Hop til indhold
skivemd

Savlende vådt, vildt sprøjtende og piv fræk Blow I Bilen - Aarhus

Recommended Posts

Anden gang jeg møder denne helt igennem jern frække pige. Sidste anmelde kan læses her: 

 

For Pigen har holdt en laang pause på 1.5 år og nøj, hvor var det fedt at se hun begyndte at annoncere igen - og lad os fjerne alt forvirring med det samme. Annoncen som hedder "Sex i bilen" og "Blow i bilen" er to forskellige piger. De kender hinanden og det ser også ud til at de hjælper hinanden, men det er altså ikke samme pige. 

Godt, så er det af vejen og vi kan komme til historien som fandt sted i dag, i Aarhus. 
Kommunikationen med pigen gik langsomt i starten, jeg skrev fra et nyt nummer, så hun skulle selvfølgelig mærke mig an, men da jeg fandt den gamle anmeldelse frem, gik det nemt - ingen af os havde glemt det frække møde i hendes lille bil :D 

Vi aftalte et møde og jeg kørte til det aftalte sted, hvor jeg skulle hoppe over i hendes bil, så vi sammen kunne køre ud på eventyr :) 

Da hun kom, var hun lige så smuk og fræk som sidst. Hun har bare noget frækt over sig, hjulpen godt på vej af nogle store bryster naturligvis. Gensynsglæden var stor og snakken gik super nemt, jeg tror vi begge var nervøse faktisk ? Måske var det bare mig...  
 

Stedet vi parkerede var for enden af en stille vej, op mod et skovstykke, her skulle vi nok kunne være i fred og ro, imens seancen foregik inde i hendes bil (størrelse velegnet til formålet ;) ). 
 

Hun satte sig foran mig og fik revet mine shorts af mig så min pik lå klar til hende, den fik hun hurtigt liv i med masser af salv på pikken,  helt i bund blows, våde kys til mig, slikken af mine nipples og meget meget mere. Hun er så vanvittigt når hun kommer igang og hun oser af liderlighed - jeg fangede ikke selv hurtigt nok, at hun også skulle behages, så min hånd blev først lagt på hendes bryst, senere fik jeg besked på at slikke og bide i de store bryster efterfulgt af mine fingre, som fandt vej op i hende.
4x dejlige sprøjte orgasmer blev det til - den ene bedre end den anden. De første to, med hendes mund helt nede over min pik så den ikke kunne komme længere, de næste to med hende i sædet og mig som gav hende finger i den våde fisse. Heldige bil :D det indtræk blev sgu vasket!

Konstant var hun opmærksom på at holde min pik beskæftiget, med hånden, munden, brysterne og altid med en masse lækker savlende spyt. (Hvis nogen har en fantasi om en savlende pige - go go go). Jeg fik selv en lækker omgang af hende under et af de våde tungekys hun giver, det får mig altid helt op og ringe - hvad der er bedst, er at jeg ikke behøvede fortælle pigen hvad jeg ville have, hun læste mine tanker som ingen anden... 

Nå som altid kan jeg ikke komme, fordi mit hovede går amok over alt det pigen gør, siger og selvom det heller ikke er fedt at skyde den af på 2 min, så skal vi jo overholde vores aftalte tid - jeg havde inden mødet gjort klart at jeg var klar til at betale mere, hvis jeg ikke kunne komme til sidst, men pigen løste det for mig, hun satte sig uden for bilen og begyndte at slikke mine boller imens hun bad om at få mit sæd i hendes mund og på hendes bryster. mmmm! Det holdt jeg alligevel ikke til :D Så stående nøgen ude på vejen fik jeg en lækker orgasme ud over den frækkeste pige, Armen livet det var herligt! 
 

Helt igennem lækkert møde, som langt overstiger mine forventninger og jeg glæder mig allerede til næste gang jeg får chancen for at tage et get-away med hende.

Tror næste møde skal have mere fokus på at kneppe hendes frække mund og hals, for så at lege lidt med alt det lækre salv hun får frem ;) 

 

Hendes nuværende annonce kan ses her ;)  OG kom nu afsted! 

https://annoncelight.dk/showad/348591

Ps.  Min andre anbefalinger får ofte flere tusinde læsninger, men virkelig få kommentarer, tak eller lign - smid nu en tommel op eller what ever i fremtiden - til alle de annoncer i læser. Det er sgu kedeligt at bruge lang tid på en anmeldelse, hvis ingen anderkender det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
skivemd skrev, for 4 minutter siden:

Min andre anbefalinger får ofte flere tusinde læsninger, men virkelig få kommentarer, tak eller lign - smid nu en tommel op eller what ever i fremtiden - til alle de annoncer i læser. Det er sgu kedeligt at bruge lang tid på en anmeldelse, hvis ingen anderkender det

Enig, det motiverer ikke til at dele oplevelser - gode som dårlige :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 3 timer siden:

Anden gang jeg møder denne helt igennem jern frække pige. Sidste anmelde kan læses her: 

 

For Pigen har holdt en laang pause på 1.5 år og nøj, hvor var det fedt at se hun begyndte at annoncere igen - og lad os fjerne alt forvirring med det samme. Annoncen som hedder "Sex i bilen" og "Blow i bilen" er to forskellige piger. De kender hinanden og det ser også ud til at de hjælper hinanden, men det er altså ikke samme pige. 

Godt, så er det af vejen og vi kan komme til historien som fandt sted i dag, i Aarhus. 
Kommunikationen med pigen gik langsomt i starten, jeg skrev fra et nyt nummer, så hun skulle selvfølgelig mærke mig an, men da jeg fandt den gamle anmeldelse frem, gik det nemt - ingen af os havde glemt det frække møde i hendes lille bil :D 

Vi aftalte et møde og jeg kørte til det aftalte sted, hvor jeg skulle hoppe over i hendes bil, så vi sammen kunne køre ud på eventyr :) 

Da hun kom, var hun lige så smuk og fræk som sidst. Hun har bare noget frækt over sig, hjulpen godt på vej af nogle store bryster naturligvis. Gensynsglæden var stor og snakken gik super nemt, jeg tror vi begge var nervøse faktisk ? Måske var det bare mig...  
 

Stedet vi parkerede var for enden af en stille vej, op mod et skovstykke, her skulle vi nok kunne være i fred og ro, imens seancen foregik inde i hendes bil (størrelse velegnet til formålet ;) ). 
 

Hun satte sig foran mig og fik revet mine shorts af mig så min pik lå klar til hende, den fik hun hurtigt liv i med masser af salv på pikken,  helt i bund blows, våde kys til mig, slikken af mine nipples og meget meget mere. Hun er så vanvittigt når hun kommer igang og hun oser af liderlighed - jeg fangede ikke selv hurtigt nok, at hun også skulle behages, så min hånd blev først lagt på hendes bryst, senere fik jeg besked på at slikke og bide i de store bryster efterfulgt af mine fingre, som fandt vej op i hende.
4x dejlige sprøjte orgasmer blev det til - den ene bedre end den anden. De første to, med hendes mund helt nede over min pik så den ikke kunne komme længere, de næste to med hende i sædet og mig som gav hende finger i den våde fisse. Heldige bil :D det indtræk blev sgu vasket!

Konstant var hun opmærksom på at holde min pik beskæftiget, med hånden, munden, brysterne og altid med en masse lækker savlende spyt. (Hvis nogen har en fantasi om en savlende pige - go go go). Jeg fik selv en lækker omgang af hende under et af de våde tungekys hun giver, det får mig altid helt op og ringe - hvad der er bedst, er at jeg ikke behøvede fortælle pigen hvad jeg ville have, hun læste mine tanker som ingen anden... 

Nå som altid kan jeg ikke komme, fordi mit hovede går amok over alt det pigen gør, siger og selvom det heller ikke er fedt at skyde den af på 2 min, så skal vi jo overholde vores aftalte tid - jeg havde inden mødet gjort klart at jeg var klar til at betale mere, hvis jeg ikke kunne komme til sidst, men pigen løste det for mig, hun satte sig uden for bilen og begyndte at slikke mine boller imens hun bad om at få mit sæd i hendes mund og på hendes bryster. mmmm! Det holdt jeg alligevel ikke til :D Så stående nøgen ude på vejen fik jeg en lækker orgasme ud over den frækkeste pige, Armen livet det var herligt! 
 

Helt igennem lækkert møde, som langt overstiger mine forventninger og jeg glæder mig allerede til næste gang jeg får chancen for at tage et get-away med hende.

Tror næste møde skal have mere fokus på at kneppe hendes frække mund og hals, for så at lege lidt med alt det lækre salv hun får frem ;) 

 

Hendes nuværende annonce kan ses her ;)  OG kom nu afsted! 

https://annoncelight.dk/showad/348591

Ps.  Min andre anbefalinger får ofte flere tusinde læsninger, men virkelig få kommentarer, tak eller lign - smid nu en tommel op eller what ever i fremtiden - til alle de annoncer i læser. Det er sgu kedeligt at bruge lang tid på en anmeldelse, hvis ingen anderkender det. 

Tak for at dele og med sådan et review fra en top-anmelder, skal jeg uden tvivl også afsted:!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 4 minutter siden:

@AK8K kan du så ik lære, ikke at citere hele anmeldelsen??

Vor herre bevares da. Jeg håber at du får en bedre aften og noget at gå op i!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

ærgeligt der er så langt til århus kanten, lyder som det har været en super omgang med både sprøjte orgasmer og sprøjt i mund og ud over boobs :P^_^ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skal i hvert fald lyde et tak her fra,  for at du deler dit indlæg :)

 

Har forgæves forsøgt at få en tid i dag, men ingen svar. Måske en anden gang for din beskrivelse har I hvert fald vækket nysgerrigheden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde idag den beste oplevelse ever.jeg mødtes med pigen som samlede mig op på et aftalt sted og vupti hoppede om på bagsædet af hendes bil,da vi kom til stedet skal jeg love for at de dejligste bryster kom frem.over savle og krammede dem ,så skulle der liv i banditten,jeg må sige det mestre hun bare til et 13 tal ,et par fingre i fissen og så skal jeg love for de dejligste sprøjte orgasmer kom fra hende.skal helt sikkert mødes med hende igen.

Redigeret af Cowboy64

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cowboy64 skrev, for 31 minutter siden:

Jeg havde idag den beste oplevelse ever.jeg mødtes med pigen som samlede mig op på et aftalt sted og vupti hoppede om på bagsædet af hendes bil,da vi kom til stedet skal jeg love for at de dejligste bryster kom frem.over savle og krammede dem ,så skulle der liv i banditten,jeg må sige det mestre hun bare til et 13 tal ,et par fingre i fissen og så skal jeg love for de dejligste sprøjte orgasmer kom fra hende.skal helt sikkert mødes med hende igen.

Hvad bestilte du? et blow hvor du er heldig at få lov til at pille lidt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Melder mig i koret af gode oplevelser. Hun er en pik glad milf der forstår at tage hånd og mund om dyret. Super service og let at tale med. Og selve setuppet er også kæmpe Turn on :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
VikingeKølle skrev, for 10 timer siden:

Skrevet forgæves to dage.. Tænker den gode reklame har sat gang i biksen. Sådan vælger jeg i hvert fald at tolke det. Men øv 

Ja samme her :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan de heldige beskrive hendes udseende lidt nærmere ? 
 

er hun blond, brunette, sorthåret ?

langt hår? Kort hår ?

stemmer alder med 33 ?

Tatoos ?

Har prøvet at kontakte hende - desværre ingen held med retursvar endnu.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
rumme skrev, den 8.8.2022 at 14:56:

Synes hun er svær at få en aftale i hus med, er det kun mig der er så uheldig?

Jeg måtte også selv være vedholdenhed - og så kan jeg læse i min gamle anmeldelse at der skete noget da jeg brugte mit normale tlf nummer  som kan Googles. Det andet jeg bruger til frække formål, svarer flere GP'r ikke på :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik held med at få kontakt og mødes med hende i går. Det virkede at skrive fra et ikke-hemmeligt nr.

Pigen er en køn, fræk, milf og derudover sød og dejlig liderlig :)

Mødtes til blow og sex og det må være et af de bedste blow jeg nogensinde har fået. Og hendes drivvåde squirt vil jeg huske længe.

Tak for anbefalingen. Jeg ville helt sikkert aldrig have fundet hende eller turdet tage kontakt til èn annonce uden billeder, men fik en virkelig god oplevelse. Lige det man håber at få ud af eroguide 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pr1nt skrev, for 7 minutter siden:

Fik held med at få kontakt og mødes med hende i går. Det virkede at skrive fra et ikke-hemmeligt nr.

Pigen er en køn, fræk, milf og derudover sød og dejlig liderlig :)

Mødtes til blow og sex og det må være et af de bedste blow jeg nogensinde har fået. Og hendes drivvåde squirt vil jeg huske længe.

Tak for anbefalingen. Jeg ville helt sikkert aldrig have fundet hende eller turdet tage kontakt til èn annonce uden billeder, men fik en virkelig god oplevelse. Lige det man håber at få ud af eroguide 

Passer alder ? 33 ?

blond, brunette, mørkhåret ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Molle37 skrev, 1 time siden:

 

 

Ja, hendes egen beskrivelse passer: Kvinde på 33 år med kvindelige former 174/ 75 kg og store bryster ( E skål ).
Hun er mørkhåret, kønt ansigt og dejlig personlighed.

Hendes indlevelse er fantastisk. Der er ingen tvivl om, hun nyder det hun laver :)

Redigeret af Pr1nt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pr1nt skrev, for 5 minutter siden:

Ja, hendes egen beskrivelse passer: Kvinde på 33 år med kvindelige former 174/ 75 kg og store bryster ( E skål ).
Hun er mørkhåret, kønt ansigt og dejlig personlighed.

Hendes indlevelse er fantastisk. Der er ingen tvivl om, hun nyder det hun laver :)

Tak for info - endnu ingen held med en aftale. Men hun er i den grad på ønskelisten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det fedt flere af jer har kunne bruge min anmeldelse til noget positivt! Det er præcis meningen med at skrive den, så fedt! :)
 

Derimod forstår jeg ikke helt brugere som forsøger at få informationer om bilen i pm's her på siden eller som brokker sig over at pigen ikke svarer på beskeder. 

Hvis ikke pigen ønsker info om bilen oplyst, så respekter det - og hvorfor er det forresten vigtigt? 

 

Tilbage til det vigtige - så fik jeg klemt endnu et formiddagsmøde ind med pigen i dag. En rigtig lækker omgang husmor sex før frokost ;) 

Mmm for fanden, hvor er det frækt at kneppe den pige! Især efter at hun har savlet over alt på min pik. Jeg måtte have en pause til mit hovede undervejs for jeg kunne simpelthen ikke få en orgasme efter at være blevet teaset så meget. 4 min med småsnak og pigen lagde sig ned mellem mine ben og slikkede mig til orgasme. Mega frækt med alt den salv og øjenkontakt ;)
 

De sidste to uger har på GP fronten været absolut fantastiske, et besøg ved Loren i Aalborg, Alissia i Støvring og to besøg ved denne frække sag - helt vanvittigt og min personlige top tre GPer med sidst nævnte på toppen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...