Hop til indhold

Alt for naiv?

Featured Replies

Skrevet
OrdinaryMan skrev, den 1.7.2022 at 19:12:

Jeg ville tage det roligt, der findes heldigvis mange gode mennesker i verden også i denne branche.  Har selv taget billede med én pige en gang. (Dog er jeg ikke semi kendt, er selv single og havde mødt hende flere gange)

1. Det er ikke forbudt at gå til en GP, så med mindre der er noget på hjemmefronten, der gør, at det ikke er heldigt at være foreviget sammen med en fremmed kvinde, så,kan det kun gå,galt, hvis du har besøgt hende i arbejdstiden, og tidskoden fremgår af billedet.

2. Med mindre baggrunden oser af bordel, så kan det jo være en hvilken som helst kvinde, du har haft et tæt møde med - sex eller ej.

• Svar 57
  • Visninger 7.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nu siger du jo ikke noget om hvilken nationalitet det drejer sig om. Hvis det er en dansker, ville jeg være lidt bekymret - de er normalt alt for professionelle for den slags. Hvis det er en øste

• OrdinaryMan
    OrdinaryMan

Jeg ville tage det roligt, der findes heldigvis mange gode mennesker i verden også i denne branche.  Har selv taget billede med én pige en gang. (Dog er jeg ikke semi kendt, er selv single og havde mø

• Bombadilla
    Bombadilla

Måske jeg er i den forsigtige ende af skalaen, men: - Bollofon - Kun cash - Hvis jeg kører bil, parkerer i god afstand - Kunstnernavn (ikke Peter eller Claus, hvilket rygterne sige

Skrevet
warmgun skrev, den 3.7.2022 at 10:37:

1. Det er ikke forbudt at gå til en GP, så med mindre der er noget på hjemmefronten, der gør, at det ikke er heldigt at være foreviget sammen med en fremmed kvinde, så,kan det kun gå,galt, hvis du har besøgt hende i arbejdstiden, og tidskoden fremgår af billedet.

2. Med mindre baggrunden oser af bordel, så kan det jo være en hvilken som helst kvinde, du har haft et tæt møde med - sex eller ej.

Hvad med og luk den med hun er stoppet og ikk laver noget i det erverv mere og det 100 % sikkert og uden det skal diskuteres Lykke pigen i ved hvem hun er lukket ned og det er hendes ønske i ikke gør noge opmærsksom men bare lader hende pak sammen mens legen er god 

Skrevet
Mulig kunde skrev, 1 time siden:

Hvad med og luk den med hun er stoppet og ikk laver noget i det erverv mere og det 100 % sikkert og uden det skal diskuteres Lykke pigen i ved hvem hun er lukket ned og det er hendes ønske i ikke gør noge opmærsksom men bare lader hende pak sammen mens legen er god 

Undskyld jeg er lidt forvirret her :ph34r:

nu har du skrevet i 2 tråde om en GP der er stoppet. 
Er ikke helt med på hvad det har noget at gøre med TS spørgsmål at gøre ? 

Med mindre den har besøgt er stoppet efter hans besøg. 
og der med ikke skal være nervøs.  

anden mulighed er du er pænt ked af af den pågældende GP er stoppet. 
og har brug for at skrive om hende. 
grundet et evt. savn til hende. 

ja undskyld er lidt forvirret. 

Skrevet
Den ærlige skrev, for 5 minutter siden:

Undskyld jeg er lidt forvirret her :ph34r:

nu har du skrevet i 2 tråde om en GP der er stoppet. 
Er ikke helt med på hvad det har noget at gøre med TS spørgsmål at gøre ? 

Med mindre den har besøgt er stoppet efter hans besøg. 
og der med ikke skal være nervøs.  

anden mulighed er du er pænt ked af af den pågældende GP er stoppet. 
og har brug for at skrive om hende. 
grundet et evt. savn til hende. 

ja undskyld er lidt forvirret. 

