Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Som nogen måske har fulgt lidt med i, så er jeg meget til følgende kvinder :wub:

- Omkring de 50, gerne +
- Hård analsex (til kvinden)
- DT eller Facefuck

Efter mine besøg hos June ville jeg se om der var nogen der kunne matche hendes måde at blive gennemkneppet analt på.
Og nogen havde anbefalet Claudia specielt for hendes blowjob, så tænkte hende må jeg prøve, selvom der ikke var nogen anmeldelser af nyer dato. 

Kan fuldstændig tilslutte mig hvad andre har skrevet, blowjob det kan hun. :wub:

Efter hun havde været lidt i sutte land, spurgte jeg hende om jeg ikke måtte tage hende i hendes gynækologstol :D og op med hende, efter lidt tid i hendes dejlige stramme fisse, gik turen til Grækenland. B)

Og her må jeg sige hun kan tage i mod, så englene synger, fantastisk oplevelse. Så hvis man vil besøge en kvinde i sin bedste alder (efter min mening) der både kan sutte og tage i mod i Grækenland uden, forbehold mm. Så book en tid hos Claudia. 

Jeg kommer helt sikkert igen. 

Redigeret af Why Not
Prøvede at flytte det til anmeldelse frem for efterlysning.

Skrevet
Why Not skrev, for 2 timer siden:

der både kan sutte og tage i mod i Grækenland uden, forbehold mm. Så book en tid hos Claudia. 

Står kommaet rigtigt ? :-) Eller var det virkelig det herinde forbudte eller forhadte ? :-)

Skrevet

tak for en god anmeldelse

Er hun lige så god til at tage den i munden/halsen som June?

Skrevet

Dejligt at du fik en god oplevelse med hende ;)

Skrevet

Ærgeligt hun kun arbejder om onsdagen. Der er de fleste vel på arbejde. Gad ellers godt.

Skrevet
  • Author
moden libertiner skrev, for 21 timer siden:

Står kommaet rigtigt ? :-) Eller var det virkelig det herinde forbudte eller forhadte ? :-)

Køre efter de nye komma regler :lol: tror bare jeg kom til at sætte et der.
Håber du alligevel kan se bort fra det. 
Ellers beklager jeg yderst meget :D 

Skrevet
  • Author
Bobb skrev, for 18 timer siden:

tak for en god anmeldelse

Er hun lige så god til at tage den i munden/halsen som June?

Spurgte ikke om jeg måtte facefucke hende, men det må jeg undersøge. Måske næste gang 

Skrevet

Jamen det giver jo mening :-), men spørgsmålet er jo hvilken :-)

Nå spøg til side men det var inspireret af en anden tråd hvor en var meget nøjeregnende med GP'ers korrekte stavning og tegnsætning ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.