AB455 3116 Skrevet 6. August, 2022 Ja, naturligvis gøre vi det, det er i hvert fald min overbevisning, ikke mindst efter at have læst @Colombiameme's tråd Latina not done. Jeg skrev følgende indlæg i torsdags... Som jeg forstår @Colombiameme, så er der bevidste og ubevidste influencere. Bevidste arbejder i netværket og skriver fx efterlysninger for nye kvinder her på EG. Typisk nyoprettede profiler der bare skal rette opmærksomhed på en ny kvinde. Ubevidste er de af os kunder der skriver anmeldelser. Hvis det er tale om en erfaren bruger, så instrueres kvinden i at please kunden og sørge for han får lidt ekstra og på den måde får man positive anmeldelser af erfarne og troværdige brugere på EG og lignende sites rundt omkring i verden. Ren business. Og dette indlæg som et svar i tråden om Kris Nogle havner tilsyneladende som ubevidste "influencere" hvor banden bagved sørger for at han får særlig opmærksomhed ved besøg hos enhver af bandens kvinder. Det kaster nogle gode anmeldelser af sig fra en pålidelig broder herinde. Alle er imidlertid ført bag lyset omend den velkendte/pålidelige broder får nogle fornøjelige besøg. Ingen lyver. Ingen gør noget ulovligt (ud over at banden laver profilering på os alle). Men det underminerer imidlertid troværdigheden yderligere i dette forum, når sandfærdige beretninger fra pålidelige brødre i virkeligheden er opstillet sessioner udelukkende for at gøre ham til en god (og tilsyneladende ofte ubevidst) influencer. Det sker i alle brancher. Alle som har/er et talerør tilgodeses af udbydere/sælgere. Så det ville være dybt mystisk hvis det ikke også foregår i prostitutionsbranchen. Alligevel er mange af dem overbevisning at det ikke kan være rigtigt. Måske fordi de ikke føler de får særlig god service selv eller fordi det gør skide ondt når øjnene åbnes og man opdager at man alligevel ikke er speciel som person men "bare" en der kan booster business for en gruppe af kvinder som koordineres af en bande der udelukkende arbejder for at score kassen på såvel os kunder som de kvinder de styrer. Jeg er egentlig ikke selv imod at kvinderne selv er opmærksomme på at give udvalgte kunder en særlig god service med henblik på at booste deres eget salg, men når det skaleres op i et omfang hvor adskillige kvinder styres og instrueres af bagmænd (banditter i habitter og/eller rygmærker), så vil det få alt for stor indflydelse på anmeldelserne her på EG. Vi forsøger altid at skille skidt fra kanel og gennemskue enhver anmelders sande motivation for en given anmeldelse. Det er både sundt og naturligt. Men når nogle anmeldere systematisk bliver ført bag lyset hos en lang række af kvinder, så bliver bluffen svær at gennemskue og værdien af anmeldelser daler yderligere. Dertil kommer at banditterne indsamler information om os kunder som gør det muligt at kortlægge alt fra seksuelle præferencer til oplysninger om hvem der er den rigtige person bag en profil. Det vil de fleste af os vel nødigt uanset hvad en sådan kartotek måtte bruges til. Så når nogen siger de gerne vil være på VIP listen, så tror jeg ikke de helt forstår omfanget. Alle os kunder er i kartoteket, men kun få udvalgte får influencer status. Be careful out there... Også om hvad du ønsker dig. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 6. August, 2022 Efter at have læst den tråd hende colombianer et eller andet har lavet ja så satte det da nogle tanker igang. nu skal det lige siges jeg har aldrig stødt på en bagmand og heldigvis for det. Jeg vil aldrig besøge en pige der er ejet af en bagmand. Men hvis man har den mindste mistanke om at hun er ejet, så burde man (efter min mening) lade være med at besøge hende. Dermed støtter man ikke ikke op om det. det kan være jeg er helt væk men det er sådan jeg har det. Ellers kan man jo besøge en dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2903 Skrevet 6. August, 2022 Gabbana skrev, for 8 minutter siden: Jeg vil aldrig besøge en pige der er ejet af en bagmand. Som alm sexkunde, kan du ikke sikre dig 100 %. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 6. August, 2022 (edited) sweetstone skrev, for 4 minutter siden: Som alm sexkunde, kan du ikke sikre dig 100 %. Nej det kan man nok aldrig være det har du ret i. Men lad os sige man møder en gp der snakker perfekt engelsk på F.eks whatsapp, men forstår nada når man møder hende, kan det ikke være en ret stor indikator ? Men nej du har ret. Jeg har meget imod at piger bliver ejet, og hvis jeg har den mindste formodning om det vender jeg om. Og det er for pigens skyld. Redigeret 6. August, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5358 Skrevet 6. August, 2022 Fin trådstart, @AB455. Spørgsmålet er selvfølgelig, om den information om influencere, som nu er kommer frem, vil ændre noget. Altså i forhold til EG: om folk ændrer på om og hvordan de skriver anmeldelser. Og i forhold til hvem, man besøger og hvor ofte. Jeg ved det ikke. Ikke andet, end at de influencere, som du kalder bevidste influencere selvfølgelig vil fortsætte her på EG, som intet var hændt. Signalere business as usual, og at “støjen” fra @Colombiamemes tråd bare var en stor omgang nonsens. Eller bagatellisere det og tale om noget andet, når emnet bringes op. Det er der allerede en del eksempler på. Gabbana skrev, for 13 minutter siden: Jeg vil aldrig besøge en pige der er ejet af en bagmand. Sandsynligheden for, at du allerede har gjort det, er ret stor, hvis ellers @Colombiamemes udsagn passer. Det er vi nogen, som tror de i det store hele gør, mens andre ikke gør. Det står dig frit for at vurdere, hvilken lejr, du selv tror mest på. Men jeg er da enig med dig i, at tanken om at besøge piger, som er “ejet af” en bagmand, ikke er rar. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 6. August, 2022 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 6 minutter siden: Sandsynligheden for, at du allerede har gjort det, er ret stor, Ja det har jeg sikkert men hvis det er tilfældet har det ikke været med min gode vilje og været ubevist . Jeg er heller ikke uenig Med dig. Okay jeg kan nok ikke formulere mig anderledes end jeg har gjort, men det jeg vil med mit skriv er hvis man har en dårlig mave fornemmelse så bør man ikke besøge hende for hendes skyld. Redigeret 6. August, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2022 AB455 skrev, for 44 minutter siden: Ja, naturligvis gøre vi det, det er i hvert fald min overbevisning, ikke mindst efter at have læst @Colombiameme's tråd Latina not done. Jeg skrev følgende indlæg i torsdags... Verden er ikke så sort/hvid som du og trolden gerne vil udstille den. Sker de ting som i påstår. Sikker. Er det et problem når det sker. Ja. Sker det ofte. NEJ. Er de historier man ser i aviserne om emnerne kun toppen af isbjerget. Sikkert. Er isbjerget stort. NEJ. Det er et meget lille isbjerg. Hvis man skulle parrallel forskyde jeres overdrivelser til det at køre over for rødt, så vil jeg ikke længere turde køre over for grønt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2022 Gabbana skrev, for 26 minutter siden: Jeg vil aldrig besøge en pige der er ejet af en bagmand. Men hvis man har den mindste mistanke om at hun er ejet, så burde man (efter min mening) lade være med at besøge hende. Dermed støtter man ikke ikke op om det. Jeg håber da virkelig ikke at der er nogen herinde som besøger GP'er hvor de har den mindste formodning om at hun er tvunget til at sælge sex. Problemet er at vi definer tvang forskelligt og det er egentlig den definition som bør diskuteres. For mig er det ikke tvang hvis en pige får hjælp til at komme til DK og arbejde som GP, sålænge at hun kan sige stop når hun vil. Det er heller ikke tvang hvis hun spreder ben for at afbetale gæld. Det er hendes frie valg at tjene penge på den måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5358 Skrevet 6. August, 2022 nørden skrev, for 13 minutter siden: sålænge at hun kan sige stop når hun vil. Netop denne del anfægter @Colombiameme jo. Men det tror du ikke på, hun har ret i? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5358 Skrevet 6. August, 2022 nørden skrev, for 23 minutter siden: Det er heller ikke tvang hvis hun spreder ben for at afbetale gæld. Det er hendes frie valg at tjene penge på den måde. Enig, forudsat der reelt ER tale om et frit valg, som pigen frivilligt er en del af uden at være presset eller tvunget på den ene eller anden måde og kan stoppe, nårsomhelst hun vil. Også selvom hendes bagmænd (eller vi kan også kalde dem hjælpere, hvis det lyder bedre) dermed mister deres indtjening, fra den dag, pigen stopper. Er det realistisk, at bagmændene/hjælperne accepterer det uden videre? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 6. August, 2022 (edited) nørden skrev, for 37 minutter siden: Jeg håber da virkelig ikke at der er nogen herinde som besøger GP'er hvor de har den mindste formodning om at hun er tvunget til at sælge sex. Problemet er at vi definer tvang forskelligt og det er egentlig den definition som bør diskuteres. For mig er det ikke tvang hvis en pige får hjælp til at komme til DK og arbejde som GP, sålænge at hun kan sige stop når hun vil. Det er heller ikke tvang hvis hun spreder ben for at afbetale gæld. Det er hendes frie valg at tjene penge på den måde. Når gælden er opfundet af bagmændene så kan jeg slet ikke forstår du mener det ikke er at tvinge.. Men det er jo som bekendt nemmere at lukke øjnene så man ikke ser lortet.. Jeg forstår heller ikke hvordan det ikke er tvang hvis gælden kunne være blevet betalt af på 1 måned men man har sat den så højt at man i flere år kan trække op til 75% i hendes løn.. Jeg har før skrevet indlæg om hvad jeg har set på et dansk hostel.. Der var hele gange, ja i flertal, hvor bunken af håndklæder de smed ud på gangen bare voksede og voksede, piger med blå øjne og piger der skreg som gjaldt det livet.. Store bruske mændspersoner der altid var sammen med pigerne selv når de tog ned og ryge.. Redigeret 6. August, 2022 af JenniferRomantica 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Docteur 136 Skrevet 6. August, 2022 nørden skrev, for 36 minutter siden: For mig er det ikke tvang hvis en pige får hjælp til at komme til DK og arbejde som GP, sålænge at hun kan sige stop når hun vil. Det er heller ikke tvang hvis hun spreder ben for at afbetale gæld. Det er hendes frie valg at tjene penge på den måde. Du kan ikke have læst ordentligt hvad Colombiameme skrev. Hvis kvinderne havner i en karrusel, hvor de ikke kan få udbetalt(og hvidvasket) deres penge, med mindre de tager tilbage igen og arbejder endnu en tur, så er det teknisk set stadig tvang. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2903 Skrevet 6. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden: bekendt nemmere at lukke øjnene så man ikke ser lortet.. Eller for at slippe for den dårlige samvittighed, Obs ved ikke hvad der er op og ned i Colombiameme tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 6. August, 2022 Le Docteur skrev, for 7 minutter siden: Du kan ikke have læst ordentligt hvad Colombiameme skrev. Hvis kvinderne havner i en karrusel, hvor de ikke kan få udbetalt(og hvidvasket) deres penge, med mindre de tager tilbage igen og arbejder endnu en tur, så er det teknisk set stadig tvang. Men husk nu at nørden har en anden definition på hvad der er tvang.. Tænker politi osv ville være uenig.. Men han kan jo bruge "den anden definition" til at lukke øjnene og evt fjerne egen dårlig smag i munden.