Hop til indhold

Danish Angel

Featured Replies

Skrevet

Hun skulle vist være god nok. Jeg har ikke besøgt hende endnu, men påtænker at gøre det i nærmeste fremtid. Der er et par anmeldelser af hende hvis du søger på annoncen. 

Skrevet

Sikke noget rod. Jeg ville hjælpe med et link, men jeg kan sært nok heller ikke få skidtet til at virke :ph34r:

Redigeret af TheGreatGatsby

Skrevet
TheGreatGatsby skrev, 1 time siden:

Sikke noget rod. Jeg ville hjælpe med et link, men jeg kan sært nok heller ikke få skidtet til at virke :ph34r:

Det er der heller ikke nogen andre der kan, af en eller anden årsag er det ikke muligt at indsætte link nympho.dk fra  på EG.

• 1 month later...
Skrevet

Er der nogen der har besøgt hende - overvejer det nemlig kraftigt ;-)

• 4 months later...
Skrevet

Samme her. Men "Danish Angel" giver ikke rigtig nogle hits her på Eroguide... Er der virkelig ingen som har været forbi og som kan sige lidt?

Skrevet

Er det ikke Minna fra Pussygalores ? ... Der står også besøg mig på lyngbyvej under hendes social club billede. ...

(Har ikke besøgt pigen)

Skrevet
PeterN skrev, for 6 timer siden:

Er det ikke Minna fra Pussygalores ? ... Der står også besøg mig på lyngbyvej under hendes social club billede. ...

(Har ikke besøgt pigen)

Jeps det er samme pige. 

Hun går under navnet Danish Angel på Nympho.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.