Hop til indhold
Havemand

Claire i Aarhus - GFE så man bliver blød i knæene og hård andre steder

Recommended Posts

Er lige hjemvendt efter en time i Claire's udsøgte selskab, og jeg har det virkelige sådan at jeg slet ikke ved, hvad jeg skal sige. Jeg er i den grad blown away af en ung smuk, sød og dejlig moldavisk kvinde, der for en stund fik mig til at tro, at vi reelt ser var kærester. Pyha....mit hjerte skal lige falde til ro, kan jeg mærke :lol:

Link: https://annoncelight.dk/showad/345990

Først et par ord om mig selv. Jeg er en 51-årig halvfed kontorarbejdende dansker der ligner det han er: Halvgammel, halvtræt og ofte kun i stand til at præstere en halvfed. Med andre ord: Temmeligt fjernt fra beskrivelsen "ung, fyrig elsker". Samtidig er jeg af en eller anden årsag ude af stand til at præstere noget som helst seksuelt, med mindre at jeg føler at den anden part også er med. Jeg har brug for både nærver, dybe kys, og søde ord, for at blive tændr. Man kunne sætte verdens smukkeste kvinde foran mig, og jeg ville ikke være i stand til noget som helst, med mindre hun begyndte at kysse og kærtegne mig.

Nå....kontakten med Claire for at sætte aftalen i stand var fin. Det eneste jeg vil nævne er, at der godt kan gå 15-20 minutter fra man skriver til hun svarer. Hun sidder tydeligvis ikke med telefonen i hånden hele tiden - og fred være med det. Vi fik lavet en aftale til kl. 16 i dag, og efter lidt GPS-forvirring (vejen hun bor på er en næsten ny bebyggelse i det norlige Aarhus) fandt jeg frem til stedet.

Jeg blev lukket ind af den smukkeste unge pige - med streg under ung. Hun angiver sin alder til 24, og hun ser i hvert fald ikke ud til at være ældre end det (hendes billeder er i øvrigt af hende - man kan ane konturerne af hendes ansigt på et par af billederne, så det er hende). Hun bød mig velkommen med et kys og et kram, og straks blev jeg tilbud et bad, som jeg naturligvis takkede ja til.

Hvad der dernæst fulgte....puha...jeg skal skrive i timevis, hvis jeg skal yde den oplevelse fuld retfærdighed. Men det var den mest fantastiske både sen- og seksuelle oplevelse, jeg længe har fået. Hun er utroligt opmærksom på om man har det godt - men for fa'n...hvordan skulle man ikke have det godt i selskab med hende. Hun har det efter min mening perfekte mix af et utroligt uskyldsrent udseende samtidigt med at hendes moves er intet mindre end pivfrække. For satan hvor gjorde hun mig liderlig.

Jeg indledte denne anmeldelse med at skrive lidt om mig selv, og jeg vil lige cykle tilbage til den beskrivelse. For at hun kan levere så ren en GFE, med så meget indlevelse med en kvabset mand som mig i sengen er....ja jeg er i hvert fald taknemmelig. Bagefter roste hun mig faktisk for at jeg var en af de mest behagelige kunder, hun længe havde haft - hvilket måske også er forklaringen på at det her var en oplevelse, der bare klikkede. Man får igen hvad man giver.

Guys....treat her nice. Hun er en perle. Hun vender snuden mod Moldova et par uger meget snart, men hun er tilbage i løbet af august.

Redigeret af Havemand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Endnu engang er Aarhus egnen heldige..

Jeg overvejer stærkt om man skulle bosætte sig der i stedet for..

Syntes altid Moldova har nogle flotte piger med i Melodi Grand Prix, så det ville glæde undertegnede hvis flere smukke  søgte mod norden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skanderbronx skrev, for 34 minutter siden:

Hvor I Aarhus holder hun til? Sådan cirkus.

Uden at blive for specifik: Aarhus N - under 2 km i luftlinje fra Aarhus Universitetshospital.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Antoninus skrev, for 14 minutter siden:

hvor langt tid havde du sammen med hende?  fik du extras?

Vi havde en time sammen, og jeg valgte hendes All Inclusive pakke, som hun kalder "Royal Package". Den inkluderer vist alt man kan ønske sig på nær anal (som jeg aldrig kunne drømme om at bede om alligevel). Den koster 2.400 for en time.

Redigeret af Havemand

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 18.7.2022 at 18:52:

Endnu engang er Aarhus egnen heldige..

Ja de må sgu snart bygge en bro fra Sjælland til Fyn. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havemand skrev, den 18.7.2022 at 18:38:

Er lige hjemvendt efter en time i Claire's udsøgte selskab, og jeg har det virkelige sådan at jeg slet ikke ved, hvad jeg skal sige. Jeg er i den grad blown away af en ung smuk, sød og dejlig moldavisk kvinde, der for en stund fik mig til at tro, at vi reelt ser var kærester. Pyha....mit hjerte skal lige falde til ro, kan jeg mærke :lol:

Link: https://annoncelight.dk/showad/345990

Først et par ord om mig selv. Jeg er en 51-årig halvfed kontorarbejdende dansker der ligner det han er: Halvgammel, halvtræt og ofte kun i stand til at præstere en halvfed. Med andre ord: Temmeligt fjernt fra beskrivelsen "ung, fyrig elsker". Samtidig er jeg af en eller anden årsag ude af stand til at præstere noget som helst seksuelt, med mindre at jeg føler at den anden part også er med. Jeg har brug for både nærver, dybe kys, og søde ord, for at blive tændr. Man kunne sætte verdens smukkeste kvinde foran mig, og jeg ville ikke være i stand til noget som helst, med mindre hun begyndte at kysse og kærtegne mig.

Nå....kontakten med Claire for at sætte aftalen i stand var fin. Det eneste jeg vil nævne er, at der godt kan gå 15-20 minutter fra man skriver til hun svarer. Hun sidder tydeligvis ikke med telefonen i hånden hele tiden - og fred være med det. Vi fik lavet en aftale til kl. 16 i dag, og efter lidt GPS-forvirring (vejen hun bor på er en næsten ny bebyggelse i det norlige Aarhus) fandt jeg frem til stedet.

Jeg blev lukket ind af den smukkeste unge pige - med streg under ung. Hun angiver sin alder til 24, og hun ser i hvert fald ikke ud til at være ældre end det (hendes billeder er i øvrigt af hende - man kan ane konturerne af hendes ansigt på et par af billederne, så det er hende). Hun bød mig velkommen med et kys og et kram, og straks blev jeg tilbud et bad, som jeg naturligvis takkede ja til.

Hvad der dernæst fulgte....puha...jeg skal skrive i timevis, hvis jeg skal yde den oplevelse fuld retfærdighed. Men det var den mest fantastiske både sen- og seksuelle oplevelse, jeg længe har fået. Hun er utroligt opmærksom på om man har det godt - men for fa'n...hvordan skulle man ikke have det godt i selskab med hende. Hun har det efter min mening perfekte mix af et utroligt uskyldsrent udseende samtidigt med at hendes moves er intet mindre end pivfrække. For satan hvor gjorde hun mig liderlig.

Jeg indledte denne anmeldelse med at skrive lidt om mig selv, og jeg vil lige cykle tilbage til den beskrivelse. For at hun kan levere så ren en GFE, med så meget indlevelse med en kvabset mand som mig i sengen er....ja jeg er i hvert fald taknemmelig. Bagefter roste hun mig faktisk for at jeg var en af de mest behagelige kunder, hun længe havde haft - hvilket måske også er forklaringen på at det her var en oplevelse, der bare klikkede. Man får igen hvad man giver.

Guys....treat her nice. Hun er en perle. Hun vender snuden mod Moldova et par uger meget snart, men hun er tilbage i løbet af august.

Nogen der ved om hun har været i Danmark i år, og evt. link til aktiv annonce? Da jeg traf hende kaldte hun sig Candy, men skulle være en og samme GP...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var på adressen i Aarhus Nord i starten af året under navnet Bianca. Jeg besøgte hende en del gange der i januar. Men hun var sværere at lave aftaler med. Jeg tror 3-4 gange at vi havde en aftale som hun så aflyste op ad dagen. Jeg havde indtryk af at hun havde problemer med mænd (eller en mand), der stalkede hende.

I februar havde vi så en døgnaftale på et hotel på Fyn med middag og hele pivetøjet. Jeg hentede hende i Aarhus Nord og så kørte vi mod Fyn. Lidt nord for Vejle sagde hun pludselig at der var en akut situation i hendes familie, som hun var nødt at håndtere, så jeg måtte af ved næste afkørsel og vende snuden mod Aarhus igen.

Det var sidste gang jeg så hende. Nu gad jeg sgu ikke mere. 4 aflyste aftaler i januar og så en aflysning på vej til Fyn.

Lidt senere (marts? april? - deromkring) var hun i Aalborg under navnet Bia. Jeg var godt nok fristet til at skrive til hende igen, men jeg lod min fornuft få overtaget.

Men damn...hun var vanedannende. Klart noget af det bedste sex jeg nogensinde har haft.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...