Hop til indhold

New Foxy Claudia på Østerbro - erfaringer?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen, der har erfaringer med Foxy Claudia, som de vil dele? 

Claudia er angiveligt ny i Kbh, og ser ud til at være en fit, slank milf. Hun tilbyder "erotic massage" og GFE-sex på Østerbro under overskriften "NEW - Foxy Claudia - Sex and Erotic Massage Naked Body 2 Body CUM". 

Jeg er ret fristet, men da der ikke ser ud til at være nogen omtaler af hende på her på EG, er der sgu for meget lodseddel over det, til min smag. Er der nogen, der har været i kontakt med Claudia, som kan fortælle godt eller skidt om det?

Claudias annoncer: 

På forhånd tak, 
Peto

Redigeret af Peto
link fixet

Skrevet

Hvorfor skriver lang stil om hvad hun tilbyder ?

Hvis du angiveligt  er tvivl om hun er i kbh. 
kunne du starte med selv at sende hende en besked. 

Skrevet
  • Author
Den ærlige skrev, for 8 minutter siden:

Hvis du angiveligt  er tvivl om hun er i kbh. 
kunne du starte med selv at sende hende en besked. 

Hej @Den ærlige,
Du misforstår vist :-) Jeg skrev "Claudia er angiveligt ny i Kbh". Det skal nok passe, at hun er i Kbh, og hun er måske også ny her, men hvis nogen har erfaringer med hende, hører jeg meget gerne om dem :-)
Vh peto

Skrevet

Det ligner den lejlighed Rio Diaz boede i, da hun var her. Både på gulvet og den stol hun slanger sig i.

Måske @Pervy kan fortælle mere. :) 

Redigeret af Den Anonyme

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 17 timer siden:

Det ligner den lejlighed Rio Diaz boede i, da hun var her. Både på gulvet og den stol hun slanger sig i.

Måske @Pervy kan fortælle mere. :) 

Det ligner det samme badeværelse. Stolen kan jeg ikke kende, men der var også to værelser i lejligheden.

Skrevet
Pervy skrev, for 8 timer siden:

Det ligner det samme badeværelse. Stolen kan jeg ikke kende, men der var også to værelser i lejligheden.

Troede du kunne genkende den fra hendes billeder, men fair nok, du havde os noget andet i tankerne :D 

Håber dælme hun kommer tilbage, for efter din tur, så skal jeg altså besøge hende ^_^

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 5 timer siden:

Troede du kunne genkende den fra hendes billeder, men fair nok, du havde os noget andet i tankerne :D 

Håber dælme hun kommer tilbage, for efter din tur, så skal jeg altså besøge hende ^_^

Nu jeg tænker nærmere, kan jeg måske godt huske stolen fra billeder, men på hendes værelse var der en sofa, som også var på billeder.

Og jeg skal helt sikkert straffe hendes anus når hun returnerer. Hun var så lækker.

Skrevet
Pervy skrev, for 10 timer siden:

Nu jeg tænker nærmere, kan jeg måske godt huske stolen fra billeder, men på hendes værelse var der en sofa, som også var på billeder.

Og jeg skal helt sikkert straffe hendes anus når hun returnerer. Hun var så lækker.

Jeg så stolen og tænkte, den virker bekendt :P 

I second that! ^_^

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.