Trol 69 Skrevet 5. Juli, 2022 Nå da der ikke var noget at finde herinde om den smukke pige, måtte jeg jo selv ud og danne mig et indtryk. https://annoncelight.dk/showad/340972 Stedet er kendt i Vejle og der er mulighed for parkering og diskret indgang fra bagsiden. Vida er nem at lave en aftale med og det gik uden problemer da jeg ankom til stedet. Rigtig sød pige med fantastisk krop og dejligt væsen. Startede med kompetent massage, hvor hun brugte både knæ og albuer uden at det blev hård massage. Bagefter fik jeg besked på at vende mig om og med fjerlette kys over hele kroppen bevægede hun sig ned imod lille mand. Hun har de flotteste naturlige bryster jeg længe har set. Små og faste med små struttende brystvorter. Imens jeg nød synet af hende arbejdede hun sig ned og gav det bedste øko blow jeg længe har fået. Hvad der derefter skete holder jeg for mig selv. Men hun er utrolig service minded og virker til at ville gøre næsten alt for at man får en god oplevelse. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 5. Juli, 2022 Trol skrev, for 7 timer siden: Hvad der derefter skete holder jeg for mig selv. Der behøver du da ikke, jeg kan godt tåle at høre det 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nickynick1 3 Skrevet 16. Juli, 2022 Kan kun give Trol ret. Vida er en fanatisk kvinde til sit arbejde. Og ikke en eneste tuds streg på kroppen Ellers har den været så lille at jeg ikke kunne få øje på den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 17. Juli, 2022 Trol skrev, den 5.7.2022 at 14:05: Nå da der ikke var noget at finde herinde om den smukke pige, måtte jeg jo selv ud og danne mig et indtryk. https://annoncelight.dk/showad/340972 Stedet er kendt i Vejle og der er mulighed for parkering og diskret indgang fra bagsiden. Vida er nem at lave en aftale med og det gik uden problemer da jeg ankom til stedet. Rigtig sød pige med fantastisk krop og dejligt væsen. Startede med kompetent massage, hvor hun brugte både knæ og albuer uden at det blev hård massage. Bagefter fik jeg besked på at vende mig om og med fjerlette kys over hele kroppen bevægede hun sig ned imod lille mand. Hun har de flotteste naturlige bryster jeg længe har set. Små og faste med små struttende brystvorter. Imens jeg nød synet af hende arbejdede hun sig ned og gav det bedste øko blow jeg længe har fået. Hvad der derefter skete holder jeg for mig selv. Men hun er utrolig service minded og virker til at ville gøre næsten alt for at man får en god oplevelse. Hvad gav du for den oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 173 Skrevet 17. Juli, 2022 Ved du om Vida og vava er den samme? For de lyder meget ens i beskrivelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 18. Juli, 2022 Liderbukken skrev, for 20 timer siden: Hvad gav du for den oplevelse? Normal Vejle pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 18. Juli, 2022 elwis skrev, for 8 timer siden: Ved du om Vida og vava er den samme? For de lyder meget ens i beskrivelsen Der er ikke tale om den samme thai. Vida holder til i nærheden af havnen og Vava deler samme annonce, som Tiger Rose har brugt, så tænker at Vava er hos Tiger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 18. Juli, 2022 elwis skrev, for 8 timer siden: Ved du om Vida og vava er den samme? For de lyder meget ens i beskrivelsen Det er to forskellige piger. Jeg har været ved dem begge og synes Vida giver den bedste service. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 63 Skrevet 18. Juli, 2022 Trol skrev, for 33 minutter siden: Det er to forskellige piger. Jeg har været ved dem begge og synes Vida giver den bedste service. Holder Vida til hvor Anna og Tina var? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 18. Juli, 2022 (edited) Så lykkedes det endeligt at få besøgt Vida. Og det var en dejlig oplevelse. Nærmest helt som Trol´s , og det passede mig rigtig fint, det var jo Trol´s beretning der inspirede mig til besøget. Den dejligste "ungekvindekrop", slank og alligevel med dejligt rundede hofter og de dejligste små naturlige bryster. Og som Nickynick skriver for en gangs skyld helt uden tatoo eller silikone. Fik desværre ikke fortalt hende at det er et kæmpe plus. Eneste negative jeg oplevede var at tænderne efter et kort stykke tid ramte x flere ved den superfranske. Det gjorde desværre stort indtryk på glæden og potensen. Men nu er jeg jo også usædvanlig stor Redigeret 18. Juli, 2022 af stein 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 19. Juli, 2022 goodfuck skrev, for 22 timer siden: Holder Vida til hvor Anna og Tina var? Ja. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 22. Juli, 2022 Vida kører videre på Tinas profil uden at rydde op. Samme som Anna, der har overtaget Sofias profil, men med oprydning OG pas på deres reklame om gratis parkering. Der er kun 1 times parkering bag klinikken. Jeg måtte pludselig løbe stærkt forleden, da p-vagten stod klar med blokken. Jeg slap, da han åbenbart var i sommerferiehumør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen. 11 Skrevet 10. August, 2022 Har nu besøgt Vida et par gange, en dejlig og sød pige, og i min optik har hun en perfekt krop med et par dejlige bryster, hun har været meget servicemindet og det været et par dejlige timer, med kys, blow og sex helt i top. Kommer igen JA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
komfritfrem 58 Skrevet 10. August, 2022 Hansen. skrev, for 5 timer siden: Har nu besøgt Vida et par gange, en dejlig og sød pige, og i min optik har hun en perfekt krop med et par dejlige bryster, hun har været meget servicemindet og det været et par dejlige timer, med kys, blow og sex helt i top. Kommer igen JA Jeg er helt enig. Min bedste thai oplevelse meget længe. God service, fantastisk blow, sex og kys, alt er bare i orden. Jeg håber jeg når at besøge hende igen den næste måned inden hun tager hjem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maleren86 Skrevet 11. August, 2022 Trol skrev, den 18.7.2022 at 09:31: Normal Vejle pris Hvad er normal vejle pris?? Synes jeg ser det nævnt mange steder. Er der en "opdateret" liste online et sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 11. August, 2022 Maleren86 skrev, for 23 minutter siden: Hvad er normal vejle pris?? Synes jeg ser det nævnt mange steder. Er der en "opdateret" liste online et sted? Min erfaring fra forskellige steder i Vejle siger mellem 1000-1500kr for en time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maleren86 Skrevet 11. August, 2022 Max Power skrev, for 9 minutter siden: Min erfaring fra forskellige steder i Vejle siger mellem 1000-1500kr for en time. Ah ok - jeg troede der var en præcis liste For det lyder meget som "Danmark priser" For mig er der også ret stor forskel på 1000 og 1500... Jeg giver gerne 1000 for FP - og er det så skide godt lægger jeg 500 mere inden jeg går. Men jeg giver aldrig 1500 for FP uden at det er en jeg kender fra før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 11. August, 2022 Maleren86 skrev, for 9 minutter siden: Ah ok - jeg troede der var en præcis liste For det lyder meget som "Danmark priser" For mig er der også ret stor forskel på 1000 og 1500... Jeg giver gerne 1000 for FP - og er det så skide godt lægger jeg 500 mere inden jeg går. Men jeg giver aldrig 1500 for FP uden at det er en jeg kender fra før. Jeg kan godt følge dig, desværre er det de færreste som skriver priser i deres annoncer. Jeg synes også forskellen er til at tage og føle på, og det er ikke prisen som afgør om du får en god oplevelse, jeg har fået nogle af mine bedste stunder med en som “kun” forlangte 1000kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maleren86 Skrevet 11. August, 2022 Max Power skrev, for 2 timer siden: Jeg kan godt følge dig, desværre er det de færreste som skriver priser i deres annoncer. Jeg synes også forskellen er til at tage og føle på, og det er ikke prisen som afgør om du får en god oplevelse, jeg har fået nogle af mine bedste stunder med en som “kun” forlangte 1000kr Yep præcis. Min bedste thai massage herhjemme får jeg i Nyborg. Der betaler jeg 400 kr og så giver hun ofte et rigtig fint hj som jeg så typisk lægger 200 kr for i drikkepenge. Hun spørger aldrig om mere - til gengæld kommer jeg der så ofte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen. 11 Skrevet 11. August, 2022 Så er begejstringen over Vida nået til Nyborg, fortsætter den på Sjælland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IamNielsiam 21 Skrevet 12. August, 2022 Er der nogen der har besøgt Vida, der har forhørt sig om anal og uden gummi? Evt pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 24. August, 2022 (edited) Genkender næsten alt hvad der er skrevet, bestilte dog kun 30 min. så sprang massagen over og gik direkte til sex. hvis det ikke var fordi der er en times kørsel til Vejle, så besøgte jeg hende gerne flere gange og dig der gik ind, i samme øjeblik som jeg gik ud af døren, håber du fik en god tur. Vi nåede da lige at hilse på hinanden. Redigeret 24. August, 2022 af Mr1time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg