Bornholmerpro 22 Skrevet 6. August, 2022 Jeg har en kvinde jeg leger med ofte. vi leger på forskellig måde der til tider også kræver andres deltagelse på forskellig måde. Så engang imellem vil jeg skulle søge efter nogen der vil være frække med os. vil man kunne slå den søgning op herinde og i givet fald i hvilken tråd/Forum? Som et eksempel søger jeg en der skal kigge og spille den af til næste gang. gangen efter en der kigger spiller den af og tænder på at slikke ren. osv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1053 Skrevet 6. August, 2022 Bornholmerpro skrev, for 23 minutter siden: Jeg har en kvinde jeg leger med ofte. vi leger på forskellig måde der til tider også kræver andres deltagelse på forskellig måde. Så engang imellem vil jeg skulle søge efter nogen der vil være frække med os. vil man kunne slå den søgning op herinde og i givet fald i hvilken tråd/Forum? Som et eksempel søger jeg en der skal kigge og spille den af til næste gang. gangen efter en der kigger spiller den af og tænder på at slikke ren. osv. pm sendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 6. August, 2022 Bornholmerpro skrev, for 24 minutter siden: Jeg har en kvinde jeg leger med ofte. vi leger på forskellig måde der til tider også kræver andres deltagelse på forskellig måde. Så engang imellem vil jeg skulle søge efter nogen der vil være frække med os. vil man kunne slå den søgning op herinde og i givet fald i hvilken tråd/Forum? Som et eksempel søger jeg en der skal kigge og spille den af til næste gang. gangen efter en der kigger spiller den af og tænder på at slikke ren. osv. På denne side, kan du oprette dig gratis og lave en annonce og skrive hvad du søger og hvorhenne i landet det er, jeg ønsker dig held og lykke med din søgning. https://annoncelight.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bornholmerpro 22 Skrevet 6. August, 2022 Tak. spørgsmålet gik mere på hvor jeg slår en søgning op. Som mit profil navn indikere så er det på øen i søen. men vil gerne have hjælp til hvor jeg løbende kaver opslag for at søge efter det vi ønsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bornholmerpro 22 Skrevet 6. August, 2022 69manden skrev, Lige nu: På denne side, kan du oprette dig gratis og lave en annonce og skrive hvad du søger og hvorhenne i landet det er, jeg ønsker dig held og lykke med din søgning. https://annoncelight.dk/ Så man kan ikke søge den slags herinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2771 Skrevet 6. August, 2022 Bornholmerpro skrev, for 2 minutter siden: Så man kan ikke søge den slags herinde? Mon ikke forum sexevents herinde, kan/må bruges. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bornholmerpro 22 Skrevet 6. August, 2022 sweetstone skrev, for 3 minutter siden: Mon ikke forum sexevents herinde, kan/må bruges. Hvis det må ville det være fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg