Eva Nadine 4848 Skrevet 7. August, 2022 (edited) Suk... Mit hjerte er tungt og mit skød er udsultet. Det her har fyldt rigtigt meget hos mig i mine tanker, og har forstyrret min nattesøvn siden tråden fra min kollega startede. Jeg har også været i privat dialog med hende der er hovedpersonen, omend nogle EG-brugere har forsøgt at tage hvidt på til bryllupsfesten for at overstråle hende. Ingen nævnt, ingen glemt Lige dét med hende og den famøse tråd, vil jeg lade marinere lidt endnu før jeg er klar til at udtale mig - hvis jeg nogensinde bliver det og har noget at bidrage med der kan være til glæde for andre eller andet end min egen reflektion over en betændt branche, hvor jeg på arrogant og elitær vis ser mig selv som en kamille-blomst der vokser i udkanten af en mødding lige dér hvor græsset begynder at blive grønt, og med vindretningen i min favør. Selverkendelse har jeg trods alt Det her er jo ikke noget nyt. Med stor fare for at folk falder fra og tænker jeg prøvet at forherlige mig selv (igen-igen) og mit formål med indlægget her er "Hvad sagde JEG?!!", så vover jeg alligevel, i håb om at de fleste læsere trods alt kender mig bedre end dét efterhånden. Lidt forfængelig mht. hvad I tænker om mig og mine skriv, er jeg trods alt Nåmen... Jeg sagde nogenlunde det samme som jeg tror @Colombiameme har forsøgt at fortælle i tråden, omend langt mindre specifikt og på ingen måde personligt erfaringsbaseret. Men stadig erfaringsbaseret. Det var der ikke den helt vilde reaktion på, netop fordi det er nemt at slå det hen når det er mig der siger det, idet jeg ikke er personligt ramt. Og udover at det blev lidt af en rodebutik, tror jeg at essensen af hendes budskab - udover registreringen af data på kunder til mulig afpresning engang i fremtiden måske hvis og såfremt og i fald - er nogenlunde det samme som jeg i april sidste år skrev om bl.a. her: Der er i forhold til trafficking, tvang og at være ejet eller fastlåst rigtigt langt fra den kulsorte ende til den lysegrå. Ikke meget er sort/hvidt. Lad mig lægge mit eget hovede på blokken (endnu en gang) for at illustrere at måske er ingen af os i den piv-hamrende glorie-skinnende kridhvide ende af skalaen. I forhold til at bruge influencere til at sætte skub i forretningen: Som det er nogle bekendt, arbejder jeg primært som Lingam massør. Da jeg skulle etablere mig for alvor på deltid som dét, skabte jeg en slags infrastruktur som inviterede til anmeldelser. Jeg fik ret mange af dem på meget kort tid. Alt var spillet med åbne kort og alle og enhver kunne læse sig frem til at man som EG medlem fik rabat. Jeg skrev endog at jeg ville blive glad forat at der kvitteredes med en anmeldelse, men det var ikke noget krav for at få rabatten. Da jeg havde anmeldelser nok til at mit (og min dengang mødebookers) salgsarbejde blev nemt og næsten ingen udeblev pga. tvivl om kvaliteten af min indsats på briksen, så var der ikke længere nogen idé i det for mig, og rabatten forsvandt efter et halvt år. Ikke ret mange af de ret mange der fik rabatten i løbet af det halve år, kvitterede med en anmeldelse. Det viste sig da jeg så lavede det om til at man kunne få rabat ved 2. besøg - hvis man som EG bruger havde skrevet en anmeldelse - at ingen af dem der skrev dem efterfølgende ønskede rabatten! Ikke en eneste. De skrev fordi de selv syntes det var en anmeldelse værd, altså til glæde for læserne og ikke for at gøre MIG glad. Nu er jeg med på at en manipuleret influencer anmeldelse er noget helt andet. Jeg skriver det blot fordi jeg synes det er svært at fortænke en dygtig markedsførings-bagmand/kvinde i at gøre noget der virker. Selvfølgelig er det knaldhamrende skummelt og fordækt hvis en EG-anmelder har vidst at han fik særlig service og har drysset glimmer ud over det hele og skrevet en anmeldelse der ikke har svaret til oplevelsen i håb om at få et slaw VIP-fjas også næste gang... på den måde har han manipuleret læserne. Men manden har besøgt pigen... så måske er det bedre end ingenting også for læseren? Det viser sig at det har det i hvert fald været i høj grad for både pigen og for bagmænd/kvinder rent økonomisk. Ja... Jeg kan godt se forskellen... men det er stadig nuancer af gråt - som jeg ser det. Hvid samvittighed på dét punkt har ikke jeg heller. Jeg forsvarer ingen og intet - inkl. mig selv og skribenterne - men står ved hvad jeg selv gør og har gjort, netop fordi der er blevet spillet med helt åbne kort hele vejen igennem. I forhold til at være afhængig af at sælge sex Det er jeg dælendulleme