Hop til indhold

Saftig trekant med Aghata og Elia

Featured Replies

Skrevet

Sommerens lys sætter ild til mine frække fantasier. Farverne, nætterne, duftene, rytmen, pigernes brune hud og deres pirrende, lette beklædning. Sidste uge blev vild. Sweet Jenny, Lua, Nadia...Det hele kulminerede om lørdagen, da jeg igen besøgte frække, frimodige og begavede Aghata i Valby. Hendes lejlighed, som hun deler med ligeledes spanske Elia, ligger i æblekvarteret. I den korte ventetid inden vores date lærte jeg derfor også noget om de forskellige æblesorter takket være den informative skiltning i dette nye, store boligkvarter ved Gammel Køge Landevej. Jeg parkerede i øvrigt gratis i et villaområde tæt ved, da jeg ikke kan det der med digital betaling og Lidl's ellers gratis parkering var blokeret pga byggeri.

Aghata og jeg kender hinanden godt og efter få minutters saftigt kysseri, gik der som sædvanlig ild i fyrværkeriet. Nu var det tid til mit fødselsdagsknald. Hun havde lovet mig en overraskelse og betalingen havde vi ordnet for længst.

- Er du frisk? Har du tillid? Spurgte hun sødt. I hendes øjne så jeg gnisten, den der særlige middelhavsglød, som jeg er vild med.

Blindfolded. Effektivt blindfolded. Mørke. Liderlige lyde. Dybe saftige tungekys og så ned på sengen. Hendes glatte pussy ned over min tunge. Pludselig opdager jeg, at vi er tre. Uden en lyd er Elia, Aghata's veninde, kommet ind i rummet, og jeg mærker hendes bløde læber og pirrende tunge rundt om og på min begejstrede ven. Pigerne nyder også hinanden med tungekys og slik, mens de sender mig frække blikke. Åh, hvor det syn gør mig vild. Jeg elsker bisexuelle piger, og de to skønheder tager villigt imod mig og al min opsparede energi. De er så frække de to, men de er det på en classy og elegant måde. Sødme og lyst i forening. I gensidig tillid og respekt bollede vi løs med hinanden.

Det blev en forløsning så dyb som jeg aldrig har oplevet mage til. Pigerne smilede, mens jeg sprøjtede.

Et varmt sommertip og ligeledes varm anbefaling fra Signor Cuoco. Og jeg siger tak, hvis nogle vil hjælpe mig med links til de to skønheder.

Skrevet

Kunne du smække links ind ?

tak for anmeldelsen :) 

Skrevet

Jeg havde luret lidt på om Signor Cuoco mon ikke var Mr. Sensual - og nu er jeg da helt sikker på at det er det

Velkommen tilbage, du har ikke været savnet <3

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 38 minutter siden:

Sommerens lys sætter ild til mine frække fantasier. Farverne, nætterne, duftene, rytmen, pigernes brune hud og deres pirrende, lette beklædning. Sidste uge blev vild. Sweet Jenny, Lua, Nadia...Det hele kulminerede om lørdagen, da jeg igen besøgte frække, frimodige og begavede Aghata i Valby. Hendes lejlighed, som hun deler med ligeledes spanske Elia, ligger i æblekvarteret. I den korte ventetid inden vores date lærte jeg derfor også noget om de forskellige æblesorter takket være den informative skiltning i dette nye, store boligkvarter ved Gammel Køge Landevej. Jeg parkerede i øvrigt gratis i et villaområde tæt ved, da jeg ikke kan det der med digital betaling og Lidl's ellers gratis parkering var blokeret pga byggeri.

Aghata og jeg kender hinanden godt og efter få minutters saftigt kysseri, gik der som sædvanlig ild i fyrværkeriet. Nu var det tid til mit fødselsdagsknald. Hun havde lovet mig en overraskelse og betalingen havde vi ordnet for længst.

- Er du frisk? Har du tillid? Spurgte hun sødt. I hendes øjne så jeg gnisten, den der særlige middelhavsglød, som jeg er vild med.

Blindfolded. Effektivt blindfolded. Mørke. Liderlige lyde. Dybe saftige tungekys og så ned på sengen. Hendes glatte pussy ned over min tunge. Pludselig opdager jeg, at vi er tre. Uden en lyd er Elia, Aghata's veninde, kommet ind i rummet, og jeg mærker hendes bløde læber og pirrende tunge rundt om og på min begejstrede ven. Pigerne nyder også hinanden med tungekys og slik, mens de sender mig frække blikke. Åh, hvor det syn gør mig vild. Jeg elsker bisexuelle piger, og de to skønheder tager villigt imod mig og al min opsparede energi. De er så frække de to, men de er det på en classy og elegant måde. Sødme og lyst i forening. I gensidig tillid og respekt bollede vi løs med hinanden.

Det blev en forløsning så dyb som jeg aldrig har oplevet mage til. Pigerne smilede, mens jeg sprøjtede.

Et varmt sommertip og ligeledes varm anbefaling fra Signor Cuoco. Og jeg siger tak, hvis nogle vil hjælpe mig med links til de to skønheder.

Og du skulle ikke til lommen for nr. 2 pige. ? 
lyder rimelig sandsynligt :lol:

Skrevet
GP_Nyder skrev, for 33 minutter siden:

Jeg havde luret lidt på om Signor Cuoco mon ikke var Mr. Sensual - og nu er jeg da helt sikker på at det er det

Velkommen tilbage, du har ikke været savnet <3

Jeps og enig. Det lugtede lidt for meget og nu er jeg også sikker.

Skrevet
Sidelining skrev, for 1 time siden:

Jeps og enig. Det lugtede lidt for meget og nu er jeg også sikker.

Er hentydningen her, at der er tale om en falsk anmeldelse?

Skrevet

Og du var simpelthen sammen med Lua i sidste uge selvom jeg positivt ved, at hun ikke er her, men først kommer i denne uge.

Helt sikkert… :roll:

Redigeret af Elgestor

Skrevet
Emptyman skrev, for 51 minutter siden:

Er hentydningen her, at der er tale om en falsk anmeldelse?

Næh det tror jeg såmænd ikke - det er blot Mr Sensuals skrivestil og han er nu på et nyt alias efter for mange bare blev alt for trætte af ham… 

Skrevet
  • Author
Elgestor skrev, 1 time siden:

Og du var simpelthen sammen med Lua i sidste uge selvom jeg positivt ved, at hun ikke er her, men først kommer i denne uge.

Helt sikkert… :roll:

Åh, javel ja.

Der er tydeligvis et stort behov for en præcisering her. Jeg imødekommer gerne dette ønske. Jeg besøgte Lua onsdag den 29/6 (se anmeldelse), Jenny 3/7, Nadia 6/7, og forresten også Camila latina 7/7 - og det var denne vilde uge, der kulminerede i lørdags den 9/7 med dejlige Aghata og Elia i en saftig trekant.  

Hvis nogen stadig er i tvivl om ægtheden af denne profil, og mine ord, kan de jo bare spørge pigerne selv.

Lørdag den 10/7, dagen efter trekanten, var jeg i øvrigt igen sammen med Nadia.

Venlig hilsen.......Signor Cuoco

Skrevet
  • Author
Signor Cuoco skrev, for 56 minutter siden:

Åh, javel ja.

Der er tydeligvis et stort behov for en præcisering her. Jeg imødekommer gerne dette ønske. Jeg besøgte Lua onsdag den 29/6 (se anmeldelse), Jenny 3/7, Nadia 6/7, og forresten også Camila latina 7/7 - og det var denne vilde uge, der kulminerede i lørdags den 9/7 med dejlige Aghata og Elia i en saftig trekant.  

Hvis nogen stadig er i tvivl om ægtheden af denne profil, og mine ord, kan de jo bare spørge pigerne selv.

Søndag den 10/7 sammen med Nadia, skulle der stå. Beklager denne graverende fejl.

Signor Cuoco

Skrevet
Sidelining skrev, for 5 timer siden:

Næh det tror jeg såmænd ikke - det er blot Mr Sensuals skrivestil og han er nu på et nyt alias efter for mange bare blev alt for trætte af ham… 

Og hvis det er samme person, så har manden da ikke en chance for at komme med lidt gode anmeldelser, uden straks at blive hakket på.
Nyd nu hellere bare den gode beretning her.... ;)

Skrevet
frddblk skrev, for 4 timer siden:

Og hvis det er samme person, så har manden da ikke en chance for at komme med lidt gode anmeldelser, uden straks at blive hakket på.
Nyd nu hellere bare den gode beretning her.... ;)

Det er sådan her i verden. 
Selv om vi alle var i samme rum ville vi alle sammen have forskellige oplevelser af hvad der skete. 
og forskellige indtryk. 

nogle mennesker er bare ekstremt gode til at opleve noget. Som måske ikke helt var så stort som det egentlig var. 
men for dem er det virkelighed. 

kender vi ikke alle en der altid oplever skud drama og vilde historier. 

min eks. Kone oplevelse alt muligt på motorvejen på vej på job. 
og kunne få det meste ud af små begivenhededer   

jeg oplevede aldrig en skid. 

der er som sådan ikke noget forkert i det ene eller det andet. 

dig når det gælder anmeldelser her inde. 
vil det gavne forumet at være så oprigtig og ærlig. 

og ikke bare fylde på et besøg for at gøre sig interesant.  

både for brugernes skyld,men også for Gp. 
så forventningerne ikke bliver for store. 
Og ubehagelige situationer kan komme i spil. 

Personligt kan jeg godt skille tingene af. 
og se når en historie bliver lidt for god. 

så tager jeg det lidt som god læsning. 

opfordring til alle. 
prøv at være så ærlige og oprigtige vi kan så når vi længst alle sammen   
og kan hjælpe hinanden. 

god dag. 

Skrevet

Kisses to all my dear gentlemen and to the unbelievers as well.

The review that some of you question is absolutely true without any exaggeration or fantasy.

The gentleman has been in my company and that of my friend Elia.

The meeting took place last Saturday at 17:10 in our apartment located in Valby.

As he tells the story, that is how it happened, although several details have been left out that I am grateful the gentleman keeps private.

In any case, whoever doubts the veracity of the story, may well visit us and possibly enjoy a similar experience.

This forum seems like a battlefield lately, please be more friendly with each other, it costs nothing. 

Signore Cuoco, thank you once again for your kindness,  your serenity and elegance. 

Many kisses for you all. 

Skrevet
Aghata skrev, for 7 timer siden:

The review that some of you question is absolutely true without any exaggeration or fantasy.

The meeting took place last Saturday at 17:10 in our apartment located in Valby.

As he tells the story, that is how it happened, although several details have been left out that I am grateful the gentleman keeps private.

In any case, whoever doubts the veracity of the story, may well visit us and possibly enjoy a similar experience.

This forum seems like a battlefield lately, please be more friendly with each other, it costs nothing. 

Signore Cuoco, thank you once again for your kindness,  your serenity and elegance. 

Many kisses for you all. 

Redigeret af Den ærlige
Fejl

Skrevet
Aghata skrev, for 10 timer siden:

Many kisses for you all. 

Dear @Aghata

Your English in writing is amazing. Soft and…sensual…

I look forward to see you :)

Kind regards

Sisseck

Redigeret af Sisseck

Skrevet

Hvorfor pokker i hede hule h......, er der stadig selvbestaltede besserwissere der mener at de og de alene har indsigt og intellekt nok til at skelne mellem sandt og falsk, og bruger deres (og alle andres) tid på at berige de måbende masser med deres orakeludtalelser. Det er utåleligt med al den mistænkeliggørelse.

Lad nu det enkelte medlem, der formentlig både kan læse og tænke, selv vurdere rigtigheden af indlæg her på dette forum.

Berig os alle med jeres anmeldelser, hold tonen respektfuld. Så enkelt er det. Al den skriven frem og tilbage om hvem der har ret og hvem der tager fejl, bidrager med lige nøjagtig ingenting. Bedst som man tror der er nyt i en anmeldelse, viser det sig blot at handle om to eller flere tosser, der har en konkurrence om hvis mini-diller der er længst. Det er ganske enkelt møg irriterende. Tag den slag i et andet forum.

Ærbødigst

Gyldenspjæt

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 12.7.2022 at 21:45:

Åh, javel ja.

Jeg tror ikke at jeg er den eneste her inde, som er hammer misundelig på dig og den stime af skønne oplevelser du beretter om. Smukke, kloge og frække piger. Bare det var mig. Lucky You. @Signor Cuoco

Redigeret af sanook

Skrevet
  • Author
sanook skrev, for 1 time siden:

Jeg tror ikke at jeg er den eneste her inde, som er hammer misundelig på dig og den stime af skønne oplevelser du beretter om. Smukke, kloge og frække piger. Bare det var mig. Lucky You. @Signor Cuoco

Tak for denne hilsen og din ærlige analyse. 

Din charmerende og selvironiske form for "misundelse" rummer både varme, humor og livserfaring. Hvorimod den negative, ja nærmest vrede, misundelse, som vi nu og da render ind i, er forfærdelig destruktiv. Den kan dog slet ikke dæmpe min glæde ved livet, og heldigvis er vi mange positive gentlemen, der nyder de "kloge, smukke og frække piger". Jeg ved, at de også nyder os. Det er dejlige hemmeligheder, som vi har sammen. Har på fornemmelsen at du vist også kender mange skønne piger og har det herligt med dem.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 14.7.2022 at 12:19:

Tak for denne hilsen og din ærlige analyse. 

Din charmerende og selvironiske form for "misundelse" rummer både varme, humor og livserfaring. Hvorimod den negative, ja nærmest vrede, misundelse, som vi nu og da render ind i, er forfærdelig destruktiv. Den kan dog slet ikke dæmpe min glæde ved livet, og heldigvis er vi mange positive gentlemen, der nyder de "kloge, smukke og frække piger". Jeg ved, at de også nyder os. Det er dejlige hemmeligheder, som vi har sammen. Har på fornemmelsen at du vist også kender mange skønne piger og har det herligt med dem.

Tror du seriøst smukke model-lignende piger nyder sex med en 60-årig mand? 

Skrevet
Llhansen skrev, for 8 minutter siden:

Tror du på at alle glædespiger får flere orgasmer med hver af deres kunder? Drejer det sig måske ikke bare om at sælge sex, drømme og fantasier? Og hvis nu trådstarter føler at han har fået det for pengene som han har betalt for og endda mere til, ja så er det da fantastisk. 

Håber på samme måde at du får dine ønsker opfyldt og at du ikke møder en gp med dårlig indlevelse.  ;)

Skrevet
frddblk skrev, for 6 timer siden:

Tror du på at alle glædespiger får flere orgasmer med hver af deres kunder? Drejer det sig måske ikke bare om at sælge sex, drømme og fantasier? Og hvis nu trådstarter føler at han har fået det for pengene som han har betalt for og endda mere til, ja så er det da fantastisk. 

Håber på samme måde at du får dine ønsker opfyldt og at du ikke møder en gp med dårlig indlevelse.  ;)

Jeg beklager, hvis du fik indtrykket af, at jeg er af den overbevisning, at glædespiger får orgasmer med deres kunder. Så virkelighedsfjern er jeg altså ikke.

Du har nemlig ret. Det handler om at sælge en forestilling om nydelse. Men det var jo ikke det trådstarter skrev, derfor min undren. 

Skrevet
Llhansen skrev, for 9 timer siden:

Jeg beklager, hvis du fik indtrykket af, at jeg er af den overbevisning, at glædespiger får orgasmer med deres kunder. Så virkelighedsfjern er jeg altså ikke.

Du har nemlig ret. Det handler om at sælge en forestilling om nydelse. Men det var jo ikke det trådstarter skrev, derfor min undren. 

Jeg lavede det også mest som et eksempel. ;) Men uanset hvem trådstarter er og om han har været medlem tidligere, så kan jeg ikke andet end at læse det første indlæg / anmeldelsen som hans fortælling af hans drøm, fantasi og oplevelse han fik ved besøget.

Og mit skriv er ikke for at anklage dig. Men som en kommentar på udviklingen i tråden her. :)

Skrevet
Llhansen skrev, for 19 timer siden:

Hvis man får det indtryk som 60-årig kunde, så er pigen sgu da netop alle pengene værd! Og så er en god anmeldelse da på sin plads. Tak til Signor Cuoco for anbefalingen!

Redigeret af Doktor Diller

Skrevet
frddblk skrev, for 2 timer siden:

Men uanset hvem trådstarter er og om han har været medlem tidligere, så kan jeg ikke andet end at læse det første indlæg / anmeldelsen som hans fortælling af hans drøm, fantasi og oplevelse han fik ved besøget.

Lige præcis! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.