Hop til indhold

Recommended Posts

Fik lige en tur igår, nem kontakt, sød og villig, dejlig massage, frækt blow uden, lækker doggy og udløsning i munden, skønt - tror sgu hun nød det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby

Klart hun nød det! What's not to like! ;)

Har du et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 7 timer siden:

Klart hun nød det! What's not to like! ;)

Har du et link?

 

Sheikens selvtillid fejler sku ikke noget.   Black candy glæder sig til næste gang han kommer på besøg. det er ikke for pengene hun gør det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stigstig skrev, for 8 minutter siden:

 

Sheikens selvtillid fejler sku ikke noget.   Black candy glæder sig til næste gang han kommer på besøg. det er ikke for pengene hun gør det.

 

Selvfølgelig gør hun da ikke det :lol:

Hun gør det af ren lyst til fremmede mænd hver dag. 
det fortæller alle dem jeg er sammen med :ph34r:

og jeg stoler 100 % på det de siger. 
og de har slet ingen bagtanke med det. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 9 timer siden:

Klart hun nød det! What's not to like! ;)

Har du et link?

Alle kan vel finde et link til black candy,hun har været på i flere år,mindst 5 år siden jeg besøgte hende første gang. Jeg synes bare det er lidt ulækkert, at det er hendes pimp vi skriver med,  indtil kl ca 13,og  Kessa ikke fortæller det til os, det tog lang tid før jeg fandt af det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, 1 time siden:

Alle kan vel finde et link til black candy,hun har været på i flere år,mindst 5 år siden jeg besøgte hende første gang. Jeg synes bare det er lidt ulækkert, at det er hendes pimp vi skriver med,  indtil kl ca 13,og  Kessa ikke fortæller det til os, det tog lang tid før jeg fandt af det

Cendy er en rigtig dejlig Dame. men det der med hun ikke har bad i butikken er sku  ulækkert ,  men ved ikke om hun har det nu, det vil jeg håbe for dem der kommer til hende,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sheiken skrev, den 19.7.2022 at 12:41:

Fik lige en tur igår, nem kontakt, sød og villig, dejlig massage, frækt blow uden, lækker doggy og udløsning i munden, skønt - tror sgu hun nød det!

Ja selvfølgelig gjorde Hun det, alle glædespigerne nyder at få en fremmed mands sæd i munden ;):lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 1 time siden:

Ja selvfølgelig gjorde Hun det, alle glædespigerne nyder at få en fremmed mands sæd i munden ;):lol:

Det var du slet ikke klar over :lol:

de er helt op og støde over den slags :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sexes

Hun tager den i numsen, men snak med hende, hvis ude efter hård sex så tror jeg næppe

Det ikke så ofte hun er i butik i weekenden

Hvad os liderlige mænd skal gøre i Randers, er bedst at tage den i efterlysning, men vil forslå at du hopper på et tog til Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Guys 

Jeg er igen klar til jer min søde…..,,,,kunder,

tusind tak for besøg hos mig, det jeg er glad for. på grund af min anden fast job, det kan være Sværet og fang mig nogen gange , men altid jeg giver besked……

pimpe No går , som jeg har skrivet før, jeg har ikke en pimp, service boy jeg vil godt hvem du er, kan du spørge mig først før du skrivet noget du har ikke beviser på…..,

men selfølgelig Stalkers,kan politi Anmelds…..må vi har respekt for private liv

man må godt kom i bad hos mig, the Afrikan brus og basin. Kom og prøve det.

Alle er velkomme til Kesa når tiden er til det…..Jeg er til alt de dirty fræk tinge, kom til mig i Will spoil you…

Vi ses.,,,, send besked. Er åbne 

Black Candy kesa, helt sort Afrikansk pige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Black candy Randers skrev, for 4 timer siden:

Hej Guys 

 

pimpe No går , som jeg har skrivet før, jeg har ikke en pimp, service boy jeg vil godt hvem du er, kan du spørge mig først før du skrivet noget du har ikke beviser på…..,

men selfølgelig Stalkers,kan politi Anmelds…..må vi har respekt for private liv

 

 

Hallo, hvad skulle jeg politi anmedelses for??, jeg skriver det er ærgerligt Kessa ikke oplyser os kunder om, at vi skriver sammen med en pimp indtil hun fri far arbejde, og selvom du bevidst laver stavefejl kan enhver læse det ikke er “ Kessa” der skriver, og bare en enkelt søgning på erhvervsstyrelsen viser et “ ejerskab” på forretningen der ligger i Århus- stop dit bavl, “ Kessa” er n dejlig pige, men hun er bare !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 19.7.2022 at 22:53:

Alle kan vel finde et link til black candy,hun har været på i flere år,mindst 5 år siden jeg besøgte hende første gang. Jeg synes bare det er lidt ulækkert, at det er hendes pimp vi skriver med,  indtil kl ca 13,og  Kessa ikke fortæller det til os, det tog lang tid før jeg fandt af det

Har hun sagt, at det er hendes pimp? Eller er det bare en fyr, som passer hendes telefon for at undgå lang svarrespons i mens, at hun er på andet job? Det gør ikke mig noget. Tværtimod:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 13 timer siden:

Hallo, hvad skulle jeg politi anmedelses for??, jeg skriver det er ærgerligt Kessa ikke oplyser os kunder om, at vi skriver sammen med en pimp indtil hun fri far arbejde, og selvom du bevidst laver stavefejl kan enhver læse det ikke er “ Kessa” der skriver, og bare en enkelt søgning på erhvervsstyrelsen viser et “ ejerskab” på forretningen der ligger i Århus- stop dit bavl, “ Kessa” er n dejlig pige, men hun er bare !!!

Kæft noget vrøvl med det pimp pis !

har kendt kesa i flere år og  også mødt hende i privaten.

tror nok jeg ville opdage det hvis ikke det var hende jeg skrev med..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har besøgt kesa har det altid været en fornøjelse, og har ikke haft mistanke om man skulle haven skreven med a "pimp"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sliksyg skrev, for 5 timer siden:

Kæft noget vrøvl med det pimp pis !

har kendt kesa i flere år og  også mødt hende i privaten.

tror nok jeg ville opdage det hvis ikke det var hende jeg skrev med..

 

Jeg er/var stoppet, men så skulle en ubegavet til og skrive om politi anmeldelse mm,så derfor kom der lige et bøvs mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 17 timer siden:

Jeg er/var stoppet, men så skulle en ubegavet til og skrive om politi anmeldelse mm,så derfor kom der lige et bøvs mere

Det skrev du inden, at der blev nævnt noget med politianmeldelsen. Stærkt at mændene herinde bakker Candy op, så dit forsøg på at ramme hende falder helt til jorden^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...