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 6. August, 2022 Gabbana skrev, for 1 time siden: Jeg vil aldrig besøge en pige der er ejet af en bagmand. Men hvis man har den mindste mistanke om at hun er ejet, så burde man (efter min mening) lade være med at besøge hende. Dermed støtter man ikke ikke op om det. Jeg er helt enig, men det der kom frem af @Colombiameme's tid var jo at kvinderne (eller pigerne, når de starter) ikke selv føler sig ejet. Det er først når de vil ud eller prøve noget på egen hånd at de opdager at de er fanget i bagmændenes net (tilbageholdelse af penge og trusler mod kvinden eller hendes familie). Så når de selv bedyrer at de er selvstændige, så tror de på det selv. Det kan være svært som kunde at gennemskue. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 6. August, 2022 Den_glade_amatør skrev, 1 time siden: Spørgsmålet er selvfølgelig, om den information om influencere, som nu er kommer frem, vil ændre noget. Altså i forhold til EG: om folk ændrer på om og hvordan de skriver anmeldelser. Og i forhold til hvem, man besøger og hvor ofte. Det tror jeg ikke det vil, for hvordan kan vi vide det. Det er netop min pointe at ud over at fjerne bagmændene, så kan vi nok ikke stille noget op. Om det så kommer til at ske? Næppe, desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 6. August, 2022 nørden skrev, 1 time siden: Hvis man skulle parrallel forskyde jeres overdrivelser til det at køre over for rødt, så vil jeg ikke længere turde køre over for grønt. Der er ikke mange penge i at køre over for rødt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 6. August, 2022 nørden skrev, 1 time siden: For mig er det ikke tvang hvis en pige får hjælp til at komme til DK og arbejde som GP, sålænge at hun kan sige stop når hun vil. Hun kan tilsyneladende godt sige stop når hun vil, men ikke få hendes penge ud, hvis bagmændene mener hun kan malkes for mere og hun kan slet ikke blive selvstændig. Det er bare først når hun siger stop at hun opdager det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2223 Skrevet 6. August, 2022 Man kan jo bilde sig alverdens ting ind, noget som den ene mener ikke er tvang -kan en anden jo helt klart opleve som tvang... Nogen tænder på tvang... Man kan ikke se det som almindelig "kunde" alt det i skriver frem og tilbage om -er mere bekymrende og skulle man stræbe efter, at blive betegnet som "erfaren" i dette forum... Den erfaring vil jeg, da gerne være foruden;-) Derimod vil jeg da gerne opfordre alle til, at stræbe efter at bevare eller genfinde sin sunde fornuft -og ikke tro på alt der skrives herinde -for det er godt nok en del der er "pakket fint ind" men helt klart er skrevet for at manipolere læserne til, at tro et eller andet der er langt fra sandheden. Hvem er bagmænd og hvem skriver herinde... -og med hvilket formål det er et stort spørgsmål. For mit vedkommende er det underholdning, og jeg tager ikke ret meget, af det der bliver skrevet for pålydende eller noget man 100% kan regne med er sådan. Det er mange spændende emner der bliver taget op -og mange gode anmeldelser "troværdige" som slet ikke får noget opmærksomhed -medmindre dem der er inde i varmen, også begynder at kommentere i tråden... Jeg har ikke brug for at vinde popularitetskonkurrencen, men jeg har brug for, at stå ved den jeg er, og skriver og kommentere ud fra det... -ikke lefle for nogen eller skrive, jeg er enig eller mener det samme for, at tilfredsstille andre. Trods jeg er en pleaser på mit arbejder, er og bliver det sgu det eneste sted. Jeg undre mig, mange har det behov herinde. Det ville blive en helt anden debat vi kunne have uden det... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sportstossen Skrevet 6. August, 2022 (edited) nørden skrev, for 5 timer siden: Jeg håber da virkelig ikke at der er nogen herinde som besøger GP'er hvor de har den mindste formodning om at hun er tvunget til at sælge sex. Problemet er at vi definer tvang forskelligt og det er egentlig den definition som bør diskuteres. For mig er det ikke tvang hvis en pige får hjælp til at komme til DK og arbejde som GP, sålænge at hun kan sige stop når hun vil. Det er heller ikke tvang hvis hun spreder ben for at afbetale gæld. Det er hendes frie valg at tjene penge på den måde. Kan du ikke fatte at gælden er opfundet af bagmændende, ligesom du betaler dummebøder til bander og rockere . Stop nu din naivitet . Redigeret 6. August, 2022 af Sportstossen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 727 Skrevet 6. August, 2022 AB455 skrev, for 6 timer siden: Ja, naturligvis gøre vi det, det er i hvert fald min overbevisning, ikke mindst efter at have læst @Colombiameme's tråd Latina not done. Jeg skrev følgende indlæg i torsdags... Som jeg forstår @Colombiameme, så er der bevidste og ubevidste influencere. Bevidste arbejder i netværket og skriver fx efterlysninger for nye kvinder her på EG. Typisk nyoprettede profiler der bare skal rette opmærksomhed på en ny kvinde. Ubevidste er de af os kunder der skriver anmeldelser. Hvis det er tale om en erfaren bruger, så instrueres kvinden i at please kunden og sørge for han får lidt ekstra og på den måde får man positive anmeldelser af erfarne og troværdige brugere på EG og lignende sites rundt omkring i verden. Ren business. Og dette indlæg som et svar i tråden om Kris Nogle havner tilsyneladende som ubevidste "influencere" hvor banden bagved sørger for at han får særlig opmærksomhed ved besøg hos enhver af bandens kvinder. Det kaster nogle gode anmeldelser af sig fra en pålidelig broder herinde. Alle er imidlertid ført bag lyset omend den velkendte/pålidelige broder får nogle fornøjelige besøg. Ingen lyver. Ingen gør noget ulovligt (ud over at banden laver profilering på os alle). Men det underminerer imidlertid troværdigheden yderligere i dette forum, når sandfærdige beretninger fra pålidelige brødre i virkeligheden er opstillet sessioner udelukkende for at gøre ham til en god (og tilsyneladende ofte ubevidst) influencer. Det sker i alle brancher. Alle som har/er et talerør tilgodeses af udbydere/sælgere. Så det ville være dybt mystisk hvis det ikke også foregår i prostitutionsbranchen. Alligevel er mange af dem overbevisning at det ikke kan være rigtigt. Måske fordi de ikke føler de får særlig god service selv eller fordi det gør skide ondt når øjnene åbnes og man opdager at man alligevel ikke er speciel som person men "bare" en der kan booster business for en gruppe af kvinder som koordineres af en bande der udelukkende arbejder for at score kassen på såvel os kunder som de kvinder de styrer. Jeg er egentlig ikke selv imod at kvinderne selv er opmærksomme på at give udvalgte kunder en særlig god service med henblik på at booste deres eget salg, men når det skaleres op i et omfang hvor adskillige kvinder styres og instrueres af bagmænd (banditter i habitter og/eller rygmærker), så vil det få alt for stor indflydelse på anmeldelserne her på EG. Vi forsøger altid at skille skidt fra kanel og gennemskue enhver anmelders sande motivation for en given anmeldelse. Det er både sundt og naturligt. Men når nogle anmeldere systematisk bliver ført bag lyset hos en lang række af kvinder, så bliver bluffen svær at gennemskue og værdien af anmeldelser daler yderligere. Dertil kommer at banditterne indsamler information om os kunder som gør det muligt at kortlægge alt fra seksuelle præferencer til oplysninger om hvem der er den rigtige person bag en profil. Det vil de fleste af os vel nødigt uanset hvad en sådan kartotek måtte bruges til. Så når nogen siger de gerne vil være på VIP listen, så tror jeg ikke de helt forstår omfanget. Alle os kunder er i kartoteket, men kun få udvalgte får influencer status. Be careful out there... Også om hvad du ønsker dig. Vi er alle dukker i et spil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 821 Skrevet 6. August, 2022 I sin tid kom jeg i A gruppen i ny og næ, men så viste det sig at der vist også var noget rufferi og andre ting som ikke var i orden. Hvis i læser op på hvad Annie fønsbys piger oplevede er det ikke så langt fra hvad udenlandske piger oplever. Hun blev bare stoppet inden det blev værre. Så til alle jer der tror at i er hellige fordi i kun besøger danske steder, så bedes i lige tage en reality pille. Men jeg er dog relativ sikker på at mange af de danske steder har helt ok forhold, i forhold til de udenlandske piger.