alras 38 Skrevet 2. August, 2022 Altså scoret så i har ses efterfølgende hvor det ikke var penge indblandet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 2. August, 2022 Den her tråd bliver fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Får for lidt 45 Skrevet 2. August, 2022 Jeps og besøgt hende i Ungarn ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1323 Skrevet 2. August, 2022 .......lad os se hvor mange Ja/Nej-svar vi kan opnå i denne efterhånden meget inspirerende tråd....det bliver virkelig spændende læsning......Gud fader bevares...latterligt! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 2. August, 2022 GIANT COCK skrev, for 1 minut siden: .......lad os se hvor mange Ja/Nej-svar vi kan opnå i denne efterhånden meget inspirerende tråd....det bliver virkelig spændende læsning......Gud fader bevares...latterligt! Vi svare bare på hans spørgsmål. vil han eller du vide mere må i jo spørge Det er jo ikke en gætte konkurrence 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
alras 38 Skrevet 2. August, 2022 Den ærlige skrev, for 7 minutter siden: Vi svare bare på hans spørgsmål. vil han eller du vide mere må i jo spørge Det er jo ikke en gætte konkurrence Griner ja i mit hoved løs spørgsmålet støre end det var. ja os intresant at høre hvordan og hvor længe i var sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. August, 2022 (edited) Nix, men der er en del som har scoret mig. De får det til nedsat pris - ikke helt gratis, for så gør det ondt. Redigeret 2. August, 2022 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 2. August, 2022 alras skrev, Lige nu: Griner ja i mit hoved løs spørgsmålet støre end det var. ja os intresant at høre hvordan og hvor længe i var sammen. Det var faktisk ikke mig der scorede hende. faktisk omvendt. efter 3-4 besøg spurgte hun om jeg ikke ville besøge hende uden at betale. det er over 2 år siden ser stadigvæk pigen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharonmanen 33 Skrevet 2. August, 2022 Jeg er bestemt ikke nogen Brad Pitt lookalike med en ordentlig heste svaber, men ja har 2 gange opnået det privilegie at kigge forbi til hygge og gratis sex , nok fordi jeg er skude sød LOOOOOL En dejlig Gudinde som jeg fandt på Scor engang ved navn Hanne , fra Roskilde, gud ved om hun huserer endnu ?. Samt skønne Lene fra Glostrup, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 1029 Skrevet 2. August, 2022 Ja, og hun havde mange følelser for mig og det var ikke gengældt fra min side af. Vi havde sex mange gange før hun virkelig bekendte sig overfor mig, hvordan hun havde det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK8K 63 Skrevet 2. August, 2022 PoulAfDannebrog skrev, 1 time siden: Den her tråd bliver fantastisk Jeg glæder mig også til at læse! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 2. August, 2022 (edited) Måske skulle det oprettes som en afstemning i stedet? PS: Og ja Redigeret 2. August, 2022 af Eva Nadine 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. August, 2022 Eva Nadine skrev, Lige nu: PS: Og ja Hvem var hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
myhome 24 Skrevet 2. August, 2022 Tæt på men hun tog røven på mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby Skrevet 2. August, 2022 Jeg hilste da på min faste massør i toget. Det skulle hun ikke have penge for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 2. August, 2022 (edited) Aarhuselsker skrev, for 18 minutter siden: Hvem var hun? Det er sket mere end een gang. Jeg er ret god til at "lave damer" De kvinder der er sex arbejdere som primært er motiveret af lyst til eventyr, og som samtidigt er biseksuelle er ofte ret begejstrede for tanken om at ses igen og lave "et eller andet". Så der har gennem årene været nogle stykker. Jeg er som sexkøber først og fremmest på udkig efter 3. hjul til MKK-3-kanter. Og der betaler man naturligvis. I hvert fald første gang fuld pris. Ofte næste gang med rabat enten på pris eller tid, og efterhånden kan det snildt udvikle sig til at ingen betaler for "3. hjulet" hvadenten det er mig eller hende der så er dét. Det er dog nok lidt anderledes og måske ligger det lidt mere til højrebenet når vi også er kolleger end når det er mere entydigt sexkøber og sexsælger, tænker jeg. Så jeg ved ikke rigtigt om jeg bør tælle med i statistikken her Der har også været nogle stykker hvor det har været den anden vej for år tilbage. Vi har mødtes som privatpersoner, typisk i sexklub og swinger miljøet og når de har hørt at jeg har været sex arbejder har de selv ønsket at prøve det lidt af som betalt hobby-elskerinde for at afprøve nogle fantasier. Der males nok mere "udenfor stregerne" end man måske skulle tro. At sælge sex er en fantasi for en del kvinder, er mit indtryk. Heldigvis (for os proffe eller semi-proffe) er der ikke så mange der springer ud i det, dog Redigeret 2. August, 2022 af Eva Nadine 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 2. August, 2022 De er jo "bare" kvinder, så ingen af dem er immune overfor en lækkerbisken som mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 2. August, 2022 Det bliver et ja herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Verde Skrevet 2. August, 2022 Stemmer også “ja” her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg