, hun var en dygtig massør. hvordan var massagen hos den ny? Og var der flere piger eller kun hende? Der var to piger blev modtaget af en og fik massage af en anden, allerede der står jeg af , jeg foretrækker at det er den pige som jeg bliver modtaget af også er hende der giver massage. begge piger var til den store side. massagen var ikke noget særligt, kunne absolut ikke måle sig med den tidligere eje og efter at jeg takkede nej til ekstra slækkede hun ydeligere på kvaliteten. jeg kommer der ikke igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhour 10 Skrevet 20. Oktober, 2022 Ifølge stedet har de ikke skiftet ejer og ejeren nu masserer også efter ønske. De bekræfter dog at der er kommet nye medarbejder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhour 10 Skrevet 26. Oktober, 2022 Fik massage idag af en som er vist ny. Lille og sød og ‘erfaren’ Der er mulighed for tilkøb med hende, ved ikke med indehaveren, kan forestille mig hun laver kun behandlinger. Alt i alt en god oplevelse. Stedet er som det plejer, massage var godt og pigen er sød og sjov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg