Hop til indhold

Recommended Posts

Hvordan er indgangs forholdene på SexyClub?

Som jeg ser det, så ligger det lige op og ned af et autoværksted.

Er det muligt at komme dertil, uden at hele autoværkstedet kan se det?

Hvordan er det om aftenen? Er der ikke altid "liv" i sådan et lille Autoværksted?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en sti/gang hen til en trappe. Indgangen er i gavlen af bygningen. Om aftenen er det nemt at smutte ind uden at blive set efter min mening. I dagtimerne er man selvklart lidt mere udsat når man står på trappen og venter på døren bliver åbnet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig.

Du kommer til en lille gang omkranset af et plankeværk på et par meter, og så skal du op af en stejl metaltrappe på hvad 14-15 trin hvor du så står oppe og ringer på den hvide dør.

For år tilbage, da der var lidt mere gang i SC med brunetterne Laura, Clara og Alia, så hvis der er nogle som piftede, så plejede jeg at vende mig om og vinke..

Ej. Det er egentlig fint nok og har ikke oplevet nogle problemer. Det er bare sex og smukke piger man skal ind til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror dem fra autoværkstedet er dem der mindst kan se én:ph34r:.. Pga et kæmpe højt plankeværk.. Man er lidt synlig for enden af trappen som andre også fortæller men normalt plejer man ikke at skulle står der mange minutter før man bliver lukket ind så længe man kommer til en booket aftale.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...