Titommeren 329 Skrevet 26. Juli, 2022 Jeg har besøgt denne kvinde, der er anslået omkring 60 år. Kroppen er som forventet og med lidt mave på, ok bryster til alderen og helt glat fisse. Man møder hende i et rækkehus med naboer tæt på, hvor den ene stod og kiggede, da jeg skulle ind. Jeg tog mig selv i bollerne - så kiggede han pludselig en anden vej… Du bliver budt på kaffe og så skal jeg hilse og sige, at du får hele hendes livshistorie. Og det er jo ikke ligefrem det, jeg kom for. Anyway… 800 kr. skiftede hænder og jeg blev lovet til 600 kr. næste gang og derefter 500 kr. uden at have pruttet om prisen, selvom det foregik i Hjallerup… Hun sutter fantastisk godt pik uden gummi. Da vi skulle kneppe havde jeg selv taget gummi med, som jeg brugte, da hun ikke lagde op til, at der skulle bruges gummi ved samleje. På grund af maven tog jeg hende bagfra og det var sgu et godt syn. Anal er absolut no go ved hende. Jeg blev træt af at stå der og tage to skridt frem og tilbage og rykkede gummiet af og lagde mig på sengen, så hun kunne gøre mig færdig. Igen fantastisk blow og hun slugte hele ladningen og suttede det sidste ud, så mine boller så ud til at være vaccum-pakkede. Fantastisk blow og tror, jeg nøjes med det næste gang og siger pænt nej tak til kaffe. Pengene værd, når alt kommer til alt. https://annoncelight.dk/showad/315886 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1059 Skrevet 26. Juli, 2022 https://annoncelight.dk/showad/315886 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 180 Skrevet 26. Juli, 2022 Ærgerligt der ikke er lidt billeder på hendes “ annonce” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 400 Skrevet 26. Juli, 2022 Bertil68 skrev, for 5 timer siden: Ærgerligt der ikke er lidt billeder på hendes “ annonce” Enig. Kunne aldrig drømme om at besøge en profil uden billeder... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 27. Juli, 2022 Der har været et par billeder af dårlig kvalitet, men de er fjernet igen. Jeg kører gerne ud og tager en for holdet, hvor der ikke er billeder og teksten lyder interessant. Mindst halvdelen af annoncerne har jo alligevel misvisende eller billeder lånt andre steder på nettet. Jeg foreslår sgu hende, at vi tager nogle frække billeder næste gang. Så skal i fandeme få fissebilleder 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 400 Skrevet 27. Juli, 2022 Titommeren skrev, for 2 timer siden: Der har været et par billeder af dårlig kvalitet, men de er fjernet igen. Jeg kører gerne ud og tager en for holdet, hvor der ikke er billeder og teksten lyder interessant. Mindst halvdelen af annoncerne har jo alligevel misvisende eller billeder lånt andre steder på nettet. Jeg foreslår sgu hende, at vi tager nogle frække billeder næste gang. Så skal i fandeme få fissebilleder Super ide! Det er altså bare det der "sælger" - Billeder man kan se, er ægte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 2. August, 2022 Glæder os til at se billederne. Enig i at annonce uden billeder er dårlig reklame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weststorm 0 Skrevet 6. August, 2022 Titommeren skrev, den 27.7.2022 at 07:44: Der har været et par billeder af dårlig kvalitet, men de er fjernet igen. Jeg kører gerne ud og tager en for holdet, hvor der ikke er billeder og teksten lyder interessant. Mindst halvdelen af annoncerne har jo alligevel misvisende eller billeder lånt andre steder på nettet. Jeg foreslår sgu hende, at vi tager nogle frække billeder næste gang. Så skal i fandeme få fissebilleder Hvor nemt var det at få en aftale? Var hun klar med det samme eller skulle der planlægning til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussyhunters 0 Skrevet 15. August, 2022 (edited) har besøgt hende nogle gange, og nu vil hun gerne prøve to eller flere fyre på samme tid.. er der nogen der har lyst til at være med på en trekant med hende i formiddagstimerne en hverdag? så skriv gerne en PB Redigeret 15. August, 2022 af pussyhunters Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 15. August, 2022 pussyhunters skrev, for 3 timer siden: har besøgt hende nogle gange, og nu vil hun gerne prøve to eller flere fyre på samme tid.. er der nogen der har lyst til at være med på en trekant med hende i formiddagstimerne en hverdag? så skriv gerne en PB Hun er dejlig, men man skal ikke nærme sig røvhullet. Så bliver hun sur. Bonusinfo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike_Jensen 0 Skrevet 15. August, 2022 Annoncen er taget ned nu. Er hun stoppet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pep 10 Skrevet 15. August, 2022 Titommeren skrev, for 12 timer siden: Hun er dejlig, men man skal ikke nærme sig røvhullet. Så bliver hun sur. Bonusinfo Og jeg kan heller ikke anbefale at tage hende bagfra. En ulidelig dunst bredte sig og min rejsning forsvandt. Hun lugter ekstremt dårligt fra underlivet og om det er mangel på sæbevask ved jeg ikke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 16. August, 2022 Pep skrev, for 6 timer siden: Og jeg kan heller ikke anbefale at tage hende bagfra. En ulidelig dunst bredte sig og min rejsning forsvandt. Hun lugter ekstremt dårligt fra underlivet og om det er mangel på sæbevask ved jeg ikke! Det oplevede jeg slet ikke. Var ellers lige nede og smage og der var hun meget soigneret og kom lige fra bad. Men tror, hun gør det uden gummi og det giver sgu ikke den bedste lugt, hvis de ikke gør sig godt rene bagefter. Jeg havde i hvert fald selv gummi med, da hun ikke gjorde tegn til at finde noget frem. Så det er ikke mit gamle sperm, du har hygget dig med, da du hyggede dig :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 16. August, 2022 Mike_Jensen skrev, for 15 timer siden: Annoncen er taget ned nu. Er hun stoppet ? Jeg tror, hun er on and off. Jeg fik hendes private nummer første gang og der svarer hun også på sms. Jeg har godt nok ikke været der i et stykke tid pga. ferie og arbejde :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 16. August, 2022 weststorm skrev, den 6.8.2022 at 19:38: Hvor nemt var det at få en aftale? Var hun klar med det samme eller skulle der planlægning til? Havde ikke lige set dit spørgsmål så undskyld det sene svar… Hun skulle ringes op, da hun ikke vil svare sms i det nummer, der er i annoncen. Men nemt at få en aftale ved opringning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 400 Skrevet 16. August, 2022 Titommeren skrev, for 16 timer siden: Havde ikke lige set dit spørgsmål så undskyld det sene svar… Hun skulle ringes op, da hun ikke vil svare sms i det nummer, der er i annoncen. Men nemt at få en aftale ved opringning Stadig ingen held med et billede eller to? eller bare en beskrivelse af hende. Rart at vide om hun er stor/lille, tyk/tynd....alder osv... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 29. August, 2022 Titommeren skrev, den 16.8.2022 at 08:02: Havde ikke lige set dit spørgsmål så undskyld det sene svar… Hun skulle ringes op, da hun ikke vil svare sms i det nummer, der er i annoncen. Men nemt at få en aftale ved opringning Hej Titommer Vi venter stadig på dine billeder af den nystartede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 29. August, 2022 pussyhunters skrev, den 15.8.2022 at 09:42: har besøgt hende nogle gange, og nu vil hun gerne prøve to eller flere fyre på samme tid.. er der nogen der har lyst til at være med på en trekant med hende i formiddagstimerne en hverdag? så skriv gerne en PB Fik du en aftale på en trekant? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 29. August, 2022 lystsejleren9k skrev, for 27 minutter siden: Hej Titommer Vi venter stadig på dine billeder af den nystartede Hej Lystsejler. Jeg har ikke været derude siden og har forsøgt at få aftaler igennem, men syntes hun er meget ustabil og har opgivet at besøge hende mere lige foreløbig. Tror ikke, jeg gider bruge mere (spild)tid på hende med at få en aftale, der holder… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 50 Skrevet 29. August, 2022 Er der nogen som ved hvornår hun har åbent evt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 30. August, 2022 Brian62 skrev, den 29.8.2022 at 10:23: Er der nogen som ved hvornår hun har åbent evt Det varierer meget men hun er svær at få fat i men ikke sms. Dem svarer hun ikke på så ring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 30. August, 2022 Titommeren skrev, den 29.8.2022 at 10:05: Hej Lystsejler. Jeg har ikke været derude siden og har forsøgt at få aftaler igennem, men syntes hun er meget ustabil og har opgivet at besøge hende mere lige foreløbig. Tror ikke, jeg gider bruge mere (spild)tid på hende med at få en aftale, der holder… Ja jeg opgiver også snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussyhunters 0 Skrevet 31. August, 2022 lystsejleren9k skrev, den 30.8.2022 at 14:14: Ja jeg opgiver også snart ja.. hun kan være noget ustabil.. og glemsom.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 1. September, 2022 pussyhunters skrev, for 21 timer siden: ja.. hun kan være noget ustabil.. og glemsom.. Er hun stadig interesseret i trekant? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 2. September, 2022 lystsejleren9k skrev, for 17 timer siden: Er hun stadig interesseret i trekant? Interesseret og interesseret. Hun ville have 3 gange prisen for en person. Ved ikke lige, hvordan hun har lavet det regnestykke. En gang jeg var på vej hjem fra hende skrev hun, at jeg ikke havde betalt, hvilket jeg altid gør som noget at det første, når jeg ankommer til et sted. Så skrev hun senere, at hun havde fundet pengene på toilettet. Hun er sommetider helt væk i hovedet, ved ikke om det er medicin eller sprut. Men sutte pik og sluge til den store guldmedalje - det kan hun sgu’ godt huske! Men jeg har opgivet mere kontakt med hende… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg