Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
fila skrev, for 23 timer siden:

Der er nogle gamle tråde om Salin, Adelgade, Randers. Er der nogle nyere erfaringer om, hvad der tilbydes på stedet? Hun annoncerer på https://annoncelight.dk/showad/232695 , så det tyder på ekstra.

jeg har været der massagen er god og så giver både hun sex og håndtrold 

Skrevet

INGEN sex på stedet !

Skrevet
  • Author

sergent-254 skrev, for 6 timer siden:

jeg har været der massagen er god og så giver både hun sex og håndtrold 

Er det for nylig, og er det så mutter selv ? Hun ser ud til at være en lille kraftig ældre dame, men hvis massagen er god, så er det måske ok ^_^

Redigeret af fila

Skrevet
fila skrev, for 17 timer siden:

Er det for nylig, og er det så mutter selv ? Hun ser ud til at være en lille kraftig ældre dame, men hvis massagen er god, så er det måske ok ^_^

jeg har været det to gange og fået både sex og håndtrold jeg ved ikke om det er den samme som da jeg var der men det var ok

Skrevet
  • Author
sergent-254 skrev, for 3 timer siden:

jeg har været det to gange og fået både sex og håndtrold jeg ved ikke om det er den samme som da jeg var der men det var ok

Hvor længe siden cirka?

Hvordan så hun ud: Lille og kraftig? Høj og tynd? Lille og tynd? Høj og kraftig? Alder: cirka 20 år? cirka 50 år?

^_^

Skrevet

For 6 år siden var hun sorthåret med grå stænk;)

Skrevet
Golf8 skrev, den 11.7.2022 at 17:38:

INGEN sex på stedet !

jo jo da ;) 

det kan være hun lige skal se dig an,  første gang jeg var der blev der kun flirtet og antydet !

(hun skulle nok bare sikre sig at man ikke var "spion" fra manden derhjemme )

du kan få det hele i butikken af hende selv, HJ, BJ og fuldpakke

ovenpå er der et fint bolle rum,

nå, men anden gang jeg var der var det hurtigt,  "vend om :P "

Skrevet

Præcis :-)

Har også fået hele turen hos mutter, for et par måneder siden. Vil tro hun er omkring 50 år, alm højde for thai, tæt bygget.

Udmærket massage.

Skrevet
  • Author

Fik prøvet massage i bollerummet. Alt for dyrt, 800 for en time med hj. Massagen var nogenlunde ok. 1 time med fp koster 1500, det er for meget efter min mening. Men en sød dame, lille og buttet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.