Hop til indhold

“A good, well-mannered and nice gentleman”

Featured Replies

Skrevet
TheLion skrev, Lige nu:

En ting er dårlig adfærd. En anden ting er ikke at være i stand til at stå ved det og fortsætte. Hvordan ville du have det, hvis nogen opførte dig som du lige har gjort i en af dine tråde? Jeg vil bede dig om at holde dig væk fra mig og de andre og lade os have en god diskussion.

Eroguide er på sagen.

God dag.

I en af mine tråde? Hvilken tråd? Hvordan har jeg opført mig?

Nuvel, det får jeg vel  at vide når EG-politiet opsøger mig....

• Svar 53
  • Visninger 6.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nej, det generer mig ikke, at pigerne stiller rimelige krav til deres kunder. Fx (1) at de ikke udebliver uden at melde afbud i god tid, (2) at de er ædru og stoffri, når de ankommer, (3) at den perso

• Helt forkert, dårlige manerer, dårlig opførsel, dårlig hygiejne mv. kommer i alle farver. 

• Jeg er en kvinde, jeg arbejder i branchen, jeg beder om gentlemen i min annonce og jeg ved, at det modsatte forekommer blandt alle farver. Ikke alle piger har samme erfaring. Ikke alle indvandrere lav

Skrevet

Alle mænd burde tilstræbe sig at være en gentleman, det er ihvertfald dét, de fleste kvinder foretrækker, også selvom at de måske siger noget andet.

Kilde: 31 års erfaring for mit vedkommende

Redigeret af Kosmopolitisk_type

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg er sku ærligt lidt i tvivl om hvad der menes med opslaget:ph34r:

Er det fordi du mener at vi ikke selv ønsker gentlemen.? Eller mener du det er urimeligt at forvente den form for respekt af en gæst eller.? Du lyder lidt som om du har tilbragt tid på de forskellige incels hjemmesider der mener at kvinder fylder for meget og har for høje krav samt de direkte har kastreret det mandlige køn:rolleyes:.. Men det kan være fordi jeg misforstår eller ikke helt forstår idéen i opslaget.. 

Jeg har skam oplevet andre pigers ubehagelige gæster.. Blandt andet en taxachauffør der mente han skulle have gæstens tid fordi han bare ville snakke og man "køber sku da ikke en luder bare for at snakke".. Han skred først ud af døren da jeg sagde jeg ringede efter politiet.. Han havde ellers sværget at sidde og kalde mig grim, dum, klam osv osv osv I alle de 40 min gæsten havde tilbage af sin tid, selvom han bad om at blive kørt hjem.. En kollega af mig havde en gæst på besøg der havde betalt 500 kr for en quickie.. Da han skulle gå efter badet mente han at han skulle have 200 kr tilbage, og han ville ikke gå før han havde snakket med en chef.. Han havde en utrolig truende adfærd så min kollega ende med at betale ham de penge tilbage.. En anden pige jeg kender oplevede at manden tog pengene på vej ud af døren og bare løb.. Der mange historier.. Jeg har dog aldrig selv oplevet noget ubehageligt..

Puha nogle grimme oplevelser.....ikke om jeg begriber hvad der går af folk, at de kan få sig selv til at opføre sig sådan. At de tanker opstår og bliver effektueret (hey  skulle jeg ikke svine en kvinde til idag? Jo god ide, lad mig gøre det:"Hey luder!)

What the......and I cannot stress this enough....the FUCK!!!??? 

Så gider jeg faktisk ikke høre mere klynk fra mænd der mener at alm god opførsel er for meget forlangt..

Skrevet
Bananas skrev, for 59 minutter siden:

I en af mine tråde? Hvilken tråd? Hvordan har jeg opført mig?

Nuvel, det får jeg vel  at vide når EG-politiet opsøger mig....

Jeg er også forvirret :huh: 

Skrevet
Pianistinden skrev, for 49 minutter siden:

Jeg er også forvirret :huh: 

Super. Måske vil du være min advokat når politiet kommer?

Skrevet
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Super. Måske vil du være min advokat når politiet kommer?

Klart klart, jeg skal bare lige finde mine briller :P

Skrevet
TheLion skrev, for 20 timer siden:

What are you going through by the way?

What I wrote is my previous experiences include/previous experience relevant to this job.

Remember what you asking for ! 

Skrevet
TheLion skrev, for 3 timer siden:

lade os have en god diskussion.

Hvordan kan du beslutte dig det bliver ? Da du kun giver kritisk til andre og ikke tager stilling til indre synsvinkel(andres synsvinkler) og har empati og sympati for folk, der deltaget debatten ! 

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 6 timer siden:

Hvordan kan du beslutte dig det bliver ? Da du kun giver kritisk til andre og ikke tager stilling til indre synsvinkel(andres synsvinkler) og har empati og sympati for folk, der deltaget debatten ! 

Ja, okay. Det er meget interessant. Lige nu står vi i et tilfælde, hvor indtil flere inklusiv dig selv har forsøgt at komme med meget personlige udtalelser, som typisk passer på personerne selv. Det er ekstremt alvorligt og netop på kanten til det, der hedder mobbing. Du fortsætter netop selv med det samme, som du siger, jeg gør. Man ødelægger en debat ved at forsøge at “trolle” den og netop kritisere dem, der kommer med konstruktive kommentarer. Meget klassisk greb.

Eroguide er på sagen.

Såfremt det bliver mere alvorligt må man se på, hvad der så skal ske.

Jeg kan kun opfordre alle til en fortsat god debat :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
TheLion skrev, for 8 timer siden:

Ja, okay. Det er meget interessant. Lige nu står vi i et tilfælde, hvor indtil flere inklusiv dig selv har forsøgt at komme med meget personlige udtalelser, som typisk passer på personerne selv. Det er ekstremt alvorligt og netop på kanten til det, der hedder mobbing. Du fortsætter netop selv med det samme, som du siger, jeg gør. Man ødelægger en debat ved at forsøge at “trolle” den og netop kritisere dem, der kommer med konstruktive kommentarer. Meget klassisk greb.

Eroguide er på sagen.

Jeg stiller mig ikke i kø for at have problemer med dig ( til en troll ) Men jeg synes bare når du har stillet dig op til emnet, skal du jo kunne forstå, hvad der giver mening til emne... og ikke finde på noget andet at sige ...! I stedet skal du kunne tage hensyn til hvad jeg siger !! 

Skrevet
TheLion skrev, for 10 timer siden:

Eroguide er på sagen.

Det her er ekstremt alvorligt og netop på kanten til det der hedder vrøvl.

Men jeg har nu bedt PET at kigge på sagen. 

Skrevet
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Det er meget alvorligt at indblande PET i disse sager. Det er ikke noget jeg vil anbefale. Jeg har derfor bedt FET om at se på denne sag.

Redigeret af AB455

Skrevet
AB455 skrev, for 29 minutter siden:

Det er meget alvorligt at indblande PET i disse sager. Det er ikke noget jeg vil anbefale. Jeg har derfor bedt FET om at se på denne sag.

Selvfølgelg er FET meget bedre. Dumt af mig at ringe PET. Eh - hvad er FET for noget?

Skrevet
Bananas skrev, for 20 minutter siden:

Selvfølgelg er FET meget bedre. Dumt af mig at ringe PET. Eh - hvad er FET for noget?

Forsvarets Efterretningstjeneste. 

Og det næste bliver krigsforbryderdomstolen i Haag. Så kan du lære det. Jeg skal bare lige finde ud af hvad du har gjort galt.

Skrevet
AB455 skrev, for 13 minutter siden:

Forsvarets Efterretningstjeneste. 

Og det næste bliver krigsforbryderdomstolen i Haag. Så kan du lære det. Jeg skal bare lige finde ud af hvad du har gjort galt.

Spørg ham Løven, har har fuldt styr på mine forbrydelser.

Skrevet
Bananas skrev, 1 time siden:

Spørg ham Løven, har har fuldt styr på mine forbrydelser.

Den har han vist skrevet. Følger der en oversættelse med. Det er tydeligvis skrevet på lovsprog.

Skrevet
AB455 skrev, for 5 timer siden:

Den har han vist skrevet. Følger der en oversættelse med. Det er tydeligvis skrevet på lovsprog.

PET og FET... .amatører....jeg sætter ATP og DSB på sagen.....

Skrevet
pacer skrev, den 10.7.2022 at 02:07:

Du har helt sikkert ret, det findes dårlige gæster af alle hudfarver, trosretninger og samfundslag. 

Men jeg vil dog sige at jeg gentagne gange har mødt piger som fortæller om dårlige oplevelser med muslimske mænd og de helt eller helst undgår dem.
En gang for ikke så længe siden skulle jeg have thaimassage i Vanløse helt tilfældigt stod jeg i døren samtidigt med en ellers nydelig araber mand, jeg havde bestilt tid det havde han ikke og damen afviste så ham, da vi var alene udbrød hun et lettelsens suk hun var ikke meget for arabere for de havde dårlig opførsel.

Man kan ikke skære alle over en kam men det er et helt tydelig mønster. 

Ved du ud fra en enkelt oplevelse i Vanløse 

Skrevet
Pianistinden skrev, 1 time siden:

Jeg giver mig. Ingen kan fucke så meget op i noget der ikke er, som de to.

Skrevet
Pianistinden skrev, for 2 timer siden:

Neeej, please - ikke DSB. Jeg går frivilligt i fængsel - bare ikke DSB.

Skrevet
Øbo skrev, for 2 timer siden:

Ved du ud fra en enkelt oplevelse i Vanløse 

Læs hvad jeg skriver så bliver det hele nemmere for os alle sammen :shock:

Skrevet
Pianistinden skrev, for 4 timer siden:

NAAAJ... Ikke DSB.. Sidst De Satans Beduiner blev sat på en sag, kostede det mig fire kameler!!!! Og er du klar over hvor svært det er at få import tilladelse til privatopbevarede kameler ???!?

Redigeret af Francois

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, den 11.7.2022 at 12:33:

Jeg vil gerne bede dig om at holde dig væk fra mig. Ellers kontakter jeg politiet mhp. chikane. Hvad du snakker om med PET ved jeg ikke. De er til terror og den slags. Men kontakt dem, hvis du har lyst.

På forhånd tak.

Eroguide er på sagen.

Redigeret af TheLion

Skrevet
TheLion skrev, for 22 minutter siden:

Jeg vil gerne bede dig om at holde dig væk fra mig. Ellers kontakter jeg politiet mhp. chikane. Hvad du snakker om med PET ved jeg ikke. De er til terror og den slags. Men kontakt dem, hvis du har lyst.

På forhånd tak.

Eroguide er på sagen.

Jeg troede du var gået på sommerferie ;)

Redigeret af Gabbana

Skrevet
TheLion skrev, for 3 timer siden:

På forhånd tak.

Eroguide er på sagen.

Nu er DSB på sagen. Og jeg beder dig at holde dig væk fra mig. Svare ikke mere, please. DSB er på sagen.

Det bliver sgu ikke sjovt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.