Hop til indhold
Lord Dancealot

Sindy i Herning - en fantastisk oplevelse

Recommended Posts

Guest PoulAfDannebrog
Jacn1989 skrev, for 18 timer siden:

Ser ud til de er tilbage nu sindy og hendes veninde

Tjek - de (Sindy og Beti) er begge i Snejbjerg indtil den 12. mener jeg at huske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Så fik jeg besøgt Sindy (igen, igen, igen).

Ifølge hende er jeg hendes mest besværlige klient, men hun tog alligevel imod mig med et kæmpe smil og i et par stramme leggings (som aftalt).

Som, vel en slags undskyld, havde jeg medbragt en flaske vin. Sindy havde isterninger og så fik vi lige et par slurke inden hun måtte ind over sengen, ned med maven og op med røven og hvor jeg så kunne trække de stramme tights ned og gå kort til værks.

Fik derefter er blow. Er ved at kende hende lidt bedre og få lidt mod på tilværelsen, så bad hende spytte på min pik og tage den dybt - intet problem - det er et syn for guder. Samtidig kan man give hendes dejlige bryster lidt massage.

Vi endte i en missionær med rigelig af kys. Er vild med når hun bider i min underlæbe. Som noget nyt tog hun min hånd og placerede den på sin hals og klemte til (nu er jeg ikke til strangulering af den ene eller anden slags, men der var det sku tæt på jeg skød af).

Vi havde aftalt cif/cim (jeg er vilkårlig i mine skud), så da jeg var næsten klar gik hun på knæ og tog vel 20 % i munden, 10 % i håret og resten strøg forbi. Hun gjorde dog pænt rent efter sig, hvilket var lækkert at se. Hun måtte endda lige have et sidste sut for at sikre sig alt var ok.

Vi nød resten af vores glas og sagde pænt farvel.

pige: 10/10

sted: 9/10

sex: 10/10

Det er klart ser kommer kemi og forståelse når man har kendt hinanden længe, så karakteren afspejler nok også det.

Redigeret af PoulAfDannebrog

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, den 9.6.2023 at 15:52:

Så fik jeg besøgt Sindy (igen, igen, igen).

Ifølge hende er jeg hendes mest besværlige klient, men hun tog alligevel imod mig med et kæmpe smil og i et par stramme leggings (som aftalt).

Som, vel en slags undskyld, havde jeg medbragt en flaske vin. Sindy havde isterninger og så fik vi lige et par slurke inden hun måtte ind over sengen, ned med maven og op med røven og hvor jeg så kunne trække de stramme tights ned og gå kort til værks.

Fik derefter er blow. Er ved at kende hende lidt bedre og få lidt mod på tilværelsen, så bad hende spytte på min pik og tage den dybt - intet problem - det er et syn for guder. Samtidig kan man give hendes dejlige bryster lidt massage.

Vi endte i en missionær med rigelig af kys. Er vild med når hun bider i min underlæbe. Som noget nyt tog hun min hånd og placerede den på sin hals og klemte til (nu er jeg ikke til strangulering af den ene eller anden slags, men der var det sku tæt på jeg skød af).

Vi havde aftalt cif/cim (jeg er vilkårlig i mine skud), så da jeg var næsten klar gik hun på knæ og tog vel 20 % i munden, 10 % i håret og resten strøg forbi. Hun gjorde dog pænt rent efter sig, hvilket var lækkert at se. Hun måtte endda lige have et sidste sut for at sikre sig alt var ok.

Vi nød resten af vores glas og sagde pænt farvel.

pige: 10/10

sted: 9/10

sex: 10/10

Det er klart ser kommer kemi og forståelse når man har kendt hinanden længe, så karakteren afspejler nok også det.

