Hop til indhold

15 min. er man så en nærigrøv.?

Featured Replies

Skrevet
Milner skrev, den 9.7.2022 at 14:08:

Hvis man nu godt ved at 2 timers lagengymnastik er for de unge virile, - og ved man selv kun holder ti minutter,
er det så 100% OK, - at bestille 15. minutter, der hvor det fremgård af prislisten, - eller tænker pigen, "Nærigrøv", og dropper den gode service  ??

Når jeg er sammen med en ny pige så tager jeg aldrig mere end 15 min. Hvis det er en god oplevelse kan jeg forlænge eller komme tilbage til en længere seance en anden dag. Hvis det er en dårlig oplevelser er skaden begrænset. Levere hun en dårlig service fordi jeg er en nærigrøv og kun tager 15 min. er hun nok ikke noget i det lange løb alligevel.

Skrevet

Google siger at gennemsnitstiden for sex er 5,4min, så statistisk set så er der jo rigeligt med tid til alt det formelle hvis man vælger "15min"

Jeg har endnu ikke prøvet en dansk GP, og da jeg reelt fortrækker stilhed frem for tale, så vælger jeg som udgangspunkt altid en quickie. Hvorfor spilde tiden med noget irrelevant istedet for at bare komme igang og ud af døren igen :D

Det er jo ikke for deres sociale evner jeg besøger dem... Nogen gør måske, men ikke her :P

Redigeret af SexFreak

Skrevet

Synes som udgangspunkt de korte aftaler godt kan bruges.

Ikke til sex, men f. eks. til lige at se pigen an, hvis det er een man ikke kender.
Et 'kemimøde' med lidr snak og kælen ...

Eller - det ville jeg godt selv - til et 'kramme-møde' body-to-body uden sex,hvis man lige har brug for dét ...
Desværre ligger klinikkerne lidt langt væk fra hvor jeg bor, og at rejse gennem det halve land for et kram på et kvarter, er trods alt lidt voldsomt.
Og der er ikke mange p/d piger der tilbyder 15 eller 20 minutter ... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.