Hop til indhold

Hvilken moden GP skal jeg vælge?

Featured Replies

Skrevet

Hej i Forum. 

Indtil fornyeligt har jeg været overbevis om at mit næste GP møde skulle være med June jf. alle de lækre anbefalinger hun har fået på det sidste. 

Meeennnn lige pludselig forleden meldte en ny mulighed sig på banen, som jeg overhoved ikke kendte til :P nemlig Claudia

Begge kvinder ser fantastiske ud, i mine øjne. Syntes dog ikke der er helt så mange anmeldelser af Claudia her inde! 

Så er i tvivl om hvem jeg skal besøge (måske begge, men så hvem først)?
Det der tiltaler mig meget ved Claudia er at hun skriver det er hendes tid man betaler for og ikke ydelser, så læser jeg det som at man må komme lige så mange gange man vil på de 30 eller 60 min man vælger :D
nogen der kan fortælle om dette er rigtigt forstået?

Samt er der nogen der ved om hos June, flere udløsninger er med i prisen? 

Jeg lover der kommer en anmeldelse af den kvinde jeg vælger. :P

Skrevet

- kan kun anbefale Claudia (er selv kun til én gang per besøg - men hun er meget servicevenlig)

Skrevet
  • Author
JJN skrev, for 2 timer siden:

- kan kun anbefale Claudia (er selv kun til én gang per besøg - men hun er meget servicevenlig)

Dejligt at høre fra en der har prøvet Claudia :) kan du sige mere om besøget? 
- kunne hun tage imod i sport i 2’eren.

håber lidt på en der har prøvet begge kvinder.

Skrevet
Why Not skrev, 1 time siden:

Dejligt at høre fra en der har prøvet Claudia :) kan du sige mere om besøget? 
- kunne hun tage imod i sport i 2’eren.

håber lidt på en der har prøvet begge kvinder.

Jeg har besøgt hende en håndfuld gange; jeg er til lidt rollespil og (lidt mere end lidt) dirigeren rundt - det var hun helt med på! Spørg hende selv om grænser - men mit gæt på dit konkrete spørgsmål er 'ja' - spørg pænt og roligt, det plejer at virke.

Skrevet
  • Author
JJN skrev, for 6 timer siden:

Jeg har besøgt hende en håndfuld gange; jeg er til lidt rollespil og (lidt mere end lidt) dirigeren rundt - det var hun helt med på! Spørg hende selv om grænser - men mit gæt på dit konkrete spørgsmål er 'ja' - spørg pænt og roligt, det plejer at virke.

Jamen det vil jeg så gøre :)

hvad vil du gætte på Hendes alder er pt? Den står der nemlig ikke noget om. 

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Efter mit besøg hos June

Tænker jeg det er tid til at besøge endnu en moden / voksen kvinde. 

Så spørgsmålet er, hvem efter june kan bare modtage den hårdt og langt tid analt :x

Claudia, hun tilbyder analsex samt anal lege, men ikke har kommenteret på om du er lige så anal glad some June. 

Putte, hun arbejder samme sted som June, og skriver også hun kan lide anal sex, men er der nogen der har prøvet hende i det stramme hul. 

håber på “hjælp” til mit næste besøg. 

Skrevet

Lige det med hvilket hul der er strammest kan jeg ikke sige, men jeg har besøgt både June og Putte flere gange, og altid været tilfreds med deres service. Jeg har ikke kneppet dem analt, men jeg har da slikket dem begge både her og der.

June er dejlig og Putte virker måske umiddelbart lidt mere koneagtig, men jeg foretrækker faktisk Putte. På mig (i hvert fald sammen med mig) virker hun mere liderlig. 

Claudia har jeg fravalgt fordi hun ifølge annoncen er sådan en “læbestifts dame”, men hun har tidligere været i Ahornsgade ligesom de andre og er sikkert udmærket. 

Skrevet
  • Author
ekek skrev, for 5 timer siden:

Lige det med hvilket hul der er strammest kan jeg ikke sige, men jeg har besøgt både June og Putte flere gange, og altid været tilfreds med deres service. Jeg har ikke kneppet dem analt.

:) gik ikke så meget på hvem der var strammest, mest hvem der kunne tage imod i længst tid :) og June kan tage imod i 15-20 min:x

June er dejlig og Putte virker måske umiddelbart lidt mere koneagtig, men jeg foretrækker faktisk Putte. På mig (i hvert fald sammen med mig) virker hun mere liderlig.  

Hvad mener du med koneagtig? Er bare nysgerrig :)

Claudia har jeg fravalgt fordi hun ifølge annoncen er sådan en “læbestifts dame”, men hun har tidligere været i Ahornsgade ligesom de andre og er sikkert udmærket. 

Læbestifts dame :biggrin: den har jeg ikke hørt før, hvad mener du med det. 
Ok vidste ikke hun også har været ahornsgade pige, det er måske fra den gang det lå i den anden ende. :!:

Redigeret af Why Not
Smiles

Skrevet

Om Claudia i hendes egen annonce:

Jeg er kvinde helt ud til mine fingerspidser med de lange, røde negle. Jeg kan ikke undvære mine stilletter, mit lingerie og min læbestift.”

Det appellerer ikke til mig, men jeg har ingen grund til at tro, at hun ikke er ok. Jeg tror, at hun engang var med i en radioudsendelse sammen med “Legelysten”, hvor sidstnævnte fortalte, at hun ofte fik orgasme med en kunde (hvilket jeg selv har oplevet med hende), hvorimod Claudia - hvis det var hende - erklærede, at det kunne kunderne godt glemme alt om. Men der har vist været flere positive anmeldelser af hende herinde, så hun ved nok, hvordan en mand skal behandles. Og ja - hendes Ahornsgade tid var i det gamle “BR grafik” i nr. 11.