Hun er fantastisk sindy. Måske i din vin Jeg fik fredags kl 21 :D

Redigeret af Jacn1989

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
Jacn1989 skrev, for 10 timer siden:

Hun er fantastisk sindy. Måske i din vin Jeg fik fredags kl 21 :D

Haha det har det nok været. Jeg fik kun et enkelt glas da jeg var i bil hehe. Håber den smagte :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Sindy er forventeligt tilbage den 6. juli igen, med 99 % sikkerhed fortæller hun.

Redigeret af PoulAfDannebrog

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, for 21 timer siden:

Sindy er forventeligt tilbage den 6. juli igen, med 99 % sikkerhed fortæller hun.

Samme svar fik jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Jeg glæder mig til at hun er tilbage på torsdag (99.9% sikkerhed). Andre som skal besøge hende? Jeg kan godt lide at forny og prøve nye ting i sengen, så måske nogen kan berette noget særligt de har prøvet med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Nå - Sindy og Beti er begge tilbage i Snejbjerg fra i morgen den 6 til 13 juli.

Sindy tager imod liderlige mandheste fra kl. 17.00.

Jeg lovede hende at skrive i denne tråd, at både hende og Beti ville sætte stor pris på betaling i EURO.

Vi kender efterhånden allesammen grunden til det og konsekvenserne af det modsatte.

Læs eventuelt denne tråd: 

Have fun with the ladies og husk at anmelde :) til glæde og gavn for os andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@PoulAfDannebrog  hvad lige grund til alt den skriv om  hvor og hvornår de kan træffe?

Kan de ikke selv skrive det i  annoncering eller hvad :idea:

Det er brugt af en del andre:idea:

 

 

Redigeret af Krone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
Krone skrev, for 14 timer siden:

@PoulAfDannebrog  hvad lige grund til alt den skriv om  hvor og hvornår de kan træffe?

Kan de ikke selv skrive det i  annoncering eller hvad :idea:

Det er brugt af en del andre:idea:

 

Bare ren service. Jeg har intet personligt investeret i pigernes arbejde (har aldrig besøgt Beti), men det kan være rart for folk der godt kan lide dem at vide hvor de kommer igen så det kan planlægges besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, for 14 timer siden:

Bare ren service. Jeg har intet personligt investeret i pigernes arbejde (har aldrig besøgt Beti), men det kan være rart for folk der godt kan lide dem at vide hvor de kommer igen så det kan planlægges besøg.

Du virker meget optaget af Sindy. Fint hvis du er glad for hende, men hvis der ikke er nyt under solen så virker det som spam. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
7400 skrev, den 7.7.2023 at 02:24:

Du virker meget optaget af Sindy. Fint hvis du er glad for hende, men hvis der ikke er nyt under solen så virker det som spam. 

Og så er admin selvfølgelig velkommen til at træde til.

Men jeg fik besøgt hende i går til en dirty omgang sex. Hun tog imod i frækt lingeri og et kæmpe tungekys. Havde medbragt endnu en vin i dagens anledning som vi selvfølgelig lige skulle smage på, inden jeg fik tøjet af hende og placeret hende med røven mod mig i sengen. Begge huller fik sig en slikketur. Herefter Sindy på knæ - sikke hun kan slubre en pik! Masser af deepthroat, spyt og øjenkontakt. Jeg ville give igen, så gav hende to fingre i fissen i doggy, hvor hun selv hjalp til og kom. Vi afsluttede i missionær og en doggy igen, inden jeg skød af i hendes mund og på hendes fantastiske kasser.

Vi fik et glas vin mere og snakkede lidt, inden jeg hoppede i tøjet og sagde god sommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
7400 skrev, den 7.7.2023 at 02:24:

Du virker meget optaget af Sindy. Fint hvis du er glad for hende, men hvis der ikke er nyt under solen så virker det som spam. 

Han får vel en 50er i rabat ;) hver gang han lægger noget op

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
Pite skrev, for 35 minutter siden:

Han får vel en 50er i rabat ;) hver gang han lægger noget op

 

50,75

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...