Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg måtte afprøve dette forholdsvis nye sted. Det er et par tråde under efterlysninger - men ingen under anmeldelser.

Asia Thai Massage - www.asiathaimassage.dk
https://annoncelight.dk/showad/343012

Massagen blev udført af Jenny, et flot nips, ca. medio 30. Hun lød træt i telefonen da jeg bestilte tid – og virkede træt da jeg ankom.
Rene og ryddelige lokaler – med en madras på gulvet.
Der var to piger på stedet – den anden var optaget da jeg ankom.
Jenny masserede med alle de rigtige bevægelser og greb – men med total mangel på iver som en livstræt teenager.
Lidt pirring sidst i forløbet. Afsluttede med et ok HJ, hvor hun satte sig uden for berøringsafstand (500+300),
Ifølge menukort i lokalet er alt muligt (f.eks. 1 time med FP til 2500,-).
Døren ved gaden var låst – så godt jeg ikke er kendt i området. Jeg blev lukket ud af ”bagdøren”, den er måske en anelse mere diskret.

Gentagelse: Måske med en anden pige.

Venligst
NT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, har været meget fristet til et besøg. Måske det hjælper på trætheden hun holder lukket i denne week.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Evan Iversen

Har aldrig selv prøvet de thai massage klinikker.
Men har altid været i tvivl om hvorvidt man må røre ved dem mens de yder deres service? Altså en hånd på bagdelen eller brystet.
Får man så en flad? Eller er de ok med det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evan Iversen skrev, for 8 minutter siden:

Har aldrig selv prøvet de thai massage klinikker.
Men har altid været i tvivl om hvorvidt man må røre ved dem mens de yder deres service? Altså en hånd på bagdelen eller brystet.
Får man så en flad? Eller er de ok med det?

Det er forskelligt fra pige til pige, men afhængig af pigens attitude kan du jo spørge pænt om du må lægge din hånd på hende, eller om du må rører ved hende imens, du kan højest få et nej, men næsten garanti for at der følger et venligt smil med. Hvis pigen siger ja værsgo, så er det fint, det kan også være hun opfordre dig til at du må rører ved hende, evt uden på tøjet....... MEN, afhold dig fra at "gramse" hårdt og uhæmmet, jeg tror godt du ved hvad jeg mener, og husk at; respekt over for pigen, venlighed samt renlighed er nogle af de dyder thaierne vægter mest, så hvis du spørger pænt om du må røre hende, nyder du også hendes respekt, bare for at du spørger, det er der en del der ikke gør nemlig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Evan Iversen
Gløden skrev, for 3 timer siden:

Jeg ville aldrig bare begynde at gramse løs uden at spørge først, især i disse tider.
Men rart at høre at muligheden er der. Frygtede lidt at det måske blot var en gylden regel med "niks pille". Og personligt ville jeg hellere betale for at føle de kvindelige former med hænderne, end et bj/hj hvor jeg bare ligger og stirre op i loftet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Evan Iversen

Fik trykket noget forkert i forhold til quote. Beklager.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo lidt en kemi og mærke sig frem ting. Der er steder hvor der ingen sex er på pogrammet. Oftest så er de dér også en meget seriøs stil, så du ikke er tvivl. Eller de foregår som eksempelvis i et populært sted med et kæmpe rum med familie og børn, og der er selvfølgelig heller ikke "ekstra" på menuen. Men er hun kælen og strejfer din bandit, så må du nok også røre hendes. Hvad der så er på programmet med og uden gummi, der må man prøve sig frem, hvis man er i det humør ;)

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evan Iversen skrev, for 39 minutter siden:

Evan Iversen skrev, for 39 minutter siden:

Jeg ville aldrig bare begynde at gramse løs uden at spørge først, især i disse tider

Naturligvis ikke og det tror jeg da heller ikke du vil, som jeg også skriver; tror godt du ved hvad jeg mener.

Desværre er der også de der typer, der uanset hvilket signal pigen nu har sendt, (som @Jonze også er lidt inde på), så gør de hvad der passer dem

Velkommen til forøverigt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kender ikke til Jenny hos hende, men Ying kan jeg fint anbefale.  :)

Massagen ved jeg ikke om er så god, for jeg brugte min time på hende i stedet for. :rolleyes:

Redigeret af frddblk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke som jeg læser det. Prøv at se nedenstående tekst som er snippet fra første indlæg.  ;) To piger på stedet.... så gætter jeg på at den ene er Ying og den anden Jenny.

-- Massagen blev udført af Jenny, et flot nips, ca. medio 30. Hun lød træt i telefonen da jeg bestilte tid – og virkede træt da jeg ankom.
Der var to piger på stedet – den anden var optaget da jeg ankom--

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 3 timer siden:

Ikke som jeg læser det. Prøv at se nedenstående tekst som er snippet fra første indlæg.  ;) To piger på stedet.... så gætter jeg på at den ene er Ying og den anden Jenny.

-- Massagen blev udført af Jenny, et flot nips, ca. medio 30. Hun lød træt i telefonen da jeg bestilte tid – og virkede træt da jeg ankom.
Der var to piger på stedet – den anden var optaget da jeg ankom--

Det noget af en tilfældighed? :) 2 piger med samme alder ,samme vægt , samme højde, på det samme sted, der bruger de samme billeder,:).

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 12 timer siden:

Det noget af en tilfældighed? :) 2 piger med samme alder ,samme vægt , samme højde, på det samme sted, der bruger de samme billeder,:).

Læs nu teksten igen. ;) "der var to piger på stedet"

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 24 minutter siden:

Læs nu teksten igen. ;) "der var to piger på stedet"

Du mener 3 piger :)  Ying, Jenny, Janny.

Vi må håbe der er en herinde, der kender stedet, og kan fortælle hvad der er op og ned.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 7 timer siden:

Du mener 3 piger :)  Ying, Jenny, Janny.

Vi må håbe der er en herinde, der kender stedet, og kan fortælle hvad der er op og ned.:D

Nu ved jeg godt at thaier ofte ikke er gode til at stave op vestligt sprog, men jeg ved med sikkerhed at Ying er Ying og hun kan fint stave til Ying. Så skal vi nok antage at Jenny og Janny er den samme og en hun har til at hjælpe i forretningen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, den 16.7.2022 at 15:30:

Jeg måtte afprøve dette forholdsvis nye sted. Det er et par tråde under efterlysninger - men ingen under anmeldelser.

Asia Thai Massage - www.asiathaimassage.dk
https://annoncelight.dk/showad/343012

Massagen blev udført af Jenny, et flot nips, ca. medio 30. Hun lød træt i telefonen da jeg bestilte tid – og virkede træt da jeg ankom.
Der var to piger på stedet – den anden var optaget da jeg ankom.
Jenny masserede med alle de rigtige bevægelser og greb – men med total mangel på iver som en livstræt teenager.
Lidt pirring sidst i forløbet. Afsluttede med et ok HJ, hvor hun satte sig uden for berøringsafstand (500+300),
Ifølge menukort i lokalet er alt muligt (f.eks. 1 time med FP til 2500,-).
Døren ved gaden var låst – så godt jeg ikke er kendt i området. Jeg blev lukket ud af ”bagdøren”, den er måske en anelse mere diskret.

Gentagelse: Måske med en anden pige.

Venligst
NT

2500 FP for en time ???????? så er det da også betalt, wow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...