Hop til indhold

Sexy Between Randers Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Er der gode anmeldelser?, eller hvad har andre sagt…

Skrevet
  • Author

Hvis du har læst dem som dukker op når man søger på 22892 så hører de til en anden hjemmeside og omhandler ikke den her annonce

Skrevet
danieldk skrev, for 1 time siden:

Hvis du har læst dem som dukker op når man søger på 22892 så hører de til en anden hjemmeside og omhandler ikke den her annonce

Nå nu har jeg taget en for holdet, og er klar med tilbagemelding fra fronten :)

til at starte med, det er ikke hende, med 100% sikkerhed, og så burde jeg jo nok være gået.. men hun lød super sød, så jeg tog chancen.. 30 min for 600, er det godt kan man jo tage mere som dessert :)

det var det jo så ikke :(, hun var klar med doggy fra start.. næ næ du, så er jeg jo færdig på 1 min :),  så lidt missionær hvor hun mest virkede som en der led, og no touch, easy, av, no no, det skal lige siges at så stor er jeg altså heller ikke :) , så cowgirl med syn for hendes store bryster og tomme øjne, og sluttede i doggy med mere klage..

Øv altså, nu sidder jeg i bilen 18 min efter ankomst, 600 kr fattigere, men 2 x bad, og en dårlig oplevelse rigere :)

Afslutter fra fronten, over and out

Redigeret af ellob

Skrevet

Jeg har også besøgt hende. 
det slet ikke hende på billederne men det havde jeg heller ikke regnet med. Hun skifter jo billeder hele tiden. Men hun så fin nok ud hende jeg mødte. Men det rigtig nok hun virker bare som om hun vil havde det overstået og ingen øjenkontakt, kys eller noget som helst godt det kun kostede 400

• 5 months later...
Skrevet

Tak for jeres "ofre" 

De billeder er jo helt vildt frække, men når det ikke er pigen man møder, er det jo sagen underordnet 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.