Hop til indhold
Bananas

Om det her med at tråde bare forsvinder

Recommended Posts

Jeg bliver fra tid til anden lidt rundtosset når tråde jeg har skrevet i - ikke findes mere. Uden nogen som helst kommentar.
Hvis det er en ny strategi fra ledelsen, så fint nok. Men måske burde man eventuelt meddele befolkningen at sådan er det nu her i dette lille hjørn av verden?

Og gerne også hvad som foranleder at hele tråde slettes. Jeg vil jo nødigt risikere at starte en tråd som slettes, ifølge nye regler som jeg ikke er bekendt med.

Måske er dette en sådan tråd. Hvad ved jeg?
 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever det samme. Jeg har på fornemmelsen, at det er en eller anden “banned”-politik, der er på spil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby

I går anmeldte jeg tråden om DGI's Landsstævne 2022, fordi den løb helt af sporet med indbyrdes skænderier om pædofili osv.. Den er nu slettet, og det har jeg det absolut fint med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 4 timer siden:

I går anmeldte jeg tråden om DGI's Landsstævne 2022, fordi den løb helt af sporet med indbyrdes skænderier om pædofili osv.. Den er nu slettet, og det har jeg det absolut fint med.

Fint nok. Men man er jo ellers blevet vant til at tråde lukkes for yderligere kommentarer. Så ved man. Tråden er lukket fordi den løb af sporet. Nu er den bare putz weg og man ved ikke hvorfor.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv2
Bananas skrev, for 1 time siden:

Fint nok. Men man er jo ellers blevet vant til at tråde lukkes for yderligere kommentarer. Så ved man. Tråden er lukket fordi den løb af sporet. Nu er den bare putz weg og man ved ikke hvorfor.

Lige ang. Tråden DGI er faktisk et godt eksempel på hvorfor Tråde pludselig forsvinder og som tidligere skrevet så tog den total overhånd og var ikke til at rede, selv ikke for de Grønne, så derfor klart den blev fjernet men et godt bud på Bananas undren over Tråde der bare forsvinder uden grund, jeg var faktisk selv med til at puste til ilden og lidt overrasket over jeg ej modtog en Banned men måske valgte de Grønne bare at ligge låg på og måske de bare tænkte, det som ingen ej kan læse har ingen ondt af og så til sidst et lille side spring, grunden til Bananas overså denne Tråd var fordi han var på Stranden i Sverige hele Weekenden med Mook :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv2 skrev, for 2 timer siden:

Lige ang. Tråden DGI er faktisk et godt eksempel på hvorfor Tråde pludselig forsvinder og som tidligere skrevet så tog den total overhånd og var ikke til at rede, selv ikke for de Grønne, så derfor klart den blev fjernet men et godt bud på Bananas undren over Tråde der bare forsvinder uden grund, jeg var faktisk selv med til at puste til ilden og lidt overrasket over jeg ej modtog en Banned men måske valgte de Grønne bare at ligge låg på og måske de bare tænkte, det som ingen ej kan læse har ingen ondt af og så til sidst et lille side spring, grunden til Bananas overså denne Tråd var fordi han var på Stranden i Sverige hele Weekenden med Mook :rolleyes:

Busted:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stab,

Det var en lang forsvarstale som slet ikke var nødvendig. Men tak alligevel for svar. Jeg er den første at anerkende jeres arbejde, og selv om jeg ikke altid er enig i hvad i gør, så accepterer jeg at sådan må det nu en gang være. Nu har i jo ikke spurgt mig hvis jeg vil være moderator, hvilket ellers ville være logiskt eftersom jeg er den mest afbalancerede og intelligente brugeren på EG. Måske med undtagelse af @Eva Nadine - hun er jo hyperintelligent. Pyt med det, jeg ville jo heller ikke ofre den tiden og energien som i gør.

Hvad kan man selv gøre? Ja, jeg prøver så godt jeg kan ikke at gå i krig med andre, prøver ikke at blive personlig. Synes nok at jeg er blevet alt bedre på det. Tror det er vejen frem.

Men nu forventer jeg mig altså dårlig og kritisabel service. Det er helt ok. Nyd ferien.

  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

<3 @Bananas du er da intelligent nok til at kunne regne ud at intelligens ikke er den vigtigste kompetence for at være en god moderator. Altså ikke at det modsatte er heller! Prøver ikke at antyde noget om moderatorerne her :wub::P
Jeg kan nærmest ikke komme i tanker om nogen der er dårligere kvalificeret end os to til at være moderator på EG.
For min egen del kan jeg da forudse en steppebrand af slettede tråde uden grund bl.a. pga. min baggrund med effektivisering af arbejdsprocesser. Jeg ville jo bare slette alle tråde hvor der var mere end 3 indlæg der skulle sættes ind overfor, fordi det ville være det intelligente at gøre ;) 
Og dig? Du ville sætte en blomst i hvert eneste geværløb under enhver konflikt herinde og dele gratis snaps ud til alle de andre :D 

Tænk også på at vi to ikke ville kunne fortsætte med at fylde EG med pjank og tidsfordriv som menige medlemmer. 
Og ville vi også miste muligheden for at levere dårlig og kritisabel service året rundt, så hænger det jo slet ikke sammen på nogen måde. 
Det er den mest uintelligente idé fra den mest intelligente bruger på EG du har fået luftet her, kæreste Bananas. Afbalanceret eller ej.

Kærligst, 
Eva <3 


 

Redigeret af Eva Nadine
  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...