Hop til indhold

Recommended Posts

Kan desværre ikke tilslutte mig denne anmeldelse overhovedet.

Havde aftalt 30 min for 900 kr, og blev lovet kys og gfe. Det var der absolut intet af.

Det er hende på billederne, bare minus smil og ingen gejst. Ingen lyst til snak, eller bare et forsøg på at skabe en god stemning. Måske var hun træt, havde en dårlig dag, men det startede ikke særligt lovende.

Det var ikke muligt at få et bad, (et eller andet i vejen med det), hvormed man så undrer sig over hvordan hun selv bader. Ikke super fedt på en varm sommerdag, men på det tidspunkt prøvede jeg stadig at være optimistisk. Selve stedet var en slidt kælder lejlighed på Nørrebro

Da vi var klar til at gå i gang, var der absolut ingen forsøg på kys/kram/ eller nogen form for forspil. Det var et kondom i hånden (blow var med), som hun prøvede at påføre på en slap diller der slet ikke var varmet op. Hun fik den lidt i gang med et blow, men allerede efter et minut ville hun i gang. Jeg foreslog mere blow, for bare at komme lidt i gang. Hun gav måske 1 minut mere, også ville hun videre i programmet.

Vi fortsatte så med doggy, men efter 1-2 min, kom den klassiske "Come", som hun gentog... hun ville have mig til at afslutte. Det dræbte totalt stemningen for mig, så foreslog missionæren, hvor jeg måske kunne opleve bare lidt af den annoncere gfe og kys. Det var der intet af, hun var helt distanceret. Hovedet blev vendt da jeg kom i nærheden af det.

Det dræbte stemningen for mig, og kunne ikke holde rejsningen. Jeg spurgte om hun kunne give et blowjob i stedet, men det blev et nej, det gør hun åbenbart kun én gang. På dette tidspunkt var der knap gået 10 min.

Jeg så ingen grund til at fortsætte så gik i gang med at klæde mig på. Jeg spurgte hende, hvorfor hun skrev til mig at det var Gfe service med kys, når det absolut ikke var noget af det. Hun sagde ikke noget, virkede ligeglad og jeg stod på gaden 10 min efter, 900 kr. fattigere.

For 100 kr. mere kan man møde kvinder, der er klasser over det jeg fik her. Dette er nok det ringeste jeg har oplevet i et godt stykke tid, derfor denne anmeldelse 

Min anbefaling er derfor at spare pengene her, og støt de kvinder som gider at give en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak, så annoncen i dag og selvom hun er ude for mit normale segment, var jeg voldsomt fristet. Desværre/heldigvis er jeg er Sverige så -- tak for anmeldelsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selv tak, så har en dårlig oplevelse i det mindste ikke været helt forgæves.

Jeg blev selv fristet af billederne, og generel mavefornemmelse, samt en enkel, godt nok kortfattet, anbefaling fra denne tråd. Jeg havde håbet på en mere imødekommende spansk/latinamerikansk kvinde , som man efter min mening kan møde rigeligt af i København, men blev mødt af en kvinde, der desværre bar præg af at skulle ekspedere så mange kunder på så kort tid som muligt. (Ja, hun havde også meget fokus på telefonen).

Jeg har sendt hende linket til denne anmeldelse, så hun i det mindste kan svare for sig selv, hvis hun er uenig, men tvivler på at hun intentioner om at blive her i landet længe, og deraf er ligeglad.

Jeg holder mig til de faste for en stund, man føler sig i hvertfald som et fjols, når  man tænker over at man valgte dette frem for dem. :).

Redigeret af nullpointer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...