Hop til indhold
PeterPan1954

Nicoline er super Nice på Seduction Girls

Recommended Posts

Corona krisen har tyndet voldsomt ud blandt de danske lysthuse, men Seduction Girls i Rødovre har holdt stand, og der har jeg haft fornøjelsen af at møde Nicoline Nice.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/nicoline/

Det blev en positiv overraskelse! Hun er en flot pige, der fuldt ud lever op til stedets ellers overdrevent photoshoppede billeder. Dejligt store let hjulpne bryster (ingen spor af ar overhovedet, den dyre operation med indlæg under brystmusklen, de mærkes derfor bløde og naturlige - lækkert!), fast lækker mås (ikke gigant stor, som et billede måske kan antyde) og iøvrigt stram og fast krop! Det kan godt være, der skal lægges lidt til de annoncerede 28 år, men toplækker. Med et imo smukt ansigt bliver det jo ikke meget bedre, langt lyst hår, som hun bandt op i hestehale.

Havde bestilt 1 time med blid dominans til hende, men der blev lagt blødt ud. Hun gik ned og kyssede langsomt og pirrende op ad lårene, på brystet, brugte hænderne, tungesnavede dybt og godt - det bedste GFE jeg personligt har fået, super teknik (og har ellers været godt tilfreds andre steder). Det skal siges at hendes superfranske følger husreglementet, altså kun slik på bollerne (og ikke på skaftet, som var husreglerne på det legendariske, nu hedengange bordel, hvor hun er udlært). 

Missekatten er meget fin og indbydende (små lækre udvendige kønslæber, ikke opereret væk, som det ses hos mange), uden spor af glidecreme, så den måtte have lidt opmærksomhed, den blev hurtigt naturlig våd. Jeg har ikke styr på antallet af stillinger der blev gennemgået - det blev til alt det jeg kunne huske og flere gange. Hun sutter fint og lækkert med kondom på (og som den prof hun er, ryger det jo stort set på, uden at man mærker det - personligt hader jeg de store, røde London kondomer, som  bruges af mange udenlandske piger, især når de krænges voldsomt på - øv). Hun rider perfekt - ind imellem skulle hun lige tage den med ro, for ikke at afslutte før tid. 

Med stor indlevelse og nydelse blev hun taget hårdt og bestemt forfra, bagfra, på siden, ud over sengekanten, med benene presset helt tilbage og helt i bund, så man kunne mærke banditten blive stimuleret ved roden af presset mod det slanke venusbjerg og kønsben (hun er som nævnt dejlig slank - men ikke tynd/skinny, som jeg personligt ikke er så vild med). Med den tilkøbte ydelse fik hun også en fin, lyserød numse, og... jeg stopper her, der må blive lidt tilbage til fantasien.

Efter næsten en times knepperi var sveden begyndt at løbe, og udmattelsen truede, afslutningen fandt sted siddende på hende, banditten mellem brysterne, stødende ind i hendes dejlige mund, indtil jeg kom (i kondomet).

Nicoline skal anbefales på en 100% autentisk, åben og charmende tilgang til mig (og dig håber jeg) som kunde. Hendes tungekys er sublime. Fortrydelser? Dumt at man ikke har besøgt hende noget før. En god oplevelse, som sidder i kroppen mange timer efter - pænt tak til Nicoline herfra!

Del dette indlæg

Link til indlæg
fiskermanden skrev, for 8 minutter siden:

Tak for god anmeldelse - glæder mig allerede 

Passer alderen

Alderen passer, som den nu passer i branchen, hun har nok rundet de 30, men hvis hun skriver det, så tror kunderne jo at hun er 40...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...