Hop til indhold
D&G

Hvordan kan vi sørge for, at mændene møder op?

Recommended Posts

Hej alle

Har I gode forslag til hvordan vi kan gribe det an?

Q vil gerne have en fræk oplevelse. Hun skal være blindfoldet og tage mod en mand som kunde, hvor hun er fikseret og skal tages bagfra. Efter han er gået, skal der komme en mere, hvor det kan være mere intimt og hun ligger på ryggen og kysser med mere, hvis han vil det.

Vores spørgsmål er: Hvordan kan vi sikre os, at de begge kommer? Oplevelsen skal være, at de begge kommer og at M så tager hende, når den sidste af de to mænd er gået. Derfor nytter det ikke, at der kun kommer en. Eller at ingen af dem kommer.

Kærlig hilsen
Diva & Gentleman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er svær -:rolleyes: 

Jeg tænker at mange mænd som ser et opslag om kvinder, sex m.m., tænker med pikken og straks flyver i tastaturet og skriver at de kan deltage.

Når dagen så nærmere sig, så er der nok en del som får kolde fødder eller på anden måde er blevet forhindret.

Der er nok ingen 100% løsning på dette problem - andet end at I må prøve Jer frem - og er der så stabile mænd som møder op, så må I lave Jeres egen lille gruppe af "emner" som I ved er mødestabile.

Dette har virket for andre både her og på andre "møde sider"....

Ser frem til at læse mere om Jeres arrangement.

God sommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Eftersom det er jeres fantasi, der skal udleves, går jeg ud fra, at det er en gratis omgang. Suppler evt med en goodie-bag som tak for hjælpen. 
god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er træls, at der er så mange M'er, der bare udebliver. Det er jeg rigtig flov over på mit køns vegne og ked af det på GP'ernes vegne.

Et bud: tag en tredje person ind, som I kender og stoler på og lad ham være stand-by. Og giv ham en gratis tur som tak. På den måde belønner I også de troværdige kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan også vende den om og spørge "Hvordan er vi sikre på at I virkelig er klar når tiden kommer"? Jeg har prøvet at tilmelde mig flere lignende setups hvor der pludselig kommer et hav af dårlige undskylder. Hader at spilde min tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm  - tror at timing og planlægning er vigtig. Lad være med at vælge en hverdag og hvis der ellers sker andet. Der var et andet GB der lå i Odense mens tour de france rullede over broerne. Gjorde det (desværre) umuligt for sjællændere og jyder at komme til Odense.

ellers kan jeg blot foreslå at have en god individuel dialog med hver af de tilmeldte. Høre hvad de tænder på og om de har tænkt sig at dukke op. Forpligter mere end hvis man bare står på en liste. Desuden kan man sende en ihukommelsesmail eller besked dagen før for at sikre sig, at alle så også kommer, eller kan aflyse hvis noget er kommet op. Efterhånden vil I have oparbejdet en lille gruppe af folk som I kender og som I ved dukker op hvis de ellers kan. Man skal starte et sted. 

Held og lykke med arrangementet. Lyder spændende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
D&G skrev, 1 time siden:

Hej alle

Har I gode forslag til hvordan vi kan gribe det an?

Q vil gerne have en fræk oplevelse. Hun skal være blindfoldet og tage mod en mand som kunde, hvor hun er fikseret og skal tages bagfra. Efter han er gået, skal der komme en mere, hvor det kan være mere intimt og hun ligger på ryggen og kysser med mere, hvis han vil det.

Vores spørgsmål er: Hvordan kan vi sikre os, at de begge kommer? Oplevelsen skal være, at de begge kommer og at M så tager hende, når den sidste af de to mænd er gået. Derfor nytter det ikke, at der kun kommer en. Eller at ingen af dem kommer.

Kærlig hilsen
Diva & Gentleman

Hej. 

Skriv lige privat besked og måske et billede af hende og lidt mere info 

Kunne godt være  interesser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

Jeg kunne bestemt også være interesseret. Der er jo blot noget logistik, der skal gå op i en højere enhed. Hvor er det? (nærmeste storby), tidspunkt? Som en anden har skrevet, er en hverdag nok ikke det bedste tidspunkt, da mange jo er arbejdsramt.  En hverdags aften eller en weekend er for mig det bedste.  Som sagt er jeg interesseret og bestemt stabil. Kommer der noget i vejen, melder man fra.  Bare at udeblive er meget useriøst og faktisk flabet overfor de øvrige involverede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, for 40 minutter siden:

Hej. 

Skriv lige privat besked og måske et billede af hende og lidt mere info 

Kunne godt være  interesser

Du må da endelig sige til, hvis der er andet de skal gøre for dig…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være meget svært.

Det samme ser vi også i dogging og swinger miljøet.

Men tager i/du et opstartsmøde med de inviterede mænd, så er chancen for succes større.

Knæk og bræk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør
D&G skrev, for 2 timer siden:

Hej alle

Har I gode forslag til hvordan vi kan gribe det an?

Q vil gerne have en fræk oplevelse. Hun skal være blindfoldet og tage mod en mand som kunde, hvor hun er fikseret og skal tages bagfra. Efter han er gået, skal der komme en mere, hvor det kan være mere intimt og hun ligger på ryggen og kysser med mere, hvis han vil det.

Vores spørgsmål er: Hvordan kan vi sikre os, at de begge kommer? Oplevelsen skal være, at de begge kommer og at M så tager hende, når den sidste af de to mænd er gået. Derfor nytter det ikke, at der kun kommer en. Eller at ingen af dem kommer.

Kærlig hilsen
Diva & Gentleman

Hvis det er 100% kritisk at begge kommer, så er det nok meget svært for ikke at sige umuligt, men ud over dette, kan jeg kun foreslå forudbetaling, selvom det vil sorterer de fleste fra, og blive mødt med megen fordømmelse.

Har de allerede betalt, er der nok meget stor sandsynlighed for at begge møder op.

Mvh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan et setup som er primært for q (og delvis m), er vel mere et swinger setup. Hvis I meget gerne vil have garanti for fremmøde vil jeg anbefale et setup af denne karakter. Evt mødes med mændene inden. Selv da, er der ikke garanti for fremmøde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror bare jeg ville udvælge med omhu. Måske en snak i telefonen ville give jer en bedre fornemmelse om det er en seriøs bejler I er i kontakt med.

Melder mig gerne i køen som kandidat:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
D&G skrev, for 12 timer siden:

Hvordan kan vi sikre os, at de begge kommer?

Det kan selvfølgelig aldrig garanteres 100%

 

Men et depositum er jo en måde hvorpå deltagere skal tage deres egen lyst lidt mere seriøst - omend det også er lidt udskældt herinde, da afholderen selv nu står på podiet.

Hvis ik penge er en bevæggrund for legen, kunne man altid planlægge at depositummet tilbagebetales når deltagerne har 'gennemført' deres del af legen.

 

Lyder ellers som et frækt setup, gi' endelig lyd hvis det foregår i Storkøbenhavn og i søger en seriøs deltager :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@D&G 

Mit råd er at I gør forarbejdet grundigt. Investerer lidt tid i at plukke nogen ned fra øverste hylde. Der kan sikkert også være nogen der er interesserede i at være "stand-by" som en slags vikar til arrangementet. Det er jeg næsten sikker på.
Slå det op på Annoncelight.dk og angiv en pris, som evt. blot er et symbolsk beløb. Det vil signalere at I gør det af lyst og ikke for økonomisk vindings skyld. 

Læs evt. mit indlæg her som bl.a. beskriver mine erfaringer med at søge noget specifikt og hvordan mine erfaringer mht. seriøsitet osv. har været hist og pist. 

Skriv evt. en privat besked til mig hvis I vil have lidt flere "staldtips". Jeg har ikke lyst til at skrive det hele ud her offentligt. Der er for mange der læser med :D 

Rigtig god jagt og god fornøjelse! 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lav er møde med fyrene først.
Tør de møde op her er det også de fyre som “tør” møde op på dagen. Alt for mange har en fantasi bag skærmen men tør ikke leve den ud i virkeligheden, nå det endelig gælder. Ting kan selvfølgelige komme i vejen til sidst, men med denne fremgangsmåde er i rimelig sikre på af få fat i de seriøse.

vis dette er svært fordi i bor f eks i udkanten af offentlig tranportadgang mv så forlang evt et videomøde  via Skype zoom mfl kan man jo bare sætte en anonym profil op.

Når nu i stille det krav, så husk englelig lige selv ikke at stille for mange krav selv den anden vej i forhold til alder / udsende / størrelse. Så indskrænker i selv søge feltet og mit indtryk er at mange/ flest af de seriøse er “ikke modeller “ med almindelige størrelse værktøj. Dermed skræmmer i disse personer væk.

go jagt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and

Jeg deltager også gerne. Fedt setup :) jeg møder altid hvis vi har en aftale. Med undtagelse af den gang jeg fik corona, men der meldte jeg afbud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
D&G skrev, den 25.7.2022 at 11:53:

Hej alle

Har I gode forslag til hvordan vi kan gribe det an?

Q vil gerne have en fræk oplevelse. Hun skal være blindfoldet og tage mod en mand som kunde, hvor hun er fikseret og skal tages bagfra. Efter han er gået, skal der komme en mere, hvor det kan være mere intimt og hun ligger på ryggen og kysser med mere, hvis han vil det.

Vores spørgsmål er: Hvordan kan vi sikre os, at de begge kommer? Oplevelsen skal være, at de begge kommer og at M så tager hende, når den sidste af de to mænd er gået. Derfor nytter det ikke, at der kun kommer en. Eller at ingen af dem kommer.

Kærlig hilsen
Diva & Gentleman

Tænker jeg kan hjælpe 

vi har gode og stabile fyre i vores gb klub så sig til hvis det er 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Gangbang skrev, for 8 timer siden:

Tænker jeg kan hjælpe 

vi har gode og stabile fyre i vores gb klub så sig til hvis det er 

Enig !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang skrev, den 28.7.2022 at 06:38:

Tænker jeg kan hjælpe 

vi har gode og stabile fyre i vores gb klub så sig til hvis det er 

@Gangbang det lyder godt, hvis nogle af jeres stabile mænd kunne være interesseret. Vil du skrive til og på vores email [email protected]?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...