Hop til indhold
GIANT COCK

Mørke Julia Odense

Recommended Posts

Guest TheGreatGatsby

Hvis man ringer til 71418032, så tager hun altså mikrofonhåret på? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 22 minutter siden:

Hvis man ringer til 71418032, så tager hun altså mikrofonhåret på? ;)

Ja, de har vist mange forskellige parykker at benytte sig af.......kan faktisk være man kan bestille, hvilken paryk pigen skal have på når man kommer:)

Men som papa altid sagde:...."hellere dårlig permanent end permanent dårlig":P....synes dog hun ser ret fræk ud med begge permanenter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby
GIANT COCK skrev, for 6 timer siden:

Ja, de har vist mange forskellige parykker at benytte sig af.......kan faktisk være man kan bestille, hvilken paryk pigen skal have på når man kommer:)

Men som papa altid sagde:...."hellere dårlig permanent end permanent dårlig":P....synes dog hun ser ret fræk ud med begge permanenter.

Hun er super fræk uanset parykken. Jeg har dog en svaghed for det klassiske mikrofonhår, så jeg ringer til 71418032 næste gang jeg skal til Odense for at besøge H.C Andersens hus :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, 1 time siden:

Hun er super fræk uanset parykken. Jeg har dog en svaghed for det klassiske mikrofonhår, så jeg ringer til 71418032 næste gang jeg skal til Odense for at besøge H.C Andersens hus :ph34r:

Er Ind(avlet)født O'enseaner og elsker sjovt nok også dette BoneyM look, meeeeeen har altid hadet Andersen........nok fordi jeg netop er vokset op i denne by, uden dog at inseminere ;)noget omkring Andersens evner som skribent.......er nok bare mere til Kierkegaard.....nå, ja de 2 kunne jo forresten heller ikke fordrage hinanden når de arrogant kiggede hver deres vej, når de så hinanden i de københavnske gader.......tænk 2 så store kanoner i gadebilledet i selvsamme samtid. Stort!...nåh,.....tilbage til frækt mikrofonhår......tror sgu jeg tager en for holdet, boyzzzzzzz:P

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby

Han kom før dig! Men skriv snart :)

Redigeret af TheGreatGatsby

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 4 minutter siden:

Du tager én for holdet? Skriv snart! :)

Tror vist lige jeg springer over qua nedenstående plattenslageri:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig i at "anmeldelsen" lugter, men pigen kan vel godt være rigtig nok alligevel? Jeg synes det ligner den samme på billederne, og det ser da udmærket ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan oplyse d'herre om at pigen er den samme i begge annoncer....samme piercing i navlen, samme tatoo på låret.

Hvor troværdig BusinessBoy's anmeldelse er ved jeg ikke. Men det er 100% ægte billeder og det ene hold er taget på Rugårdsvej, så hun må jo befinde sig der tænker jeg.

Som tidligere nævnt, pigerne er begyndt at bruge ægte billeder derude ;-) 

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...