Guest DejligPerversM Skrevet 24. Juli, 2022 GB med PA Tiens mandag ved Solhøj Holbæk Hallo Tyre. Så inviter jeg til GB, et 2-hul´s Dogging med Pa Tience i morgen mandag d.25/7 formiddag på Solhøj Fra kl 10-10.30 tiden, medbring egne kondomer. Da hun er en SKRIGER SKAL HUN HA EN LYDDÆMPER I kæften hele tiden, GAG hende, sprøjt hende langt nede i halsen. Det at komme i kondom, er USPORTLIG optræden. Røven er NO_GO men ballerne kan smækkes, hvis du lyster, gerne hårdt. Hun siger selv fra, hvis du rammer forkert Jeg styrer GBét i morgen, bare følg mine anvisninger, så hun kan få en dejlig mandag Du kan se tishuset, lige bag der, er der en sti ind til pallerne, gå ind mod højre, du er ikke i tvivl, hvis vi er i gang, gå mod lyden. Bare et lille hint drenge. Hvis du godt kan lide at få slikket pik, så får du den bedste oplevelse hvis (som minimum) skaftet er fri for hår. For helt ærligt - så er det ikke særligt fedt med en behåret pik i kæften. OG den SKAL ikke SMAGE af TIS. Så vask den, medbring vand og klud, vask inden du kommer til pallerne. Til og fra melding er ikke nødvendig. Bare kom og knep tøjten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 24. Juli, 2022 Det bør nok ligge under events 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 24. Juli, 2022 Ved det, men kan ikke finde ud af hvordan sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 24. Juli, 2022 Jeg deltager gerne JP Det bliver sjovt dogging nyt for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 24. Juli, 2022 jp skrev, for 32 minutter siden: Jeg deltager gerne JP Det bliver sjovt dogging nyt for mig Tak for sidst, Glæder mig til at se dig igen JP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 24. Juli, 2022 @DejligPerversM En tråd kan ikke flyttes af andre end moderatorerne. Og de er angiveligt ikke så aktive i sommerperioden, og ej heller ved nattetide, så jeg tænker at tråden her næppe når at blive flyttet før I er i gang når det allerede er i morgen. Så her er et link du kan klikke på, så du også kan annoncere det på rette sted som en ny tråd/et nyt emne: https://www.eroguide.dk/forum/forum/51-sexevents/?do=add God fornøjelse! Kærligst, Eva 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 24. Juli, 2022 Er det bare indforstået for alle, hvem 'PA Tiens/Pa Tience' er? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 25. Juli, 2022 Eva Nadine skrev, for 2 timer siden: @DejligPerversM En tråd kan ikke flyttes af andre end moderatorerne. Og de er angiveligt ikke så aktive i sommerperioden, og ej heller ved nattetide, så jeg tænker at tråden her næppe når at blive flyttet før I er i gang når det allerede er i morgen. Så her er et link du kan klikke på, så du også kan annoncere det på rette sted som en ny tråd/et nyt emne: https://www.eroguide.dk/forum/forum/51-sexevents/?do=add God fornøjelse! Kærligst, Eva Tak Eva Sødt af dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 25. Juli, 2022 Emptyman skrev, for 2 timer siden: Er det bare indforstået for alle, hvem 'PA Tiens/Pa Tience' er? En veninde fra Facebook Som jeg har holdt GB med 2 gange i klub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardguy4you 308 Skrevet 25. Juli, 2022 Super fedt arrangement Må vi høre lidt om udseende på den frække kvinde? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 25. Juli, 2022 Hardguy4you skrev, for 27 minutter siden: Super fedt arrangement Må vi høre lidt om udseende på den frække kvinde? Høj Q på 175cm 78kg 48år. Da hun har fået en fedmeoperation gastric bypass og har en del løs hænge hud. Syntes det er svært at beskrive hvordan hun ser ud, men kan dog oplyse, hun er RØD håret og en meget bestemt dame, hun RÅBER gerne når hun er utilfreds (det røde hår) Har ingen billeder, kan oplyse, at jeg har endnu ikke formodet at stille hende tilfreds, hun kan sluge alle pik størrelser, hun elsker det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardguy4you 308 Skrevet 25. Juli, 2022 Hej igen Tak for hurtigt svar. Jeg vil se om jeg kan nå at give en hjælpende hånd (læs pik) med, så vi kan prøve at gøre q tilfreds På forhånd tak for et godt initaitiv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 25. Juli, 2022 Hardguy4you skrev, for 37 minutter siden: Hej igen Tak for hurtigt svar. Jeg vil se om jeg kan nå at give en hjælpende hånd (læs pik) med, så vi kan prøve at gøre q tilfreds På forhånd tak for et godt initaitiv Det håber jeg du og mange andre gør, hun er umættelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 25. Juli, 2022 Tak til Eroguide for at ha sådan en side her, hvor man gerne må skrive pik, fisse og alle de andre frække ord. Min FB profil er lige blevet begrænset i 24 timer, for det næsten samme indlæg i seriøse Dogging gruppen. Havde endda krypteret alle de nasty ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pelle3003 30 Skrevet 25. Juli, 2022 Jeg kommer også forbi, men kan først være der kl 1230. Så må jeg se om i stadig er i gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 25. Juli, 2022 Så kører jeg ud i sommerlandet og er derved ikke på tasterne de næste mange timer. Ha en pjong dag folk´s Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 81 Skrevet 25. Juli, 2022 Go fornøjelse til jer og gør det nu så godt gutter at hun vil have mere og flere opslag kommer op herinde af jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saakomjeg 31 Skrevet 25. Juli, 2022 en god oplevelse, hvis der havde været åben for sperm i de nedre regioner, havde der været mere lækker sperm til fruen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 25. Juli, 2022 @DejligPerversM og Pa Thence GB Solhøj Kl 10 i dag. Jeg deltog i dogging for første gang- Der var flere end mig der var dogging jomfruer. Fra 10-12 kom der ca 18 mand. Der blev suttet godt igennem. Pa tog den/dem alle til roden. Uden undtagelse det er alsor en diciplin hun behersker til perfektion. Der blev knaldet og suttet og udløsning i munden-Jeg tror at Pa blev gjort tilfreds. Bedre måde kan ugen vel ukke starte. Tak herfra til alle og go sommer. Tak til arangør og Stjernen Pa Hilsen JP 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 25. Juli, 2022 Jeg beklager overfår dig der kom for sent, men Tøjten gik kold, da der ikke kom flere kneppe mænd, hun tænder ikke på kun kigge mænd Men super frækt og tak til jer der kiggede forbi Jeg tror at kommunens græsklippere skræmte nogen væk På et tidspunkt hørte jeg højlydt grin, fra parkeringspladsen og i samme øjeblik en der holdte hornet i bund, længe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
alexxx 14 Skrevet 25. Juli, 2022 Stor tak til Pigen og arrangøren !!! Et meget frækt arrangement men også en hyggelig stund Ros herfra og håber på gentagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 25. Juli, 2022 alexxx skrev, for 34 minutter siden: Stor tak til Pigen og arrangøren !!! Et meget frækt arrangement men også en hyggelig stund Ros herfra og håber på gentagelse Fedt at se dig i ansigtet da hun tog din pik til roden sikker nogle store øjne du fik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oscar85 21 Skrevet 25. Juli, 2022 Fantastisk læsning det virker til at der var nogle heldige tyre som fik en god tømning. Håber at kunne deltage næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tomsen T 124 Skrevet 26. Juli, 2022 (edited) Fedt at I havde et godt og frækt setup - håber i den grad på et "ekstra nummer" - kunne desværre ikke deltage i går.. Redigeret 26. Juli, 2022 af Tomsen T Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DejligPerversM Skrevet 26. Juli, 2022 alexxx skrev, for 22 timer siden: Stor tak til Pigen og arrangøren !!! Et meget frækt arrangement men også en hyggelig stund Ros herfra og håber på gentagelse Fedt at se dig i ansigtet da hun tog din pik til roden sikker nogle store øjne du fik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg