Gæst Skrevet 6. August, 2022 Sportstossen skrev, for 2 timer siden: Kan du ikke fatte at gælden er opfundet af bagmændende, ligesom du betaler dummebøder til bander og rockere . Stop nu din naivitet . Og jeg kan skrive. Stop nu med at tro på alle konspirations teoretikerne. Ja der er nogle piger som har fået dummebøder af nogle bagmænd. Er det dem alle som trolden og @Den ærlige gerne vil have vi skal tro? Hvis man tror det forstår jeg virkelig ikke se hvad man laver på dette site. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2022 (edited) Den ærlige skrev, for 7 minutter siden: tillykke det lykkes dig at skramme de bruger som ikke er enige med dig væk fra debatten ???? Såvidt jeg kan se er jeg stort set den eneste i denne og den anden tråd, som taler imod dig og trolden. Alle andre synes at være rimelig enig med jer. Så hvis der er nogen som har skræmt andre væk er det vist jer. Redigeret 6. August, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 6. August, 2022 nørden skrev, Lige nu: Og jeg kan skrive. Stop nu med at tro på alle konspirations teoretikerne. Ja der er nogle piger som har fået dummebøder af nogle bagmænd. Er det dem alle som trolden og @Den ærlige gerne vil have vi skal tro? Hvis man tror det forstår jeg virkelig ikke se hvad man laver på dette site. Hov hov hov. vi vil bare ikke have udnyttelse og tvang. men frie piger. der selv bestemmer priser ydelser mm. som ikke er tvunget til at have sex med alle mænd, men selv kan vælge. og ikke skal kneppe de første 30-40 mænd i måneden før de begynder at tjene penge. det hedder moralsk etik men tilsyndeladende ikke noget du ejer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 6. August, 2022 nørden skrev, for 2 timer siden: Jeg siger ikke at det ikke sker, men sker det så tidt som trolden og @Den ærlige påstår? Det indlæg er åbenbart gået min næse forbi. Jeg håber da virkelig at du har givet den viden videre til politiet. Bortset fra det har jeg endnu aldrig besøgt en pige med et blåt øje. Jeg ved godt at makeup kan dække meget, men ikke alt. De piger med blå øjne og lignende var også placeret på etagen over etagen med pigerne der arbejdede.. Vi prøvede en del gange at være på gangen med pigerne der arbejdede og en enkel gang med pigerne der var uarbejdsdygtige.. En af mine gæster gik forkert og fik banket på en dør der blev åbnet af en hærdebred romansk mand med en kniv.. Jeg risikerer faktisk aldrig mit liv for folk jeg ikke kender.. Så nej intet blev meldt og vi skyndte os at finde et andet sted inden vi fik ballade med dem.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 6. August, 2022 Møffe skrev, for 11 timer siden: Derimod vil jeg da gerne opfordre alle til, at stræbe efter at bevare eller genfinde sin sunde fornuft -og ikke tro på alt der skrives herinde -for det er godt nok en del der er "pakket fint ind" men helt klart er skrevet for at manipolere læserne til, at tro et eller andet der er langt fra sandheden. Jeg tror alle læser anmeldelser for hvad de er. En ukendts beretning af et møde. Det er en personlig erfaring som vi hver især betragter som højest en retningsgiver. Alligevel er jeg da begyndt at skelne mellem de jeg synes er de bedre og mere retvisende skribenter. I hvert fald for mig. Mon ikke vi alle sammen gør det? Møffe skrev, for 11 timer siden: For mit vedkommende er det underholdning, og jeg tager ikke ret meget, af det der bliver skrevet for pålydende eller noget man 100% kan regne med er sådan. Meget enig, men jeg lader mig da inspirere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 6. August, 2022 TheLion skrev, for 7 timer siden: Vi er alle dukker i et spil. Det er vi og det kan vi ikke selv bestemme. Men vi kan selv beslutte om vi dukker os eller rejser os. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 6. August, 2022 nørden skrev, for 5 timer siden: Jeg ved ikke om det er det ene eller det andet, men indtil nogen kan komme med mere end deres konspirations teorier om at alle udenlandske piger er tvunget til at sprede ben, så vælger jeg at tro på at de er her frivilligt. Det kalder jeg at dukke sig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 6. August, 2022 nørden skrev, for 5 timer siden: Tror man mest på dem som påstår at alle udenlandske piger er tvunget til at sprede ben eller tror man mest på dem som påstår at LANGT de fleste udenlandske piger nok at fået hjælp til at komme her til, men at de kan stoppe når somehelst de har lyst. Jeg tror de er her frivilligt (de fleste af dem i det mindste), indtil de opdager at de er fanget i et net som de ikke kan slippe ud af. I hvert fald ikke med deres penge eller frihed til at rejse ind selv og arrangere sig privat/selvstændigt (og dermed som konkurrent til banden). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 6. August, 2022 nørden skrev, for 6 timer siden: Politiet har uhyggeligt svært ved at dokumenter tvangs prostitution. Men du kan spotte det? Også inden kvinden er klar over det. En ting er sikkert. De kvinder vi besøger leverer en illusion, om det er GFE eller PSE, så er og bliver det en illusion. De (fleste/bedste) er så gode til det at vi betaler dem i dyre domme. Jeg tror desværre godt de kan skjule deres angst, savn og fortrydelse for det er gift for forretningen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2022 (edited) Den ærlige skrev, for 14 timer siden: vi vil bare ikke have udnyttelse og tvang. men frie piger. der selv bestemmer priser ydelser mm. som ikke er tvunget til at have sex med alle mænd, men selv kan vælge. og ikke skal kneppe de første 30-40 mænd i måneden før de begynder at tjene penge. @Den ærlige Jeg synes virkelig at du skal begynde at læse hvad jeg skriver. Mener du seriøst at jeg ikke er enig i ovenstående? Omkring din quote i den anden tråd hvor du quoter en moderator "Private oplysninger om brugere/kunder eller piger skal ikke deles på PM ligesom de ikke skal i indlæg". Dit quote er taget ud af sammenhæng. I det indlæg du quoter henviser moderator til et par indlæg hvor der efterlyses dokumentation i PM. At linke til piger som man mener bliver udnyttet og advare mod at besøge dem er IKKE at dele personlige oplysninger. Det er en advarsel på linie med at advare mod at piger som yder dårlig service eller snyder. I samme indlæg som dit quote er fra, står der også at hvis man har informationer om falske anmeldelser m.m. så må man MEGET gerne sende dette til admin. Så vil de undersøge. Hele det indlæg for dit quote er fra kan læses her Bottom line. Jeg begynder efterhånden stærkt at tvivle på at du overhoveder har noget kendskab til piger som bliver udnyttet. Redigeret 7. August, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden: De piger med blå øjne og lignende var også placeret på etagen over etagen med pigerne der arbejdede.. Vi prøvede en del gange at være på gangen med pigerne der arbejdede og en enkel gang med pigerne der var uarbejdsdygtige.. En af mine gæster gik forkert og fik banket på en dør der blev åbnet af en hærdebred romansk mand med en kniv.. Jeg risikerer faktisk aldrig mit liv for folk jeg ikke kender.. Så nej intet blev meldt og vi skyndte os at finde et andet sted inden vi fik ballade med dem.. Man kan lave anmeldelser annonymt. Specielt når det gælder vold. Derudover finder jeg det meget mærkeligt at slet ingen anmeldte det hvis det virkelig var så slemt som du påstår i dette og dit tidligere indlæg. Men hvis din påstand passer, så må man jo kunne udpege piger som bliver udnyttet ved at se på hvilke piger som pludseligt og uplanlagt forsvinder i 2-3 uger, hvilket normalt er ca. den tid et blåt mærke tager om at forsvinde hos mig, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2022 AB455 skrev, for 8 timer siden: Det kalder jeg at dukke sig. Jeg kalde det tillid til at politiet gør deres arbejde og problemet derfor ikke er så stort som visse personer her gerne vil gøre det til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2022 AB455 skrev, for 8 timer siden: Jeg tror de er her frivilligt (de fleste af dem i det mindste), indtil de opdager at de er fanget i et net som de ikke kan slippe ud af. I hvert fald ikke med deres penge eller frihed til at rejse ind selv og arrangere sig privat/selvstændigt (og dermed som konkurrent til banden). En del af de piger som arbejder privat/selvstændigt startede med at arbejde sammen med andre piger. Så det modsige vel egentlig det du skriver her. AB455 skrev, for 8 timer siden: Men du kan spotte det? Også inden kvinden er klar over det. En ting er sikkert. De kvinder vi besøger leverer en illusion, om det er GFE eller PSE, så er og bliver det en illusion. De (fleste/bedste) er så gode til det at vi betaler dem i dyre domme. Jeg tror desværre godt de kan skjule deres angst, savn og fortrydelse for det er gift for forretningen. Nu begynder du at blande ting sammen. Indtil en pige opdager at hun ikke bare kan rejse (som du udtrykker det) er hun her vel teknisk set frivilligt? Derudover tvivler jeg stærkt på at ret mange piger vil være istand til at være smillende og glade sidst på dagen hverdag, hvis der er en grum bagmand som tvinger dem til at spredde ben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 7. August, 2022 nørden skrev, for 36 minutter siden: En del af de piger som arbejder privat/selvstændigt startede med at arbejde sammen med andre piger. Så det modsige vel egentlig det du skriver her. Præcis som også @Colombiameme beskrev det. Hun var også selv, som jeg forstår det, med til at "hjælpe" nye kvinder ind i folden (banden/nettet). Det er netop her at hele dette setup bliver super sofistikeret og meget effektivt. De etablerede kvinder hjælper nye kvinder ind på vegne af banden, som sidder på god afstand og styrer biksen. Så nej, jeg kan ikke se nogen modsigelser her. nørden skrev, for 36 minutter siden: Nu begynder du at blande ting sammen. Indtil en pige opdager at hun ikke bare kan rejse (som du udtrykker det) er hun her vel teknisk set frivilligt? Hvad blander jeg sammen? Jeg er helt ærlig ikke med på hvad du mener. Til gengæld forstår jeg ikke at du kan virke så ligeglad med at kvinderne tror at de er frie, men reelt ikke er det. De tror de har deres penge (den lille del de får lov at beholde selv) og de tror de har deres frihed, men reelt er de stavnsbundet. Er det at være her frivilligt når man er her på falske forudsætninger? Jeg synes det minder om en kontrakt hvor det med småt er skrevet med usynligt blæk. Vel ikke meget ulig hvordan en mafia i øvrigt opererer. Jeg er sikker på at banden selv mener de er guds gave til disse kvinder som bare skal lære at forstå at de hjælper dem til "rigdom" mod klækkelig betaling til banden. "Rigdom" som i at de kan tjene en del penge, hvis de arbejder hårdt og virkelig knepper igennem med hvem som helst. Og hvis kvinderne har så svært ved at forstå at det er for "deres egen skyld", så må de jo lære dem det på den hårde måde (trusler/vold/tilbageholdelse af penge etc.) indtil der ikke er mere at hente i den enkelte kvinde. Bestemt ikke min definition på frivillighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 7. August, 2022 nørden skrev, for 46 minutter siden: Jeg kalde det tillid til at politiet gør deres arbejde og problemet derfor ikke er så stort som visse personer her gerne vil gøre det til. Vi er meget uenige her, jeg tror problemet med trafficking er enormt. Og så synes jeg faktisk du modsiger dig selv. Har du ikke selv udtalt i en anden tråd at politiet har meget svært ved at dokumentere disse forhold? Jeg mener det var et svar til @JenniferRomantica eller dit og @Den ærlige's mundhuggeri i en anden tråd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2022 AB455 skrev, for 44 minutter siden: Præcis som også @Colombiameme beskrev det. Hun var også selv, som jeg forstår det, med til at "hjælpe" nye kvinder ind i folden (banden/nettet). Det er netop her at hele dette setup bliver super sofistikeret og meget effektivt. De etablerede kvinder hjælper nye kvinder ind på vegne af banden, som sidder på god afstand og styrer biksen. ???? Hvis piger kan starter med at arbejde samme med andre og så senere fortsætte med at arbejde alene. Hvordan kan de så være tvunget til at prostituer sig? AB455 skrev, for 45 minutter siden: Til gengæld forstår jeg ikke at du kan virke så ligeglad med at kvinderne tror at de er frie, men reelt ikke er det. De tror de har deres penge (den lille del de får lov at beholde selv) og de tror de har deres frihed, men reelt er de stavnsbundet. Er det at være her frivilligt når man er her på falske forudsætninger? Så når jeg tegner en forsikring og 10 år senere opdager at den ikke dækker så godt om jeg troede, så har jeg været røvrent af forsikrings selskabet i 10 år? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2022 AB455 skrev, for 41 minutter siden: Og så synes jeg faktisk du modsiger dig selv. Har du ikke selv udtalt i en anden tråd at politiet har meget svært ved at dokumentere disse forhold? Svært ved at dokumenter som i at der er meget få tilfælde hvor der reelt er tale om trafiking og tvang jvf. lovgivningen. Men det hjælper jo heller ikke når forhold som dem @JenniferRomantica beskriver ikke bliver anmeldt, selvom de kan anmeldes annonymt. AB455 skrev, for 43 minutter siden: Jeg mener det var et svar til @JenniferRomantica eller dit og @Den ærlige's mundhuggeri i en anden tråd. Et mundhuggeri som vi tilsynelanden er godt i gang med at fortsætte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 7. August, 2022 nørden skrev, for 15 minutter siden: ???? Hvis piger kan starter med at arbejde samme med andre og så senere fortsætte med at arbejde alene. Hvordan kan de så være tvunget til at prostituer sig? Min eller rettere @Colombiameme's påstand er jo netop at de ikke kan arbejde uden for banden. De er stavnsbundet - opdager de. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 7. August, 2022 nørden skrev, for 17 minutter siden: Så når jeg tegner en forsikring og 10 år senere opdager at den ikke dækker så godt om jeg troede, så har jeg været røvrent af forsikrings selskabet i 10 år? Jeg er enig i at det kan være svært at gennemskue en forsikringspolice, men det er ikke umuligt (snarere slidsomt, kedelig og lang læsning) OG så er den reguleret af loven og i tvivlstilfælde vurderet af domstolene. Hos banden er det deres "lov" der gælder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 7. August, 2022 nørden skrev, for 16 minutter siden: Et mundhuggeri som vi tilsynelanden er godt i gang med at fortsætte. Hvis du har det sådan, så stop endelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 7. August, 2022 nørden skrev, for 2 timer siden: En del af de piger som arbejder privat/selvstændigt startede med at arbejde sammen med andre piger. Så det modsige vel egentlig det du skriver her. Nu begynder du at blande ting sammen. Indtil en pige opdager at hun ikke bare kan rejse (som du udtrykker det) er hun her vel teknisk set frivilligt? Derudover tvivler jeg stærkt på at ret mange piger vil være istand til at være smillende og glade sidst på dagen hverdag, hvis der er en grum bagmand som tvinger dem til at spredde ben. Du er simpelthen verdens mester i ansvarsfraskrivelse.. Du få ret og jeg få fred.. Jeg løj omkring det hele.. Jeg aner intet om det jeg snakker om og du fortsætter bare dit liv som altid.. Sikke en helt du er.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 7. August, 2022 nørden skrev, for 2 timer siden: Man kan lave anmeldelser annonymt. Specielt når det gælder vold. Derudover finder jeg det meget mærkeligt at slet ingen anmeldte det hvis det virkelig var så slemt som du påstår i dette og dit tidligere indlæg. Men hvis din påstand passer, så må man jo kunne udpege piger som bliver udnyttet ved at se på hvilke piger som pludseligt og uplanlagt forsvinder i 2-3 uger, hvilket normalt er ca. den tid et blåt mærke tager om at forsvinde hos mig, Du mener simpelthen at du kan holde øje med om pigerne få besøg.? Om de er væk i 2-3 uger osv osv.? Vi snakker om en forretning der består af flere 1000 kvinder og sikkert næsten lige så mange bagmænd.. Jeg ved ikke om de stadig anvender hotellet da hotellet lavede nye regler for at få pigerne ud.. Lige pludselig kostede det 500 euro hvis man havde besøg på værelset.. Altså pr gæst.. Man skulle underskrive papirer på at man ikke ville have andre mennesker på værelset osv.. Det var vel den eneste måde de kunne få dem væk på uden deres egen sikkerhed blev risikeret.. Ellers havde jeg sku gerne givet dig navnet på hotellet så du selv kunne se lortet med egne øjne fordi et eller andet fortæller mig at INGEN kan fortælle dig noget, ikke engang dem med mere viden fordi du ønsker ikke at vide sandheden og det helt fair.. Sådan lever nogle folk bedst med lukkede øjne.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17751 Skrevet 7. August, 2022 nørden skrev, for 3 timer siden: Jeg kalde det tillid til at politiet gør deres arbejde og problemet derfor ikke er så stort som visse personer her gerne vil gøre det til. Hvornår så du senest nogen blive sigtet og dømt for åger i Danmark? Er det overhoved sket i 2000-tallene? At det næsten aldrig sker, er altså i din verden tegn på at problemet ikke findes - eller er meget lille? Trafficking og ågervirksomhed har det fælles at ofrene er fast i en cirkel af vold og trusler. Hvis de anmelder eller vidner bliver de straffet eller dødet, hvis de ikke gør standser de i helvedet. Politiet gør meget lidt, simpelt hen for at det ikke bliver anmeldt, og ingen tør vidne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 7. August, 2022 nørden skrev, for 3 timer siden: Jeg kalde det tillid til at politiet gør deres arbejde og problemet derfor ikke er så stort som visse personer her gerne vil gøre det til. Ok, der mistede du lige al troværdighed. OMG. Tillid til at politiet har styr på den branche her??? Politiet har ikke styr på en skid. Det eneste de laver er brandslukning og så bruger de også en del tid på at genere almindelige mennesker. Det er så meget nemmere end at have med kriminelle at gøre der både lyver og stikker af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 7. August, 2022 nørden skrev, for 2 timer siden: Så når jeg tegner en forsikring og 10 år senere opdager at den ikke dækker så godt om jeg troede, så har jeg været røvrent af forsikrings selskabet i 10 år? Nok det værste argument du kunne komme med overhovedet. Ja du har været røvrendt i 10 år. Du har betalt for en sikkerhed du aldrig har haft. Hvis du får stjålet en genstand, men først opdager det 10 år efter, så har den ikke været stjålet i 10 år eller hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg