Hop til indhold

Når man finder guld på gaden

Featured Replies

Skrevet

I dag faldt jeg tilfældigvis over et sted som jeg aldrig er stødt ind i før. Det plejer normalt at betyde at jeg undersøger sagen, men i dag tog jeg chancen og bookede tid, da der hang nogle visitkort ude på døren. 

Stedet ligger lige i starten af Åboulevard lige overfor søerne i Kbh. Jeg egentlig ingen forventninger, men kroppen trængte til lidt omsorg. 

Jeg blev taget godt imod af ejeren som også skulle udføre massagen. Køn kvinde i klassisk thaidragt der understøttede min teori om at det her sted primært er massage. Man ligger også på en rigtig briks og de blødeste håndklæder bliver hele tiden lagt over de ædlere dele. 

Selve massagen var fremragende og medium hård hvilket egentlig passede mig godt. Nogle massører tager fat så man nærmest er mere øm når man går end da man kom. Der var 100% fokus på massagen og ikke nogle små flirtende berøringer eller klap i røven. 

Jeg blev vendt rundt og blev alligevel liderlig af at kunne ane et sæt pænt store bryster inde under alt tøjet. Hun kunne godt mærke min lyst og tilbød høfligt et handjob til 300 ekstra. Det blev udført med stor omhu og ingen stress. 

Alt i alt en rigtig fin oplevelse og jeg kommer helt sikkert igen.

Skrevet
Skiderik skrev, 1 time siden:

I dag faldt jeg tilfældigvis over et sted som jeg aldrig er stødt ind i før. Det plejer normalt at betyde at jeg undersøger sagen, men i dag tog jeg chancen og bookede tid, da der hang nogle visitkort ude på døren. 

Stedet ligger lige i starten af Åboulevard lige overfor søerne i Kbh. Jeg egentlig ingen forventninger, men kroppen trængte til lidt omsorg. 

Jeg blev taget godt imod af ejeren som også skulle udføre massagen. Køn kvinde i klassisk thaidragt der understøttede min teori om at det her sted primært er massage. Man ligger også på en rigtig briks og de blødeste håndklæder bliver hele tiden lagt over de ædlere dele. 

Selve massagen var fremragende og medium hård hvilket egentlig passede mig godt. Nogle massører tager fat så man nærmest er mere øm når man går end da man kom. Der var 100% fokus på massagen og ikke nogle små flirtende berøringer eller klap i røven. 

Jeg blev vendt rundt og blev alligevel liderlig af at kunne ane et sæt pænt store bryster inde under alt tøjet. Hun kunne godt mærke min lyst og tilbød høfligt et handjob til 300 ekstra. Det blev udført med stor omhu og ingen stress. 

Alt i alt en rigtig fin oplevelse og jeg kommer helt sikkert igen.

Tak for beretningen…uden et link synes den dog ret ubrugelig ;) 

Skrevet

Hej,

er tit kørt forbi dette sted men har aldrig set en annonce derfra så er det jo godt med sådanne en anmeldelse her. Der er stadig steder hvor der gives god massage og det er rart og det er da også rart man lige kan få det sidste med i et hj hvis man ønsker det. 
Jeg vil gætte på en massage i olie 60 min har kostet en plovmand .

// Amar Lover

Skrevet

Måske trådstartet kan oplyse navnet på stedet.  Nu hvor du har et visit kort 

Skrevet

Men kunne være nr 18.  Der har vært Thai massage i mange år med forskellige ejere 

Skrevet
  • Author
dhnmdst skrev, for 6 timer siden:

Tak for beretningen…uden et link synes den dog ret ubrugelig ;) 

Der findes ikke noget link :)

Derfor har jeg også beskrevet hvor stedet ligger.

Skrevet
  • Author
Klipklap skrev, for 24 minutter siden:

Men kunne være nr 18.  Der har vært Thai massage i mange år med forskellige ejere 

Det er nr 3

Skrevet

Det er San der har startet Sunshine massage. Ganske korrekt er det en fin butik der bestemt kunne have en del grønne massage kunder også. Personligt synes jeg hun er både smuk og sexet og det ved hun også godt ;)

Skrevet
Skiderik skrev, den 6.7.2022 at 00:00:

et sæt pænt store bryster

Kunne man lege med dem, og så du dem?

• 3 weeks later...
Skrevet

Hun ser jo ret sød ud.

Her nogen fået mere end HJ?

Skrevet

Pisse irriterende at indgangen ligger lige ud til en af DK’s mest befærdede veje….! 
Hendes Insta gør ikke trangen til et besøg mindre….:rolleyes:

Skrevet
Kubrick skrev, for 11 timer siden:

Pisse irriterende at indgangen ligger lige ud til en af DK’s mest befærdede veje….! 

Jo, men der er ikke mange fodgængere og bilister ser ikke folk på fortovet, fordi de har travlt med trafikken, netop fordi det er trafikeret (medmindre man holder i kø for rødt), så det er mest cyklisterne.

Skrevet
Advarsel skrev, for 9 minutter siden:

Jo, men der er ikke mange fodgængere og bilister ser ikke folk på fortovet, fordi de har travlt med trafikken, netop fordi det er trafikeret (medmindre man holder i kø for rødt), så det er mest cyklisterne.

Du har nok ret:D

Skrevet
Ebden_jj skrev, for 14 timer siden:

Hjemmesiden virker ikke endnu. Kan nogen oplyse åbningstiderne?

På døren til butikken står der 9:30 til 21:30.

• 4 weeks later...
Skrevet

Ingen tilbagemeldinger på mulighederne for mere end HJ?

Ellers må jeg selv på den akavede studietur..

Skrevet
Aandersen skrev, for 19 minutter siden:

Ingen tilbagemeldinger på mulighederne for mere end HJ?

Ellers må jeg selv på den akavede studietur..

Der er en lang og træls tråd om det: 

• 3 months later...
Skrevet

Hendes Instagram profil er lidt tvetydig. Efter billederne af klinikken at dømme, så er den smukt indrettet med gardiner mellem sengene. Det plejer at være en markør for at der ikke sker noget hanky-panky. 

Længere nede er der fotos hvor hun ret tydeligt viser sin appetitlige kavalérgang frem, så af den grund kan jeg godt forstå forvirringen. Jeg har ikke selv været der.

• 2 weeks later...
Skrevet
Keyser skrev, den 27.12.2022 at 09:07:

Hendes Instagram profil er lidt tvetydig. Efter billederne af klinikken at dømme, så er den smukt indrettet med gardiner mellem sengene. Det plejer at være en markør for at der ikke sker noget hanky-panky. 

Længere nede er der fotos hvor hun ret tydeligt viser sin appetitlige kavalérgang frem, så af den grund kan jeg godt forstå forvirringen. Jeg har ikke selv været der.

Hun masserer i et lokale bag det forreste rum. Så der er plads til lidt af det sjove der.

Og du har ret hun viser kavalergangen fint frem på IG og det ligner at hun gerne vil tjen penge på det. Om det så bare er narrefisse agtigt er svært at vide. Jeg tør vædde på man godt kan få lov at røre. De ser ud som om de er hjulpet på vej.

Glad

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.