Havemand 321 Skrevet 3. August, 2022 Nå...jeg er på vej ud i noget der kan blive både en fugl eller en fisk, og som min person taget i betragtning er noget af det vildeste jeg har gjort i mit liv. Mange af jer andre skriver lystigt om lange sexrejser til eksotiske destinationer. Det bliver aldrig mig - af mange årsager. Ikke fordi, jeg ikke har råd, men der er - lad os kalde dem familiemæssige forhindringer, der gør, at det kommer jeg aldrig til. Nej jeg har simpelthen aftalt med en Onlyfans-model, at hende og jeg skal tilbringe tre dage sammen i næste uge i en europæisk hovedstad - og så se hvad det evt. kan udvikle sig til. Disclaimer: Jeg kommer ikke til at give nogen som helst detaljer om hverken hende eller vores rejsemål. Heller ikke via PB. Og heller ikke til dig, der lige har fundet på en eller anden særlig grund til at netop du bør vide mere end alle andre, og at du i øvrigt nok skal holde tæt. Hvordan det kom i stand Jeg har abboneret på hendes OF-side siden midten af juni. Jeg plejer faktisk ikke at købe særligt meget betalbart indhold på OF, men nøjes med at browse lidt. Men af en eller anden grund blev jeg fanget af hende her faktisk med det samme. Hun havde på daværende tidspunkt ca. 90 opslag på sin OF-side - som i øvrigt er gratis at abonnere på. Af de 90 opslag var der vel 20-25 som var betalte opslag - og jeg købte dem allesammen. Samlet udgift i omegnen af 150 dollars + moms. Det lagde hun naturligvis mærke til, og så begyndte vi at skrive sammen. I starten naturligvis mest med fokus på det content hun lagde på sin side og de låste beskeder (som man også skal betale for) som hun sender til sine mest loyale subscribers, men efterhånden også om andre ting. En dag skrev hun til mig, at hun var glad for at jeg talte (skrev) til hende som var hun en person og ikke et sexobjekt, og så klikkede vi bare endnu mere. Det er altså ikke for at pudse min glorie, men jeg forstår ikke hvordan man ikke kan behandle en person som en person. Nå...det er nok bare mig Anyway....en dag omkring d. 5. juli skrev hun til mig om ikke vi skulle "sexte". Jeg havde møder til ud på aftenen den dag, og skrev derfor til hende - som sandt var - at jeg havde for travlt men at hvis hun kunne vente 24 timer, var jeg all game. Til det svarede hun (på engelsk - men jeg skjuler hendes rigtige ordvalg ved at oversætte) "Jeg trænger bare sådan til at blive rørt ved" hvorefter jeg skrev "Og jeg ville da hellere end gerne være den mand der gør det, men du bor i [europæisk storby] og jeg bor i Danmark, så det er jo ikke så let". 1 minut senere tikkede hendes svar ind: "Du kan flyve til [europæisk storby] og besøge mig. Eller du kan flyve mig til Danmark?" Er du rådden min hjerne gik i overdrive right there and then Nå...de følgende dage skrev vi lidt mere om den idé, og efterhånden blev vi konkrete. Det er fandme ikke let for Onlyfans beskedsystem holder øje med bestemte ord og vendinger, og blokerer beskeder, der ligner at der aftales et real-life møde. Platformen vil tydeligvis ikke risikere at blive knaldet for at facilitere prostitution. Så en dag skrev hun: Jeg har et mål om at besøge X antal lande inden udgangen af 2023. Et af de lande jeg mangler er "X-Land" - skal vi ikke mødes i "X-Lands hovedstad"? Jeg tænkte lidt og svarede ok...det gør vi. Jeg købte biletter til hende og mig, og fik i den forbindelse hendes private detaljer (email, mobilnummer og adresse). Jeg kommer ind på det senere, men det at jeg har oplysninger om hende som jeg har kunnet bekræfte uafhængigt er en af årsagerne til at jeg "tør" kaste mig ud i dette eventyr. Desuden var hun utroligt let at identificere ud fra oplysninger på hendes profil og detaljer på hendes billeder, så jeg vidste allerede inden vi nåede dertil hvem hun var og havde identificeret hendes Instagram, Facebook og TikTok. Derfor er jeg - lad os så sige 99 - procent sikker på at det er legit og ikke et scam. Hvad så nu? I går aftes skrev jeg til hende på Whatsapp at jeg har tænkt lidt og at jeg hvis jeg var hende ville være en smule bekymret for at kaste sig ud i dette uden noget sikkerhedsnet. Derfor tilbød jeg hende at vi afholder et videomøde inden vi skal mødes i X-Lands hovedstad. Det skal vi så i aften. Jeg ville gerne give hende sikkerhed for at jeg ikke er en eller anden stodder - også for at imødekomme, at hun eventuelt skulle møde op i forsvarsposition. Ellers flyver vi begge til X-Lands hovedstad onsdag i næste uge, og tilbringer tre dage der, hvor vi har planlagt lidt forskellige aktiviteter. Blandt andet nogle naturoplevelser og en af aftenerne skal vi spise på en Michelin-restaurant. Jeg har bokket et dobbeltværelse til os på et af byens bedste hoteller. Vores løfte til hinanden er at sex ikke er garanteret på forhånd. Sker det, så sker det, og hvis ikke så er den økonomiske skade for mit vedkommende til at overse. Max 15.000 til 20.000 kroner og jeg vil stadig have oplevelsen: Tre dage i selskab med en utroligt smuk kvinde der er (næsten) 30 år yngre end jeg selv er. Har jeg en exit-strategi? Ikke rigtigt. Som sagt føler jeg at jeg kender hende temmeligt godt efterhånden, både gennem personlige samtaler og gennem oplysninger, der har været lette for mig at bekræfte uafhængigt. Mit eneste problem er sgu at jeg er ved at udvikle følelser for hende. Sådan rigtigt. Det ved jeg ikke lige, hvordan jeg har det med. Jeg opdaterer her når der der nyt. /Havemand 21 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike 283 Skrevet 3. August, 2022 Det lyder fandme fedt! Håber du får en fantastisk tur. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. August, 2022 Havemand skrev, for 17 minutter siden: Mit eneste problem er sgu at jeg er ved at udvikle følelser for hende. Sådan rigtigt. Det ved jeg ikke lige, hvordan jeg har det med. Ah, mon ikke du liiiige skal møde hende før du går den vej..... Lyder iøvrigt til at blive en god tur. God rejse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 321 Skrevet 3. August, 2022 tvr skrev, for 4 minutter siden: Ah, mon ikke du liiiige skal møde hende før du går den vej..... Åh jo....det ville jeg gerne. Men jeg har aldrig i hele mit liv været i stand til at styre hvornår jeg forelskede mig eller hvem jeg forelskede mig i. Måske det er noget andre kan. Jeg kan ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. August, 2022 Havemand skrev, for 2 minutter siden: Åh jo....det ville jeg gerne. Men jeg har aldrig i hele mit liv været i stand til at styre hvornår jeg forelskede mig eller hvem jeg forelskede mig i. Måske det er noget andre kan. Jeg kan ikke Det er der ingen der kan (tror jeg). Meeeen uden af have mødt vedkommende, er det vel mere ideen end personen? Nåh, det skal ikke afspore din fremragende plan. Lad os høre hvordan det gik når du har været af sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2157 Skrevet 3. August, 2022 Lyder sgu spændende - håber alt går godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 3. August, 2022 Havemand skrev, for 2 timer siden: Vores løfte til hinanden er at sex ikke er garanteret på forhånd. Sker det, så sker det, og hvis ikke så er den økonomiske skade for mit vedkommende til at overse. Max 15.000 til 20.000 kroner og jeg vil stadig have oplevelsen: Tre dage i selskab med en utroligt smuk kvinde der er (næsten) 30 år yngre end jeg selv er. Har jeg en exit-strategi? Ikke rigtigt. Som sagt føler jeg at jeg kender hende temmeligt godt efterhånden, både gennem personlige samtaler og gennem oplysninger, der har været lette for mig at bekræfte uafhængigt. Godt gået. Og blot et råd: Fuck exit-strategier ! Jeg har gennem tiderne kastet mig ud i adskillige eventyr med internationale forviklinger - og bragt mig til flere verdensdele, uforvaret "sammenført" mig med flere lokalsamfund og et par familier, og givet mig sex- og kærlighedsoplevelser som aldrig var blevet til noget hvis jeg skulle have skelet til exit-strategier. Hvis det kikser, så kikser det. Og så finder man på noget andet. Ha´ en fantastisk tur ! 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 3. August, 2022 autobahn skrev, for 3 timer siden: Fuck exit-strategier ! Plan B is for chickens! (Påskrift på truck førerhus jeg så for nyligt) God tur til TS. Don't dream it, do it! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 3. August, 2022 Jeg synes bare det er sejt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 5. August, 2022 Jeg gad fandme godt at møde en onlyfans model. havde jeg muligheden så skulle jeg ses med Alina Belle, det er en ting der er helt sikkert. Alt held Lykke med det ! Lev mens du kan du har fået en fed mulighed så tag da ud og få en god oplevelse ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helsingborgare 27 Skrevet 6. August, 2022 Låter som ett riktigt trevligt äventyr du har på gång. Det är något jag själv skulle tänka mig att prova på med rätt modell där. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 410 Skrevet 7. August, 2022 Lyder som en fantastisk oplevelse. Håber at videokaldet gik godt og at I får nogle fantastiske dage. Glæder mig til at høre mere om oplevelsen. Jeg har selv et par gange fløjet sugarbabes ind til byer hvor jeg har været. Det er jo et mega sats med så lang en date med en man ikke har mødt, men selve planlægningen er nu også en ret fed tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 321 Skrevet 9. August, 2022 xo-nix skrev, den 7.8.2022 at 23:47: Lyder som en fantastisk oplevelse. Håber at videokaldet gik godt og at I får nogle fantastiske dage. Glæder mig til at høre mere om oplevelsen. Jeg har selv et par gange fløjet sugarbabes ind til byer hvor jeg har været. Det er jo et mega sats med så lang en date med en man ikke har mødt, men selve planlægningen er nu også en ret fed tid. Videokaldet gik fint. Det handlede mest om at hun aldrig havde gjort noget som dette før...hvilket jeg sgu da heller ikke har Jeg skrev endda til hende i dag at hvis hun var nervøs, så er det nu hun skal springe fra, så det ikke bliver awkward når vi mødes i lufthavnen i den by vi skal besøge. Hun svarede at naturligvis er hun nervøs, men at det absolut ikke var nogen grund til at aflyse. Så nu er det altså i morgen, det går løs. Will update y'all når jeg er hjemme igen i weekenden. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 9. August, 2022 Havemand skrev, 1 time siden: Så nu er det altså i morgen, det går løs. Will update y'all når jeg er hjemme igen i weekenden. Held og lykke, god tur og gift dig nu ikke uden at tænke dig om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 10. August, 2022 Havemand skrev, den 3.8.2022 at 17:44: Mit eneste problem er sgu at jeg er ved at udvikle følelser for hende. Sådan rigtigt. Det ved jeg ikke lige, hvordan jeg har det med. Hmm tror du forveksler spænding og forventninger til at du har en begyndende forelskelse - Forelskelse er vejen til at elske et andet menneske, det kræver en social relation, det kan, i min optik, ikke skabes digitalt, meen lyder som et spændende eventyr god fornøjelse. vh Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 14. August, 2022 Havemand skrev, den 9.8.2022 at 17:11: Så nu er det altså i morgen, det går løs. Will update y'all når jeg er hjemme igen i weekenden. Lyder sgu spændende! Får hun noget finansielt ud af turen (udover betalt flybillet og hotel)? Altså skal du betale for hendes selskab og evt. sex? Hvis ikke, så der jo heldigvis ikke så mange muligheder for at blive scammet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 20. August, 2022 Haaber TS er ok og ikke er blevet kidnappet i en eller anden storby Taken-style.. For der kom da aldrig rigtig nogen update som annonceret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cykelmyggen 17 Skrevet 22. August, 2022 uha! er også spændt på at høre afslutningen…! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 24. August, 2022 Emptyman skrev, den 21.8.2022 at 00:13: Haaber TS er ok og ikke er blevet kidnappet i en eller anden storby Taken-style.. For der kom da aldrig rigtig nogen update som annonceret. Måske konen havde opdaget hvad der skulle ske Og stod i selvsamme lufthavn? Ja gisningerne kan jo være mange. Måske fik han pjorten skåret af, og ligger nu på det lokale lazaret, med stor forbinding på sjoveren….. Måske det hele bare var en våd drøm, og der slet intet var at skrive om? Who knows, måske hører vi aldrig en lyd mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 24. August, 2022 (edited) Æ´Synderjyde skrev, for 1 time siden: Who knows, måske hører vi aldrig en lyd mere TS har ikke været online siden 15. august - så det tyder på, at han heldigvis er kommet helskindet hjem fra turen, men at han af uvisse årsager ikke ønsker at komme med en beretning herom. Desværre. Redigeret 24. August, 2022 af Emptyman fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 24. August, 2022 God fornøjelse. Det er dejlig læsning og jeg ønsker jer begge hygge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 25. August, 2022 Jeg kunne være bange for hun slet ikke mødte op og TS blev holdt groft for nar. Det kan også være at han har haft en dejlig omgang sex med en pige fra onlyfans men vælger at lade oplevelse være mellem ham og hende der den flotte fra onlyfans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 26. August, 2022 Jeg havde en bekendt, der brugte https://www.travelgirls.com med nogen succes. Så vidt jeg forstod var det stort set amatørpiger, men han fik efter sigende ind imellem nogen dejlige møder. Det er nogen år siden, så jeg ved ikke hvordan det ser ud nu, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 26. August, 2022 (edited) Gabbana skrev, den 25.8.2022 at 20:41: Jeg kunne være bange for hun slet ikke mødte op og TS blev holdt groft for nar. Det kan også være at han har haft en dejlig omgang sex med en pige fra onlyfans men vælger at lade oplevelse være mellem ham og hende der den flotte fra onlyfans Hvis sidstnævnte er tilfældet, så er det lidt dårlig stil at lave et kæmpe indlæg om hele forløbet og samtidig give udtryk for, at en opdatering vil følge. Men anyway, jeg håber sgu ikke, at trådstarter blev brændt af. Ville være virkelig dårlig stil fra pigens side. Redigeret 26. August, 2022 af Emptyman Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg