Hop til indhold

Duft til mænd

Featured Replies

Skrevet

Spørgsmål til pigerne herinde: Hvilken parfume til mænd, synes I er bedst? 

Skrevet

Skrevet

En  duft  der  klæder de  fleste  mænd er Sauvage parfume. 

Skrevet

Armani: Profondo

Armani: Aqua di gio

Armani: code

Beckham: classic blue

Beckham: Beyond

Det er parfumer jeg har fået oplyst af en mandlig kollega som jeg griber i kraven og sniffer hver dag fordi han dufter sååååååå godt! :lol::lol:

Skrevet

Får lige af vide i min øresnegl at Creed: Aventus også er god

Skrevet

Gaab... amatørdufte allesammen.

You need to step up a bit.  Tjek Marc-Antoine Barrois, eller Tom Daxon, eller Essential Parfums eller ....

Skrevet

Har da kendt flere kvinder der har sagt til mig, at de bliver så våd i trussen, når jeg dufter af mand -det bliver jeg glad for, at høre -og så fortæller jeg dem også, jeg har gjort mig rigtig umag;-) 

Skrevet

Cacharel Pour L'homme 
Bare deodoranten gør mig små-forelsket (omend ikke langtidsholdbart) i næsten hvemsomhelst der har den på. 
Jeg har sporadisk parfume-allergi, men netop dén reagerer jeg kun positivt på, af ukendte årsager. 

I øvrigt er det i mine øjne (min næse) en fejltagelse at tage ALT for meget duft på. Mange mænd dufter ret godt når de er nyvaskede i helt parfume-fri sæbe. Jeg har flere gange om ugen den udsøgte fornøjelse at indsnuse helt nyvaskede mænd lige ved halsen, idet jeg ofte langtids-krammer dem lige efter badet. Men det er naturligvis svært at imponere med sin egen naturlige duft på afstand. Og i så tilfælde: 
Cacharel Pour L'homme... og SB12 sensitive. Så er jeg kysseklar :wub::D 

Skrevet
Liderbukken skrev, for 6 timer siden:

Spørgsmål til pigerne herinde: Hvilken parfume til mænd, synes I er bedst? 

Nu er jeg ikke jo lækker tøs ligesom mange af de andre, der har svaret herinde, så det vil jeg overlade til dem at svare på, men jeg tænker, hvad folk selv foretrækker? (nogle mærker er dog jo klart dyrere og bedre end andre - som med så meget andet i tilværelsen) Og så er der jo også aftershave.

Just like men, perfume is never perfect right away; you have to let it seduce you.”  

Jean Patou.

Held og lykke med damerne ;)

/TheLion.

Redigeret af TheLion

Skrevet

Jeg bruger altid Givenchy. Altid den klassiske (som dog ind i mellem har skiftet navn). Og så har jeg alligevel et par af de andre. Og Aqua di Parma. Sjældent Prada.

Dufte er jo altid individuelle. Nogle kan lide dem, andre ikke. Nogle passer til en person, andre til andre personer. Jeg synes selv Givenchy passer til mig. Jeg ville aldrig kunne gå med  wanna-be duftene, Hugo Boss, Beckham, Polo, CK etc. Men de passer sikkert udmærket ti andre.

Skrevet

Paco rabane invictious eller Armani stronger with you er det sikre valg, og de går begge hånd i hånd med en one million deo.

Har altid fået komplimenter når jeg bruger de nævnte dufte

Skrevet

Jeg har tre jeg selv bruger og som jeg syntes altid er vindere.

Og det er disse tre her!

20220716_110024.jpg

Skrevet
Ståpik skrev, for 2 timer siden:

Jeg har tre jeg selv bruger og som jeg syntes altid er vindere.

Og det er disse tre her!

20220716_110024.jpg

Bruger de samme. Og hvis jeg var en kvinde så havde jeg kneppet dig lige her og nu. 

men det er jeg ikke, og jeg er heller ikke til mænd så den går ikke.

godt valg af deodoranter din fisse fyr 

Skrevet

Hvis en mand har brug for at parfumere sig, er der noget galt med hans hygiejne eller han har problemer med sin kønsidentitet. Det første er skidt, det andet er  ok, blot man er bevidst om det :) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Hvis en mand har brug for at parfumere sig, er der noget galt med hans hygiejne eller han har problemer med sin kønsidentitet. Det første er skidt, det andet er  ok, blot man er bevidst om det :) 

Man har ikke brug for at parfumere sig, man nyder ekslusive dufte.

Hvis en mand ikke klarer at parfumere sig, så har han problemer med sin kønsidentitet. Det er ok, i særdeleshed om han er bevidst om det.

Skrevet
Eva Nadine skrev, den 16.7.2022 at 00:41:

Cacharel Pour L'homme... og SB12 sensitive. Så er jeg kysseklar :wub::D 

Eva for hulen.. Har du ikke lært noget gennem årene - Du skal IKKE påvirke salg af deo og parfume, FØR du har fået den underskrevne kontrakt i hånden... Nu vil Cacharel sq da ikke betale for at du tredobler deres omsætning in DK, fordi du allerede har anbefalet deres produkt... Shheeeeesh altså...

/Francois (på vej ned i Matas...)

Skrevet

Creed aventus og den bilige MontBlanc individual går i trussen på kvinder. Det sjove er, at jeg er så træt af begge dufte. Men bruger dem ved julefrokoster og andre fester, hvor der er lagt i kakkelovnen. 

Skrevet

Tja mim egen naturlige kropsduft bruger neutral shampo bodybsæbe og deodorant. Kunne jeg opfinde en deo der lugter af god sex ville jeg bruge den.

Redigeret af Bødlen

Skrevet

En parfume der kan gøre mig direkte liderlig - er denne :

Labofatorio olfattivo af Vanhera. 

Den er helt - helt fantastisk :wub:

Jeg har duftet til mange parfumer, men den her - den findes ikke tilsvarende 

Udover det så er duften af min kærestes egen duft helt berusende og jeg kan ligge længe på hans brystkasse med ansigtet lige ned i hans behårede bryst og bare indsnuse hans duft, men har han (de sidste rester af) ovennævnte parfume på så er der dømt sex :P

Han skal nærmest trække mig af ham hvis han har den på. Magien er helt utrolig :wub:

Vi joker somnetider med at det var parfumens fortjeneste at han i sin tid scorede mig :D

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet

men men men....
Den duft der dufter godt på en person, kan være direkte ækel på en anden.

Ret basalt blander man kroppens egen duft(nyvasket eller ej) med en anden, selvfølgelig kan man lege med mængde forholdet og undertrykke kropsduften med anseelige mængder parfume.

Skrevet
AB455 skrev, for 6 timer siden:

Lille sidespring, men min ynglings parfume er bogen Parfume - historien om en morder (og lad bare være med at se filmen - lidt ligesom kopi parfume).

Jeg har læst bogen. Fænomenal og anderledes. Tænk at kunne beskrive dufte! Ikke desto mindre er det hvad forfatteren gør. :)

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 56 minutter siden:

Jeg har læst bogen. Fænomenal og anderledes. Tænk at kunne beskrive dufte! Ikke desto mindre er det hvad forfatteren gør. :)

Ja, enten har han erfaring fra branchen eller også har han lavet sit felt arbejde ordentligt. Og det er en god bog - og anderledes som du skriver. Faktisk mange år siden jeg har læst den. Tjek: et styk mere til sommerferien :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.