Kvinden har fratrådt og ønsker ikk kontaktes og det skal respekteres og det forventes folk kan leve op til det da hun har været mere end søde mod jer. 

Skrevet
Mulig kunde skrev, for 2 minutter siden:

Kvinden har fratrådt og ønsker ikk kontaktes og det skal respekteres og det forventes folk kan leve op til det da hun har været mere end søde mod jer. 

Ja ok 

men hvis hun er stoppet er der vel intet aktivt tlf. nr. mere ? 

og så er det vel kun hvis hun selv har givet sit privat nr. ud hun kan kontaktes. 

Men det med en pige er stopper er vel ingen hemmelighed hvem det er. 

gå ikke udefra det er hendes egen navn hun har brugt. 
og der er intet ulovligt i at sige Ulla er stoppet. 

Men forstår stadigvæk ikke sammenhæng mellem det du skriver og TS oplæg. 

men nok bare mig. ;)

Skrevet
Mulig kunde skrev, for 3 timer siden:

Der står intet sted i tråden, hvem pigen er. Tråden handler ud fra en specifik situation, om man skal posere på billeder sammen med en GP. Dine indlæg giver derfor ingen mening i denne tråd.

Skrevet

Du skal bare slappe af min ven. Ja, du gjorde noget skide dumt, men afpressere er heldigvis skide dovne og ikke så intimiderende som de fremstår. De kører mere på frygt, angst og trusler end faktiske handlinger der alligevel vil komprimere deres identitet og undergrunds forretning. "Betal eller vi hænger dig ud"... Det er nok det du forestiller dig som det værste scenarie

Først og fremmest, på hvilket grundlag? Et eller andet lorte selfie? De har langt flere ting kørende end at de gider at gå i dybden med dig, afsløre din og deres egen identitet, gå i retssag, til medier, risikere autoriteter der undersøger deres baggrund osv... Med andre ord. Det er et bluff. Skræmmende i fantasiens "hvad nu hvis verden" men komplet idiotisk i den virkelige verden

Dit svar skal bare være "Hahaha, who fucking cares. Good luck, Bozo". 

Videre hopper de til sexkøber nr 93 som de måske kan skræmme til afpresning...

Skrevet

Kære Atkin 

Forstår din bekymring, håber du har fået kontakt med kvinden, som forhåbentlig har beroliget dig med, at hun forhåbentlig bare har vidst hvem du er, og vil bruge billedet som minde.

Måske har i haft bedre kemi end du aner, og måske er du ligefrem den sexkunde som har givet hende den bedste oplevelse, og det synes hun skulle foreviges - 

Uanset hvad, lugter det, og er uden tvivl ikke en " normal adfærd" i dette game.

Der er uden tvivl flere i dette forum, som er mere kendt end dig, og som gør' sig et hav af bekymringer hver gang, liderligheden/drifterne tager over, og man vover sig ud på dette tabu belagte marked - for som mange skriver, der er uden tvivl et hav af video materiale af diverse nøgenscener, hvor flere af os, spiller med i filmen - har endnu ikke hørt om nogen, hvor dette er blevet misbrugt.

Personligt besøger jeg stort set kun kvinder, som dufter af, at være "independent", da det begrænser chancen for misbrug af evt. film/beskeder/mails osv.

Har selv flere gange savlet over en kvinde, som krævede selfies - og her er jeg ikke rigtig faldet igennem endnu. 

( Har to gange sendt et billede til to forskellige kvinder, da mit telefonnummer desværre ikke kan læses på diverse nummeroplysnings sider. Begge kvinder finder jeg yderst troværdige og har ikke været nervøs omkring en selfie ).

Håber du har fået kontakt til kvinden, som forhåbentlig har slettet billeder, givet en forklaring på hvad hendes hensigt var med det, og at du dermed har fået skabt en indre ro.

Rigtig god sommer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.