Hop til indhold

Recommended Posts

Doggyman skrev, for 1 time siden:

Hej boys . 
Er der nogle der har besøgt sigga fra pussy galores og evt en oplevelsen ? Mvh Doggyman 

Ja, sendt privat besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Qwertyy

Jeg oplevede hende til et pussyparty - synes hun var usædvanligt smuk og dejlig:)
Har ikke besøgt hende 1:1 men ville rigtig gerne:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qwertyy skrev, 1 time siden:

Jeg oplevede hende til et pussyparty - synes hun var usædvanligt smuk og dejlig:)
Har ikke besøgt hende 1:1 men ville rigtig gerne:)

Heldige asen! :)

Hvornår kommer Pussyparty igen? Er det helt stoppet- Er der ikke kunder til det ? 

Prøvede det da det lå på prisbillige 1400 kr for mange år siden på Finsensvej  med i hvertfald én  ung brunette pige.

Nå. Det var et sidespring. 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 25/7/2022 at 16:31:

Ja, sendt privat besked.

Can you send me a private as well? It's ok in danish (I'm swedish). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KapperL
Doggyman skrev, den 25.7.2022 at 15:02:

Hej boys . 
Er der nogle der har besøgt sigga fra pussy galores og evt en oplevelsen ? Mvh Doggyman 

hendes nye billeder er satme lækre.. Har ikke været hos hende før men jg har har booket en tid hos hende på mandag. vil glædeligt berette om oplevelsen bagefter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Qwertyy skrev, den 26.7.2022 at 22:07:

Jeg oplevede hende til et pussyparty - synes hun var usædvanligt smuk og dejlig:)
Har ikke besøgt hende 1:1 men ville rigtig gerne:)

Så skal du vel bare booke tid over telefonen og afsted hver mandag ?

Ville give min højre arm for at PG afholdte flere Pussypartys med Sigga, Mia, Nicole, Victoria, Gemma, Marie, Claire og...puha..Mister helt pusten!..Selma, Alice, Aya..mm..

Husker med glæde den lille italienske brunette Claudia, som fik den både forfra, bagfra og i rundkreds..Umættelig. Ustoppelig, Kælen og alligevel helt-nede-på-jorden -pige.

Anyways..

"Tilbage til tråden du!"

Ja,Sigga har efter sine fantastiske flotte nye billeder, fået ændret lidt i teksten, så hun nu KUN ønsker besøg af "Skandinaviske gentlemens".

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 26.8.2022 at 19:59:

Så skal du vel bare booke tid over telefonen og afsted hver mandag ?

Ville give min højre arm for at PG afholdte flere Pussypartys med Sigga, Mia, Nicole, Victoria, Gemma, Marie, Claire og...puha..Mister helt pusten!..Selma, Alice, Aya..mm..

Husker med glæde den lille italienske brunette Claudia, som fik den både forfra, bagfra og i rundkreds..Umættelig. Ustoppelig, Kælen og alligevel helt-nede-på-jorden -pige.

Anyways..

"Tilbage til tråden du!"

Ja,Sigga har efter sine fantastiske flotte nye billeder, fået ændret lidt i teksten, så hun nu KUN ønsker besøg af "Skandinaviske gentlemens".

 

Det er da altid dejligt at høre at vi er savnet :x  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KapperL

SÅÅ blev det endelig min tur til at besøge Sigga en halv time :wub:

Jeg kom lidt før tid, og heldigvis var Sigga klar så hun kom ind til mig umiddelbart efter. 
Flot pige, super slank og virkelig naturlig og meget uskyldig og fin af udseende. Meget i stil med norske Chloé.. dog med lidt mindre bryster. Hun kom ind gav mig et stort knus og med et smil fortalte hun, at hun kun tilbyder blidt og behageligt, men altså ikke kysser. 
Det var fint med mig. Hun går ud og kommer hurtigt tilbage igen.
Seancen startede med 69. Hun killede og nussede mine boller dejligt inden hun satte kondom på…. der vsr ikke travlt. 
Simpelthen en smuk mis hun har. Nød at ligge og slikke og sutte på den og lod til at hun også nød det :P derefter havde vi missionærsex, men Da jeg er lidt en stor bamse og begynder at svede ved at lave det hårde arbejde, måtte jeg overgive mig og lægge mig på ryggen for at Sigga kunne tage kontrollen. Den var hun med på. Hun satte sig ovenpå mig og gled langsomt ned på min pik. SHIT det føltes godt…… jeg kunne ikke holde mig tilbage og måtte overgive mig til orgasmen ca 10 min før slut tid…

vi lå og snakkede  lidt om alt og det var rart bare at ligge og nusse og kramme. Noget jeg vægter meget højt. Hun er meget jordnær og let til smil, hvilket jeg godt kan lide. Der var helt sikkert gensidig kemi.. 

nå men eftersom jeg var godt svedig blev jeg heldigvis tilbudt både vand og bad :P 

Mandage er tricky for mig, og eftersom jeg er en stor gut som godt kan lide at det hele går lidt langsommere, vil jeg hellere spare op til en time næste gang.  Men en næste gang DÉT bliver der <3

tak sigga hvis du nu skule læse med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ChristianX

Sigga er tæskelækker. Og så er hun helt naturlig. Ingen kunstige bryster eller store tatoveringer. Hun ligner en supermodel :wub:

Redigeret af ChristianX

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Callettien

Uh - tak for tippet. Hun ligner så meget en jeg gerne vil hygge mig med i en 69'er! Jeg må finde en tid at hygge mig med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Entreuvuniom skrev, den 17.11.2022 at 17:40:

Någon som vet vad Sigga tar för 30 minuter på Pussy Galores?

Tjo. Vel lidt ligegyldigt nu , for  spørgsmålet er, om hun overhovedet kommer tilbage ?...PG har ikke meldt noget ud om ferie og Sigga har ikke været på vagtplanen siden...slut novmber/start december og her over 1 måned efter har hun ikke på noget tidspunkt haft vagt  og får det ifølge vagtplanen ikke så langt øjet rækker på kalenderen. Start februar.

Ringer man til PG opfordrer de kun til at holde øje med vagtplanen, men det kan vi jo gøre i halve og hele år..?

Hendes profil er dog stadig på hjemmesiden, men sådan er det ofte selv med piger som er på nippet til at stoppe 

Ærgeligt.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lang tid efter, og pludselig på vagtplanen (!)

"Så er smukke Sigga tilbage på Pussy Galores" for en enkelt dag..eller er det en aprilsnar da det er 1.april ?

Pigen er hverken nævnt under "piger" eller "gæstevisittere" på deres hjemmeside, er måske på vej tilbage..?

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...