Hvad Putte angår mente jeg bare, at hun er noget kraftigere end June, og June ser vel også bedre ud (hvis man er til rødhårstypen). Men Putte er rigtig dejlig i sengen, jeg bliver selv småliderlig af at tænke på hende mens jeg skriver det her  

Skrevet
  • Author
ekek skrev, for 15 timer siden:

Om Claudia i hendes egen annonce:

Jeg er kvinde helt ud til mine fingerspidser med de lange, røde negle. Jeg kan ikke undvære mine stilletter, mit lingerie og min læbestift.”

Det appellerer ikke til mig, men jeg har ingen grund til at tro, at hun ikke er ok.

Og ja - hendes Ahornsgade tid var i det gamle “BR grafik” i nr. 11.

Putte er rigtig dejlig i sengen, jeg bliver selv småliderlig af at tænke på hende mens jeg skriver det her  

Tak ekek,

Hun lyder dejlig som “elsker” hvis man er på udkig efter det  

jeg derimod er mest interesseret i sport i 2’eren.  Så skal inde en moden kvinde der kan tager den hårdt og længe. 
det kunne June, men vil se om der er andre “diamanter” på markedet som også nyder det. 

Skrevet
Why Not skrev, for 48 minutter siden:

….

Hun lyder dejlig som “elsker” hvis man er på udkig efter det  

jeg derimod er mest interesseret i sport i 2’eren.  Så skal inde en moden kvinde der kan tager den hårdt og længe. 
….,

Ja udtrykket “god i sengen” lyder nok lidt som “elsker” eller noget gfe-agtigt, men for mig betyder det liderlig og med på det hele og er altså lidt misvisende. 
Overfor mig tilbød Putte den første gang nærmest ivrigt at gøre klar til analsex men jeg takkede nej fordi jeg ville slikke hende og ikke havde lyst til at drikke glidecreme. I stedet fik jeg så hendes fissesaft efter at hun havde instrueret mig i at få hende til at sprøjte. Jeg tror godt du kan regne med at hun kan og gerne tager den analt. 

Redigeret af ekek

Skrevet

Jeg er selv vældig glad for at komme hos Claudia. Prøver, så vidt muligt, at besøge hende en gang om måneden. Hendes røv er dejlig stram og hun tager godt imod. Synes dog hendes blow er der hvor hun virkelig vinder. 

vil skyde hende til at være slut 50 start 60. Dejligt når man næsten er halvt så gammel og hun alligevel bare er sindssygt fræk. 

Skrevet
  • Author
Tingel skrev, for 3 timer siden:

Jeg er selv vældig glad for at komme hos Claudia.

Hendes røv er dejlig stram og hun tager godt imod. Synes dog hendes blow er der hvor hun virkelig vinder. 

Dejligt at høre, så du mener her må man godt støde i bund, uden alt for meget. “Langsommer, ikke så hårdt, os en hånd mellem understellet og pikken så den ikke kan komme helt ind”

Kan hun klare mere end 5 min i 2’eren. 

ja mange snakker godt om hendes blow, tager hun den til roden. Og hvad med facefuck?

tak for svar. 

Skrevet
Why Not skrev, for 20 timer siden:

Dejligt at høre, så du mener her må man godt støde i bund, uden alt for meget. “Langsommer, ikke så hårdt, os en hånd mellem understellet og pikken så den ikke kan komme helt ind”

Kan hun klare mere end 5 min i 2’eren. 

ja mange snakker godt om hendes blow, tager hun den til roden. Og hvad med facefuck?

tak for svar. 

Nu er jeg personligt ikke til facefuck, så det aner jeg ikke. Men hun tager den til roden, leger med nosserne kæler godt for det hele. Med mig har hun taget den analt i op til 15 minutter ad gangen, og jeg gi’r den gas når jeg først er inde. Hun kan godt tage fra. :)

Skrevet
  • Author
Tingel skrev, for 55 minutter siden:Men hun tager den til roden, leger med nosserne kæler godt for det hele. Med mig har hun taget den analt i op til 15 minutter ad gangen, og jeg gi’r den gas når jeg først er inde. Hun kan godt tage fra. :)

Perfekt, du har præcis svaret det jeg havde brug for. Claudia, here i come!! 

Må jeg skrive en PB Tingel?

Skrevet
Why Not skrev, for 2 timer siden:

Perfekt, du har præcis svaret det jeg havde brug for. Claudia, here i come!! 

Må jeg skrive en PB Tingel?

Ja, det gør du bare. :)

Skrevet

Kommer helt til at tænke på hvorfor denne søde danske pige ikke er nævnt ?

https://70210026.dk/lærke

Redigeret af ppd

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 10 minutter siden:

Kan det ikke hænge lidt sammen med hendes alder? :blink:

Tjo..Det er måske rigtig nok..Moden tænkte jeg hvor lang tid pigen havde været på vagtplanen et par steder...

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Var selv en tur forbi Claudia og man kan læse min anmeldelse her

Hvem kan i anbefale som den næste modne kvinde, som kan tåle en god omgang analsex :wub: 

Skrevet
Why Not skrev, for 12 timer siden:

Var selv en tur forbi Claudia og man kan læse min anmeldelse her

Hvem kan i anbefale som den næste modne kvinde, som kan tåle en god omgang analsex :wub: 

Amanda kan også anbefales!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.