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 7 timer siden: Enig, forudsat der reelt ER tale om et frit valg, som pigen frivilligt er en del af uden at være presset eller tvunget på den ene eller anden måde og kan stoppe, nårsomhelst hun vil. Også selvom hendes bagmænd (eller vi kan også kalde dem hjælpere, hvis det lyder bedre) dermed mister deres indtjening, fra den dag, pigen stopper. Er det realistisk, at bagmændene/hjælperne accepterer det uden videre? Her er vi så ude i en glasset halvt fuld eller halvt tom situation. Tror man mest på dem som påstår at alle udenlandske piger er tvunget til at sprede ben eller tror man mest på dem som påstår at LANGT de fleste udenlandske piger nok at fået hjælp til at komme her til, men at de kan stoppe når somehelst de har lyst. Jeg ved ikke om det er det ene eller det andet, men indtil nogen kan komme med mere end deres konspirations teorier om at alle udenlandske piger er tvunget til at sprede ben, så vælger jeg at tro på at de er her frivilligt. Det baser jeg bl.a. på 2 tidligere GP'er som jeg kender personligt. Der er reelt ikke nogen som ved hvad der foregår på bordellerne. Politiet har uhyggeligt svært ved at dokumenter tvangs prostitution. Hvis det virkeligt står så slemt til som trolden og @Den ærlige giver udtryk for, så er jeg ret sikker på at der vil være LANGT flere piger som vil fortælle om deres lidelser til politiet. De fleste piger jeg har besøgt har ikke virket underkuede eller skræmte på nogen måde, og jeg tvivler ærligt talt på at de alle er så gode skuespiller at jeg ikke vil kunne spotte bare et hint om at de var tvunget til at sprede ben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden: Når gælden er opfundet af bagmændene så kan jeg slet ikke forstår du mener det ikke er at tvinge.. Men det er jo som bekendt nemmere at lukke øjnene så man ikke ser lortet.. Jeg forstår heller ikke hvordan det ikke er tvang hvis gælden kunne være blevet betalt af på 1 måned men man har sat den så højt at man i flere år kan trække op til 75% i hendes løn.. Jeg siger ikke at det ikke sker, men sker det så tidt som trolden og @Den ærlige påstår? JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden: Jeg har før skrevet indlæg om hvad jeg har set på et dansk hostel.. Der var hele gange, ja i flertal, hvor bunken af håndklæder de smed ud på gangen bare voksede og voksede, piger med blå øjne og piger der skreg som gjaldt det livet.. Store bruske mændspersoner der altid var sammen med pigerne selv når de tog ned og ryge.. Det indlæg er åbenbart gået min næse forbi. Jeg håber da virkelig at du har givet den viden videre til politiet. Bortset fra det har jeg endnu aldrig besøgt en pige med et blåt øje. Jeg ved godt at makeup kan dække meget, men ikke alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 6. August, 2022 nørden skrev, for 1 minut siden: Jeg siger ikke at det ikke sker, men sker det så tidt som trolden og @Den ærlige påstår? Det indlæg er åbenbart gået min næse forbi. Jeg håber da virkelig at du har givet den viden videre til politiet. Bortset fra det har jeg endnu aldrig besøgt en pige med et blåt øje. Jeg ved godt at makeup kan dække meget, men ikke alt. Er sikker på du er den typer der råber højst i børnehaven til firma festen end til folk var så trætte af at høre på dig at de gav dig ret og de fik fred. tillykke det lykkes dig at skramme de bruger som ikke er enige med dig væk fra debatten ps. Ja jeg har mødt GP. Med blå mærker mm. og ja kære nørd jeg sagde vi skulle gå til politiet. men hun ville ikke af frygt for det bare blev være. Og som hun sagde det danske politi gør alligevel ikke noget. Håber du får en god aften og husk din sukkker knald i underkoppen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg