Hop til indhold

Recommended Posts

Arne Diller skrev, 1 time siden:

Det er den samme som tidligere annoncerede på Stevns.

Der står hun skal hentes , dvs man skal ordne det i bilen eller et hotel oveni?

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 7 timer siden:

Der står hun skal hentes , dvs man skal ordne det i bilen eller et hotel oveni?

Det skal man nok sørge for at aftale med damen inden man henter hende :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

Alt uden gummi og vil du bruge gummi skal du selv have med

Lyder ikke som en, jeg ville involvere mig med !

Nej det lyder lige lovligt spændende for mig også

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Alt uden gummi og vil du bruge gummi skal du selv have med

Lyder ikke som en, jeg ville involvere mig med !

Arne Diller skrev, for 2 timer siden:

Nej det lyder lige lovligt spændende for mig også

@Jernsvinet @Arne Diller I har begge været her længe nok til at vide at man ikke bliver tvunget til at knalde damen uden gummi. Hun tilbyder oven i købet at i kan bruge jeres egne kondomer, hvilket der ikke er mange andre piger som tillader.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 5 timer siden:

@Jernsvinet @Arne Diller I har begge været her længe nok til at vide at man ikke bliver tvunget til at knalde damen uden gummi. Hun tilbyder oven i købet at i kan bruge jeres egne kondomer, hvilket der ikke er mange andre piger som tillader.

Beklager at du overhovedet ikke fatter pointen - men får du lort på pikken, så dæmrer det måske ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 13 timer siden:

Beklager at du overhovedet ikke fatter pointen - men får du lort på pikken, så dæmrer det måske ;-)

Det er måske mig der er fat svag, men hvordan får du lort på pikken hvis du bruger gummi?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var skeptisk - både ift. prisen og det med "uden kondom!" Jeg tilbragte tid med hende i dag. Kan godt anbefale hende til de af jer, der er til modne kvinder. Jeg hentede hende et centralt sted i Nykøbing. Vi kørte efterfølgende ud i skoven og havde sex på et medbragt tæppe i en lysning! Jeg havde naturligvis selv medbragt kondomer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg-Gentleman skrev, den 14.7.2022 at 22:58:

Jeg var skeptisk - både ift. prisen og det med "uden kondom!" Jeg tilbragte tid med hende i dag. Kan godt anbefale hende til de af jer, der er til modne kvinder. Jeg hentede hende et centralt sted i Nykøbing. Vi kørte efterfølgende ud i skoven og havde sex på et medbragt tæppe i en lysning! Jeg havde naturligvis selv medbragt kondomer!

Og var hun med på det, eller skulle det bare overstås,  og kikkede hun på uret hele tiden…?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fnug Lf skrev, for 6 timer siden:

Og var hun med på det, eller skulle det bare overstås,  og kikkede hun på uret hele tiden…?

Hun var stille og rolig samt afslappet ift. vores møde. Hun var meget åben for idéer og så kiggede hun slet ikke på uret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg-Gentleman skrev, for 9 timer siden:

Hun var stille og rolig samt afslappet ift. vores møde. Hun var meget åben for idéer og så kiggede hun slet ikke på uret. 

Det lyder som man skulle overveje at tage hende med på tur,  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...