da også. Ikke på nogen måde i nærheden af samme årsager som de kvinder der i debatten er tale om. Det er jeg også klar over ikke kan sammenlignes. Men jeg har næsten alle andre "lim-punkter" end lige de økonomiske. Jeg gider ikke engang lade som om jeg har lyst til sex uden der er betaling involveret. Selv når jeg finder sexpartnere på anden vis, har jeg held til på en eller anden måde at snige en eller anden form for i det mindste symbolsk betaling eller bytte ind i det. Det er ganske enkelt bedre - for mig... og oftest også for dem. Det har jeg omtalt flere gange i andre tråde, så det springer jeg let hen over her. Bekræftelsen er også en et lim-punkt. Det har jeg også omtalt ofte. I forhold til at lægge mere end halvdelen af sin indtægt i andres lommer. Tjah... En klækkelig del af indtjeningen som "hvid" sexarbejder lægges bestemt heller ikke lige direkte i sparebøssen. Det er dog mit indtryk at forargelsen og det man bliver stødt af eller ked af, ikke handler så meget om hvor stor en del af indtægten der ryger ved siden af pigens sparebøsse, men til hvem... eller har jeg uret? Jeg kan i så fald fortælle at flere af jer Rødder herinde har været med til at sponsere både biler til mine unger, P-bøder, husleje til Fredagsbar med underskud, donationer til veninder på røven der skulle være betalt tilbage, stjålne penge fra min lomme på rejser til fattige lande, bøder for ukorrekt håndtering af affald, penge til tiggere på gaden i fattige lande og sidst men kke mindst: En røvdyr og fancy lighter til min handyman/mekaniker. En spritny iPhone X, en dykker instruktør uddannelse og en Kina-motorcykel til min feriekæreste i Egypten. Og... jeg har betalt min mors gæld til en idiot der snød hende så hun kunne sove om natten. Og... så er der lige SKAT som er en støvsuger. Igen... jeg har valgt. Pigerne har valgt i langt de fleste tilfælde, også selvom deres valg var mellem valgvalgmuligheder der alle var knap så fede som mine valgmuligheder. Jeg er født som hvid kvinde i Skandinavien og har haft alle muligheder for at vælge det bedste af det bedste. Det mener jeg jo så også hele vejen igennem at jeg har gjort. Ikke alle mennesker i verden er så priviligerede. Hvad jeg synes alt i alt: Bagmænd der tvinger kvinder til at have sex mod deres vilje og sælger kvinder som var de kødklumper, skal losses hele vejen til Helvede hvis sådan et findes. Ellers kan vi opfinde et her på jord til dem. Jeg sponserer gerne pinebænke og frivillige arbejdstimer til projektet. Mænd - og kvinder - der malker kvinder der sælger sex skulle skydes i knæet og få lov til at lide... længe. Imens jeg hepper. De har ikke engang den undskyldning at det er fordi de bliver liderlige af det. Det er ren og skær kannibalisme. Og... Mænd - og kvinder - der hjælper sexarbejdere til at få bedre arbejdsbetingelser og giver dem bedre (dårlige) valgmuligheder skal afkriminaliseres. For at ovenstående kan ske, skal der enten selvtægt eller opfindsomme iværksættere til. Lovgivningen fungerer intet sted i verden optimalt mht. prostitution. Politiet vil gerne gøre noget men har hverken ressourcer eller adgang til miljøet og er handlingslammede, uanset om viljen er der eller ej. Politikere er enten for ekstremistiske eller for bange for hvepsereden. Det eneste der står tilbage som har magt er køberne. Jer. Mig. Jeg vil fremadrettet glæde mig til i jeres anmeldelser at der også angives en fornemmelse af frihed eller ej... den dér skala med hvordan hun ser ud og hvor rent/pænt stedet var med et tal på en skala fra nul til ti... indfør dén mht. jeres vurdering af hvor selvstændigt et valg hun har truffet ved at vælge netop din pikkemand som en af tingene på dagens 2do-liste. Det kunne være et konkret forslag til et skridt i den rigtige retning. Om ikke andet - så tænk over dette tal hver eneste gang. Både før, under og efter. På forhånd tak! Kærligst, og som altid i bedste mening, Eva PS: Jeg vil undlade at bidrage yderligere i tråden/debatten. Tænker jeg har været rundt om alt jeg har at dele ud af i denne omgang og går i hi for en stund. Jeg er nødt til at dulme mit indre med mere muntre indslag for ikke at gå helt i baglås som sexarbejder. Redigeret 7. August, 2022 af Eva Nadine 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NerdGeek 9 Skrevet 7. August, 2022 Angående Colombiameme; Så skal man tage hendes påstande med et gran salt, ikke tro på alt hvad hun skriver sandt. Det kan ses i hendes andet indlæg i tråden hvor hun mener at "alle Thai steder ligger over et autoværksted", hvilket helt objektivt set er forkert!! Jeg tror ikke at hun lyver bevidst, men at hun bare troede at det var alle Thai steder. Hun generaliser også lidt for meget over Danske mænd til min smag. Hun ved nok en masse om hvordan tingene fungerer i hendes egen bobbel, og det er fedt hvis hun river nogen af de onde bander lidt rundt. Meeen Og til @Den ærlige : I starten af den berømte tråd sad jeg med en følelse af at du og TS var i forening sammen. Det var bare en fornemmelse, da det føltes lidt som om du "bumbede" tråden. Jeg sidder stadig med en følelse af at du har en agenda her på siden, og at du ikke er helt ærlig faktisk. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 7. August, 2022 Tak @Eva Nadine, som altid et godt og vel reflekteret indspark fra din hånd. De grå nuancer som når du selv fortæller at du lagde 50% til din pimp(?) i USA. Det lyder voldsomt, men ja så længe det er en åben aftale uden ubekendte og skjulte paragraffer så er det jo en fin aftale hvis begge er enige, indforstået og glade. Eva Nadine skrev, for 31 minutter siden: Jeg vil fremadrettet glæde mig til i jeres anmeldelser at der også angives en fornemmelse af frihed eller ej... den dér skala med hvordan hun ser ud og hvor rent/pænt stedet var med et tal på en skala fra nul til ti... indfør dén mht. jeres vurdering af hvor selvstændigt et valg hun har truffet ved at vælge netop din pikkemand som en af tingene på dagens 2do-liste. Det kunne være et konkret forslag til et skridt i den rigtige retning. Om ikke andet - så tænk over dette tal hver eneste gang. Både før, under og efter. På forhånd tak! Det er ikke perfekt, men det kunne være med til at holde fokus på problemet, uanset om vi gætter rigtigt eller forkert. Jeg synes det er værd at overveje. Selv tak for opfordringen Og så ikke fordi det er mere i det end at jeg synes at lige denne bid tåler gentagelse Eva Nadine skrev, for 34 minutter siden: Mænd - og kvinder - der malker kvinder der sælger sex skulle skydes i knæet og få lov til at lide... længe. Imens jeg hepper. Jeg hepper med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterPan1954 103 Skrevet 7. August, 2022 skunken skrev, for 22 timer siden: I sin tid kom jeg i A gruppen i ny og næ, men så viste det sig at der vist også var noget rufferi og andre ting som ikke var i orden. Hvis i læser op på hvad Annie fønsbys piger oplevede er det ikke så langt fra hvad udenlandske piger oplever. Hun blev bare stoppet inden det blev værre. Så til alle jer der tror at i er hellige fordi i kun besøger danske steder, så bedes i lige tage en reality pille. Men jeg er dog relativ sikker på at mange af de danske steder har helt ok forhold, i forhold til de udenlandske piger.. Hvorfor skal A-gruppen nu blandes ind i det her? Med antydninger om dig og dat. Husker med stor glæde Freja (artistnavn naturligvis), der var meget glad for at arbejde på stedet, det var en fin arbejdsplads som mange andre af de daværende lysthuse. Problemet er jo, at det ikke er tilladet at formidle ydelser (rufferi) i den gråzone lovgivning, der er i Danmark, og derfor er ethvert dansk bordel (som ikke er et sandt pige kollektiv) ulovligt, bordelmutter/fatter kan jo ikke arbejde gratis - så deres erhverv og butik er ulovligt - også selvom de arbejder under ordnede og sikre forhold. Da de fleste danske piger arbejder på bordel, har de jo også en bagmand/dame, der tjener på deres ydelser, der skal jo laves vagtplan, annonceres, bestilles fotograf, rekrutteres nye piger - det er ulovligt at tjene penge på det (som i ulovligt - det var nok bedre med en lov om at der ikke måtte tjenes URIMELIGT mange penge på det). De udenlandske piger kan naturligvis - i mindre grad end de danske - forventes at kunne klare sig selv, så her findes naturligvis også villige formidlere. Man kan jo ikke forvente at de skal registrere sig - deres erhverv er ulovligt. Lovgivningen gør jo altså, at enhver prostitutionsformilder i Danmark er nødt til i et eller andet omfang at leve i det skjulte, og det gør det ikke nemmere at kende forskel på de handlede og dem som er her 'frivilligt' - frivilligt i anførselstegn, fordi langt de fleste nok hellere ville have haft et andet erhverv med samme indkomst. Jeg tror at de fleste mænd herinde, som er 'stamkunder' med flergangsbesøgende, hvor der er kemi, får en nogenlunde indsigt i arbejdsforholdene - men også steder hvor der ikke skal tales om tingene. Men jeg er måske dum og naiv - hvis man kan få 8 orgasmer om dagen, kan man måske også opfinde en livshistorie, og huske den fra gang til gang. Når gråzone erhvervet ikke må komme frem i lyset, ja så er der jo ingen smiley ordning, men kun at fægte sig frem i tågen, eller fravælge denne hobby. Nogle er naturligvis ret klart handlede i et eller andet omfang - fx selfie mafiaen, med fast rotation fra sted til sted, samme annonce ordlyd, samme ydelser etc. - det er sådan set beskrevet fint herinde af mange. Interessant hvad det egentlige motiv til informationsindsamlingen har været? Beskytte pigerne? Eller er det FSB der står bag ved, og som skal have en klemme - ikke på alle - men på indflydelsesrige personer? Der russiske lokkeduer, der idag sidder i det russiske parlament. Det er en svær situation. I den gamle venusloge var der helt de samme problemer år tilbage. Kunne man tillade sig at gå til udenlandske piger - eller kun danske? Endnu værre var det med anmelderne, mange af pigerne, som jeg fik god kontakt til, rystede i bukserne, når de 'kendte' anmeldere kom på besøg, med krav om alle mulige ydelser udenfor programmet, og truslen om at ødelægge deres forretning. Og så var der pigerne som gerne gav lidt ekstra for en god anmeldelse - det er vel i for sig OK på frivillig basis. Så intet er ændret - og det er svært at se noget ændre sig med den lovgivning vi har idag, som IKKE er til for pigernes skyld! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2022 AB455 skrev, for 6 timer siden: Min eller rettere @Colombiameme's påstand er jo netop at de ikke kan arbejde uden for banden. De er stavnsbundet - opdager de. Men jeg skrev at flere af de piger som idag arbejder selvstændigt og alene startede med at arbejde sammen med andre piger. Så det som i påstår ikke kan lade sig gøre sker. Der er flere eksempler på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2022 AB455 skrev, for 6 timer siden: Hvis du har det sådan, så stop endelig. Jeg har ikke noget problem med det. Det var dig som bragte det på banen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden: Du mener simpelthen at du kan holde øje med om pigerne få besøg.? Om de er væk i 2-3 uger osv osv.? Vi snakker om en forretning der består af flere 1000 kvinder og sikkert næsten lige så mange bagmænd.. Jeg ved ikke om de stadig anvender hotellet da hotellet lavede nye regler for at få pigerne ud.. Lige pludselig kostede det 500 euro hvis man havde besøg på værelset.. Altså pr gæst.. Man skulle underskrive papirer på at man ikke ville have andre mennesker på værelset osv.. Det var vel den eneste måde de kunne få dem væk på uden deres egen sikkerhed blev risikeret.. Ellers havde jeg sku gerne givet dig navnet på hotellet så du selv kunne se lortet med egne øjne fordi et eller andet fortæller mig at INGEN kan fortælle dig noget, ikke engang dem med mere viden fordi du ønsker ikke at vide sandheden og det helt fair.. Sådan lever nogle folk bedst med lukkede øjne.. Jeg har flere gange fået skudt i skoen at jeg lukker øjnene for virkeligheden. Hvis der er nogen herinde som lukker øjnene, så er det da jer som påstår at i har kendskab til traffiking og tvang men kigger den anden vej i stedet for annonymt at melde det til politiet eller give ekstra bladet et tip. Jeg er 110% sikker på at ekstra bladet ikke vil lade sådan en chance for en forside historie gå deres næse forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 821 Skrevet 7. August, 2022 nørden skrev, for 44 minutter siden: Jeg har flere gange fået skudt i skoen at jeg lukker øjnene for virkeligheden. Hvis der er nogen herinde som lukker øjnene, så er det da jer som påstår at i har kendskab til traffiking og tvang men kigger den anden vej i stedet for annonymt at melde det til politiet eller give ekstra bladet et tip. Jeg er 110% sikker på at ekstra bladet ikke vil lade sådan en chance for en forside historie gå deres næse forbi. Det har så været i Avisen 100 gange tidligere. Men det har desværre ikke den store nyhedsværdi længere. Lidt ligesom krigen i Ukraine kun blev dækket (overdækket) de første 2 uger. Nu kommer der måske et lille indslag i ny og næ. Samme med Covid19, og det samme med trafficking. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Armstrong 79 Skrevet 7. August, 2022 (edited) Uanset hvilken pige du besøger risikerer du at besøge en pige som slet ikke bryder sig om at du har sex med hende, så kan hun virke nok så sød eller sige/skrive hun nyder det, men det behøver ikke at være tilfældet, det drejer sig også om cool business for dem, glem ikke det. Det er velbeskrevet og direkte sagt fra politiet at bander af forskellig slags har økonomiske interesser i denne branche, sådan har det været altid også før det store indtog af udenlandske piger. Traffic er et problem, også i Danmark, men en 19 årig rumænsk pige havner vel heller ikke i Slagelse, hvor hun har sex 24 h 7 days a week sådan helt af egen fri vilje ofte. Vi mænd er så lette, en pige som giver os lidt opmærksomhed, siger de søde ord til os, og jeg har selv oplevet at de har fisket efter lidt omtale herinde, og selv hvis de ikke gør, så vil vi mænd jo gerne hjælpe pigen så hun synes endnu mere om os, og det kan vi gøre herinde. Der skrives helt klart anmeldelser til pigen/for pigen/pga pigen, f.eks. i dag kommer der en anmeldelse af pige men annoncen er ikke aktiv endnu, for pigen er først i landsdelen i morgen, og det er tredje gang han “anmelder” pigen, andre gange skrives der hilsner mv til hende, andre gange flipper en bruger fuldkommen ud hvis bare en skriver noget neutralt eller negativt om pige han synes om og som han håber synes om ham, så ja, vi bruges, misbruges og lader os misbruge som influencere, men det kan vi jo bare lade være med, men det sker da. Hende colmbianere eller hvad i himlens navn hun kaldte sig, hun havde nok mange indfald der virkede helt tossede eller var helt tossede, det værste var autoværkstederne og thaiklinikkerne, men hun har da ret i at vi brugere er influcenere, nogen er det bevidst og går over stregen af og til, andre er det ubevidst. Redigeret 7. August, 2022 af Armstrong Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 7. August, 2022 (edited) nørden skrev, for 3 timer siden: Men jeg skrev at flere af de piger som idag arbejder selvstændigt og alene startede med at arbejde sammen med andre piger. Så det som i påstår ikke kan lade sig gøre sker. Der er flere eksempler på det. Så nogle finder med søde veninder om på den anden side af verdenen og arbejder frivilligt, uden stavnsbinding og skjulte agendaer. Tja, jeg kan jo ikke påstå at det ikke er sket. På den anden side, så er trafficking, med vold, tvang og pression veldokumenteret. Spørgsmålet er så om dit eksempel er undtagelsen der bekræfter reglen (altså trafficking). Det jeg vurderer det på er at der er mange lette penge at tjene med en meget lille risiko - altså for bagmændene som lader kvinderne stå i første række, både ved salg af sex uden arbejds- og opholdstilladelse, samt til at føre de nye kvinder ind på bordellet. For mig er det så åbenlyst at et eller to eksempler på det modsatte ikke ændrer på problemets omfang. Redigeret 7. August, 2022 af AB455 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 7. August, 2022 nørden skrev, for 4 timer siden: Jeg har flere gange fået skudt i skoen at jeg lukker øjnene for virkeligheden. Hvis der er nogen herinde som lukker øjnene, så er det da jer som påstår at i har kendskab til traffiking og tvang men kigger den anden vej i stedet for annonymt at melde det til politiet eller give ekstra bladet et tip. Jeg er 110% sikker på at ekstra bladet ikke vil lade sådan en chance for en forside historie gå deres næse forbi. Jeg annoncerer med ansigt på min annonce.. Ligesom jeg kunne genkende pigerne på hotellet ud fra deres billeder så kan de OG deres bagmænd også genkende mig ud fra mine billeder.. Jeg har ikke noget ansvar overfor nogen som helst andre end mine børn.. Det ansvar består i store dele af at holde mig selv i live og ved godt helbred.. Så rager det egentlig mig noget så voldsomt hvad du mener jeg burde have gjort for de piger som DU med glæde knalder.. Hvem tænker du selv har det største ansvar for deres livssituation.? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. August, 2022 skunken skrev, for 13 timer siden: Det har så været i Avisen 100 gange tidligere. Men det har desværre ikke den store nyhedsværdi længere. Lidt ligesom krigen i Ukraine kun blev dækket (overdækket) de første 2 uger. Nu kommer der måske et lille indslag i ny og næ. Samme med Covid19, og det samme med trafficking. Hvis de får et tip om en sag med noget reelt kød på og ikke bare de sædvanlige rygter, så skal den nok nå forsiden. Specielt hvis der er et hostel med hele gange fyldt med piger som er tvunget til at sprede ben og hvor det flyder med håndklæder på gangene og pigerne skriger som stukkede grise. Jeg kan ikke finde ord for hvor meget afsky jeg har for personer som kigger den anden vej med sådan en viden. Det er jo nærmest kriminelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden: Jeg annoncerer med ansigt på min annonce.. Ligesom jeg kunne genkende pigerne på hotellet ud fra deres billeder så kan de OG deres bagmænd også genkende mig ud fra mine billeder.. Jeg har ikke noget ansvar overfor nogen som helst andre end mine børn.. Det ansvar består i store dele af at holde mig selv i live og ved godt helbred.. Så rager det egentlig mig noget så voldsomt hvad du mener jeg burde have gjort for de piger som DU med glæde knalder.. Hvem tænker du selv har det største ansvar for deres livssituation.? Du har konkret viden som du annonymt kan give videre til både politi og presse, men vælger ikke at gøre. Det er i min verden LANGT værre end os som knalder piger som rygterne siger er tvunget til at sprede ben. Selvom alle som læse med her stoppede med at besøge de piger i påstår er tvunget til at sælge sex, så vil de ikke forsvinde. Vi er kun en lille procent del af dem som besøger dem. Omkring din egen og dine børns sikkerhed. Bagmændene får ikke at vide hvem der har anmeldt dem, specielt ikke når det sker annonymt, så du er reelt lige dårligt stillet ligegyldigt hvem der anmelder dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 nørden skrev, for 46 minutter siden: Specielt hvis der er et hostel med hele gange fyldt med piger som er tvunget til at sprede ben og hvor det flyder med håndklæder på gangene og pigerne skriger som stukkede grise. Det er så på ingen måde det som @Colombiameme beskrev. Det du beskriver er så langt fra den sofistikerede kontrol som trafficking udgør i dagens Danmark. Alting udvikler sig - også bande kriminalitet. Altså det hvor såvel kvinderne selv og vi kunder bliver ført bag lyset. Hvis du bliver ved med at holde fast i det stereotype billede af at bandestyrede prostitution kun består af kidnappede piger der får tæsk når dagen er omme og derfor let kan genkendes, så begynder jeg at forstå hvorfor du har svært ved se den kriminalitet der foregår idag. nørden skrev, for 46 minutter siden: Specielt hvis der er et hostel med hele gange fyldt med piger som er tvunget til at sprede ben og hvor det flyder med håndklæder på gangene og pigerne skriger som stukkede grise. Jeg kan ikke finde ord for hvor meget afsky jeg har for personer som kigger den anden vej med sådan en viden. Det er jo nærmest kriminelt. På intet tidspunkt var dette et billede som jeg kan genkende fra @Colombiameme's beskrivelser. Jeg kan til gengæld ikke finde ord for hvor meget afsky jeg har for personer som i liderlighedens tegn vælger at kneppe kvinder som er lokket ind i prostitution, og fastholdt der, med forudsætninger som først åbenbares når de gerne vil ud/væk. Ja, de kommer frivilligt, men fastholdes i bandernes klør med opdigtet gæld, og trusler om vold mod dem eller deres familier som forbryder sig mod de uskrevne regler, som fx ikke at betale den enorme og fiktive gæld de starter ud med samt løbende oparbejder. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5358 Skrevet 8. August, 2022 AB455 skrev, for 36 minutter siden: Hvis du bliver ved med at holde fast i det stereotype billede af at bandestyrede prostitution kun består af kidnappede piger der får tæsk når dagen er omme og derfor let kan genkendes, så begynder jeg at forstå hvorfor du har svært ved se den kriminalitet der foregår idag. Hørt. Og applauderet. AB455 skrev, for 45 minutter siden: Ja, de kommer frivilligt, men fastholdes i bandernes klør med opdigtet gæld, og trusler om vold mod dem eller deres familier som forbryder sig mod de uskrevne regler, som fx ikke at betale den enorme og fiktive gæld de starter ud med samt løbende oparbejder. Præcis. Og i tillæg kan tilføjes, at pigerne heller ikke kan stoppe, når de har lyst. Det vil @nørden selvfølgelig også bestride. Men det er naturligvis op til os hver især at vurdere, hvilke argumenter, vi tror mest på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1063 Skrevet 8. August, 2022 AB455 skrev, for 42 minutter siden: Det er så på ingen måde det som @Colombiameme beskrev. Det du beskriver er så langt fra den sofistikerede kontrol som trafficking udgør i dagens Danmark. Alting udvikler sig - også bande kriminalitet. Altså det hvor såvel kvinderne selv og vi kunder bliver ført bag lyset. Hvis du bliver ved med at holde fast i det stereotype billede af at bandestyrede prostitution kun består af kidnappede piger der får tæsk når dagen er omme og derfor let kan genkendes, så begynder jeg at forstå hvorfor du har svært ved se den kriminalitet der foregår idag. På intet tidspunkt var dette et billede som jeg kan genkende fra @Colombiameme's beskrivelser. Jeg kan til gengæld ikke finde ord for hvor meget afsky jeg har for personer som i liderlighedens tegn vælger at kneppe kvinder som er lokket ind i prostitution, og fastholdt der, med forudsætninger som først åbenbares når de gerne vil ud/væk. Ja, de kommer frivilligt, men fastholdes i bandernes klør med opdigtet gæld, og trusler om vold mod dem eller deres familier som forbryder sig mod de uskrevne regler, som fx ikke at betale den enorme og fiktive gæld de starter ud med samt løbende oparbejder. Nu er dette ikke for at tage Nørden i forsvar. Men det ville klæde debatten, hvis man læste andre svar end kun hans, så ville du os vide hvem han referer til. (red. Jennifer) Udover det, hvordan ved du så at du ikke selv har besøgt en GP, som er blevet lokket i fordærv? Det er hårde ord, når du/vi har minimal chance for at vide hvem der er her af egen fri vilje, og ikke er. Men vil da sige så meget, at Colombiameme havde da nogle pointer, som jeg har tænkt over, selve det med bander/bagmænd var allerede noget jeg tænkte inden jeg gik ind i den her verden. De ser jo os en indtægtskilde. Men mere de små ting, som man kan være opmærksom på. Men ligeså mange gode pointer hun/han havde, så var der altså for meget generalisering i øst og vest, og så snart en bruger ikke var enig, eller påtalte dette, så fik denne en forklædt bredside, enten debattere man ordentlig og holder en sober tone overfor ALLE, uanset om man er enig eller ej, ellers så bør man holde sig ude. Vi kan dog blive enige om, at dem der besøger piger de godt ved er her pga. Tvang, de burde skamme sig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. August, 2022 AB455 skrev, 1 time siden: Det er så på ingen måde det som @Colombiameme beskrev. Det du beskriver er så langt fra den sofistikerede kontrol som trafficking udgør i dagens Danmark. Alting udvikler sig - også bande kriminalitet. Altså det hvor såvel kvinderne selv og vi kunder bliver ført bag lyset. Hvis du bliver ved med at holde fast i det stereotype billede af at bandestyrede prostitution kun består af kidnappede piger der får tæsk når dagen er omme og derfor let kan genkendes, så begynder jeg at forstå hvorfor du har svært ved se den kriminalitet der foregår idag. På intet tidspunkt var dette et billede som jeg kan genkende fra @Colombiameme's beskrivelser. Jeg kan til gengæld ikke finde ord for hvor meget afsky jeg har for personer som i liderlighedens tegn vælger at kneppe kvinder som er lokket ind i prostitution, og fastholdt der, med forudsætninger som først åbenbares når de gerne vil ud/væk. Ja, de kommer frivilligt, men fastholdes i bandernes klør med opdigtet gæld, og trusler om vold mod dem eller deres familier som forbryder sig mod de uskrevne regler, som fx ikke at betale den enorme og fiktive gæld de starter ud med samt løbende oparbejder. Fuldstændig korrekt. Det var jenifferromantica som skrev de ting jeg referede til i det du quotede. Jeg har aldrig skrevet at det kom fra trolden. Jeg er forlængst forbi hvad trolden skrev. Den tråd kan der ikke koges mere suppe på. Og for at du nu ikke skal bruge for meget tid på at søge, er her et link til det jenniferromantica skrev. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. August, 2022 AB455 skrev, 1 time siden: Jeg kan til gengæld ikke finde ord for hvor meget afsky jeg har for personer som i liderlighedens tegn vælger at kneppe kvinder som er lokket ind i prostitution, og fastholdt der, med forudsætninger som først åbenbares når de gerne vil ud/væk. Af det kan vi så udlede at du aldrig har betalt for sex. Jeg tror ikke der findes en eneste pige i denne brance som ikke på et eller andet tidspunkt er blevet udsat for rygter om at hun ikke gør det frivilligt. Hverken danske eller udenlandske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 8. August, 2022 AB455 skrev, den 6.8.2022 at 10:48: Ubevidste er de af os kunder der skriver anmeldelser. Hvorfor skulle vi være "ubevidste"? Ikke alle kunder, der skriver anmeldelser er naive eller ubegavede. Jeg er flere gange blevet spurgt ved afslutning af et besøg om jeg vil skrive en anmeldelse. Dummere er jeg trods alt ikke end at jeg kan lægge to og to sammen, især når pigen siger "det er vigtigt for mig, jeg har ikke haft så mange kunder". Tillykke med din erkendelse, hvis det først er gået op for dig nu, at en GP og alle andre der evt. måtte profilere af hendes virksomhed kan have en interesse i en anmeldelse, men mit gæt er nu, at den erkendelse ikke er så ny for mange andre. Én gang har jeg overvejet om jeg fik "ekstra god" service for at skrive en god anmeldelse. GP'en, der havde et setup, som mindede om selfiebanden, men ikke var del af den, bad om "identifikation" som kunne være forskellige ting, herunder min eroguideprofil, som jeg valgte at benytye. Så hun vidste altså at jeg var bruger herinde og jeg ikke var nyoprettet. Heldigvis viste anmeldelser fra andre brugere, at den service jeg oplevede ikke var exceptionel, selvom den var temmelig meget bedre end det gennemsnitlige. Men jeg havde jo heller ikke på forhånd lovet hende en anmeldelse - det var slet ikke på tale, før hun bad mig om det, da jeg var på vej ud af døren. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 8. August, 2022 nørden skrev, for 3 timer siden: Hvis de får et tip om en sag med noget reelt kød på og ikke bare de sædvanlige rygter, så skal den nok nå forsiden. Specielt hvis der er et hostel med hele gange fyldt med piger som er tvunget til at sprede ben og hvor det flyder med håndklæder på gangene og pigerne skriger som stukkede grise. Jeg kan ikke finde ord for hvor meget afsky jeg har for personer som kigger den anden vej med sådan en viden. Det er jo nærmest kriminelt. Jeg føler sjovt nok lige så meget afsky for personer der lukker øjnene når de bliver præsenteret for viden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 Den Anonyme skrev, for 1 time siden: Men det ville klæde debatten, hvis man læste andre svar end kun hans, så ville du os vide hvem han referer til. (red. Jennifer) Jeg læser alle svarene,i det mindste i "min" tråd som tager afsæt i @Colombiameme's skriv. Den Anonyme skrev, for 1 time siden: Udover det, hvordan ved du så at du ikke selv har besøgt en GP, som er blevet lokket i fordærv? Jeg aner det naturligvis ikke, det er jo det der er så forbandet. Men jeg er da blevet mere oplyst og med det følger naturligvis et ansvar for at gøre sig endnu mere umage. Den Anonyme skrev, for 1 time siden: Det er hårde ord, når du/vi har minimal chance for at vide hvem der er her af egen fri vilje, og ikke er. De gjorde ord var min reaktion på @nørden's tilsvarende tilsvining af @JenniferRomantica. Min svar skal læses i sammenhæng med dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 8. August, 2022 nørden skrev, 1 time siden: Fuldstændig korrekt. Det var jenifferromantica som skrev de ting jeg referede til i det du quotede. Jeg har aldrig skrevet at det kom fra trolden. Jeg er forlængst forbi hvad trolden skrev. Den tråd kan der ikke koges mere suppe på. Jeg læser det som at du er enig med mig og dermed det som @Colombiameme skrev. Det er jeg da glad for at høre, selvom jeg ville blive mere glad hvis du ikke inspirerede på at kalde hende trolden. Det er unødvendigt nedsættende selvom du ikke er enig i alt det hun skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. August, 2022 AB455 skrev, for 36 minutter siden: Jeg læser det som at du er enig med mig og dermed det som @Colombiameme skrev. Det er jeg da glad for at høre, selvom jeg ville blive mere glad hvis du ikke inspirerede på at kalde hende trolden. Det er unødvendigt nedsættende selvom du ikke er enig i alt det hun skriver. ??? Den må du lige forklare. Jeg skriver at det er fuldstændig korrekt at det ikke er trolden som har skrevet det om gange med piger som bliver udnyttet. Det er Jenniferromantica som har skrevet det. Resten kommenterede jeg ikke på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. August, 2022 AB455 skrev, for 49 minutter siden: De gjorde ord var min reaktion på @nørden's tilsvarende tilsvining af @JenniferRomantica. Min svar skal læses i sammenhæng med dette. Den her må du også lige forklare. Hvor er det jeg tilsviner jenniferromantica? Kom gerne med qoutes eller links til indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. August, 2022 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Jeg føler sjovt nok lige så meget afsky for personer der lukker øjnene når de bliver præsenteret for viden.. Jeg lukker ikke øjnene for viden, men når nogen herinde påstår at de har viden, men bare vil hinte om den på dette site og ikke dele den med hverken politiet eller site admin, så er det i mine øjne bare anden hånds rygter som jeg ikke kan bruge til noget. Skulle jeg undgå at besøge samtlige piger, hvor nogen på et eller andet tidspunkt, har spredt et rygte om at de er tvunget til at sprede ben, så vil der stortset ikke være nogen piger tilbage at besøge, heller ikke dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg