Guest DejligPerversM Skrevet 26. Juli, 2022 Hvis alt kan flaske sig, kommer vi igen i næste uge på Solhøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 441 Skrevet 26. Juli, 2022 Trist jeg først så jeres opslag nu , kunne godt mandag , håber i er tilbage der en gang i august .. så jeg kan opleve den frække kvinder og jeres Gb , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
alexxx 14 Skrevet 26. Juli, 2022 DejligPerversM skrev, for 4 timer siden: Fedt at se dig i ansigtet da hun tog din pik til roden sikker nogle store øjne du fik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 850 Skrevet 26. Juli, 2022 DejligPerversM skrev, for 7 timer siden: Hvis alt kan flaske sig, kommer vi igen i næste uge på Solhøj Hvis I giver besked tidligere end 12 timer før så øger det muligheden for at jeg kan deltage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 26. Juli, 2022 Hr Lille Niels skrev, 1 time siden: Hvis I giver besked tidligere end 12 timer før så øger det muligheden for at jeg kan deltage. Ja dig og ekstrabladet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 850 Skrevet 27. Juli, 2022 Anders-and skrev, for 7 timer siden: Ja dig og ekstrabladet Point taken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 27. Juli, 2022 (edited) Hr Lille Niels skrev, for 13 timer siden: Hvis I giver besked tidligere end 12 timer før så øger det muligheden for at jeg kan deltage. Ja selvfølgelig, gør jeg det Redigeret 27. Juli, 2022 af DejligPerversM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 30. Juli, 2022 (edited) PA Tiens GB ved Solhøj. Kalundborgvej 39, 4591 Føllenslev. Hallo Tyre. Så inviter jeg igen til GB, et 2-hul´s Dogging med Pa Tience mandag formiddag D. 1/8 på Solhøj Fra kl 10.15-10.30 tiden, HUSK at medbringe egne kondomer. Da hun er en SKRIGER SKAL HUN HA EN LYDDÆMPER I kæften hele tiden, GAG hende, sprøjt hende langt nede i halsen. Det at komme i kondom, er USPORTLIG optræden. Og lært fra sidst Står der en med sin pik i hendes mund og du er lige ved at komme, skub ham væk, for spermen er Pa Tience´s morgenmad. Røven er NO_GO men ballerne kan smækkes, hvis du lyster, gerne hårdt. Hun siger selv fra, hvis du rammer forkert. Jeg styrer GBét, bare følg mine anvisninger, så hun kan få en dejlig mandag Du kan se tissehuset, lige bag der, er der en sti ind til pallerne, gå ind mod højre, du er ikke i tvivl, hvis vi er i gang, gå mod lyden. Bare et lille hint drenge. Hvis du godt kan lide at få slikket pik, så får du den bedste oplevelse hvis (som minimum) skaftet er fri for hår. For helt ærligt - så er det ikke særligt fedt med en behåret pik i kæften. OG den SKAL ikke SMAGE af TIS. Så vask den, medbring evt. vand og klud, vask inden du kommer til pallerne. Der er også vand i Tissehuset! Da det forgår i naturen, HUSK at tage dit affald med! Redigeret 30. Juli, 2022 af DejligPerversM Glemte billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Falken222 2 Skrevet 30. Juli, 2022 (edited) Rigtigt godt initiativ. Jeg kommer, hvis jeg overhovedet kan.Glæder mig til at aflevere min sperm i hendes mund. Redigeret 30. Juli, 2022 af Falken222 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 30. Juli, 2022 Falken222 skrev, for 1 time siden: Rigtigt godt initiativ. Jeg kommer, hvis jeg overhovedet kan.Glæder mig til at aflevere min sperm i hendes mund. Det vil glæde hende ved jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saakomjeg 32 Skrevet 30. Juli, 2022 (edited) Er fissen uden kondom kommer jeg både til fruens mund og fisse, jeg slikkedet den sidst, det var lækkert Redigeret 30. Juli, 2022 af Saakomjeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 30. Juli, 2022 Overnatter i Kalundborgt håber at nå jer i er super frække sidst JP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 31. Juli, 2022 Saakomjeg skrev, for 13 timer siden: Er fissen uden kondom kommer jeg både til fruens mund og fisse, jeg slikkedet den sidst, det var lækkert Fissen må kun bruges med gummi på pikken Hun er ikke til Cream-pi Så knep hendes fisse og sprøjt i hendes flabet mund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 31. Juli, 2022 jp skrev, for 9 timer siden: Overnatter i Kalundborg håber at nå jer i er super frække sidst JP Det håber jeg sgu du gør JP, hvad skal jeg gøre uden min WingMan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 31. Juli, 2022 DejligPerversM skrev, den 30.7.2022 at 06:26: PA Tiens GB ved Solhøj. Kalundborgvej 39, 4591 Føllenslev. Hallo Tyre. Så inviter jeg igen til GB, et 2-hul´s Dogging med Pa Tience mandag formiddag D. 1/8 på Solhøj Fra kl 10.15-10.30 tiden, HUSK at medbringe egne kondomer. Da hun er en SKRIGER SKAL HUN HA EN LYDDÆMPER I kæften hele tiden, GAG hende, sprøjt hende langt nede i halsen. Det at komme i kondom, er USPORTLIG optræden. Og lært fra sidst Står der en med sin pik i hendes mund og du er lige ved at komme, skub ham væk, for spermen er Pa Tience´s morgenmad. Røven er NO_GO men ballerne kan smækkes, hvis du lyster, gerne hårdt. Hun siger selv fra, hvis du rammer forkert. Jeg styrer GBét, bare følg mine anvisninger, så hun kan få en dejlig mandag Du kan se tissehuset, lige bag der, er der en sti ind til pallerne, gå ind mod højre, du er ikke i tvivl, hvis vi er i gang, gå mod lyden. Bare et lille hint drenge. Hvis du godt kan lide at få slikket pik, så får du den bedste oplevelse hvis (som minimum) skaftet er fri for hår. For helt ærligt - så er det ikke særligt fedt med en behåret pik i kæften. OG den SKAL ikke SMAGE af TIS. Så vask den, medbring evt. vand og klud, vask inden du kommer til pallerne. Der er også vand i Tissehuset! Da det forgår i naturen, HUSK at tage dit affald med! Iflg. DMI får vi perfekt kneppe vejr i morgen formiddag, tørt og 17 grader. Håber i har sparet energi op og kommer med fuld løgpose Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 1. August, 2022 Håber i har sparet energi op og kommer med fuld løgpose Iflg. DMI får vi perfekt kneppe vejr i dag, tørt og 17 grader. Så jeg ser frem til at I kommer og knepper tøzzen ud af hendes sommerferie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 1. August, 2022 Jeg har altid undret mig over at folk efterlader en bunke paller i de Danske skove Nu ved jeg hvorfor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saakomjeg 32 Skrevet 1. August, 2022 Fantastisk set up, supper lækker kvinde, og ja i dag blev ladningen i munden og ikke i skovbunden, TAK, glæder mig til næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Falken222 2 Skrevet 1. August, 2022 Kan kun tilslutte mig, fantastisk og håber også på gentagelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 1. August, 2022 (edited) 30 mænd kigget forbi, 7 haner skiftes til at kneppe @Patience og jeg ved ikke hvor mange der spermet på hende, både i munden, kinden og på den ene balle. lige nu får hun stadig pik af en der lige kom i gen, da alle de andre mænd var smuttet. 5 haner kom, forbi da @Pa Tience havde danset nok. Tak drenge Redigeret 1. August, 2022 af DejligPerversM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 1. August, 2022 DejligPerversM skrev, for 3 timer siden: 30 mænd kigget forbi, 7 haner skiftes til at kneppe @Patience Det lyder som en fed aktivitet de 23 der ikke kneppede hende, var det fordi der ikke var tid eller kom de for at se på ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 2. August, 2022 Anders-and skrev, for 23 timer siden: Det lyder som en fed aktivitet de 23 der ikke kneppede hende, var det fordi der ikke var tid eller kom de for at se på ? Glemt nok at skrive om alle dem der også fik gagget hende og spermet hun blev sovset ind. Men mange gik uden at ha pikken ude af bukserne, hun er en bestemt dame, der fortæller hvordan hun vil ha det og det er ikke alle der kan li det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 2. August, 2022 DejligPerversM skrev, for 3 minutter siden: Glemt nok at skrive om alle dem der også fik gagget hende og spermet hun blev sovset ind. Men mange gik uden at ha pikken ude af bukserne, hun er en bestemt dame, der fortæller hvordan hun vil ha det og det er ikke alle der kan li det Det lyder rigtigt frækt, og fint med en bestemt dame! Håber der kommer en anden mulighed, så skal jeg gerne levere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 2. August, 2022 BrandmandSam skrev, for 11 minutter siden: Det lyder rigtigt frækt, og fint med en bestemt dame! Håber der kommer en anden mulighed, så skal jeg gerne levere Nu er hendes ferie slut og weekenderne er temmelig presset, men hun har fået smag for GB og Dogging i år. Jeg har styret 4 GB med Patience (PA Tience i swingerklubberne) 2 i El Diablo og 2 på Solhøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Itxperten 13 Skrevet 2. August, 2022 Måske en inden ugens udgang? Desværre først retur i DK men ville elske at deltage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg