AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 nørden skrev, for 2 timer siden: Af det kan vi så udlede at du aldrig har betalt for sex. Jeg tror ikke der findes en eneste pige i denne brance som ikke på et eller andet tidspunkt er blevet udsat for rygter om at hun ikke gør det frivilligt. Hverken danske eller udenlandske. Som jeg skrev i @Colombiameme's tråd, så er jeg netop ked af min manglende fokus og viden på området. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 Advarsel skrev, for 2 timer siden: Hvorfor skulle vi være "ubevidste"? Ikke alle kunder, der skriver anmeldelser er naive eller ubegavede. Ubevidste som at vi som anmeldere bliver registreret på tværs af mange kvinder (bandens) for så at sikre at uanset hvilken af dem vi møder - også første gang, så bliver de gode/nemme anmeldere favoriseret eller særlig godt betjent. Enig i at vi godt kender til de enkelte kvinders ønske om gode anmeldelser, det kan vi godt gennemskue og forstå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 nørden skrev, 1 time siden: ??? Den må du lige forklare. Jeg skriver at det er fuldstændig korrekt at det ikke er trolden som har skrevet det om gange med piger som bliver udnyttet. Det er Jenniferromantica som har skrevet det. Resten kommenterede jeg ikke på. Ærgerligt. Jeg troede et øjeblik at der var hun igennem til noget. Jeg er med på at du ikke bryder dig om @Colombiameme og hendes skriv, men det virker meget nedladende at kalde hende øgenavne. En god debat synes jeg er bedst når alle bestræber sig at holde en god tone og viser respekt for hinandens holdninger - også selvom vi ikke er enige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 nørden skrev, 1 time siden: Den her må du også lige forklare. Hvor er det jeg tilsviner jenniferromantica? Kom gerne med qoutes eller links til indlæg. I nedenstående svar til skunken umiddelbart efter at du havde diskuteret anmeldelse eller ej med Jennifer. Her fortsætter du med at forklare din afsky for alle (underforstået folk som Jennifer) der ikke anmelder kriminalitet. Det synes jeg var en unødvendig hård og temmelig selvretfærdig kommentar, som jeg så fulgte op med "min afsky for alle lukker øjnene". Lidt ala "lad nu være med at kaste sten hvis du selv bor i et glashus". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1063 Skrevet 8. August, 2022 (edited) AB455 skrev, for 5 timer siden: Jeg læser alle svarene,i det mindste i "min" tråd som tager afsæt i @Colombiameme's skriv. Jeg aner det naturligvis ikke, det er jo det der er så forbandet. Men jeg er da blevet mere oplyst og med det følger naturligvis et ansvar for at gøre sig endnu mere umage. De gjorde ord var min reaktion på @nørden's tilsvarende tilsvining af @JenniferRomantica. Min svar skal læses i sammenhæng med dette. Du kan jo ikke bare holde øje med det @nørden skriver, også kommenterer på det, når du slet ikke engang har styr på hvem det er han svarer. Cmon. Du må tage afsæt i lige præcis hvilken tråd du vil, men når du begynder og citere folk forkert, så er det ikke okay. Det var det samme den ærlige gjorde flere gange, når Nørden skrev noget, og det synes jeg ikke er iorden. Nr.2 linje. Er jeg helt på bølgelængde med, har ikke lige set den tilsvinning som du siger han gav Jennifer. Redigeret 8. August, 2022 af Den Anonyme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1063 Skrevet 8. August, 2022 AB455 skrev, for 3 timer siden: Ærgerligt. Jeg troede et øjeblik at der var hun igennem til noget. Jeg er med på at du ikke bryder dig om @Colombiameme og hendes skriv, men det virker meget nedladende at kalde hende øgenavne. En god debat synes jeg er bedst når alle bestræber sig at holde en god tone og viser respekt for hinandens holdninger - også selvom vi ikke er enige. Hvor var du henne da det netop var hende der gav @nørden & @AalborgLook bredside efter bredside pakket ind i staniol? Det virker en smule helligt, at få det til at lyde som hun var sober i sit skriveri herinde. Ret skal være ret, den tråd havde været bedre hvis nogen ikke var så hurtig til at fare i flint, over at var forskellige synspunkter etc. Og dette er ikke møntet på nogen af de sider der deltog, men en generalisering 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. August, 2022 AB455 skrev, for 4 timer siden: Som jeg skrev i @Colombiameme's tråd, så er jeg netop ked af min manglende fokus og viden på området. Jeg må indrømme at det er over min fatte evne at forstå hvad det indlæg du linkede til har at gør med du quotede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 Den Anonyme skrev, for 18 minutter siden: Du kan jo ikke bare holde øje med det @nørden skriver, også kommenterer på det, når du slet ikke engang har styr på hvem det er han svarer. Cmon. Du må tage afsæt i lige præcis hvilken tråd du vil, men når du begynder og citere folk forkert, så er det ikke okay. Det var det samme den ærlige gjorde flere gange, når Nørden skrev noget, og det synes jeg ikke er iorden. Nu bliver det en lang snak om hvordan jeg vælger at svare istedet for hvordan eller om vi forholder os til den indsigt som @Colombiameme gav i hvert fald mig. Lad mig bare konstatere at vi er uenige om mit svar var ok. Jeg synes det var og du synes ikke du kan se sammenhængen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. August, 2022 AB455 skrev, for 3 timer siden: I nedenstående svar til skunken umiddelbart efter at du havde diskuteret anmeldelse eller ej med Jennifer. Her fortsætter du med at forklare din afsky for alle (underforstået folk som Jennifer) der ikke anmelder kriminalitet. Det synes jeg var en unødvendig hård og temmelig selvretfærdig kommentar, som jeg så fulgte op med "min afsky for alle lukker øjnene". Lidt ala "lad nu være med at kaste sten hvis du selv bor i et glashus". Jeg begynder efterhånden at forstå at du egentlig er ligeglad med hvad jeg skriver, sålænge det kan fordrejes til at passe dit verdensbilled. Jeg skev med vilje ikke jenniferromatica's navn da min afsky går på alle, som har set det samme som hende, uden at anmelde det. Udover det. At føle afsky for nogen har da intet med tilsvining at gøre. Så nej. Jeg har ikke tilsvinet jenniferromantica på noget tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 Den Anonyme skrev, for 13 minutter siden: Det virker en smule helligt, at få det til at lyde som hun var sober i sit skriveri herinde. Jeg synes umiddelbart Jennifer har skrevet sobert omend hun virkede frustreret over nørdens holdning. Jeg kan bestemt godt have overset eller misforstået noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1063 Skrevet 8. August, 2022 AB455 skrev, for 5 minutter siden: Nu bliver det en lang snak om hvordan jeg vælger at svare istedet for hvordan eller om vi forholder os til den indsigt som @Colombiameme gav i hvert fald mig. Lad mig bare konstatere at vi er uenige om mit svar var ok. Jeg synes det var og du synes ikke du kan se sammenhængen. Fordi der ingen sammenhæng er, du citerer nørden for noget som han skrev til jennifer, og så blander du Colombiameme ind i det. Det handler ikke om at få ret, det handler om hvad der faktuelt er rigtigt og forkert, og det er blande de ting sammen som du gør, er forkert. Derfor jeg kommentere på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 nørden skrev, for 10 minutter siden: Jeg må indrømme at det er over min fatte evne at forstå hvad det indlæg du linkede til har at gør med du quotede. Næstsidste afsnit som svar på at jeg vedkender mig mit ansvar. "I feel sorry for all the broken woman. It is for sure sad how greedy people can be and how little other people's live matters for them. Shame on you for doing this! Shame on me for filling your pockets!" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1063 Skrevet 8. August, 2022 AB455 skrev, for 4 minutter siden: Jeg synes umiddelbart Jennifer har skrevet sobert omend hun virkede frustreret over nørdens holdning. Jeg kan bestemt godt have overset eller misforstået noget. Wow, jeg er målløs, hvordan i alverden kan du få det at jeg snakker om Jennifer? Jeg citerer dig endda for at skrive om Colombiameme. Jeg mangler en facepalm smiley. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 nørden skrev, for 7 minutter siden: Jeg begynder efterhånden at forstå at du egentlig er ligeglad med hvad jeg skriver, sålænge det kan fordrejes til at passe dit verdensbilled. Jeg ser det blot som at vi ser forskelligt på tingene. Jeg forsøger at argumentere for min holdning ligesom du argumenterer for din. nørden skrev, for 8 minutter siden: Jeg skev med vilje ikke jenniferromatica's navn da min afsky går på alle, som har set det samme som hende, uden at anmelde det. Udover det. At føle afsky for nogen har da intet med tilsvining at gøre. Så nej. Jeg har ikke tilsvinet jenniferromantica på noget tidspunkt. Alle og dermed også Jennifer som du netop havde diskuteret med. Så her er vi så også uenige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 (edited) Den Anonyme skrev, for 9 minutter siden: Fordi der ingen sammenhæng er, du citerer nørden for noget som han skrev til jennifer, og så blander du Colombiameme ind i det. Det handler ikke om at få ret, det handler om hvad der faktuelt er rigtigt og forkert, og det er blande de ting sammen som du gør, er forkert. Derfor jeg kommentere på det. Ok, du giver mig så ikke ret, men det ændrer bare ikke på at vi ser forskelligt på det. For mig er sammenhængen klar og tydelig for dig er den helt ude i skoven. Redigeret 8. August, 2022 af AB455 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 Den Anonyme skrev, for 6 minutter siden: Wow, jeg er målløs, hvordan i alverden kan du få det at jeg snakker om Jennifer? Jeg citerer dig endda for at skrive om Colombiameme. Jeg mangler en facepalm smiley. Beklager, min fejl. Jeg troede vi snakkede om Jennifer, men det kan jeg godt se ikke var tilfældet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. August, 2022 @AB455 Jeg giver op. Jeg fatter simpelthen ikke længere hvad du skriver. Du fordrejer det jeg skriver, blander tingene sammen og beskylder mig for ting jeg på ingen måder har gjort. Det virker lidt som om at man i dine øjne kun føre en sober tone hvis man er enig med dig. At vi er grundlæggende uenige er der vist ingen tvivl om, men at beskylde mig for at tilsvine nogen synes jeg virkeligt er langt ude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerjensen 33 Skrevet 8. August, 2022 Jeg vil gerne undgå anmeldelser fra alfonser og EG brugere, der bliver betalt. Men er faktisk ikke så bange for, at anmeldelserne snyder. Det giver ikke meget mening at influenser A, giver en god anmeldelse, og alle de efterfølgende kunder får en dårlig oplevelse. Selv kunder der normalt ikke er aktive på EG, kan jo spolere den første gode anmeldelse med en dårlig anmeldelse. I 2018 var der en meget aktiv bruger her på EG, som anmeldte en større række af GPer. To af dem han anmeldte med en særdeles god omtale valgte jeg at besøge efterfølgende. De ydede begge særdeles god service, søde og lige så flotte som han beskrev. Jeg manglede absolut intet ved disse GPer, og besøgte dem flere gange inden Coronaen (de er desværre ikke kommet tilbage efter). Denne anmelder kom så endelig med en dårlig anmeldelse af en anden GP. GPen svarede igen, og han blev efterfølgende afsløret i, at han brugte sit populære EG anmeldernavn til, at få ekstra ydelser eller billigere priser. En sådan anmelder ønsker jeg bestemt ikke på EG, men han fik dog alligevel sendt mig i den rigtige retning. Der er desværre gået meget sølvpapirhat i debatten efter Columbiameme (som jeg selv tror på et stykke af vejen hvad angår beskrivelsen af nogle bagmænd og deres metoder, men som også kom med en lang række antydninger, der reelt ikke kan bruges til at pege på noget mystisk). Nu er det åbenbart et faktum, at der sidder en række bander og deler oplysninger på tværs om de forskellige aktive influenser på EG. Det er altså ikke raktetvidenskab, for den enkelte alfons eller GP, at udsøge de aktive influenser. Hvorfor skulle alfons A, der tjener penge på baltiske GPer, dele information med alfons B, der tjener penge på latino GPer? Nej, de er konkurrenter. Er i øvrigt langt mere bekymret for de dårlige anmeldelser, som kan være særdeles skadelige for en GPers forretning. Her har jeg nogen gange en mistanke om, at det er en konkurrerende GP/alfons, der spreder falske informationer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerjensen 33 Skrevet 8. August, 2022 Trådene her på EG har det med at stikke i forskellige retninger. Den ene retning handler så om hvorvidt man kan reducere risikoen for at være sammen med en GP der arbejder under tvang. Jeg kom selv ind på GP markedet i en moden alder tilbage efteråret 2018. Gjorde mig selv det klart fra starten, at hvis jeg mødte op hos en GP, der havde snydt med billeder/ydelser ELLER virkede stenet/fuld/usoigneret eller boede i uhumske lokaler, så ville jeg vende om (måske give et mindre beløb som plaster på såret over den manglende kunde). Dertil holder jeg mig fra de helt unge, som typisk har svære ved at sige fra, jeg holder mig fra GPer med usunde billeder (f.eks. anoreksi lignende), og jeg holder mig fra GPer med urealistisk lave priser kombineret med udbud af næsten alle ydelser. En anmeldelse på EG, der går på, at pigen nok ikke er her frivilligt vil ligeledes få mig til at holde mig væk. Jeg har endnu ikke besøgt en latino. Efter tråden fra Columbiameme, så har jeg ligeledes bestemt mig for ikke at besøge GPer, der ikke kommer fra EU eller Norden. Andre vil så her begrænse sig til kun de danske, men husk de kan også være presset grundet gæld til en rockerbande eller udsat for krav om beskyttelsespenge. Som jeg skrev i en anden tråd, så har vi simpelthen brug for en anden lovgivning, der kan gøre det mere tryg for GPerne, og hjælpe kunderne med at undgå tvangs GPerne. Hvad gør I andre fremadrettet for at minimere risikoen for besøg hos GPer, der gør det af tvang??? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 nørden skrev, for 11 minutter siden: @AB455 Jeg giver op. Jeg fatter simpelthen ikke længere hvad du skriver. Du fordrejer det jeg skriver, blander tingene sammen og beskylder mig for ting jeg på ingen måder har gjort. Det virker lidt som om at man i dine øjne kun føre en sober tone hvis man er enig med dig. At vi er grundlæggende uenige er der vist ingen tvivl om, men at beskylde mig for at tilsvine nogen synes jeg virkeligt er langt ude. Ud over den ene kommentar som jeg opfatter som en kedelig kommentar til Jennifer, så synes jeg faktisk at du har skrevet sobert. Det er også grunden til at jeg gerne fortsætter. Men du har da ret i at ingen af os ser ud til at være i stand til at overbevise den anden og det kan jo så være nok grund til ikke at forsætte dialogen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 Amagerjensen skrev, for 14 minutter siden: Er i øvrigt langt mere bekymret for de dårlige anmeldelser, som kan være særdeles skadelige for en GPers forretning. Her har jeg nogen gange en mistanke om, at det er en konkurrerende GP/alfons, der spreder falske informationer. Jeg er faktisk helt enig med dig, også i det af dit skriv jeg ikke har citeret. Min bekymring er egentlig også den dataindsamling som @Colombiameme beskrev og hvordan kvinder bliver udnyttet. Hvis jeg følger en god anmeldelse som reelt er falsk, så er mit tab ret begrænset og jeg kan trods alt skrive om min egen oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 Amagerjensen skrev, for 13 minutter siden: Hvad gør I andre fremadrettet for at minimere risikoen for besøg hos GPer, der gør det af tvang??? Jeg forsøger at gøre det samme som dig. Jeg har svært ved at se hvordan vi kan gennemskue at en kvinde er fanget ind i en bandes netværk før hun selv er klar over det. Hun vil jo netop være glad og tilfreds med de muligheder hun har fået ved at være sexarbejder i Danmark og hvis det stoppede ved det, så ville det jo også være helt fint. Hvis vi som @Eva Nadine foreslog skrev i vores anmeldelser om vi ser - eller ikke ser - tegn på tvang, så ville vi måske over tid opdage nogle af de kvinder der tilhører den samme bande og dermed relativt sikkert kunne udpege kvinder der er holdt fast i usunde miljøer. Men særlig effektivt bliver det desværre nok ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Halvstor 40 Skrevet 8. August, 2022 AB455 skrev, for 32 minutter siden: Hvis vi som @Eva Nadine foreslog skrev i vores anmeldelser om vi ser - eller ikke ser - tegn på tvang, så ville vi måske over tid opdage nogle af de kvinder der tilhører den samme bande og dermed relativt sikkert kunne udpege kvinder der er holdt fast i usunde miljøer. Men særlig effektivt bliver det desværre nok ikke. Var hans/hendes pointe ikke netop at man nemt kunne identificere personen ud-fra anmeldelsen? Kan man det så er anmeldelren et muligt offer (også selvom det ikke er sket endnu i denne sammenhæng) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 Halvstor skrev, 1 time siden: Var hans/hendes pointe ikke netop at man nemt kunne identificere personen ud-fra anmeldelsen? Kan man det så er anmeldelren et muligt offer (også selvom det ikke er sket endnu i denne sammenhæng) Jo det er rigtigt. Jo flere detaljer jo lettere bliver det at sammenholde kunden med deres EG konto. Nogle har tidligere nævnt at de har for vane at vente en uge eller to før de skriver noget og hvis de tilmed er relativt generelle i deres formulering, så bliver det sværere at koble de to sammen. Jeg har tidligere selv været meget åben om min EG konti - med den hensigt at de kan tjekke mig ud hvis de er i tvivl om hvad det er for en der henvender sig. Det er dog min oplevelse at det ikke gør den store forskel - jeg tænker at det er de færreste der overhovedet gider at tjekke en ud før man står ved døren. Nu vil jeg da huske at holde kortene tæt på kroppen, særligt hvis jeg besøger en som i princippet kunne tilhøre en gruppe. Det er bare ikke særlig fedt at det bliver med så meget mistro - det er jo i forvejen så fandens fordækt med sexarbejdere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 8. August, 2022 (edited) Den Anonyme skrev, for 4 timer siden: Hvor var du henne da det netop var hende der gav @nørden & @AalborgLook bredside efter bredside pakket ind i staniol? Det virker en smule helligt, at få det til at lyde som hun var sober i sit skriveri herinde. Ret skal være ret, den tråd havde været bedre hvis nogen ikke var så hurtig til at fare i flint, over at var forskellige synspunkter etc. Og dette er ikke møntet på nogen af de sider der deltog, men en generalisering Havde ikke lige set der var blevet sagt stop fra de højere magter.. Redigeret 8. August, 2022 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg