Hop til indhold

Wat Po, Løgten ved Århus

Featured Replies

Skrevet

Wat Po

Grenåvej 787

8541 Skødstrup

Tlf. 50 66 25 19

Dette er min foretrukne klinik, når jeg skal have massage der virker på ømme muskler og ledsmerter.

Klinikken har to massage aflukker, afskærmet med gardiner. Du ligger på en briks med ansigts bøjle. Ejeren er som regel alene i butikken. Hendes navn er Montilla Saibandit. Montilla udtales med tryk på Mon. Hun er gudesmuk, men man må nøjes med at kigge. Hendes blik bliver natsort såfremt man forsøger andet. Hun har temperament, men er som regel i et strålende humør. Taler tåleligt dansk, og har forresten to yderst charmerende småbørn man af og til kan møde i klinikken, når SFOen er lukket.

Typisk forløb.

Du dækkes af håndklæder, og hele kroppen trykkes hårdt igennem med hænderne. Det løsner godt op, og de ømme steder identificeres med garanti. Dernæst går hun rundt på dine lår, lægge, numse og ryg. Hun bruger ikke hele vægten på ryggen. Bare rolig, hun ved hvad hun gør. I øvrigt har hun rigtig pæne fødder :P

Når tramperiet er overstået, går hun over til oliemassage. Ikke oliebad. Hun bruger også forskellige kamfer cremer. Igen er det en hård massage - ikke noget kæleri her. Hun masserer jævnt over kroppen, og vender mange gange tilbage til samme sted, indtil hun er tilfreds med blødheden i musklerne.

Så er det om på ryggen. Igen dækkes du til. Ikke fordi hun ikke kan tåle at se dig helt nøgen, men fordi giver hende det bedste greb om din lidt glatte krop når hun trykker. Klinikken er kølig, så derfor er det også dejligt at være tildækket. Montilla har det derimod varmt. Hun arbejder hårdt.

Når du ligger på ryggen får du naturligvis fortsat olie/creme massage, men også stræk bøj. Hun vrider og bøjer dine lemmer i forskellige stillinger. Dette medfører at ledene køres i yderstillinger, men også at bestemte muskel grupper strækkes og aktiveres, så hun kan komme til at massere dem. Hun sidder på briksen, trækker i dig med hænder og arme, og holder igen med fødderne. Der er virkelig power bag. Til sidst skal man op at sidde, og så bearbejder hun skuldre og ryg medens hun sidder bag dig.

Det tager altid nøjagtig en time. Har også af og til bestilt 1 1/2 time. Her er massagen endnu grundigere. Bla. masserer hun medens man ligger på siden.

Man kan få bad, men det er ikke noget hun tilbyder. Sommetider vasker hun en af, andre gange ikke. Det afhænger lidt af travlhed, og humør.

Der er altid små varianter i massagen fra gang til gang, alt efter hvilke problemer du har, eller hvad hun lige er i humør til den dag.

Prisen er de normale 300/time.

Jeg er så glad for hendes ydelse at jeg besøger klinikken 2-3 gange om måneden.

Sammenlignet med Egå wellness, som jeg anmeldte for nogle dage siden, så fører Montilla på point. Hendes massage er ægte hård Wat Po, medens Egå Wellness mere er alm fysiologisk massage. Egå har dog langt lækrere lokaler.

Sorry guys for denne "usexede" anmeldelse. :P

Skrevet

Wat Po

Grenåvej 787

8541 Skødstrup

Tlf. 50 66 25 19

Sorry guys for denne "usexede" anmeldelse. :P

Det kan godt være, at det ikke er din mest sexede anmeldelse, men den er meget oplysende og brugervenlig.

Det er rart at læse om et thaisted, hvor man virkelig har forstand på- og véd, hvad massage er.

Alt for ofte, synes jeg, læser man om ligegyldig trykken og oliesjaskeri.

Skrevet

Nej det var ikke en kedelig anmeldelse. Det er forfriskende at vægten bliver lagt på massagen, og ikke det der evt. måtte følger efter. :)

Jeg kommer selv jævnligt på et rent wellness sted af samme grunde, og bruger i det hele taget thaimassage "for ryggens og hyggens skyld" - og i den rækkefølge :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.