Hop til indhold

GB Kbh. lørdag den 16. juli kl 19-21 1300 kr

Featured Replies

Skrevet

Set på annoncelight.dk så mon det er ægte? :huh:

"29 år og sperm i alle 3 huller"<3

Noget mørhe billeder må man sige, men en slank pige på billederne og...noget der ligner en A eller B skål..?

Og hvorfor annoncere på annoncelight.dk når de kan oprette en profil  lave indlæg herinde..? :mellow:

Det er jo ikke fordi Hovedstaden bliver lagt ned fordi der er Gang Bangs i hver en bydel..Men måske kender vedkommende ikke til eroguide ?

Gang bang , Kbh , lørdag kl. 19

København

13/07 2022 14:37

Ung kvinde på 29 år . der elsker at have sex med flere fremmede mænd på een gang .
Så nu prøver jeg lige , om der skulle være en 4-5 'friske fyre' , der kunne tænke sig at give en 'liderlig tøs' en masse stiv pik og meget gerne en masse sperm - jeg elsker at blive sprøjtet alle vegne.
Seksuelt er jeg til alt , altså gerne pik i alle 3 huller , men kun i 'blid form' . Også gerne sperm i alle huller.
Det siger sig selv , at du skal være HELT sygdomsfri og din hygiejne i top.

Det kommer til at foregå privat , et sted i københavn. De udvalgte får selvfølgelig oplyst adresse.

Det bliver på LØRDAG d. 16. juli , kl. 19 - 21 ,

Ingen interesse i stærkt overvægtige mænd eller storrygere.

Jeg forestiller mig et 'hygge-gebyr' på 1300 pr mand. Kontant eller MobilePay ved ankomst .

Send en email til [email protected] med lidt oplysninger om dig selv og vedhæft billeder af din krop og 'dit udstyr'

https://annoncelight.dk/showad/347489

Held og lykke hvis det bliver til noget.

Redigeret af ppd

Skrevet

Der er boget ved den profil, der før jeg ikke sender et billede og en beskrivelse og ej heller sætter den i kalenderen - og Det er ikke fordi pigen ikke er lækker :))) 

Skrevet

"Ingen interesse i stærkt overvægtige mænd"

Og på det billede, hvor hun bliver taget bagfra er manden da ret... well, overvægtig... eller er det bare mig, der synes dét?

Skrevet
hrolandj skrev, for 1 time siden:

Og på det billede, hvor hun bliver taget bagfra er manden da ret... well, overvægtig... eller er det bare mig, der synes dét?

Lol måske lærte hun af lige netop denne oplevelse og går aldrig tilbage :)))

eller også er til totalt BS :)) 

Skrevet

Ingen kraftige mænd hmm , betyder ikke noget , er heller ikke i interesseret i piger der er ældre og slidte.

Skrevet
hrolandj skrev, for 18 timer siden:

Billederne er iøvrigt still billeder fra en video. Mon det virkelig er en kvinde der står bag annoncen?

Skrevet
hrolandj skrev, den 14.7.2022 at 15:28:

well, overvægtig

Ja, men ikke "stærkt". Jeg har i hvert fald været til GB med nogen der fyldte mere i landskabet.

Bear skrev, den 15.7.2022 at 09:40:

Billederne er iøvrigt still billeder fra en video. Mon det virkelig er en kvinde der står bag annoncen?

Hvordan kobler du videostills med tvivl om annoncøren? Jeg har svært ved at se, hvorfor et still er mere mistænkeligt end et foto?

Mailadressen er tidligere brugt til annoncering for et GB med en anden kvinde, så "arrangøren" er nok ikke kvinden.

https://annoncelight.dk/showad/344819

Skrevet
Advarsel skrev, for 15 minutter siden:

Ja, men ikke "stærkt". Jeg har i hvert fald været til GB med nogen der fyldte mere i landskabet.

Definitionen "stærkt overvægtig" er individuel, og Jeg tror, at når hun skriver det i sin annonce, så har hun et mindre kilotal end du har. Desuden er det vel ikke hende du har været til gangbang hos, hvor der 'fyldige' mænd?

Ved nærmere eftersyn kan Jeg faktisk forestille mig, at et eller andet lyst bag dem udgør hans "vom". Det kan faktisk godt være, at han er rimeligt slank, men billedet snyder lidt...

Skrevet
hrolandj skrev, 1 time siden:

Definitionen "stærkt overvægtig" er individuel,

Det kan sikkert bruge subjektivt, men der findes nu en officiel definition, nemlig BMI over 30 (bortset fra ekstreme undtagelser, som fx bodybuildere). Jeg vurderer ikke ham på billedet til så højt BMI (og der er ikke optisk illusion på spil på billedet, hvis man kigger efter). Men det er meget sandsynligt at annoncøren bruger det mere løst. Men det var sådan set også bare pointen, at han ikke på indlysende måde er stærkt overvægtig - det skrev du jo heller ikke engang selv.

Til gengæld kan jeg efter lidt betænkningstid svare på mit eget spørgsmål:

Advarsel skrev, for 1 time siden:

Jeg har svært ved at se, hvorfor et still er mere mistænkeligt end et foto?

Det er lettere at lave billedsøgning for at afsløre billedtyveri med et foto end med et still fra en video.

Skrevet
Advarsel skrev, den 16.7.2022 at 15:27:

Hvordan kobler du videostills med tvivl om annoncøren? Jeg har svært ved at se, hvorfor et still er mere mistænkeligt end et foto?

Fordi at man har regnet ud at man ikke rigitg kan lave "fotosøgninger" på video stills.

Redigering: Det opdagede du tilsyneladende også selv ;) )

Redigeret af Bear

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.