Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Du bør nok gøre dig lidt mere umage, efterlysning er skrevet i anmeldelser og overskriften er mildest talt intetsigende.

Jeg har bedt moderatorer om at flytte den.

Skrevet
lille_peter skrev, for 2 timer siden:

Du bør nok gøre dig lidt mere umage, efterlysning er skrevet i anmeldelser og overskriften er mildest talt intetsigende.

Jeg har bedt moderatorer om at flytte den.

Jeg tror de fleste kan forstå hvad pepsimax prøver at få svar på. 

Skrevet

Én ting er sikkert, hendes profil tekst er direkte kopieret fra den tidligere Bella ( med de store bryster fra Vejle/Kolding) og den D skål hun angiver i sin profil tekst passer iflg billederne heller ikke.

Så måske du kan stole mere på billederne end teksten..

Skrevet
Max Power skrev, for 45 minutter siden:

Én ting er sikkert, hendes profil tekst er direkte kopieret fra den tidligere Bella ( med de store bryster fra Vejle/Kolding) og den D skål hun angiver i sin profil tekst passer iflg billederne heller ikke.

Så måske du kan stole mere på billederne end teksten..

Der er 3-4 piger pt der bruger Bellas tekst, og også et par stykker der genanvender Bella 2 gamle annoncer. Der er nok en eller anden sammenhæng der :lol:
Det er i øvrigt den mest vrøvlede tekst jeg har set. Jeg fatter endnu ikke andet end hun ikke vil bolle mænd med mørk hud - alt det andet er ren volapyk. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.