Hop til indhold
Guest Potatohead

Tilde fra Bording

Recommended Posts

Gæst

Et fravalg kan ad omveje blive et fremtidigt tilvalg. Således følger mine oplevelser med Tilde. Selvom det er en rum tid siden, vi har haft fornøjelsen af hinandens selskab, fortoner det sig ikke i glemsel. Ikke at Tildes fremtoning på hendes fotos er uinteressante, dog mindes jeg en følelse af, at andet trak mere. Til mit held var denne Tilde ledig lige netop denne dag og ikke en anden. Det største smil gik med selvfølgelighed ind af min hoveddør, der var ingen tvivlen i hendes øjne om, at naturligheden i dette møde, som ellers kan være opstillet og fortænkt, var helt og aldeles gensidigt berigende. Tilde er smuk, lad det være fakta, men det er der jo mange der er, som i jo nok ved. Det der tænder mig, er den samtidighed en glædespige kan vise, ikke sige, men udtrykke i smilet, i kærtegnende. Tilde mestrer dette nærvær. Sikke en kvinde, jeg nød hende i drag der var fulde, og jeg ved godt der er flere gode og mere eksplicitte anmeldelser af hende her inde, så her vil jeg smitte jer med det humør, som Tilde smittede mig med, fortrydelse er udelukket om i søger hvad jeg søger, og smilet er fra hende til jer givet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...