Hop til indhold

Recommended Posts

Valgte at besøge @JenniferRomantica i slagelse, da det slå geografisk fint for mig.

Kommer frem til adressen, lidt tidligere end forventet så jeg tog hende lidt på sengen, men jeg sagde bare at hun skulle tage den tid det tog for at gøre sig klar og ikke stresse over det, hvilket hun var glad for. 

Lidt efter kom beskeden at nu var hun klar, så mig afsted mod stedet, nåede ikke at banke på, så åbnede døren og frem trådte en petit lille skønhed i klædt en onesie, havde godt læst hun var petit, men blev alligevel overrasket, men overhovedet ikke på en dårlige måde, slet slet ikke.
Blev inviteret indenfor, hvor jeg overrakte hende en buket roser, noget hun både blev overrasket og glad for, hvilet jeg kunne se på hendes øjne og udstrålig. Noget hun aldrig har oplevet, i sin tid i branche, hvilket jeg ikke forstår, da den mindste gode ting kan gøre et andet menneske glad. 

Nåh men Jennifer fulgte mig oven på til værelset, jeg fik et håndklæde og vist hvor badeværelset var, mens hun smuttede i noget mere komfortabelt.
Efter badet lagde jeg mig ind på sengen iført håndklæde, mega spændt og nervøs på hvad der skulle ske. 
Da hun trådte ind iført sort bodystocking, kildede det alle de rigtige sted, og da hun gik over for at sætte lidt stemningsmusik på (Dette er os første gang jeg prøver den slags) Så kunne jeg os nyde udsynet af hendes hel igennem dejlige mås, og ja dem der har nævnt noget om at hun skulle have afrikanske gener, har ret, hun har en af hendes størrelse, dejlige stor røv lige til at spise :wub:

Jeg havde på forhånd fortalt, at jeg var ny i gamet og at jeg var sindssygt nervøs, hvilket hun blot besvarede med 'Det skal vi nok få pillet af dig ;) ) And ohh boy she did :D  Med med sin rolige og behagelige personlighed, tilføj let til smil & latter, så røg det stille og roligt pist væk, og jeg blev mere og mere komfortabel i situationen.

Vi havde aftalt 1 time, men kan sige så meget, at det var for lidt, for tiden den gik alt for hurtigt, men sådan er det når man er i så godt selskab. ^_^

Hvad der skete på lagenet bliver mellem hende og jeg, men kan sige hun leverede på alle parametre, hun er indlevende, nærværende og giver dig præcis den oplevelse du er kommet for, rigtig GFE oplevelse ^_^ 
En bekymring jeg havde, var at jeg havde læst det der med banken på døren, det følte jeg var sådan lidt, mæh, så det at hun sætter en alarm med en hane der galer, er jeg fan af ;-)

------

Valget faldt på Jennifer, fordi jeg ville have en der var erfaren i gamet & dansk, så der ikke var nogen kommunikations problemer, og ej heller ikke var semi ny. Og det hjalp meget på min beslutning med alle de positive anmeldelser hun havde.
Udover det fangede hendes måde at interagere med folk på, hun har ben i næsen, siger sin mening også har hun humoren i orden.

Kan klart anbefale hende både til nye og erfarne, som endnu ikke har besøgt denne skønhed! 

Kommunikationen med Jennifer var on point, hun var nem at skrive med, og svarede på alle spørgsmål jeg havde. Hun er ej heller tør at skrive med, hvilket er noget jeg personligt sætter pris på, for så kan en samtale godt hurtig blive kedelig, og det er ikke mig. Kæmpe plus.

Om jeg kommer igen? Det bliver et stort JA, hun giver en oplevelse man kan leve på i flere dage på (Flere år siden, at jeg har sovet så godt og tungt :D

Det blev et noget længere skriv, end jeg havde planlagt, men sådan går det når fingrene får frit spil :rolleyes:

/Den sindssygt nervøse :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ihh hvor er du altså bare dejlig.. 

Mange tak for de pæne ord og selv tak for en vidunderlig stund:wub:.. Og ikke mindst blomsterne.. 

Nervøsiteten faldt hurtigt væk:P.. Men nu havde du jo også advaret mig om den før vores møde.. 

Og så havde du helt styr på både at tage en respektfuld kontakt, og havde forståelse for min forsinkelse.. Det gør selvfølgelig at der ikke var små irritationsmomenter for mig hvilket giver et bedre fundament for en god oplevelse fra begges side<3.. Så du kan egentlig også takke dig selv, ligesom jeg gør, for at hele oplevelsen var så dejlig

Del dette indlæg

Link til indlæg

@JenniferRomantica

Det mindste man kan gøre, er at være respektfuld og idet mindste skriver mere end 2 ord i sin henvendelse til jer piger. ;)

Har hørt at 'pris? og adresse?' Ikke er så attraktivt, haha :P

God og klar kommunikation gør bare det til en bedre oplevelse. Og bare det at du kan føle, der ikke er noget jag fra min side, gør hele oplevelsen så meget bedre. ^_^

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisseck

@Den Anonyme

I betragtning af at du beskriver dig selv som ‘ny i gamet’ og ‘sindssygt nervøs’ må man da kreditere dig for tilmed at beskrive oplevelsen her på EG…

Ovenikøbet med et langt og rutineret skriv hvor ingen positiv detalje udelades.

Ét meget flot debutskriv, hvor hverken nervøsitet eller mangel på rutine i branchen anes. 

Super…

Redigeret af Sisseck

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Sisseck 

Først vil jeg sige tak for de komplimenterende ord. :)

Det er da heller ikke fordi det ikke er grænseoverskridende, at skrive en anmeldelse om noget, som jeg indtil for nylig slet ikke så mig være en del af. Og med tanke på, at besøget var i torsdag, har der os skulle samles lidt mod til :) 
Og jeg var da heller ikke sikker på, hvad jeg ville skrive, hvilke detaljer jeg ville have med i. 

Den anmeldelse er ikke skrevet på blot 5min, der er lagt tid i den, fordi jeg er en slow starter på det punkt

Jeg kan godt forstå den skeptisme, der ligger lidt mellem dine linjer. Ny bruger, første anmeldelse. 
Har fulgt med herinde noget tid, og læst en god del af de anmeldelser der bliver lavet og folks kommentarer, så jeg har da os haft dette i baghovedet da jeg lavede den, men vi starter jo alle ud et sted.

Dog vil jeg sige, at man ikke kan sammenligne personlig nervøsitet kontra det at skrive online.
@JenniferRomantica kan skrive under på, hvor nervøs jeg var.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...