Hop til indhold

Recommended Posts

Er der som har kendskab til en kvinde, let dominerende, gerne moden, som tilbyder besøg, hvor hun er klædt i FF stockings, heels(gerne Louboutin eller Casadei’ Blades) og gerne meget eksklusivt klædt? 

Det vil være en kvinde i den dyre ende af skalaen, men det betyder mindre. Jo mere eksklusivt, jo bedre. 

Redigeret af Heelslover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heelslover skrev, for 5 timer siden:

Er der som har kendskab til en kvinde, let dominerende, gerne moden, som tilbyder besøg, hvor hun er klædt i FF stockings, heels(gerne Louboutin eller Casadei’ Blades) og gerne meget eksklusivt klædt? 

Det vil være en kvinde i den dyre ende af skalaen, men det betyder mindre. Jo mere eksklusivt, jo bedre. 

Kan desværre ikke hjælpe, men er selv på jagt efter noget i samme stil. Hører gerne om der er nogle der kender til nogle modne Fruer (gerne GILF) med FF’s.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skuffende.

Til jer brødre, så findes det jeg efterspørger online på f.eks LiveJasmin.com, selvom det ikke er helt det samme som IRL. 
Jeg kan nævne profilerne “KendraLoren” og “MelanyaQuin”, som begge er superlækre i deres FF stockings, heels osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heelslover skrev, den 29.7.2022 at 09:42:

Er der som har kendskab til en kvinde, let dominerende, gerne moden, som tilbyder besøg, hvor hun er klædt i FF stockings, heels(gerne Louboutin eller Casadei’ Blades) og gerne meget eksklusivt klædt? 

Det vil være en kvinde i den dyre ende af skalaen, men det betyder mindre. Jo mere eksklusivt, jo bedre. 

Hej Heelslover

Nu ved jeg tilfældigvis at Lady Cherie har flere modeller af FF stockings og at Ladyen sagtens kan klæde sig smuk og lækkert så foreslår du tar kontakt til Lady Cherie

Mvh Ector

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Heelslover, nu blev jeg dæleme nysgerrig. Du skriver: "Hun gik over min grænse". Det er almindelig erfaring, at aftalte grænser med Lady Cherie, som du selv har skrevet med og truffet aftale med, aldrig nogensinde bliver overtrådt.

Hun er i mine øjne og ører som en reostat (lydknappen på din radio). Hun kan være på nøjagtigt på det niveau som du har indstillet.

Kan det være sådan, at du ændrede forventningerne/kravene/aftalen inde i dit sind/tanker/forventninger da du stod overfor hende ?

I det mørke univers, handler det jo om samarbejde, for at få "fantasien", til at komme så nær kabalens gennemførsel som muligt. Det kræver dog at dominaen er informeret om de ændringer man har lavet, inde i sit hovede lige inden sessionen, hun er jo ikke tankelæser.

Kunne du ikke begrunde denne udtalelse, og hvornår og hvor dette skulle være sket ?

På forhånd tak

gnok

Growler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heelslover skrev, den 2.8.2022 at 22:25:

Tak Ector

 

Jeg kender godt Cherie.
Hun er lidt for meget hex for mig. Hun gik over min grænse. 

Hej Heelslover

Forstår IKKE at Lady Cherie skulle være gået over dine grænser ;) 

Måske er det som Growler skriver at du ikke har fortalt Lady Cherie præcis hvad du ønskede af Dominaen;)

Det sker jo nogle gange at fantasierne vil mere end hvad kroppen vil være med til..........Jeg har ALDRIG oplevet Lady Cherie gå over min grænse og jeg har efterhånden besøgt Dominaen adskillige gange

Mvh

Ector

Redigeret af Ector

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Growler og Ector

Det ligger måske 15-20 år tilbage i tiden. 
 

Jeg er ikke til det mørke univers, men er fetish. 
Jeg er til elegante kvinder i stiletter, lingeri osv. 

Jeg søger en GP, som har Louboutin eller Casedei Blades, samt FF stockings. 
Hun må gerne være let dominerende, og med det mener jeg, at hun skal tage kontrollen. Dvs at hun skal fortælle mig, at nu skal jeg slikke hendes hæle, ben, fisse, og hvornår og hvordan, jeg skal kneppe hende. 
 

Jeg bad dengang Cherrie om at tage kontrollen. Hun misforstod mig måske, da hun blev meget hård, og jeg fik en ordentlig omgang med spanskrøret. Jeg fik mærker, som først forsvandt efter nogle dage. 
Jeg skulle måske have stoppet hende, men blev nok usikker over for hende. 
 

Mvh 

Heelslover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...