Hop til indhold

Paranoid?

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Er det bare mig der er paranoid eller?

Når jeg besøger en GP eller skal have lidt Thaimassage, så tømmer jeg alle lommer, tager mit dyre ur af, ligger mobilen i bilen, og har kun det beløb der skal anvendes med ind til seancen. Alt sammen af frygt for at miste eller glemme mine værdier og kreditkort.

jeg har godt ikke hørt meget om kunder der blevet bestjålet eller lign., men……

Lad mig høre om andre har det på samme måde eller det bare er mig der er overforsigtig 

Skrevet

Jeg tror faktisk det er rimelig normalt.. 

Jeg ville selv ønske jeg havde været mere mistroisk en enkel gang hvor en gæst i saunaklubben fik købt 3 timer med mig for mine egne penge:lol:.. Havde dem bare liggende i skuffen og da den første time var over gav han mig penge for den næste.. Tænker han tog nogle flere imens jeg gik ud med husets penge:ph34r:.. Og så skulle han lige have en time mere osv:rolleyes:.. 

For os piger der arbejder rimelig stabilt i branchen ville det dog skade utrolig meget ikke at være ærlige eller langfingrede.. Så jeg tror faktisk nogen gange i er sikre end os i den forstand.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Sådan har jeg aldrig gjort eller set nogen grund til. Tværtimod har jeg ofte ekstra penge med, til hvis der skal købes ekstra tid eller hvis damen frister med en spændende tillægsydelse. Men jeg har også mest besøgt ordentlige steder, hvor de gerne vil se kunden igen en anden gang.

Og faktisk glemte jeg engang mine briller hos damen, opdagede det først ved at alt var så underlig tåget udenfor på gaden. Heldigvis var hun stadig ledig, da jeg kom tilbage. 

Redigeret af ekek

Skrevet

Jeg har før lagt på maven og fået massage -da en 2 pige kom ind og tjekkede min pung i mine bukser der lå på stolen... -jeg havde så kun aftalte penge i, men jeg fik da lige råbt hende an -og det synes begge var evig sjov... -underlig ide! Så jeg tager som regel ikke mere end de penge med jeg skal betale til dem...

En anden gang -tog hende der gav mig massage mine briller -og påstod efterfølgende jeg ikke havde dem på da jeg kom... (trods jeg er nærmest blind uden) -jeg stødte hoved ind i hjørnet på en hylde i min iver for at finde mine briller -også blødte det over det hele... -heldigvis kom mutter til -og overbeviste hende der havde givet mig massage, at hun nok helle måtte finde mine briller -hvis de skulle slippe af med mig... Hun undskyldte det skete -og lovede mig bedre behandling næste gang -der blev så ingen næste gang!

Et andet sted -forlangte kvinden, at se hvad jeg havde af kontanter i min pung før vi gik i gang med massagen -hvilket hun ikke fik love til -da jeg stille og roligt gik igen...;-)

Skrevet
goodfuck skrev, for 1 time siden:

Når jeg besøger en GP eller skal have lidt Thaimassage, så tømmer jeg alle lommer, tager mit dyre ur af, ligger mobilen i bilen,

Jeg forestiller mig det er sikrere at have tingene med dig end at lade mobilen ligge i bilen. 

Skrevet
goodfuck skrev, for 2 timer siden:

Når jeg besøger en GP eller skal have lidt Thaimassage, så tømmer jeg alle lommer, tager mit dyre ur af, ligger mobilen i bilen, og har kun det beløb der skal anvendes med ind til seancen. Alt sammen af frygt for at miste eller glemme mine værdier og kreditkort.

Jeg tænker at det altid kan være en der er lidt desperat, og så er det jo meget godt at der ikke er noget der kan friste.

Jeg har nu aldrig oplevet at blive bestjålet, men hvis jeg er i bil, så efterlader jeg også pung mv. der.

Better to be safe than sorry.

Skrevet
goodfuck skrev, for 2 timer siden:

Hej 

Er det bare mig der er paranoid eller?

jeg har godt ikke hørt meget om kunder der blevet bestjålet eller lign., men……

Lad mig høre om andre har det på samme måde eller det bare er mig der er overforsigtig 

Hej,

Jeg møder pigerne med tillid, og der er aldrig sket noget. Beholder mit gode ur på. Tegnebogen med kreditkort er i jakkens venstre inderlomme til orientering og mobilen i den højre. Pengene til pigen har jeg med i en diskret konvolut, som jeg overrækker efter første kys. Eller rettere prøver at overrække, for mange af mine søde faster piger har fra begyndelsen sagt "no no, wait with that" og har så kysset videre helt hen til sengen.

Nogle gange igennem årene har jeg glemt et par solbriller, en sok, en paraply, en avis og en pengeseddel, som pigen fandt på gulvet. Hver gang har telefonen bimlet, og jeg har fået overrakt "godset" med et sødt smil. Især sokken gav latterkramper hos os begge, og da hun ikke umiddelbart havde en kunde, gik vi ind og begyndte forfra, stadig afbrudt med latterkramper. 

Skrevet

Jeg lægger ikke så meget mærke til om nogen ikke har noget med, men ved at mange har alt med. 

Har så heller aldrig taget noget, og gik nærmest i panik, engang hvor en kunde havde glemt sin pung hos mig. Det kunne jo opfattes forkert. Den må være faldet ud af bukselommen. Og han havde smidt håndklædet på sofaen ovenpå pungen, da han tog tøj på. Jeg var lige ved at sende en besked om jeg havde fundet den da det bankede på. Og han fik selvfølgelig sin pung, ingen sure miner og han har også været siden. Men sikke et chok.

• 2 weeks later...
Skrevet

I dag er jeg meget afslappet med at have både personlig info i pengepungen og ekstra kontanter med, men den første håndfuld gange var jeg meget mistroisk og på vagt over for alt muligt.

Min debut i købesex var i London, hvor jeg havde hævet et nøjagtigt beløb og ellers ladet alt personligt blive tilbage på hotelværelset. Selv vielsesringen blev taget af for en sikkerheds skyld. Måske også lidt for at dulme den nagende samvittighed og for ikke at signalere til pigen, at jeg var afsat. Ret latterligt det sidste, for det er ret tydeligt på fingeren, hvis man normalt har ring på. Desuden har debatten herinde jo af og til underbygget, at mange GPer faktisk af flere årsager foretrækker gifte mænd. Men Better Safe Than Sorry.

På et af mine første besøg i thaiverdenen herhjemme, slog jeg mig for panden i ren irritation, fordi jeg havde været så letsindig at gå i bad efter sex uden at tage alle mine ting med mig. Der skete dog ikke noget, men jeg var overbevist om, at det bare var fordi, jeg havde været usandsynlig heldig. Så næste gang jeg besøgte klinikken, tog jeg selvfølgelig alt mit tøj, pung og nøgler med ind på det meget lille badeværelse. Vistnok også mine sko, for jeg havde i mellemtiden læst en historie her på EG om, at en fyr engang havde oplevet, at hans nye Lloyd-sko i løbet af et thaibesøg af en anden gæst var blevet “vekslet” til nogen andre og væsentligt mere udtrådte sko, tilmed i en mindre størrelse. Pigen gloede noget, da jeg kom slæbende med alt mit habengut, og hun bedyrede roligt og smilende, at det behøvede jeg altså ikke. Men mig skulle hun i hvert fald ikke snyde!

Skrevet

Jeg efterlader telefon tegnebog nøgler (undtaget bilnøgler) og medbringer ekstra kontanter lunnet sted havde thaidamen lange fingre - det opdagede da jeg kom ud derfra, det bar hos Panita, en af hendes ansatte, hende mødte jeg efterfølgende på en klinik på Åboulevard og lad os bare sige at vi fik en aftale om at jeg den dag fik en ekstratur der så bare forudbetalt. Jeg skrev om det på venuslogen. Ellers har jeg ikke mødt fænomemet “tyveri fra kunder” - jeg kan blive bekymret ved røver på et bordel/thaiklink mens jeg er kunde. 

Skrevet

Jeg tror risikoen for indbrud i bilen er større end at blive bestjålet hos en massagepige. 

Skrevet
goodfuck skrev, den 8.7.2022 at 14:54:

Er det bare mig der er paranoid

Nej, der er sikkert også andre, der er paranoide.

Hos enkelte kan jeg finde på ikke at lade tegnebog ud af syne (fx tage den med på toilet/bad.

Der har været et par beretninger gennem årene om nogen, der er blevet bestjålet. Jeg tror dog det gennemsnitligt er sikrere end en tur på Strøget. Risikoen for at hun bliver opdaget er jo enorm.

Jeg husker specielt én, nemlig Evelyn som er i byen for tiden, der bad mig tage min tegnebog med ud i bad. Hun har sikkert engang været ude for en uberettiget beskyldning fra en kunde, og det gider hun nok ikke. 

Redigeret af Advarsel

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.