Hop til indhold

Hvad har du lært på eroguide.dk?

Featured Replies

Skrevet

Jeg var ikke klar over lovgivningen var ændret ved salg og køb af seksuelle ydelser. Findes der emner hvor du har fået ny viden indenfor sex, køb, salg, beskyttelse, sygdom og mere?

Skrevet
  • Author

Jeg var ikke klar over aldersgrænsen var rykket for køb og salg af sex. Jeg troede faktisk den lå som tidligere,  ny viden i bogen.

Skrevet

Vask hænderne i varmt vand inden du går ind for at hygge. Så de føles rare for pigen - specielt om vinteren.

Tag et bad hos GP'en inden. Og undlad at tage de (lettere) brugte underbukser på igen men tag håndklædet omkring dig.

... jeg lærer åbenbart ikke så meget.

Skrevet
  • Author
ThomasDK skrev, for 15 minutter siden:

Vask hænderne i varmt vand inden du går ind for at hygge. Så de føles rare for pigen - specielt om vinteren.

Tag et bad hos GP'en inden. Og undlad at tage de (lettere) brugte underbukser på igen men tag håndklædet omkring dig.

... jeg lærer åbenbart ikke så meget.

Hvor er du egentlig sød. Du har netop den sympati som folk elsker. 

Vask hænder 

.

Skrevet
  • Author
Madame Illona skrev, for 4 minutter siden:

Kommer altid langt med go hygiejne 

Kærlighed til dig. Det er nemlig rigtig at vi kommer langt med god hygiejne;)

Skrevet

Har lært en del dansk.

Fjols, klaphat, klamme so, fløjtende ligeglad, saftsusme dælendytme, fanden i diarré, rend mig i røven, for filan, røvsygt, pissesjovt ....og meget mere.

Det er jeg meget glad for.

Skrevet

Branchen er blevet superhård og minder mig mere om Cool cash frem for alt

Skide være med hvordan eller hvor langt man forventer pigerne vil / skal gå for og tjent kroner. Eller opfylde kundernes forventninger. 

Redigeret af Madame Illona

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Har lært en del dansk.

Fjols, klaphat, klamme so, fløjtende ligeglad, saftsusme dælendytme, fanden i diarré, rend mig i røven, for filan, røvsygt, pissesjovt ....og meget mere.

Jeg lærte en del dansk, jeg gik faktisk på 2 skoler. Måske har jeg ikke lært at bande, men det er meget glad for

:D

Skrevet
Side45 skrev, for 17 minutter siden:

Måske har jeg ikke lært at bande, men det er meget glad for

Det skulle ellers være sundt,
Og intelligente mennesker bander meget, har jeg læst ... 

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 9 minutter siden:

Det skulle ellers være sundt,
Og intelligente mennesker bander meget, har jeg læst ... 

Hvad udleder du af dit svar?

Skrevet
Bananas skrev, for 40 minutter siden:

Har lært en del dansk.

Her kommer en ny en. 

At munke en i skideren…. Ej sorry men kunne ikke lade være :wacko:

Skrevet

At der er helt ufatteligt mange der igen og igen bliver vildt forbløffede når de opdager at der er en grund til at prisen nogen steder er så lav 

Skrevet

At EG-brugere er helt almindelige og sommetider fantastiske mænd (og kvinder) ude i virkelighedens verden. Også selvom ikke alle altid virker sådan i en skriftlig variant :D 
At OF betyder OnlyFans 
At ut betyder undertegnede (som bridge spiller betyder ut for mig altså mest stadig "uden trumf")
At næsten ingen ligner sin avatar i virkeligheden :D 
At de fleste sexkøbere tror at alt man siger og skriver er en salgstale 
At skrive kortere indlæg ;) 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, den 29.7.2022 at 03:28:

At skrive kortere indlæg ;) 

"Hvem er du, og hvorfor skriver du fra Eva Nadine's profil ?"

Det er så sikkert som amen i kirken, at hvis du begyndte at korte dine (generelt gode og velfunderede) indlæg ned, ville det spørgsmål blive stillet af mange brugere på EG. Folk ville tro du havde solgt din Eroguide profil, på samme måde som gamers sælger deres spilkonti.

Med andre ord, Eva Nadine, lav ikke om på din skrivestil og længden på dine indlæg. Jeg, og helt sikkert en masse andre, nyder faktisk at læse dine indlæg, om de så handler om livet i branchen, eller dine gennemtænkte råd.

Just my 0.02€'s worth

/Francois

Skrevet

en hel del om hvem man skal undgå om ikke andet :rolleyes:

Skrevet

At nogle brugere gerne vil bruge enhver anledning til at få en tråd til at spore af.

At Euroguide er langt fra så åbent og liberalt som jeg først fik indtryk af.

Redigeret af Bombadilla

Skrevet

At der er ufattelig mange røvslikkere her. Ja undskyld mit franske. Men de må jo tro, at de får valuta retur for slikkeriet. Ellers fatter jeg da nada. 

Skrevet
Æ´Synderjyde skrev, for 8 timer siden:

At der er ufattelig mange røvslikkere her. Ja undskyld mit franske. Men de må jo tro, at de får valuta retur for slikkeriet. Ellers fatter jeg da nada. 

Er det hvad vi andre kalder gode manerer og almindelig respekt for dem der arbejder succesfuldt i en branche der kan være ualmindelig barsk for dem der ikke griber det rigtigt an.

• 2 months later...
Skrevet
Side45 skrev, den 28.7.2022 at 22:35:

Hvor er du egentlig sød. Du har netop den sympati som folk elsker. 

Vask hænder 

.

Bare lige for ikke at blive misforstået: jeg har altid vasket hænder/gået i bad før et møde.

Den del jeg lærte var at vaske hænderne, relativt længe, i varmt vand. Så de nåede normal temperatur... Kan være at jeg bare er dum, men havde ikke lige tænkt over det en af de første gange og gav et kram med hænder der stadig mindede pigebarnet om at der var meget køligt udenfor :)

Redigeret af ThomasDK

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.