Hop til indhold
Jonze

Bedst land til ferie med noget sex

Recommended Posts

Hvis man nu vil have en ferie i september eller oktober, der inkluderer noget sex med dejlige unge  20+ piger i lande hvor det er lovligt, nemt, gode priser, og hvor der ikke er en væsentlig risiko for at blive rullet eller andre ubehageligheder, hvor vil I så anbefale? Thailand er et åbenlyst bud. Hvad med Vietnam? Andre steder?

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, for 23 minutter siden:

Hvis man nu vil have en ferie i september eller oktober, der inkluderer noget sex med dejlige unge  20+ piger i lande hvor det er lovligt, nemt, gode priser, og hvor der ikke er en væsentlig risiko for at blive rullet eller andre ubehageligheder, hvor vil I så anbefale? Thailand er et åbenlyst bud. Hvad med Vietnam? Andre steder?

Hvor lang tid vil du afsted - og har du prøvet lignende før?

Budget?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vietnam kan slet ikke måle sig med Thailand på det område. Filippinerne er et bud. Men det er mere usikkert end Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok anbefale Thailand, som det mest sikre sted

Hvor langt vil du flyve, Thailand ca 10 timer 

Wietnam og Filippinerne + 3 - 4 timer

Butterfly 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 23 timer siden:

Hvor lang tid vil du afsted - og har du prøvet lignende før?

Budget?

Jeg har været i Thailand, men det har så været med medbragt "sand" til "sahara" og har ikke prøvet at købe sex i udlandet. Rejse i 2-3 uger. Budget for alle udgifter max en 25.000. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, for 23 timer siden:

Vietnam kan slet ikke måle sig med Thailand på det område. Filippinerne er et bud. Men det er mere usikkert end Thailand.

Tænker du her på Angeles City? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 23 timer siden:

Nok anbefale Thailand, som det mest sikre sted

Hvor langt vil du flyve, Thailand ca 10 timer 

Wietnam og Filippinerne + 3 - 4 timer

Butterfly 

Det bliver nok Thailand. Jeg har også hørt, at turen fra mellemlanding til Filippinerne kan være noget turbolent?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været i Thailand, men det har så været med medbragt "sand" til "sahara" og har ikke prøvet at købe sex i udlandet. Rejse i 2-3 uger. Budget for alle udgifter max en 25.000. 

Flybilletter er desværre steget og Norwegian flyver ikke længere til Thailand - så det er slut med billetter til 2500,-/retur/direkte - og idag må du regne med næsten det dobbelte/direkte - så du skal nok regne med kr. 28 - 30.000 ialt - men det kommer selvfølgelig også an på hvordan du vælger at spendere dine penge - vil du sprede dem på mange forskellige piger, ryger der ofte bar-fine oveni, medens du med færre og mere faste piger, nemmere kan undgå bar-fine - og så kan man jo også undgå de dyrere restauranter, holde sig lidt til gadekøkken - og booker du en lejlighed gennem Airbnb, behøver du heller ikke støve rundt for at finde morgenmad, kaffe og den slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Flybilletter er desværre steget og Norwegian flyver ikke længere til Thailand - så det er slut med billetter til 2500,-/retur/direkte - og idag må du regne med næsten det dobbelte/direkte - så du skal nok regne med kr. 28 - 30.000 ialt - men det kommer selvfølgelig også an på hvordan du vælger at spendere dine penge - vil du sprede dem på mange forskellige piger, ryger der ofte bar-fine oveni, medens du med færre og mere faste piger, nemmere kan undgå bar-fine - og så kan man jo også undgå de dyrere restauranter, holde sig lidt til gadekøkken - og booker du en lejlighed gennem Airbnb, behøver du heller ikke støve rundt for at finde morgenmad, kaffe og den slags.

Ja ok. Det er blevet dyrere. Er det ikke en god ide, at opsøge de freelancere som eks. i denne video? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, for 7 timer siden:

Tænker du her på Angeles City? 

Ja det gør jeg. Du kan også finde en del freelancere i Boracay og lignende steder. 

Men et safebet for mig vil være en uge i Pattaya og 4-5 dage i Bangkok. Skal du prøve lidt ekstra så overvej Cambodia hvis du skal være eksotisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, for 3 timer siden:

Ja ok. Det er blevet dyrere. Er det ikke en god ide, at opsøge de freelancere som eks. i denne video? 

Det bestemmer man jo selv - min erfaring med freelancere er blot at de kan være svære at holde på og har travlt med at komme tilbage til "Strassen" - så har ikke opnået at være sammen med nogen af dem i flere dage, selvom jeg prøvede at gøre lidt ekstra indtryk på dem. Men nogle af pigerne på Coconut-bar har deres egen motobike - så du kan bare hoppe op bagpå og dirigere hende hjem til dig og på den måde spare en taxi eller sidde og hoppe bagi en Bath-bus + evt. gå et stykke.

Nej, så hellere finde en pige på en gentlemens club, hvor de lukker kl 22 og hun har tid til at gå ud med dig bagefter, blive natten over, vaske dit tøj, gøre rent i hytten og lave din morgenkaffe mm.

Du kan også prøve på forhånd at få kontakt til en pige på Thai-Cupid, Tinder eller Facebooks datingside, m.fl. - kræver lidt mere fodarbejde end blot at gå ind på en bar og spørge en pige: "om hun vil gå med dig"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Det bestemmer man jo selv - min erfaring med freelancere er blot at de kan være svære at holde på og har travlt med at komme tilbage til "Strassen" - så har ikke opnået at være sammen med nogen af dem i flere dage, selvom jeg prøvede at gøre lidt ekstra indtryk på dem. Men nogle af pigerne på Coconut-bar har deres egen motobike - så du kan bare hoppe op bagpå og dirigere hende hjem til dig og på den måde spare en taxi eller sidde og hoppe bagi en Bath-bus + evt. gå et stykke.

Nej, så hellere finde en pige på en gentlemens club, hvor de lukker kl 22 og hun har tid til at gå ud med dig bagefter, blive natten over, vaske dit tøj, gøre rent i hytten og lave din morgenkaffe mm.

Du kan også prøve på forhånd at få kontakt til en pige på Thai-Cupid, Tinder eller Facebooks datingside, m.fl. - kræver lidt mere fodarbejde end blot at gå ind på en bar og spørge en pige: "om hun vil gå med dig"?

Lyder herligt, tak for at du deler dine erfaringer B)

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vietnam vil jeg klart fraråde. De har nogle regler omkring en mand og kvinde ikke må være i samme rum hvis de ikke er gift. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basse00 skrev, for 6 timer siden:

Vietnam vil jeg klart fraråde. De har nogle regler omkring en mand og kvinde ikke må være i samme rum hvis de ikke er gift. 

Jeg har bare hørt fra en dansker, der bor i Thailand, at Vietnam er blevet meget turistet. Det var så lige før Corona cirkusset jeg hørte det. Jeg synes jo også, at der ligger gode videoer på youtube af en masse freelance piger. Men det engelske kan være lidt et problem, og tingene kører mere pro i Thailand - efter hvad jeg har hørt. Men selvom jeg har en fetisch for hvide asiatere, så tror jeg det bliver det sikre valg.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 14.7.2022 at 22:25:

Det bestemmer man jo selv - min erfaring med freelancere er blot at de kan være svære at holde på og har travlt med at komme tilbage til "Strassen" - så har ikke opnået at være sammen med nogen af dem i flere dage, selvom jeg prøvede at gøre lidt ekstra indtryk på dem. Men nogle af pigerne på Coconut-bar har deres egen motobike - så du kan bare hoppe op bagpå og dirigere hende hjem til dig og på den måde spare en taxi eller sidde og hoppe bagi en Bath-bus + evt. gå et stykke.

Nej, så hellere finde en pige på en gentlemens club, hvor de lukker kl 22 og hun har tid til at gå ud med dig bagefter, blive natten over, vaske dit tøj, gøre rent i hytten og lave din morgenkaffe mm.

Du kan også prøve på forhånd at få kontakt til en pige på Thai-Cupid, Tinder eller Facebooks datingside, m.fl. - kræver lidt mere fodarbejde end blot at gå ind på en bar og spørge en pige: "om hun vil gå med dig"?

Taler vi egentligt Pattaya, Phuket, Bangkok? Jeg har hørt Bangkok er meget forurenet? Hvad med de russiske piger dernede, skal man undgå dem eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Jonze skrev, for 4 timer siden:

Taler vi egentligt Pattaya, Phuket, Bangkok? Jeg har hørt Bangkok er meget forurenet? Hvad med de russiske piger dernede, skal man undgå dem eller?

Ja Bangkok er ganske ulideligt i længere tid tror jeg. Jeg har aldrig selv været på sex ferie i nogen lande men ville ikke gode Bangkok pga varmen, den ganske ucharmerende byggestil og bystruktur samt forureningen. Thailand er rigtigt lækkert mange steder. Så mit rå vil være at droppe det enten helt eller køre Det ned til 2-3 dage og så snup et par highlight mht sex oplevelser :) det kunne jeg nok godt selv finde på en dag :)  altså et lille pitstop :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest supertyr
Jonze skrev, den 13.7.2022 at 12:25:

Hvis man nu vil have en ferie i september eller oktober, der inkluderer noget sex med dejlige unge  20+ piger i lande hvor det er lovligt, nemt, gode priser, og hvor der ikke er en væsentlig risiko for at blive rullet eller andre ubehageligheder, hvor vil I så anbefale? Thailand er et åbenlyst bud. Hvad med Vietnam? Andre steder?

Thailand er helt sikkert oplagt. lækre billige smukke piger på barer gader og hotel, feks roomservice pigerne de er til mere end rengøring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
supertyr skrev, for 15 timer siden:

Thailand er helt sikkert oplagt. lækre billige smukke piger på barer gader og hotel, feks roomservice pigerne de er til mere end rengøring.

hehe det full room service skal helt sikkert opleves. Hvordan vælger man det rigtige hotel med den slags piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest supertyr

Mit indtryk er at det er generelt på hotellerne at de fleste roomservice piger er til sex for penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Money talks :D

Alt kan købes for thb  :wub:

Men drop Bangkok,  for varmt og tomuch smog 

Samtidig er Pattaya billigere end Bangkok 

Butterfly 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, 1 time siden:

Money talks :D

Alt kan købes for thb  :wub:

Men drop Bangkok,  for varmt og tomuch smog 

Samtidig er Pattaya billigere end Bangkok 

Butterfly 

Enig i at Bangkok hurtig suger alt energi ud af en, men gaar man alligevel ikke glip af en oplevelse. Kan huske mit forste besoeg i 1986, det var sgu spaendende og en stor oplevelse. Maaske en 2-3 overnatninger, forste gang, saa kan man altid bestemme om man vil komme tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, den 14.7.2022 at 18:19:

Ja ok. Det er blevet dyrere. Er det ikke en god ide, at opsøge de freelancere som eks. i denne video? 

 

Mums. Der vil jeg gerne hen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Vietnam er prostitution forbudt. Og almindelige turisthoteller vil ikke lukke prostituerede ind.

Men i Saigon er der adskillige gadeprostituerede i sidegaderne nær den store teaterbygning. Og der er modne kvinder, der dukker frem af mørket og tilbyder at vise vej, hvis man ser søgende ud. Forretningerne afvikles på hoteller, som har bestukket politiet til at se den anden vej. Vigtigt! Sig nej til at blive kørt hen til et hotel på motorcykel af en alfons eller andre. Når man skal hjem igen, vil chaufføren forlange en uhyrlig betaling. Og man kan ikke gå hjem gennem Saigon, hvis man er havnet uden for distrikt 1 (den gamle bymidte). Der er stofmisbrugere og kriminelle, som ikke er til at spøge med.

Der er også nær den store teaterbygning massageforretninger med kvinder, hvis påklædning viser, at de ikke er uddannede massører. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cuba kan klart anbefales hvis man er til latinamerikanske kvinder (de findes i øvrigt i alle lækre brune farver) - meget sikker land at rejse i og hvis du sætter dig på en bænk og ligner en turistvil jeg garantere at der står den flotteste cubanske chick ved siden af dig i løbet af 5 minutter - prisen er ca 160 kr. (småpenge for en vesterlænding, men ca. en månedsløn for en cubaner) - send evt. en PM for flere detaljer (jeg har en del erfaring fra Cuba:))

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...