Hop til indhold
7400

Kinky Jasmine, hvordan kommer jeg i kontakt med hende

Recommended Posts

Mystisk. Alle de gange jeg har været sammen med hende. Der har jeg bare sendt en sms. Og hun svare fint tilbage på den 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kad skrev, 1 time siden:

Mystisk. Alle de gange jeg har været sammen med hende. Der har jeg bare sendt en sms. Og hun svare fint tilbage på den 

Tak for dit svar. 
Jeg har også tidligere kommunikeret med hende, men efter jeg fik nyt telefon nummer ifm. jobskifte har jeg ikke kunne komme igennem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
7400 skrev, for 34 minutter siden:

Tak for dit svar. 
Jeg har også tidligere kommunikeret med hende, men efter jeg fik nyt telefon nummer ifm. jobskifte har jeg ikke kunne komme igennem. 

Så skriv til hende at du har fået nyt nummer og hvad dit gamle nummer var. Hun er god til at huske og/eller gemme tidligere kommunikation. Hun er normalt hurtig til at svare og meget venligt …

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin M skrev, for 3 minutter siden:

Så skriv til hende at du har fået nyt nummer og hvad dit gamle nummer var. Hun er god til at huske og/eller gemme tidligere kommunikation. Hun er normalt hurtig til at svare og meget venligt …

Problemet er at mine besked kommer tilbage som ikke leveret. Det virker som om hendes nummer ikke virker eller mit nye nummer er blokkeret

Del dette indlæg

Link til indlæg
7400 skrev, for 3 minutter siden:

Problemet er at mine besked kommer tilbage som ikke leveret. Det virker som om hendes nummer ikke virker eller mit nye nummer er blokkeret

Pas. Det lyder underligt. Kender hende lidt og du skal have generet hende hvis hun har blokeret dig……Så der er ikke andet at gøre end prøve igen … Hun er det værd. Fantastisk kvinde og rigtig god og fræk sex :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har jeg ikke. Jeg har bare skiftet nummer ifm. med nyt job. Som sagt havde vi kontakt tidligere via mit gamle nummer, men efter jeg skrev fra det nye kom det ikke igennem @Martin M

Redigeret af 7400

Del dette indlæg

Link til indlæg
7400 skrev, for 4 timer siden:

Det har jeg ikke. Jeg har bare skiftet nummer ifm. med nyt job. Som sagt havde vi kontakt tidligere via mit gamle nummer, men efter jeg skrev fra det nye kom det ikke igennem @Martin M

Har du tænkt på om det er den tidligere bruger af firmanummeret Jasmine har blokeret :biggrin::biggrin: eller har firmaet blokeret frække numre for de ansatte :-P:roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 7 minutter siden:

Har du tænkt på om det er den tidligere bruger af firmanummeret Jasmine har blokeret :biggrin::biggrin: eller har firmaet blokeret frække numre for de ansatte :-P:roll:

Det er et nummer der er “købt” ind til min ansættelse så det må være den tidligere bruger. 
pænt irriterende når jeg havde god kemi med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
7400 skrev, for 3 timer siden:

Det er et nummer der er “købt” ind til min ansættelse så det må være den tidligere bruger. 
pænt irriterende når jeg havde god kemi med hende. 

Måske hun er hjemme i Thailand, nogen det har været sammen med hende for nyligt, som evt har hørt noget. Det er det rigtige nummer du bruger, jeg har lige tjekket i mine kontakter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...