Hop til indhold
Guest Gabbana

Hvorfor købesex er godt

Recommended Posts

Guest Gabbana

Når man nu tit arbejder alene som jeg gør og til tider kun har mig selv at snakke med så har man også tid til at fundere over diverse ting. Jeg skal love jer for jeg har nogle fornuftige dialoger med mig selv når går og arbejder for mig selv.

I min pause sad jeg og tænkte  tilbage på dengang jeg begyndte at besøge glædespiger, og hvor jeg er nu. 

Vi alle skal jo starte et sted, og jeg glemmer aldrig dengang jeg var ny og grøn når det gælder købesex. Jeg fandt  lige min første besked jeg sendte til den første glædespige jeg besøgte, og hold kæft hvor var den kluntede, men jeg fik da en aftale ud af det. Men altså når jeg tænker over det jeg har fået ud af at besøge pigerne og udfoldet Mig erotisk så har jeg fået mere ud af det jeg lige troede jeg ville da jeg begyndte 

Jeg synes det gode ved købesex er at der er alt hvad hjertet begære, om man så er til dem der tilbyder en god kæreste oplevelse eller om man er til den hårde sex, der er alt til en hver smag. 

Efter at have betalt for sex i noget tid har jeg også fået det mere seksuel erfaring som jeg har taget med mig. Jeg har blandt andet prøvet at give et rimjob til en kvinde for første gang, og fandt det vildt frækt. Og er begyndt at elske at slikke en kvinde andre steder end fissen. 

De ting har jeg da bestemt taget med mig også når jeg er sammen med en jeg ikke skal betale for.

Jeg er en af dem der er glad for at købesex findes, jeg er ret sikker på at det er er erhverv der er kommet for at blive. Og gudskelov for det. Jeg har egentlig ikke problemer med damerne, eller med at snakke med piger eller lignende, ikke fordi det skal samlignes. men der er noget vildt spændende ved købesex, jeg får et kick ud af det, og det er for mig noget vildt spændende i det når man kontakter den pige man vil besøge og til man så møder hende. 

der er nogle der ikke kan snakke med piger, eller score eller what ever, og der er nogle der ikke magter jagten eller afvisningerne af piger på tinder for eksempel for jeg er sgu også blevet afvist og det gør sgu ondt så det er der ingen skam i. Og ja mig og andre er unge er  også til tider pisse træt af jagten og afvisningerne, men derfor synes jeg også det er godt at glædespigerne er til. Jeg tror ikke jeg havde været der hvor jeg er hvis ikke købesex fandtes.  Denne verden  har  givet mig mere selvtillid, og mere seksuel erfaring. 

Det jeg vil sige med denne tråd er at jeg ikke kun ser købesex som betal og knep. Men at man kan udfolde sine horisont på flere områder, nogle lære måske at blive bedre til at snakke med damer man ikke skal betale for og kan føre det videre til en normal date. Så på  måder kan man udfolde sig i denne verden og det er jo kun fedt. 

Jeg er glad for at købesex og glædespiger findes og at vi har muligheden for at besøge dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gabbana skrev, for 42 minutter siden:

Når man nu tit arbejder alene som jeg gør og til tider kun har mig selv at snakke med så har man også tid til at fundere over diverse ting. Jeg skal love jer for jeg har nogle fornuftige dialoger med mig selv når går og arbejder for mig selv.

I min pause sad jeg og tænkte  tilbage på dengang jeg begyndte at besøge glædespiger, og hvor jeg er nu. 

Vi alle skal jo starte et sted, og jeg glemmer aldrig dengang jeg var ny og grøn når det gælder købesex. Jeg fandt  lige min første besked jeg sendte til den første glædespige jeg besøgte, og hold kæft hvor var den kluntede, men jeg fik da en aftale ud af det. Men altså når jeg tænker over det jeg har fået ud af at besøge pigerne og udfoldet Mig erotisk så har jeg fået mere ud af det jeg lige troede jeg ville da jeg begyndte 

Jeg synes det gode ved købesex er at der er alt hvad hjertet begære, om man så er til dem der tilbyder en god kæreste oplevelse eller om man er til den hårde sex, der er alt til en hver smag. 

Efter at have betalt for sex i noget tid har jeg også fået det mere seksuel erfaring som jeg har taget med mig. Jeg har blandt andet prøvet at give et rimjob til en kvinde for første gang, og fandt det vildt frækt. Og er begyndt at elske at slikke en kvinde andre steder end fissen. 

De ting har jeg da bestemt taget med mig også når jeg er sammen med en jeg ikke skal betale for.

Jeg er en af dem der er glad for at købesex findes, jeg er ret sikker på at det er er erhverv der er kommet for at blive. Og gudskelov for det. Jeg har egentlig ikke problemer med damerne, eller med at snakke med piger eller lignende, ikke fordi det skal samlignes. men der er noget vildt spændende ved købesex, jeg får et kick ud af det, og det er for mig noget vildt spændende i det når man kontakter den pige man vil besøge og til man så møder hende. 

der er nogle der ikke kan snakke med piger, eller score eller what ever, og der er nogle der ikke magter jagten eller afvisningerne af piger på tinder for eksempel for jeg er sgu også blevet afvist og det gør sgu ondt så det er der ingen skam i. Og ja mig og andre er unge er  også til tider pisse træt af jagten og afvisningerne, men derfor synes jeg også det er godt at glædespigerne er til. Jeg tror ikke jeg havde været der hvor jeg er hvis ikke købesex fandtes.  Denne verden  har  givet mig mere selvtillid, og mere seksuel erfaring. 

Det jeg vil sige med denne tråd er at jeg ikke kun ser købesex som betal og knep. Men at man kan udfolde sine horisont på flere områder, nogle lære måske at blive bedre til at snakke med damer man ikke skal betale for og kan føre det videre til en normal date. Så på  måder kan man udfolde sig i denne verden og det er jo kun fedt. 

Jeg er glad for at købesex og glædespiger findes og at vi har muligheden for at besøge dem. 

God og moden konklusion, min ven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne ikke være mere enig i dine betragtninger. Men også set i lyset af man ikke er helt ung længere -men har fået mere lyst til de unge piger -og det kan lade sig gøre uden de store problemer/sorger.

Når jeg så tænker tilbage på min ungdom, hvor meget jeg skulle kæmpe for opmærksomhed fra damerne -og hvor kostbare de tit var -og hvor mange drink mm. jeg skulle koste på en pige -hvor hun så f-eks. sagde du er så sød, og en rigtig god ven!!! -det var jo ik det jeg ville høre...gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Signor Cuoco skrev, for 7 minutter siden:

God og moden konklusion, min ven

Tak for det du ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Møffe skrev, for 4 minutter siden:

Kunne ikke være mere enig i dine betragtninger

Det var lige et par onsdags tanker jeg havde.

Møffe skrev, for 4 minutter siden:

Men også set i lyset af man ikke er helt ung længere -men har fået mere lyst til de unge piger -og det kan lade sig gøre uden de store problemer/sorger.

Jeg bliver jo heller ikke ved med At være ung. Men jeg forstår godt fascinationen til de kvinder der er på min alder. Jeg er jo også tosset med en lækker og velholdt kvinde i 40’erne.

Møffe skrev, for 8 minutter siden:

f-eks. sagde du er så sød, og en rigtig god ven!

Den sætning er dræbende, den er ligeså nederen som sætningen “jeg synes du er en sød fyr men….”

Del dette indlæg

Link til indlæg

...fordi man kommer til lysthusene med ét bestemt hovedformål og man går lige til sagen og spilder ikke tiden med at indlede samtale med en pæn pige i byen  og "bla. bla. bla" og så kan der gå uger før man er sammen, da "hun lige skal lære dig at kende først"....

.....fordi man øver sig til at blive bedre med de piger som man godt kan lide (aldersmæssigt, øjenfarve, højde, frisure, hårfarve, størrelse på bryster og om missen skal være glat, trimmet eller naturlig).

Det kan ens kone eller kæreste ikke altid udfylde.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende emne - det bliver ikke uden mit besyv :) 

Jeg begyndte at besøge glædespiger, fordi jeg simpelthen tænkte med pikken - og efter at have taget mod til mig, så skulle der til at ske noget, så ikke det fyldte alt for meget. Ja, det er nok ynkeligt - i det mindste er det ærligt.

Men så skete der noget - jeg opdagede, at det er noget andet - altså noget helt andet end det at finde sig en at være sammen med i byen, eller hvor det nu er, og hvor man på en eller anden måde har afsløret så meget af ens identitet, at man kunne genoptage kontakten blot ved en sms eller et ring. Og mit første møde med glædespige på bordel, der var jeg så heldig, at hun var lige akkurat så sød, som jeg havde ønsket mig (jeg er den bløde type, hvis der er noget, der hedder det).

Og så kommer jeg til at afsløre noget ved mig selv: Jeg nyder - virkelig nyder, at jeg er i fokus, og der ikke nødvendigvis er en forventning til mig om, at jeg skal gøre mig umage for at få pigen til selv at have den oplevelse at være i fokus. Jeg får en kæmpe oplevelse for aftalen, og jeg kan bede om ting, som jeg ellers ville have meget, meget svært ved at bede om. For det er helt i orden at spørge - det får man ihvertfald ikke ødelagt et forhold af (EJ, er du til DEN slags?? (og jeg er vist ikke engang særlig avanceret)).

Derfor elsker jeg også udtrykket "gudinder". "Værter" kan også gå an. Der ligger i det, at jeg får en oplevelse, og det er helt i orden, for sådan er spillet.

Og efterhånden som årene er gået, så er jeg blevet mindre kejtet til at spørge og sige, hvad jeg kunne tænke mig - og det har givet endnu flere gode oplevelser.

I dag kender jeg nogle faste - det giver tryghed for mig. En gang i mellem lurer jeg lidt på, hvad der er derude - men det er næsten spild af tid, for jeg vælger alligevel næsten aldrig andre. Antageligvis fordi jeg ikke tør. Desuden ser det ud til, at det største udvalg er blandt udenlandske piger - og de kan såmænd også være søde. Men jeg kommunikerer bare bedst på dansk, og jeg er til mere end bare nogle ryk og en udløsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
ppd skrev, for 6 timer siden:

hun lige skal lære dig at kende først"....

Ja som jeg nævner er det nogle gange en kamp når man dater. Jeg er typen der spørg relativt hurtigt om hun vil mødes, for jeg gider ærlig talt ikke at være pennevenner, den dør ret hurtigt ud på den måde fordi man skal gøre sit for at interessen bliver 

ppd skrev, for 6 timer siden:

Det kan ens kone eller kæreste ikke altid udfylde.

Det er netop det  gode ved købesex har man nogle behov der ikke bliver udfyldt så er der jo glædespiger der tilbyder det man nu ikke føler man får udfyldt derhjemme eller hvis mangler intimiteten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Scrap2000 skrev, for 5 timer siden:

Jeg begyndte at besøge glædespiger, fordi jeg simpelthen tænkte med pikken - og efter at have taget mod til mig, så skulle der til at ske noget, så ikke det fyldte alt for meget. Ja, det er nok ynkeligt - i det mindste er det ærligt.

Det er da ikke ynkeligt, vi har alle vores grunde. 
som nævnt har jeg ikke problemer med de damerne man ikke skal betale for  jeg tror jeg har gang i flere end jeg kan tælle på mine hænder, men jeg kan også blive træt af jagten og  og tage den nemme løsning. Jeg synes der er noget virkelig spændende ved at besøge en glædespige, alt ved kontakten til når man står i døren og skal have et intimt samvær med et andet menneske, og den følelse jeg har i maven når jeg besøger dem kan ikke beskrives over en tekst. Så alle har deres grunde.

Scrap2000 skrev, for 5 timer siden:

jeg er til mere end bare nogle ryk og en udløsning.

Det er jo helt fair, om man er til en dansk gp eller udenlandsk er jo smag og behag, jeg vil dog sige at jeg har ikke prøvet en dansk gp jeg har  været sammen med piger fra Østeuropa der har været virkelig nærværende og givet en service. Men som sagt der er jo en hver smag.

tak for dit skriv ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt indlæg :wub:.

Som lyserød kan jeg afsløre at jeg bestemt også har lært en masse om mig selv via denne branche.

Jeg har "altid" haft en idé om hvad jeg kunne lide og ikke kunne lide og hvad jeg er til og ikke er til, men jeg manglede ligesom et eller andet. En eller anden form for indlevelse og nysgerrighed. Jovist har jeg haft flere langvarige forhold og en håndfuld ons, men det var først da jeg begyndte at sugardate at min seksuelle verden åbende sig for alvor.

Jeg mødte fantastisk søde og skønne mænd som "håndterede" mig anderledes end jeg var vant til og det er sagt på den mest positive måde overhovedet <3

Jeg oplevede at når der ikke er der her pres med "skal jeg så ringe til ham i morgen? Møde hans børn? Holde næste weekend fri til ham?" osv, så kunne jeg for alvor slå mig løs og elske, kneppe, snave og forføre helt intuitivt og med frie tøjler, for vi ses kun i dag.......og måske en anden dag, men det behøver jeg ikke bekymre mig om :).

Med købe sex, springer vi ligesom et led over, vi er allerede fortrolige idet vi laver en aftale og den gennemsigtighed i relationen passer godt til mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Pianistinden skrev, 1 time siden:

Fedt indlæg :wub:.

Tak er glad for at det kunne bruges og tak for dit indspark ^_^

Som lyserød kan jeg afsløre at jeg bestemt også har lært en masse om mig selv via denne branche.

Jeg kunne også forestille mig at i kvinder også

lære en del om jeg selv. Det er fedt at høre om jeres version også.

Jeg oplevede at når der ikke er der her pres med "skal jeg så ringe til ham i morgen? Møde hans børn? Holde næste weekend fri til ham?" osv, så kunne jeg for alvor slå mig løs og elske, kneppe, snave og forføre helt intuitivt og med frie tøjler, for vi ses kun i dag..

Det her med moderne dating er nok noget af det fedeste, men også noget af det hårdeste. Selvom jeg har været sammen med mange kvinder som jeg ikke har betalt for så er det jo ikke altid det udfylder det tomme rum. Jeg har haft mange one night stands, Bolle venner og har også fået nogle rigtig gode veninder i min tid på tinder, men jeg har sgu også skulle gøre mit for det, og det kan være hårdt og når man får en afvisning eller den man har datede afviser en på den ene eller anden måde det gør ondt. Derfor forstår jeg også godt hvorfor man går til glædespiger.

jeg besøgte en fast gp der engang spurgte mig sådan her “ why do you pay for sex ? You’re a Young and attractive man and you don’t look like you’re having trouble finding a girl” 

hvor jeg svarede at det ikke kan samlignes, nej jeg har ikke problemer med damerne, men svarede også at jeg synes der er noget vildt spændende ved det at betale for sex. Jeg kan ikke forklare den følelse i maven som det givet mig, over en tekst men jeg grinder det. Dog har alting en ende og en dag møder jeg jo nok hende der holder mig i ørerne, så tyren bliver nok tæmmet en dag. 

min pointe er at jeg forstår godt hvorfor man betaler for sex ( jeg er trods alt selv i det) men jeg er glad for vi har den mulighed vi har angående købesex og glædespiger, for nogle er det sidste udvej. Jeg selv kommet ud af at forhold hvor jeg fik nada fisse. Og jeg er ret sikker på at man som mand og kvinde behøver intimitet og sex. For mig er sex noget af det mest bekræftende, og man bekræfter hinanden med en kæreste eller kone og hvis den intimitet ikke er der så er det noget af det mest ødelæggende eller det er det for mig. Købesex er dog hvad det er nemlig en betalt ydelse, men derfor kan jeg stadig nyde det intime samvær med en glædespige, hun er jo blot er menneske og selvom man betaler for sexen så er det for mig noget andet materielt som for eksempel en bil ikke kan give mig. Nogle mener at det er som at pisse i bukserne på en kold vinter morgen og det kun er varmt i 5 minutter, men jeg ser det som noget smukt. At have et intimt samvær med en kvinde er smukt, og det er noget som andet materielt ikke kan udfylde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden glædespiger var jeg nok blevet munk.

At finde den man svinger med i danmark kødjungle i nattelivet var for mig et mareridt.

Masser af spildte timer med drinks og utallige Nej tak dans og kontakt.

Efter jeg besøgte og fandt en glædepige i byen som var i baren gik vi hjem( hotel ) og fyrede den max af. Da hun anbefaldede sin veninde gik det endnu mere i den retning jeg befandt mig bedre bevist i...no problemer med kontakt, lyster blev udlevet og mere sex oplevelser blev nydt 100%. Vi aftalte møder i byen...spiste,dansede og sexede løs.

Fik mere sex end nogensinde det 1 år end på 15 år.

Mit eget sex blev mere modent og fræk og fandt flere frække lyster og senere med de faste partner jeg har hsft nød vildt godt af og åbnede flere liderlige stunder med dem.

Jo.....stop aldrig ...det er det bedste der findes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sportstossen

Jeg har oprettet profil på scor og nu blev jeg bekræftet i hvorfor købesex fungere bedst for mig .

Har på få dage fået henvendelser fra 2 kvinder plus 47 og som søger sex, men også en kæreste ...Jeg bliver simpelt drænet for energi med alt deres sms/skriveri, ping pong dagen lang, det stresser mig enormt og føles forpligtende, så det er blevet afbrudt fra min side,  ogde unge og smukke piger kan jeg simpelthen ikke score, selvom jeg gerne ville ( ærlig sag ) Så købe sex, nemt uforpligtende og man kan købe tid med sin drømme pige, som man aldrig ville score irl ..

Jeg har det bedst som fri som fuglen og kan gøre præcis det jeg vil, når jeg trænger til berøringer og omsorg bruger jeg episk massage og thai massage, så længe leve købe sex .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Sportstossen skrev, 1 time siden:

Jeg har oprettet profil på scor og nu blev jeg bekræftet i hvorfor købesex fungere bedst for mig

Jeg er selv på scor, og jeg må være ærlig at sige jeg heller ikke har haft den største succes der, jeg har også kun mødt nogle få.

Har på få dage fået henvendelser fra 2 kvinder plus 47 og som søger sex, men også en kæreste ...Jeg bliver simpelt drænet for energi med alt deres sms/skriveri, ping pong dagen lang, det stresser mig enormt og føles forpligtende, så det er blevet afbrudt fra min side

Jeg forstår dig godt. Men så er mit spørgsmål så, hvad søger du ? Uforpligtende sex eller en fast sexpartner eller kæreste ? Kvinder på scor, tinder og så videre skal man jo charmere sig ind på. Og ja det  indebære skriveri frem og tilbage, men jeg er enig det kan være drænende, det er også derfor jeg relativt hurtigt spørg om de har lyst til at mødes til en kop kaffe eller at gå en tur for jeg gider ikke at være pennevenner med dem (den bedste og mest casual ting man kan lave på den første date) 

Det er sådan jeg har skabt de relationer jeg har fra tinder.

ogde unge og smukke piger kan jeg simpelthen ikke score, selvom jeg gerne ville ( ærlig sag )

Det er en ærlig sag, meeen jeg troede heller aldrig at jeg ville få nogle frække 40’ årige  bollevenner, men så satte jeg alders præferencen op til Max 45 på tinder, så nu hedder min alders præference 21-45 år. Jeg støder på en virkelig flot og lækker kvinde på 41 der er til unge mænd som mig, og jeg ses med hende fra tid til anden hvor vi både putter, hygger ser film eller har sex. Jeg er i midten af tyverne og troede ikke det var muligt at finde en ældre kvinde der var noget ældre end mig, men det kan altså lade sig gøre.

men igen jeg forstår udemærket at du synes det tager på energien, det kan det også være for mig.

men jeg er glad for at du har fundet din forløsning i købesex, og alt respekt for det. 

men dating er også hvad man gør det til, hvis det er unge kvinder på for eksempel min alder, så prøv at oprette dig på tinder og prøv Lykken, det skader aldrig. Som man siger man vinder aldrig i lotto hvis man ikke spiller, og det samme kan man sige i dating verden. 

Afvisninger gør ondt, men vi møder dem alle steder, om det så er dating, når man søger job. Og det tager på energien og selvtilliden.

men som jeg siger i denne tråd, købesex er godt forstået med at det kan udfylde de behov du nu end har, og chancen for ar have sex med en smuk ung pige, jeg vælger jo også dem på min alder når jeg lige har pengene til det eller når lysten til en fræk østeuropæisk pige er der. Men jeg synes virkelig heller ikke du skal være for hård ved dig selv, prøv lykken på tinder, eller happn for eksempel. Jeg tror ikke på der er nogle der dør ensomme (blot min mening)

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sportstossen
Gabbana skrev, for 2 timer siden:

Jeg er selv på scor, og jeg må være ærlig at sige jeg heller ikke har haft den største succes der, jeg har også kun mødt nogle få.

Jeg forstår dig godt. Men så er mit spørgsmål så, hvad søger du ? Uforpligtende sex eller en fast sexpartner eller kæreste ? Kvinder på scor, tinder og så videre skal man jo charmere sig ind på. Og ja det  indebære skriveri frem og tilbage, men jeg er enig det kan være drænende, det er også derfor jeg relativt hurtigt spørg om de har lyst til at mødes til en kop kaffe eller at gå en tur for jeg gider ikke at være pennevenner med dem (den bedste og mest casual ting man kan lave på den første date) 

Det er sådan jeg har skabt de relationer jeg har fra tinder.

Det er en ærlig sag, meeen jeg troede heller aldrig at jeg ville få nogle frække 40’ årige  bollevenner, men så satte jeg alders præferencen op til Max 45 på tinder, så nu hedder min alders præference 21-45 år. Jeg støder på en virkelig flot og lækker kvinde på 41 der er til unge mænd som mig, og jeg ses med hende fra tid til anden hvor vi både putter, hygger ser film eller har sex. Jeg er i midten af tyverne og troede ikke det var muligt at finde en ældre kvinde der var noget ældre end mig, men det kan altså lade sig gøre.

men igen jeg forstår udemærket at du synes det tager på energien, det kan det også være for mig.

men jeg er glad for at du har fundet din forløsning i købesex, og alt respekt for det. 

men dating er også hvad man gør det til, hvis det er unge kvinder på for eksempel min alder, så prøv at oprette dig på tinder og prøv Lykken, det skader aldrig. Som man siger man vinder aldrig i lotto hvis man ikke spiller, og det samme kan man sige i dating verden. 

Afvisninger gør ondt, men vi møder dem alle steder, om det så er dating, når man søger job. Og det tager på energien og selvtilliden.

men som jeg siger i denne tråd, købesex er godt forstået med at det kan udfylde de behov du nu end har, og chancen for ar have sex med en smuk ung pige, jeg vælger jo også dem på min alder når jeg lige har pengene til det eller når lysten til en fræk østeuropæisk pige er der. Men jeg synes virkelig heller ikke du skal være for hård ved dig selv, prøv lykken på tinder, eller happn for eksempel. Jeg tror ikke på der er nogle der dør ensomme (blot min mening)

jeg er barned fra tinder pga jeg engang skrev i min profil at jeg søgte en uge til blowjob, det må man så ikke .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Sportstossen skrev, for 3 minutter siden:

jeg er barned fra tinder pga jeg engang skrev i min profil at jeg søgte en uge til blowjob, det må man så ikke .

Nå for dælen.  Det har nok overskredet deres retningslinjer. Men der findes andre datingapps som happn, badoo og lignende Apps

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man vil have kontakt til direkte sex mod betaling er sugardating.dk klart det man skal hoppe på. Desværre gik der 3 uger efter tons af kikkeri og små sms breve på sitet. Da jeg fin pusset min tekst til fik jeg pludselig 5 henvendelser og ville se mine billeder...da jeg gerne ville se deres åbnede deres i 5 min og knaldede låget på igen. 

Var lidt pissed off i starten men fik 4 damer der ville knalde og mødes både privat hos dem og mig...2 villige ville knalde i swingerklub...

Alle behov blev dækket og ser stadigvæk alle 4 på skift. 

Giv ikke op...

Del dette indlæg

Link til indlæg

For os, der ikke kan få intim kontakt eller sex 'ude i virkeligheden', er det da godt, at muligheden for købesex er der.
Først og fremmest, fordi jeg så har haft nogle gode oplevelser ved møder med piger.
Oplevelser, som jeg jo ellers ville være gået helt glip af, og det ville være ret trist, nu da man efterhånden bliver gammel og grå.
Der er - trods alt  lidt at tænke tilbage på, også på det område.
Lidt sjovt, at jeg egentlig kommer til at tænke tilbage på min alder i midt-tresserne, på samme måde som andre tænker tilbage på deres ungdom, i forhold til de piger de har mødt.

Jeg må indrømme, jeg har lidt forbehold over for købesex. 
Det dæmper måske også oplevelserne lidt.
Af samme grund besøger jeg kun danske piger.
De har generelt en anden holdning til sex, og har mere sjælen og engagementet med, sammenlignet med de allerfleste udenlandske.
Så behøver jeg ikke være helt så bekymret for pigens trivsel.

I øvrigt er der en helt anden fordel ved at besøge en GP frem for en one-night-stand efter en aften i byen.
Pigerne er klare i hovedet, der er hverken alkohol eller mystiske substanser i spil.

Ja, det er ærgerligt at det er så svært med kontakter så snart det handler om sex.
I min generation havde mange ellers håbet og regnet med, at det ville bløde op efter ungdomsoprøret og den seksuelle frigørelse.
Men det går da g-o-d-t nok den helt gale vej, især her de sidste ti-tyve år ... 
Det er som om sex er blevet for farligt og for forstyrrende, især nok for (unge) kvinder ... 
For de fleste kvinder, lukker seksualiteten bare ned, hvis den er i vejen.
Og jeg forstår godt, at det er en fordel for kvinder, som verden ser ud i dag.
Så er de fri for en masse bøvl og ærgrelser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
sneræven skrev, for 9 timer siden:

For os, der ikke kan få intim kontakt eller sex 'ude i virkeligheden', er det da godt, at muligheden for købesex er der.

Det er jo netop derfor jeg mener at det er godt købesex findes . For nogle er det sidste udvej til at få er intimt samvær med et andet menneske.

Af samme grund besøger jeg kun danske piger.
De har generelt en anden holdning til sex, og har mere sjælen og engagementet med, sammenlignet med de allerfleste udenlandske.
Så behøver jeg ikke være helt så bekymret for pigens trivsel.

Det er jo en smags sag, (det er helt fair) men jeg har nu besøgt piger for f.eks Østeuropa som er helt selvstændige og som har det godt og trives.

Det er som om sex er blevet for farligt og for forstyrrende, især nok for (unge) kvinder ... 
For de fleste kvinder, lukker seksualiteten bare ned, hvis den er i vejen.

Altså jo den moderne tid har ændret sig med alt det der metoo og så videre. Men så længe man er en ordentlig og anstændig fyr der kan læse en kvindes signaler om hvornår hun gerne vil knalde og ikke vil så tænker jeg nok det skal gå. Og så må man lade være med at have sex når man er beruset af alkohol. Jeg drikker mig aldrig så lam at jeg ikke ved hvad der er op eller ned. Og jeg har en stor respekt for kvinder, jeg går aldrig hen og klapper eller tager en pige på røven uden hendes samtykke. Jeg læser kvindens signaler inden jeg overhovedet skal have sex med hende.

Nu er jeg selv ung, og jeg har da også oplevet at kvinder har tager mig på røven og skridtet eller rørt mig på skuldren , når jeg i byen og jeg har sgu ikke så meget imod det. 

så længe man respektere en kvinde og læser hendes signaler og kan se om hun er interesseret eller ej. Er hun interesseret i at have sex så er man ikke i tvivl medmindre man er bankelam eller høj på stoffer, og er hun ikke interesseret så er man ikke i tvivl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gabbana skrev, for 3 timer siden:

Altså jo den moderne tid har ændret sig med alt det der metoo og så videre. Men så længe man er en ordentlig og anstændig fyr der kan læse en kvindes signaler om hvornår hun gerne vil knalde og ikke vil så tænker jeg nok det skal gå. Og så må man lade være med at have sex når man er beruset af alkohol. Jeg drikker mig aldrig så lam at jeg ikke ved hvad der er op eller ned. 
.........
så længe man respektere en kvinde og læser hendes signaler og kan se om hun er interesseret eller ej. Er hun interesseret i at have sex så er man ikke i tvivl medmindre man er bankelam eller høj på stoffer, og er hun ikke interesseret så er man ikke i tvivl.

Det illustrerer meget godt, hvorfor nogle af os i 'voksenalderen' løber ind i problemer.
I hvert fald i min generation (nu har man Tinder og andre dating-apps, det gør det lidt nemmere)
Der er / var ingen steder, hvor man som voksen, 35+ , kunne gå hen, og hvor det var okay at 'gå på jagt' ... 
Ingen diskoteker o. lign.
Og 'ude i terrænet' er det som udgangspunkt absolut no-go at voksne mænd lægger an på kvinder.
Så vi skal navigere helt modsat.
Hvis vi skal 'fange' en kvinde 'ude i virkeligheden' så skal vi spotte om kvinden viser interesse ved at se om hun flirter med een.
Og den er lidt en udfordring, fordi nogle kvinder bare har en flirtende facon, uden der ligger noget som helst i det.
Men i tilbageblik tror jeg, jeg som voksen har 'misset' nogle chancer fordi jeg ikke har reageret på kvindens interesse - her skulle jeg have været mere modig.

Det er en lille afsporing .... ?

Men lige en god ting mere ved at der findes købesex.
GP'er er rigtig gode at snakke med - hvis de er til det.
Først og fremmest, kan man som regel være åben omkring seksualitet, og hvordan man har det med det modsatte køn - monogam / ikke monogam, at tingene omkring forhold og tiltrækning ikke er så firkantede,
Det er som regel meget svært at snakke om 'ude i virkeligheden', men det har de fleste GP'ere god forståelse for.
Og så har man en ret god sikkerhed for, at det, man snakker om, ikke kommer videre ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg indrømmer meget gerne, at jeg har problemer med de danske damer, den gensidige attraktion er ikke eksisterende. Jeg kunne ikke forestille mig at betale så kontant, hvis det ikke var tilfældet. Derfor hænger jeg fast i købesex, i dag stort set kun ved thaierne, selvom jeg er bevidst om at det tærer alt for meget på pengepungen. Den tæring betyder så også, at det bliver vanskelligere at realisere noget "import" af en dame fra d. 3 verden med de mange forskellige udgifter det medfører. Jeg følger lidt med på sidelinjen omkring hvad der sker indenfor sexdukker og VR teknologien. Hvis det en dag bliver realistisk nok, så ville jeg overveje at konvertere til det :D

Men jo købesex er da godt, fordi man kan købe sig at få dækket et behov, og jeg er ikke mere kræsen, end at jeg synes jeg har rendt ind i mange attraktive kvinder i branchen.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
sneræven skrev, for 34 minutter siden:

Det illustrerer meget godt, hvorfor nogle af os i 'voksenalderen' løber ind i problemer.
I hvert fald i min generation (nu har man Tinder og andre dating-apps, det gør det lidt nemmere)
Der er / var ingen steder, hvor man som voksen, 35+ , kunne gå hen, og hvor det var okay at 'gå på jagt' ... 
Ingen diskoteker o. lign.
Og 'ude i terrænet' er det som udgangspunkt absolut no-go at voksne mænd lægger an på kvinder.
Så vi skal navigere helt modsat.
Hvis vi skal 'fange' en kvinde 'ude i virkeligheden' så skal vi spotte om kvinden viser interesse ved at se om hun flirter med een.
Og den er lidt en udfordring, fordi nogle kvinder bare har en flirtende facon, uden der ligger noget som helst i det.
Men i tilbageblik tror jeg, jeg som voksen har 'misset' nogle chancer fordi jeg ikke har reageret på kvindens interesse - her skulle jeg have været mere modig.

Jeg kan godt se det fra jeres synsvinkel omkring det med piger. Dengang du/andre datede og gik i byen  var tiderne nok helt anderledes. Jeg har jo også hørt historier fra min mor og far da de var unge og der var tiderne jo anderledes. 

nu har tinder, happn, badoo eller andre dating platforme taget over, og det er det vi unge bruger. Nogle gør ikke og det er helt fair.  Jeg går ikke særlig meget i byen mere, jeg stoppede da jeg var 25. Nu er jeg 27 og jeg går ret meget op i træning og sund kost. Nå beklager afsporingen, men det sker da engang imellem At jeg går i byen med mine kammerater eller veninder. 

men sagen er den at når jeg siger at man ikke er i tvivl om hvornår en kvinde er interesseret i en så er man ikke i tvivl. Kvinder er forskellige som nat og dag, de har deres egen måde at henvende sig til en på. Bare for et eksempel Du skulle bare vide hvilke billeder jeg har modtaget på Snapchat af bollevenner, veninder og piger jeg har datede. Både nøgen billeder, billeder hvor de er i bikini badetøj eller hvor de bader det er også en måde at få min opmærksomhed på og blive bekræftet med et kompliment. Men selvom man modtager sådan nogle billeder som fx et billeder i en bikini skal man ikke være klam. De synes nok det er ret så ucharmerende at man som det første skriver “fuck jeg kunne godt kneppe dig” nej sp foretrækker de nok hellere et sødt kompliment og ikke overdrevet. 

. Jeg er lige flyttet til en ny by, og mig og nogle kammerater var i byen i sidste weekend her oplevet jeg  at en veninde jeg har som  jeg sad og snakkede med. Hun  startede ud med at røre ved min skuldre, og lægge sin hånd på mit lår. Vi ender så ud med at kysse. Og hun tager med mig hjem i min lejlighed og så sker der ting jeg ikke vil gå i detaljer om. Der var jeg ikke et sekund i tvivl om at hun var interesseret i mig.

det jeg vil frem til er, man går aldrig hen til en kvinde og klapper hende i røven eller tager på hende uden hendes samtykke.

til det med glædespiger.

Ja de er fantastiske at snakke med, og især hvis kemien er god. Man kan snakke om alt uden at blive dømt eller set ned på. Så længe man har respekt for dem så respektere de dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gabbana skrev, for 4 timer siden:

men sagen er den at når jeg siger at man ikke er i tvivl om hvornår en kvinde er interesseret i en så er man ikke i tvivl. Kvinder er forskellige som nat og dag, de har deres egen måde at henvende sig til en på. Bare for et eksempel

Der er noget der har været et stort mysterium for mig i forbindelse med købesex.
Som du skriver, moderne unge kvinder ved nok hvad de vil have, og hvis manden er tiltrækkende nok - eller hvis de ikke er interesserede - skal de nok gøre opmærksom på det.
Men på den anden side, virker det som om klinikpigerne overhovedet ikke har noget forbehold for at kramme og kæle erotisk med mænd de ville have afvist hårdt og kontant ude i byen.
Det virker som om de synes - som et minimum - at det er rart.
Bare de føler sig trygge og nogenlunde godt tilpas ved manden, virker det som om det er  helt okay ... 
Det var faktisk også hvad en del piger skrev for tre-fire år tilbage, da der var mange flere af de unge klinikpiger aktive på EG, og vi havde de store debatter om GFE, bl. a.
Pigerne skrev at de da tit havde gode oplevelser med gæster som de aldrig ville ha' værdiget et blik ude i virkeligheden.

Det kunne man så sige, det er illusioner eller 'salgstrick'.
Men jeg havde en oplevelse for en fem års tid siden med een af de yngre og meget attraktive kvinder fra CassiopeiaStars.
Jeg er selv en ældre herre, og lidt meget 'bessefar'-typen - absolut ikke nogen Sean Connery .. ;)
Jeg nåede at besøge hende tre gange, og hun var noget af det mest venlige og imødekommende jeg nogen sinde har oplevet.
Det er så hvad det er, det kan stadigvæk være 'professionelle tricks'
Men så bookede jeg det fjerde møde - og skrev samtidig til hende, fordi jeg kunne se vagtplanen for CassiopeiaStasrs så lidt mystisk ud.
Der var tit knuller med de vagtplaner, så jeg ville lige høre hvor hun var henne ad. Og ganske rigtigt.
Hun var stoppet på CassiopeiaStars, og lukkede sin e-mail og sin profil på steder.
Men - og hér kommer pointen.
Hun skrev at hun stadigvæk tog imod nogle gæster efter aftale og gav mig et telefonnummer, så kunne vi aftale en tid hvor vi så kunne leje et lokale på Pussy Galores.
Det jeg mener er, hvis hun (hvad der ville være den helt almindelige mening) synes at det var klamt og ulækkert at være sammen med en (meget) ældre herre som mig - så virker det meget mærkeligt, at hun inviterede til halv-private betalte aftaler efter at hun stort set var stoppet som GP ... 
Hvis hun ville have nogle få, faste gæster kunne en pige på dét niveau vælge og vrage ...  eller for den sags skyld (selv om hun så slet ikke var typen for dét), gifte sig til en formue alene på sit udseende ... (og ja, vi er oppe på dét niveau .. det var der bred enighed om, også blandt anmeldelserne herinde)

Jeg må indrømme, jeg var da dybt beæret ... valgte så af forskellige grunde ikke at tage imod tilbuddet ... 

Kan det tænkes, at GP'erne opdager noget, som mange piger 'ude i virkeligheden' overser, i den almindelige konkurrence om de lækre mænd ... 
Anderledes sagt, er pigernes kræsenhed et problem .. også for dem selv ..

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 17 minutter siden:

Der er noget der har været et stort mysterium for mig i forbindelse med købesex.
Som du skriver, moderne unge kvinder ved nok hvad de vil have, og hvis manden er tiltrækkende nok - eller hvis de ikke er interesserede - skal de nok gøre opmærksom på det.
Men på den anden side, virker det som om klinikpigerne overhovedet ikke har noget forbehold for at kramme og kæle erotisk med mænd de ville have afvist hårdt og kontant ude i byen.
Det virker som om de synes - som et minimum - at det er rart.
Bare de føler sig trygge og nogenlunde godt tilpas ved manden, virker det som om det er  helt okay ... 
Det var faktisk også hvad en del piger skrev for tre-fire år tilbage, da der var mange flere af de unge klinikpiger aktive på EG, og vi havde de store debatter om GFE, bl. a.
Pigerne skrev at de da tit havde gode oplevelser med gæster som de aldrig ville ha' værdiget et blik ude i virkeligheden.

Det kunne man så sige, det er illusioner eller 'salgstrick'.
Men jeg havde en oplevelse for en fem års tid siden med een af de yngre og meget attraktive kvinder fra CassiopeiaStars.
Jeg er selv en ældre herre, og lidt meget 'bessefar'-typen - absolut ikke nogen Sean Connery .. ;)
Jeg nåede at besøge hende tre gange, og hun var noget af det mest venlige og imødekommende jeg nogen sinde har oplevet.
Det er så hvad det er, det kan stadigvæk være 'professionelle tricks'
Men så bookede jeg det fjerde møde - og skrev samtidig til hende, fordi jeg kunne se vagtplanen for CassiopeiaStasrs så lidt mystisk ud.
Der var tit knuller med de vagtplaner, så jeg ville lige høre hvor hun var henne ad. Og ganske rigtigt.
Hun var stoppet på CassiopeiaStars, og lukkede sin e-mail og sin profil på steder.
Men - og hér kommer pointen.
Hun skrev at hun stadigvæk tog imod nogle gæster efter aftale og gav mig et telefonnummer, så kunne vi aftale en tid hvor vi så kunne leje et lokale på Pussy Galores.
Det jeg mener er, hvis hun (hvad der ville være den helt almindelige mening) synes at det var klamt og ulækkert at være sammen med en (meget) ældre herre som mig - så virker det meget mærkeligt, at hun inviterede til halv-private betalte aftaler efter at hun stort set var stoppet som GP ... 
Hvis hun ville have nogle få, faste gæster kunne en pige på dét niveau vælge og vrage ...  eller for den sags skyld (selv om hun så slet ikke var typen for dét), gifte sig til en formue alene på sit udseende ... (og ja, vi er oppe på dét niveau .. det var der bred enighed om, også blandt anmeldelserne herinde)

Jeg må indrømme, jeg var da dybt beæret ... valgte så af forskellige grunde ikke at tage imod tilbuddet ... 

Kan det tænkes, at GP'erne opdager noget, som mange piger 'ude i virkeligheden' overser, i den almindelige konkurrence om de lækre mænd ... 
Anderledes sagt, er pigernes kræsenhed et problem .. også for dem selv ..

Det er rimelig simpelt. 
de kvinder ude i den virkelige verden. 
vil også have flotte sexede mænd. 
Og ikke gamle mænd. 
men nogle der passer ind i deres verden. 

Du bestiller heller ikke en grim Gp selv om hun kan være nok så sød. 

ang. Gp der tager sig kærligt af ældre mænd. 
selvfølgelig vil de ikke se på dem på gaden. 

men i Gp rummet er de mere attraktive da de som regel er søde og venlige  

og har flere penge end en på 23 år  

det er investering  at give god service  

så derfor kan Gp bedre lide ældre mænd. 

men i den virkelige verden er de lige som andre piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 38 minutter siden:

men i Gp rummet er de mere attraktive da de som regel er søde og venlige  

og har flere penge end en på 23 år  

det er investering  at give god service  

så derfor kan Gp bedre lide ældre mænd. 

Jeg er helt med på det du skriver.
I det tilfælde jeg beskriver ovenfor giver det bare slet ingen mening.
Som sagt, så var den pågældende pige ved at lægge op som GP.
Hun tog ikke vagter mere, men ville åbenbart gerne stadig have enkelte gæster.
Og ja, selvfølgelig er det for pengenes skyld - det er der da ingen tvivl om.
Men hvorfor så vælge netop mig?
Igen, hun kunne vælge og vrage, og havde haft masser af gæster, der var langt mere attraktive.
Hun er en dansk pige, og jeg havde bestemt ikke indtryk af at hun var på r*ven på nogen måde ... 

Den ærlige skrev, for 38 minutter siden:

men i den virkelige verden er de lige som andre piger. 

Og hvordan er så piger ude i den virkelige verden?
Som jeg siger, så har jeg livet igennem i forbindelse med mit arbejde haft meget at gøre med yngre kvinder.
Selvfølgelig ikke seksuelt, men min oplevelse er alligevel, at der ligger meget mere erotik og vibrerer i luften end man lige umiddelbart skulle tro.
Jeg er meget obs på piger - indrømmet.
Alligevel har jeg altid haft et glimrende forhold til alle kvinder - også dem, jeg i tidens løb har været obs på ...
Og jeg har oplevet flere situationer, hvor jeg har siddet tilbage og tænkt, hvad pokker handlede det lige om ...!?
Jeg har hørt flere sige, at kvinder kan mærke hvis en mand er, som man siger, 'glad for piger' og har 'kig' på dem... 
Men for mit vedkommende, har det adrig nogensinde givet problemer .. tvært imod, er mit bedste bud ... 
Jeg tror Gabana har fat i noget meget centralt hér ...

Gabbana skrev, for 9 timer siden:

Men så længe man er en ordentlig og anstændig fyr der kan læse en kvindes signaler om hvornår hun gerne vil knalde og ikke vil så tænker jeg nok det skal gå.

Hvis de unge kvinder føler sig trygge, kan der sagtens flyve en masse flirt frem og tilbage .. 
Også selv om manden har 'kig' på dem ... så længe han opfører sig ordentligt og respektfuldt ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...