Hop til indhold
Mr.Mr.

Sexyclub

Recommended Posts

Har endnu ikke besøgt sexyclub, alene fordi den ligger lige op og ned af et Autoværksted,

Tænker det er stort set umuligt at komme diskret og uset ind?

Eller tager jeg fejl? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med mindre du kender nogen der arbejder på værkstedet, er det vel lige meget? Tror mekanikerne har set så mange gå ind og ud af det hus, at de er pænt ligeglade efterhånden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Mr. skrev, for 10 timer siden:

Har endnu ikke besøgt sexyclub, alene fordi den ligger lige op og ned af et Autoværksted,

Tænker det er stort set umuligt at komme diskret og uset ind?

Eller tager jeg fejl? 

Jeg kender ikke Sexyclub's åbningstider, men kom når værkstedet har lukket, eller evt. i weekenden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm..

Dejlig roligt i weekenden. Både på autoværkstedet og omkringliggende veje.

Måske er det bare mig, men forstår ikke rigtig hvorfor der absolut SKAL være (relativ) høj musik i højtalerne hos Sexyclub.. (!)

Denne gang var det vel DAP radiomusik med Bruno Mars og King of Pop, Limb Bisquit, Tones and I og Haddaway samt 3-4 reklameblokke. Sidstnævnte  som vel varede 3-4 minutter på mine 30. minutter (!)..Ikke særligt interessant at have i baggrunden når man ønsker intimitet....

"Gå i Fakta" får man næsten blæst ind, når man koncentrerer sig om at pumpe løs..

Ved ikke om de også har mp3 kørende som de kan sætte på?

Det gælder både i venteværelset og i selve rummet, hvor der også var højlydt blæser kørende (måske fint nok nu da det føltes som 20-24 grader i rummet).

Jeg måtte bede telefonpasseren skue en hel del ned for radiolyden ..(!). Og alligevel var den..høj under mødet

Pigen var så dejlig ( som altid B)) at jeg glemte at drikke mit store glas vand.

Stilhed kan også være kedeligt, men hvorfor så ikke lade pigen spørge kunden om hvad der foretrækkes..?

Det var så fantastisk, fremragende

G-O-D-T

da de unge studinebrunetter var på SC., i 2012-2014 stykker. Der var lidt mere/meget mere roligt i venteværelset, hvor kun pigernes stigende vokal med god vilje kunne høres når de nød deres hårde arbejdstid..Fake? I Don't Care.

(Var der lyd når sengekanten blev banket ind mod væggen, dengang? )

Hvorfor SKAL der være radio og høj lyd, når ungpigestøn ( fake eller ej) vel også er en mulighed ?

Nå,..Jeg må så bare bede telefonpasseren eller pigen (hvis det ikke er uhøfligt ?) at skue ned for musikken næste gang også, eller bede pigen være lidt højere (fake) med vokalen når hun bliver slikket og er så heldig at få  fornøjelsen af mig...:)

Nogle kommentarer fra EG vedr. dette ?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt underligt med Sexyclub.

De var efterhånden haft en flot pige på forsiden i flere måneder. Men pigen har slet ikke haft vagter på stedet i over 1,5, halvanden måned..?

Nå'e ja. De søger heldigvis stadig efter "en sød stabil pige" står der på forsiden.

Men Rebecca, Sille, Molly og Anna (aftenvagt?) , Josefine har jo sjældent vagter...?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, der kan gøres mange lange og komplet ligegyldige betragtninger om pigernes vagtplan på de få tilbageværende klinikker.

Måske skulle man bare benytte dem der tilgængelige, og udvalget ser fint ud, eller acceptere tingenes tilstand, de tidligere tider ser ikke ud til at komme igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hagbarth skrev, den 14.8.2023 at 08:06:

Ja, der kan gøres mange lange og komplet ligegyldige betragtninger om pigernes vagtplan på de få tilbageværende klinikker.

Måske skulle man bare benytte dem der tilgængelige, og udvalget ser fint ud, eller acceptere tingenes tilstand, de tidligere tider ser ikke ud til at komme igen.

Bevares.

Man må vel godt undre sig over at der meget ofte er (ingen) på vagtplanen efter kl 16 2-3 gange om ugen ?

Når pigerne med billeder står på siden, er de vel også et eller andet sted ansatte af SC, eller ?

Men så findes de måske andre steder. Det er jo før set.

Måske også bedre at lukke ned hvis ingen piger har vagt, mht. de voldsomme energipriser på lys og strøm, for stedet lukkes vel ned når ingen har vagt.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 16 minutter siden:

Når pigerne med billeder står på siden, er de vel også et eller andet sted ansatte af SC, eller ?

Det er sagt før, men tilsyneladende ikke nok. Man er ikke ansat som glædespige, hver pige har egen selvstændige forretning. Man kan have faste vagter et sted fx på Sexyclub, men man kan også være på gæstevisit og komme når det passer ind i det øvrige liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 27.8.2022 at 18:53:

hvor der også var højlydt blæser kørende (måske fint nok nu da det føltes som 20-24 grader i rummet).

Jeg måtte bede telefonpasseren skue en hel del ned for radiolyden

Jeg kan ikke forestille mig, at det ville ske noget ved at bede om at få slukket eller skruet ned for musikken - ellers får du vel at vide, hvis det ikke er muligt og hvorfor.

Hvad blæser angår, går jeg altid egenhændigt over og slukker for blæseren, hvis der står en sådan og kører i rummet. Det har jeg aldrig fået kritik for - pigen holder vel bare ud og tænder igen, når jeg er gået, tænker jeg. Kunden/gæsten har jo trods alt altid ret, når problemet ikke er større. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon der er piger der foretrækker at have deres vagter i et hus, hvor der dels er færre vagter besat, og dels er færre piger om vagterne i huset?
Og dermed mindre konkurrence om gæsterne i huset, der har de piger at vælge i mellem som der er på vagt når de er på vagt.

Har huset en beliggenhed, som kan foretrækkes af nogle gæster fremfor andre?

Sexy Club
Vandtårnsvej 68, 1.sal
2860 Søborg

http://www.sexyclub.dk/index.php 

På Google maps
https://www.google.com/maps/place/Vandtårnsvej+68,+1.sal,+2860+Søborg/@55.7363689,12.4833958,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x465251e623f872c1:0x80126cf6a3d9b0fc!8m2!3d55.7363659!4d12.4859707?entry=ttu 

Man kan så bare undre sig over, at når stedet har dage hvor der er hele vagter der står tomme, ikke forsøger sig af og til med et gangbang eller et sexparty.
I lokaler der alligevel står ledige til det, og der derfor ikke går omsætning tabt på lokaler der alligevel ikke er i brug.

Der kunne vel også tillbydes vagter Privat Diskret til piger, der kører deres egne vagter uden teledame?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...